HomeAUDIENȚE TVAnalizeShow-ul de noapte WowBiz de la Kanal D a fost lider de audienta pe toate segmentele de public

Show-ul de noapte WowBiz de la Kanal D a fost lider de audienta pe toate segmentele de public

Andreea Mantea si Madalin Ionescu
KANAL D

Inca un succes pentru Kanal D! Show-ul Wowbiz a fost lider de audienta pe toate segmentele de public, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.

Astfel in inervalul orar 23:00 – 00:30, emisiunea prezentata de Madalin Ionescu si Andreea Mantea a surclasat celelalte productii ale posturilor concurente pe toate targeturile monitorizate.

Aseara, in intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 3,8% rating si 16,0% cota de piata, pe targetul Comercial, 4,0% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul All Urban, si 3,6% rating si 14,4% cota de piata, pe segmentul de public National.

661.000 de romani urmareau aseara subiectele incendiare dezbatute in emisiunea “WOWBiz”. In minutul de maxima audienta, atins la 23:13, peste un milion (1.173.000) de telespectatori erau cu ochii pe Kanal D. 

 

PUBLICUL COMERCIAL 

Time Bands Channels Rtg% Shr%
23:00-24:30 Kanal D 3,8 16,0
  Pro TV 3,7 15,6
  Antena 1 3,6 15,4
  Acasa 0,8 3,3
  Pro Cinema 0,7 2,8

 

PUBLICUL URBAN 

Time Bands Channels Rtg% Shr%
23:00-24:30 Kanal D 4,0 15,2
  Pro TV 2,9 11,2
  Antena 1 2,8 10,6
  Romania TV 1,9 7,1
  Antena 3 1,6 6,0

 

PUBLICUL NATIONAL 

Time Bands Channels Rtg% Shr%
23:00-24:30 Kanal D 3,6 14,4
  Pro TV 2,9 11,4
  Antena 1 2,9 11,4
  Antena 3 1,6 6,3
  Romania TV 1,5 5,9

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Lasa un comentariu aici!

No comments

Lasă un răspuns