Connect with us

Analize

AUDIENTE TV & FOTO: Antrenorii au ales primii şase concurenţi care intră în etapa live la Vocea României! 1,8 milioane de telespectatori au văzut show-ul!

Published

on

Vineri, concurenţii şi antrenorii de la Vocea României au început cea mai dură fază a competiţiei: knockout-urile. Dacă până acum Tudor, Loredana, Smiley şi Moga au avut posibilitatea de a salva cele mai bune voci, de data aceasta au fost nevoiţi să renunţe la ele şi să ia decizii extrem de grele. Seara a fost plină de tensiune, suspans, emoţii şi o luptă incredibilă pentru un loc în etapa live-urilor, iar detaliile au fost cele care au făcut diferenţa.

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Prima rundă de knockout-uri de la Vocea României a înregistrat 9.2 puncte de rating și 24.2% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, faţă de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1 , care a obţinut 6.4 puncte de rating și 16.8% share. La nivel naţional, în minutul de maximă audienţa de la 21:51, cea mai bună competiţie a vocilor a adus în faţa televizoarelor aproape 1.8 milioane de romani.

 

Voci extraordinare, luptă aprigă şi alegeri inspirate

Prima rundă a knockout-urilor de la Vocea României le-a adus telespectatorilor o seară extraordinară, în care concurenţii au dat totul pentru a reuşi să impresioneze şi să ajungă cu un pas mai aproape de marele trofeu şi premiul în valoare de 100.000 de euro. S-a dus o luptă incredibilă, iar antrenorii au nominalizat câte trei concurenţi care au urcat împreună pe scenă, au cântat câte o melodie, iar la final numai unul a fost ales să meargă mai departe. Tensiunea a fost la cote maxime, însă Pavel Bartoş a destins atmosfera şi i-a ajutat pe concurenţi să treacă peste emoţii.

 

Trei reprezentanţi ai echipei Smiley au urcat vineri primii pe scenă. Concurenţii au aşteptat cu sufletul la gură, iar antrenorul i-a ales pe Maria Avramescu, Ion Barbu şi Ramona Nerra. Maria a interpretat fără greşeală melodia Changing, Ion şi-a demonstrat încă o dată calităţile vocale interpretând piesa Boschetar, iar Ramona i-a cucerit pe toţi cu melodia I have nothing. Concurenţii au adus momente memorabile la Vocea României, însă Smiley a trebuit să renunţe la doi dintre ei şi a spus la final: „E o etapă care nu-mi place deloc, pentru că era greu oricum să alegem dintre doi foarte buni, acum să aleg din trei foarte buni este extrem de greu. În echipa Smiley călătoria continuă şi după Vocea României. Aşa cum ştiu eu, prietenii nu se despart niciodată. Voi merge mai departe cu Ramona.”. Cu Ramona Nerra ne revedem în etapa live-urilor.

 

Tudor i-a nominalizat pentru prima luptă a serii din echipa sa pe Robert Botezan, Vlad Constantin şi Francesca Ilie. Cei trei au avut emoţii foarte mari, dar au urcat pe scenă hotărâţi să rămână în competiţie. Robert a încercat să convingă cu o interpretare inedită a piesei With or without you, Vlad i-a uimit încă o dată pe toţi cu timbrul său special şi a cântat melodia Hamburg song, iar Francesca a interpretat în forţă şi cu siguranţă piesa That’s life. Concurenţii s-au ridicat la nivelul aşteptărilor, au fost felicitaţi, iar Tudor a decis: „Eu m-am chinuit să fie bine şi este foarte complicat acum. O să merg mai departe cu Robert.”. Robert Botezan continuă competiţia.

 

Loredana s-a gândit mult pe cine să aleagă pentru primul knockout al echipei sale şi i-a chemat pe scenă pe Ştefan Roşcovan, Adelina Borşan şi Florin Popa. Ştefan a cântat melodia Bad girls şi a ridicat sala în picioare, Adelina Borşan a interpretat formidabil o piesă dificilă, What’s love got to do, iar Florin Popa şi-a folosit toate cunoştinţele muzicale şi a cântat fără greşeală melodia A team, reuşind să atingă note spectaculoase. Antrenorii au comentat alegerile pieselor şi le-au dat sfaturi concurenţilor, iar Loredana a fost nevoită să ia o decizie şi a spus: „Vă mulţumesc pentru remarci şi, în primul rând, vreau să vă mulţumesc vouă. În această seară aleg să merg mai departe cu Ştefan Roşcovan.”. Cu Ştefan Roşcovan ne revedem în live-uri.

 

Lui Marius Moga i-a fost greu să nominalizeze trei voci senzaţionale din echipa lui, însă a decis şi i-a trimis în luptă pe Ana Maria Roşu, Cezar Panaitescu şi Ionuţ Trif. Cei trei concurenţi au fost încrezători în calităţile lor vocale, au pregătit melodii speciale şi au urcat pe scenă plini de speranţă şi dorinţă să meargă mai departe. Ana Maria a interpretat în forţă piesa Chain of fools, Cezar Panaitescu nu a renunţat la stilul său şi a cântat piesa Viva la vida, iar Ionuţ Trif a cântat plin de energie şi nerv melodia Wicked game. Antrenorii şi-au spus părerile, dar decizia i-a aparţinut lui Moga, care a ales în final: „Mă bucur că v-aţi descurcat bine toţi trei. E mai greu decât la dueluri, să aleg dintre trei voci, nu doar două. E greu să alegi pe cineva şi să simţi că-şi doreşte să ajute echipa noastră să dea o finală bună sau un câştigător. O să merg mai departe cu Ionuţ.”. Ionuţ Trif continuă lupta la Vocea României.

 

Smiley i-a adus pe scenă pentru cel de-al doilea knockout al serii din echipa lui pe Alexandru Muşat, Barbara Isasi şi Miruna Ionescu. Concurenţii s-au pregătit intens şi au demonstrat că îşi doresc să meargă mai departe. Alex a cântat magistral melodia I wish şi demonstrat încă o dată că este un artist complet, Barbara transmis foarte multă sensibilitate şi pasiune când a interpretat melodia Solamente tu, iar Miruna a cântat piesa Skyfall şi a făcut scena să vibreze. Cei trei au fost foarte diferiţi, iar decizia lui Smiley a fost una foarte grea şi le-a spus: „Îmi place foarte mult ce aţi făcut pe scenă. Aţi avut dinamism, emoţie şi dramatism. Voi merge mai departe către Vocea României cu Alex.”. Alexandru Muşat a reuşit să impresioneze şi ajunge în etapa live-urilor.

 

Ultima luptă a serii a fost asigurată de echipa Loredana, care i-a ales pe Georgiana Agarici, Eduard Santha şi Andreea Ioncea să urce pe scenă. Concurenţii au fost în permanenţă încurajaţi de Lori şi au demonstrat că au calităţi vocale de excepţie. Georgiana a cântat piesa Love on the brain şi a îmbinat perfect senzualitatea cu forţa, Eduard Santha a interpretat melodia Just a gigolo şi a creat un moment plin de energie şi vibraţie, iar Andreea a cântat piesa In the name of love şi i-a impresionat pe toţi cu timbrul ei vocal cameleonic. Antrenorii au apreciat evoluţia celor trei, au făcut previziuni şi pariuri, iar Loredana a decis: „Aţi fost fantastici, aţi cântat foarte bine, aţi arătat foarte bine, încât pentru mine este o decizie foarte grea şi voi ştiţi lucrul ăsta. Voi merge mai departe cu Andreea Ioncea.”. Andreea Ioncea continuă lupta la Vocea României.

 

Antrenorii au ales vineri primii şase concurenţi care merg în etapa live-urilor, iar românii au avut parte de o ediţie extraordinară Vocea României, în care distracţia s-a îmbinat perfect cu emoţia, tensiunea şi suspansul.

Vinerea viitoare, de la 20:30, knockout-urile continuă, iar antrenorii vor decide care sunt concurenţii care le vor completa echipele pentru etapa show-urilor live. Va fi o ediţie incredibilă, plină de reacţii spectaculoase şi decizii surprinzătoare.

 

 


Foto Credit: PRO TV

Sursa cifre: Kantar Media

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Serialul “Fructul oprit” înregistrează un debut modest în audiențe! Vezi care au fost televiziunile cu cele mai mari cote de piață ale serii!

Published

on

Luni, 15 ianuarie, premiera serialului românesc “Fructul oprit” a clasat Antena 1 pe locul doi in targetul comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV, a fost lider de audiență în toate targeturile de referință cu filmul de acțiune „Prințul”. Kanal D, care a difuzat emisiunea „Exatlon Romania”  a obținut locul 2 în targeturile național si urban. Primele şase ediții de pană acum ale „Exatlon Romania” confirmă succesul de care se bucură acest format de televiziune.
Serialul “Fructul Oprit” a fost urmărit in medie pe minut de peste un milion (1.332.000) de telespectatori. Minutul de aur, atins la 19:59, a adunat in fata televizoarelor 1.793.000 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-22:47
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.39.21639.5
Kanal D16.08.51515.9
Antena 114.17.51332.0
Antena 37.64.0720.0
Romania TV5.02.6472.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-22:47
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV16.68.3804.3
Kanal D13.97.0673.9
Antena 112.76.4616.4
Antena 310.05.0485.3
Romania TV6.43.2309.0

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-22:47
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV24.610.0445.8
Antena 117.06.9307.4
Kanal D15.26.2275.4
Prima TV3.61.565.8
Antena 33.61.464.5

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Foto Credit: ANTENA 1

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Jeremy Ragsdale caştigă finala celui de-al şaptelea sezon “X Factor”! Vezi cine a câştigat bătălia audiențelor!

Published

on

Vineri, 22 decembrie, gala live a finalei “X Factor” de la Antena s-a clasat pe locul doi in audiențe, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV a fost lider de audiență în toate targeturile analizate cu filmele „Legenda călărețului singuratic” şi „Viața secretă a lui Walter Mitty”. Pe locul trei s-a aflat Kanal D care e difuzat serialele turcesti „Steaua sufletului” şi „In bataia inimii”.
Finala “X Factor” a fost urmărită in medie pe minut de aproape un milion (977.200) de telespectatori. Minutul de aur al Antenei, atins la 22:31, a adunat in fata micilor ecrane 1.303.300 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-24:18
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.98.41505.6
Antena 112.95.5977.2
Kanal D11.74.9884.6
Romania TV4.92.1371.0
National TV4.21.8315.4

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-24:18
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.77.6732.4
Antena 114.96.0583.6
Kanal D10.14.1395.5
Romania TV5.52.2216.6
Antena 35.02.0196.7

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-24:18
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.69.6429.4
Antena 119.46.8301.6
Kanal D8.42.9129.9
Prima TV2.91.044.6
Romania TV1.90.729.8

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni sau interval orar de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Sursa foto: www.infomusic.ro

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Gala Live a semifinalei “X Factor” înfruntă competiţia! Vezi care au fost cele mai vizionate programe de duminică!

Published

on

Duminică, 17 decembrie, gala live a semifinalelor “X Factor” de la Antena 1 a întâlnit o competiţie acerbă, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

PRO TV, a fost lider de audiență în toate targeturile analizate cu filmele „Viaţa lui Pi” şi „Cum s-o dai sa fie bine?”. Pe locul secund la nivel naţional s-a aflat Kanal D care e difuzat programul special cu Ţociu si Palade „Taxi Don Titi” şi finala live a showului „Bravo, ai stil!” Antena 1 s-a clasat pe locul doi în target urban şi comercial cu gala semifinalei live „X Factor” care s-a desfasurat pe aproape cinci ore si jumătate.
Alte programe care au acumulat o audiență notabilă au fost reality show-ul „Schimb de Mame” de la Prima TV cu o medie de 803.000 de telespectatori şi meciul de Liga I: FCSB – Viitorul Constanţa de pe DigiSport 1 care a înregistrat în medie 645.000 de telespectatori la nivel național.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>Naţional All
Interval>>19:59-01:22
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV14.25.5985.0
Kanal D10.44.0720.0
Antena 19.43.7652.8
Prima TV6.72.6464.5
Romania TV5.32.1369.4

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-01:22
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV14.25.5532.3
Antena 112.24.7456.8
Kanal D8.93.5334.5
DigiSport 15.82.3218.3
Antena 35.72.2211.7

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-01:22
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.96.9307.2
Antena 116.05.5246.3
Kanal D9.43.2144.9
Prima TV6.32.296.7
DigiSport 16.12.194.0

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni sau interval orar de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Trending