A cincea ediție a noului sezon Vocea României a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 12.3 puncte de rating și 33.5% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 8.8 puncte de rating și 23.9% share.
Pe acest interval, Antena 1 a difuzat X Factor.
Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit competiția în care doar vocea contează, iar în minutul de maximă audiență de la 21:28, cea mai bună competiție a vocilor a adus în faţa televizoarelor peste 2.5 milioane de români.
Strategii inedite și luptă înverșunată pentru cele mai bune voci
Cea mai bună competiție a vocilor, Vocea României, le-a oferit telespectatorilor un show extraordinar. Încă opt concurenți au demonstrat că merită să meargă mai departe în competiție și au reușit să întoarcă scaunele antrenorilor, care au dus o luptă aprigă pentru cele mai bune voci. Tudor, Loredana, Smiley și Moga și-au făcut noi strategii și au arătat că nimic nu-i poate împiedica să-și formeze cele mai tari echipe, iar Pavel Bartoș a fost, ca de fiecare dată, responsabil cu voia bună în culise, făcându-și simțită prezența și pe scenă.
Sursa cifre: KANTAR MEDIA