Connect with us

Analize

AUDIENTE TV & FOTO: Antrenorii au ales primii şase concurenţi care intră în etapa live la Vocea României! 1,8 milioane de telespectatori au văzut show-ul!

Published

on

Vineri, concurenţii şi antrenorii de la Vocea României au început cea mai dură fază a competiţiei: knockout-urile. Dacă până acum Tudor, Loredana, Smiley şi Moga au avut posibilitatea de a salva cele mai bune voci, de data aceasta au fost nevoiţi să renunţe la ele şi să ia decizii extrem de grele. Seara a fost plină de tensiune, suspans, emoţii şi o luptă incredibilă pentru un loc în etapa live-urilor, iar detaliile au fost cele care au făcut diferenţa.

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Prima rundă de knockout-uri de la Vocea României a înregistrat 9.2 puncte de rating și 24.2% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, faţă de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1 , care a obţinut 6.4 puncte de rating și 16.8% share. La nivel naţional, în minutul de maximă audienţa de la 21:51, cea mai bună competiţie a vocilor a adus în faţa televizoarelor aproape 1.8 milioane de romani.

 

Voci extraordinare, luptă aprigă şi alegeri inspirate

Prima rundă a knockout-urilor de la Vocea României le-a adus telespectatorilor o seară extraordinară, în care concurenţii au dat totul pentru a reuşi să impresioneze şi să ajungă cu un pas mai aproape de marele trofeu şi premiul în valoare de 100.000 de euro. S-a dus o luptă incredibilă, iar antrenorii au nominalizat câte trei concurenţi care au urcat împreună pe scenă, au cântat câte o melodie, iar la final numai unul a fost ales să meargă mai departe. Tensiunea a fost la cote maxime, însă Pavel Bartoş a destins atmosfera şi i-a ajutat pe concurenţi să treacă peste emoţii.

 

Trei reprezentanţi ai echipei Smiley au urcat vineri primii pe scenă. Concurenţii au aşteptat cu sufletul la gură, iar antrenorul i-a ales pe Maria Avramescu, Ion Barbu şi Ramona Nerra. Maria a interpretat fără greşeală melodia Changing, Ion şi-a demonstrat încă o dată calităţile vocale interpretând piesa Boschetar, iar Ramona i-a cucerit pe toţi cu melodia I have nothing. Concurenţii au adus momente memorabile la Vocea României, însă Smiley a trebuit să renunţe la doi dintre ei şi a spus la final: „E o etapă care nu-mi place deloc, pentru că era greu oricum să alegem dintre doi foarte buni, acum să aleg din trei foarte buni este extrem de greu. În echipa Smiley călătoria continuă şi după Vocea României. Aşa cum ştiu eu, prietenii nu se despart niciodată. Voi merge mai departe cu Ramona.”. Cu Ramona Nerra ne revedem în etapa live-urilor.

 

Tudor i-a nominalizat pentru prima luptă a serii din echipa sa pe Robert Botezan, Vlad Constantin şi Francesca Ilie. Cei trei au avut emoţii foarte mari, dar au urcat pe scenă hotărâţi să rămână în competiţie. Robert a încercat să convingă cu o interpretare inedită a piesei With or without you, Vlad i-a uimit încă o dată pe toţi cu timbrul său special şi a cântat melodia Hamburg song, iar Francesca a interpretat în forţă şi cu siguranţă piesa That’s life. Concurenţii s-au ridicat la nivelul aşteptărilor, au fost felicitaţi, iar Tudor a decis: „Eu m-am chinuit să fie bine şi este foarte complicat acum. O să merg mai departe cu Robert.”. Robert Botezan continuă competiţia.

 

Loredana s-a gândit mult pe cine să aleagă pentru primul knockout al echipei sale şi i-a chemat pe scenă pe Ştefan Roşcovan, Adelina Borşan şi Florin Popa. Ştefan a cântat melodia Bad girls şi a ridicat sala în picioare, Adelina Borşan a interpretat formidabil o piesă dificilă, What’s love got to do, iar Florin Popa şi-a folosit toate cunoştinţele muzicale şi a cântat fără greşeală melodia A team, reuşind să atingă note spectaculoase. Antrenorii au comentat alegerile pieselor şi le-au dat sfaturi concurenţilor, iar Loredana a fost nevoită să ia o decizie şi a spus: „Vă mulţumesc pentru remarci şi, în primul rând, vreau să vă mulţumesc vouă. În această seară aleg să merg mai departe cu Ştefan Roşcovan.”. Cu Ştefan Roşcovan ne revedem în live-uri.

 

Lui Marius Moga i-a fost greu să nominalizeze trei voci senzaţionale din echipa lui, însă a decis şi i-a trimis în luptă pe Ana Maria Roşu, Cezar Panaitescu şi Ionuţ Trif. Cei trei concurenţi au fost încrezători în calităţile lor vocale, au pregătit melodii speciale şi au urcat pe scenă plini de speranţă şi dorinţă să meargă mai departe. Ana Maria a interpretat în forţă piesa Chain of fools, Cezar Panaitescu nu a renunţat la stilul său şi a cântat piesa Viva la vida, iar Ionuţ Trif a cântat plin de energie şi nerv melodia Wicked game. Antrenorii şi-au spus părerile, dar decizia i-a aparţinut lui Moga, care a ales în final: „Mă bucur că v-aţi descurcat bine toţi trei. E mai greu decât la dueluri, să aleg dintre trei voci, nu doar două. E greu să alegi pe cineva şi să simţi că-şi doreşte să ajute echipa noastră să dea o finală bună sau un câştigător. O să merg mai departe cu Ionuţ.”. Ionuţ Trif continuă lupta la Vocea României.

 

Smiley i-a adus pe scenă pentru cel de-al doilea knockout al serii din echipa lui pe Alexandru Muşat, Barbara Isasi şi Miruna Ionescu. Concurenţii s-au pregătit intens şi au demonstrat că îşi doresc să meargă mai departe. Alex a cântat magistral melodia I wish şi demonstrat încă o dată că este un artist complet, Barbara transmis foarte multă sensibilitate şi pasiune când a interpretat melodia Solamente tu, iar Miruna a cântat piesa Skyfall şi a făcut scena să vibreze. Cei trei au fost foarte diferiţi, iar decizia lui Smiley a fost una foarte grea şi le-a spus: „Îmi place foarte mult ce aţi făcut pe scenă. Aţi avut dinamism, emoţie şi dramatism. Voi merge mai departe către Vocea României cu Alex.”. Alexandru Muşat a reuşit să impresioneze şi ajunge în etapa live-urilor.

 

Ultima luptă a serii a fost asigurată de echipa Loredana, care i-a ales pe Georgiana Agarici, Eduard Santha şi Andreea Ioncea să urce pe scenă. Concurenţii au fost în permanenţă încurajaţi de Lori şi au demonstrat că au calităţi vocale de excepţie. Georgiana a cântat piesa Love on the brain şi a îmbinat perfect senzualitatea cu forţa, Eduard Santha a interpretat melodia Just a gigolo şi a creat un moment plin de energie şi vibraţie, iar Andreea a cântat piesa In the name of love şi i-a impresionat pe toţi cu timbrul ei vocal cameleonic. Antrenorii au apreciat evoluţia celor trei, au făcut previziuni şi pariuri, iar Loredana a decis: „Aţi fost fantastici, aţi cântat foarte bine, aţi arătat foarte bine, încât pentru mine este o decizie foarte grea şi voi ştiţi lucrul ăsta. Voi merge mai departe cu Andreea Ioncea.”. Andreea Ioncea continuă lupta la Vocea României.

 

Antrenorii au ales vineri primii şase concurenţi care merg în etapa live-urilor, iar românii au avut parte de o ediţie extraordinară Vocea României, în care distracţia s-a îmbinat perfect cu emoţia, tensiunea şi suspansul.

Vinerea viitoare, de la 20:30, knockout-urile continuă, iar antrenorii vor decide care sunt concurenţii care le vor completa echipele pentru etapa show-urilor live. Va fi o ediţie incredibilă, plină de reacţii spectaculoase şi decizii surprinzătoare.

 

 


Foto Credit: PRO TV

Sursa cifre: Kantar Media

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

AUDIENTE TV: Exatlon a fost lider de audienta doua zile consecutiv la KANAL D. Iata cum arata clasamentul final!

Published

on

Weekend-ul trecut, Kanal D a fost lider absolut de audienta pe toate categoriile de public, cu cea mai iubita competitie sportiva televizata din Romania, “Exatlon”.

Fiecare editie difuzata, sambata si duminica, a fost urmarita de milioane de fani din intreaga tara, pe intreaga durata de difuzare a reality-ului.

Pe masura ce deznodamantul emisiunii se apropie, concurentii din ambele tabere ramanand din ce in ce mai putini, telespectatorii sunt tot mai interesati ce se intampla cu Faimosii si Razboinicii ramasi in competitie.

Sambata, 21 aprilie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate segmentele de public, conform datelor furnizate de Kantar Media. In intervalul 19:57 – 23:30, “Exatlon” a fost urmarit in medie, in fiecare minut de difuzare, de peste un milion si jumatate (1.580.000) de telespectatori.

Statia TV a avut un avans considerabil in fata concurentilor, inregistrand 6,6% rating si 23,0% cota de piata, pe targetul Comercial, 8,8% rating si 21,8% cota de piata, pe targetul National, si 7,2% rating si 18,9% cota de piata, in randul populatiei de la orase. Minutul de aur, atins la 21:49, cu deznodamantul competitiei sportive intre Faimosi si Razboinici, a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane (2.168.000) de fani.

 

Duminica, Kanal D, a doua zi consecutiv, lider de piata, in Prime Time

 

Si duminica, 22 aprilie, Kanal D si-a mentinut pozitia de lider de piata in clasamentul televiziunilor din Romania, in Prime Time, cu “Exatlon”. In cele peste trei ore de difuzare a show-ului, postul TV si-a reconfirmat statutul de lider absolut de audienta, in intervalul 20:14 – 23:18, cu milioane de telespectatori care urmareau cu sufletul la gura duelul intre Faimosi si Razboinici.

In intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 8,0% rating si 22,4% cota de piata, pe targetul Comercial, 9,1% rating si 20,6% cota de piata, pe targetul National, si 7,6% rating si 17,6% cota de piata, pe targetul All Urban.

O medie de peste un milion si jumatate (1.622.000) de romani din intreaga tara vizionau in fiecare minut al emisiunii, cea mai dura competitie sportiva televizata. Minutul de aur, atins la 21:52, a adunat in fata televizoarelor peste doua milioane (2.041.000) de fani.

 

Audiente sambata, 21 aprilie

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D6,623,0294
 Pro TV5,318,5236
 Antena 12,79,5122
EXATLONDigiSport 12,27,697
19:57-23:05Romania TV0,82,836
 National TV0,82,836
 Antena 30,72,532
 Prima TV0,72,532
 TVR 10,62,127
 Telekom Sport 10,61,925
Source: Kantar Media Romania    
Date: 21.04.2018    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,821,81580
 Pro TV4,811,9865
 Romania TV2,45,8425
EXATLONAntena 12,35,8419
19:57-23:05DigiSport 12,15,2375
 Antena 32,15,1369
 National TV1,84,3314
 Prima TV1,63,9283
 TVR 11,33,1226
 Look Plus0,92,3166
Source: Kantar Media Romania    
Date: 21.04.2018    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,218,9693
 Pro TV4,812,5460
 DigiSport 12,87,4272
EXATLONRomania TV2,66,8248
19:57-23:05Antena 12,46,4236
 Antena 32,46,2227
 Prima TV1,33,4124
 National TV1,23,1114
 TVR 21,02,7101
 TVR 11,02,798
Source: Kantar Media Romania    
Date: 21.04.2018    

 

Audiente duminica, 22 aprilie

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,022,4355
 Pro TV7,420,7328
 Antena 15,214,7232
EXATLONPrima TV1,64,470
20:14-23:18DigiSport 11,43,961
 TVR 10,82,134
 Romania TV0,72,133
 Antena 30,61,726
 TVR 20,61,625
 Realitatea TV0,51,422
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.04.2018    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D9,120,61622
 Pro TV6,614,91173
 Antena 14,29,5744
EXATLONPrima TV2,65,9461
20:14-23:18Romania TV2,14,9384
 Antena 32,04,6364
 DigiSport 11,73,9305
 TVR 11,73,8300
 ETNO1,33,1240
 National TV1,02,3179
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.04.2018    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,617,6738
 Pro TV6,314,5610
 Antena 14,610,6447
EXATLONAntena 32,76,3264
20:14-23:18Romania TV2,65,9247
 DigiSport 12,45,5230
 Prima TV2,25,0210
 TVR 11,33,1128
 Realitatea TV1,02,398
 TVR 20,81,980
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.04.2018    

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV. Dacă e sâmbătă, ”Exatlon” face legea: Kanal D lider absolut de audiență !

Published

on

Credit foto: KANAL D

Sâmbată, 21 aprilie, înfruntarea dintre ”Faimoși” și ”Războinici” aduce, ca de obicei, poziția de lider absolut în Prime Time pentru Kanal D într-o seară de sâmbată, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Pro TV a ocupat locul secund în toate targeturile cu filmele de acțiune „Green Lantern: Protectorul Universului” și ”Revoltă după gratii”Antena 1 este în pană de soluții în ce privește producția locală „The Four – Cei Patru” prezentată de raperul Macanache, obținând un modest loc trei în target comercial. Digisport 1 își face apariția in topuri grație meciului de Liga I ”FC Viitorul Constanța – FCSB” care o clasează pe locul patru in target comercial.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul de Prime Time 20:00-23:00, ieri 21 aprilie.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D21.88.91596.1
Pro TV11.84.8859.7
Romania TV5.92.4430.7
Antena 15.82.4422.6
DigiSport 15.22.1383.4

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D19.07.2699.6
Pro TV12.44.8459.1
DigiSport 17.62.9279.7
Romania TV6.82.6250.3
Antena 16.42.4236.0

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D23.16.6296.0
Pro TV18.45.3235.6
Antena 19.52.7122.2
DigiSport 17.82.299.5
Romania TV2.80.835.5

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE TV. Pro TV se ține de treabă cu „Ferma vedetelor” și este din nou lider absolut! Vezi aici ce televiziuni au intrat ieri seară în topurile de audiență!

Published

on

Credit foto: Pro TV

Joi, 19 aprilie, Pro TV domină concurența în toate targeturile de referință cu serialul de comedie „Las Fierbinți” și reality-show-ul „Ferma vedetelor”, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
FERMA VEDETELORPro TV21:3423:381237627304
ASK VE MAVIKanal D19:4623:01986537192
LAS FIERBINTIPro TV20:2821:34964466222
AICI EU SUNT VEDETAAntena 119:5822:03824386151
GUESS MY AGEAntena 122:0323:0155721988

KANAL D s-a clasat pe locul secund în intervalul 21:34-23:38 cu serialul turcesc „Dragoste si Ură” care înregistrează o creștere importantă a cotei de piață în toate targeturile de referință. Antena 1 nu reușește să se impună în serile de joi cu „Aici eu sunt vedeta” și „Ghicește vârsta”, clasându-se pe locul trei în toate targeturile analizate, la distanță tot mai mare de primele două clasate.

 

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul emisiunilor „Ferma vedetelor”, ieri 19 aprilie:

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>21:34-23:38
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.56.91238.6
Kanal D14.95.6996.4
Antena 18.73.3582.1
Romania TV5.52.0366.1
Antena 34.71.8316.8

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:34-23:38
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.46.5627.2
Kanal D14.65.5527.3
Antena 16.72.5243.3
Romania TV6.02.3217.4
Antena 35.82.2210.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:34-23:38
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.36.8304.3
Kanal D15.14.4197.4
Antena 17.42.296.9
TVR 13.81.149.7
DigiSport 13.41.044.8

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending