HomeAUDIENȚE TVAUDIENTE TV ZILNICE: Batalia s-a dat intre KANAL D si Antena 1! Ce a facut PRO TV? Cine a fost lider?

AUDIENTE TV ZILNICE: Batalia s-a dat intre KANAL D si Antena 1! Ce a facut PRO TV? Cine a fost lider?

Teo Trandafir si Bursucu KANAL D

Miercuri, 14 septembrie, in intervalul 15:00 – 17:00, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc, pe segmentul de public National, si pe locul doi, pe targetul All Urban, cu emisiunile Te vreau langa mine si Teo Show. 

ANTENA 1, a fost pe locul 1 pe publicul urban, doi pe national si comercial. Pe acest interval orar a difuzat Mireasa pentru fiul meu (reality show live) si Observatorul de la ora 16.

PRO TV a fost pe locul 3 pe national si urban si locul 2 pe comercial. Pe intervalul orar monitorizat a fost difuzata emisiunea LA Maruta.

 

Catalin Maruta

Catalin Maruta

 

 

PUBLICUL NATIONAL 

Time Bands Channels Rtg% Shr%
15:00-17:00 Kanal D 3,5 16,0
  Antena 1 3,3 15,2
  Pro TV 2,4 10,8
  Romania TV 1,2 5,7
  Antena 3 0,9 4,3

 

PUBLICUL URBAN

Time Bands Channels Rtg% Shr%
15:00-17:00 Antena 1 2,9 13,9
  Kanal D 2,9 13,6
  Pro TV 2,3 10,8
  Romania TV 1,5 7,2
  Antena 3 1,2 5,7

 

PUBLICUL COMERCIAL 

Time Bands Channels Rtg% Shr%
15:00-17:00 Antena 1 2,1 14,8
  Pro TV 1,8 12,6
  Kanal D 1,3 9,4
  Romania TV 0,6 4,4
  Boomerang 0,5 3,7

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

Foto Credit: KANAL D / PRO TV

 

Lasa un comentariu aici!

Written by

elen.milea@radardemedia.ro

elen.milea[@] radardemedia.ro

No comments

Lasă un răspuns