HomeAUDIENȚE TVAnalizeAUDIENTE TV ZILNICE: Duelul sa da intre Kanal D si Antena 1. Cum arata clasamentul final?

AUDIENTE TV ZILNICE: Duelul sa da intre Kanal D si Antena 1. Cum arata clasamentul final?

televiziune

AUDIENTE TV: Marţi, 13 septembrie, în intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D s-a poziţionat pe locul doi în topul televiziunilor din România, conform datelor furnizate de Kantar Media. 

Pe acest interval orar PRO TV a difuzat LA MARUTA, KANAL D avea programat reality show-ul Te vreau langa mine (partial) si Teo Show, iar Antena 1, Mireasa pentru fiul meu si Observatorul de la ora 16. 

 

Locul secund a fost adjudecat de Kanal D în intervalul orar mai sus menţionat, atât pe segmentul de public Naţional, cât şi All Urban. Pe targetul Comercial, staţia s-a clasat pe locul trei, cu o cotă de piaţă de 11,2%.

Ieri, Kanal D a inregistrat 3,3% rating şi 16,1% cotă de piaţă, pe targetul Naţional, 2,8% rating şi 13,8% cotă de piaţă, pe targetul All Urban, şi 1,5% rating şi 11,2% cotă de piaţă, pe targetul Comercial, in intervalul mai sus mentionat. La nivelul întregii ţări, emisiunile au fost vizionate, în medie, de 596.000 de telespectatori, cu o diferenţă de 19.000 de persoane faţă pe primul post TV clasat.

 

PUBLICUL NATIONAL 

Time Bands Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
15:00-17:00 Antena 1 3,4 16,7 615
  Kanal D 3,3 16,1 596
  Pro TV 2,1 10,3 379
  Romania TV 1,6 7,7 284
  Antena 3 0,8 3,8 138

 

PUBLICUL URBAN 

Time Bands Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
15:00-17:00 Antena 1 3,3 16,1 322
  Kanal D 2,8 13,8 275
  Pro TV 2,1 10,0 200
  Romania TV 1,6 7,8 157
  Antena 3 0,9 4,3 86

 

PUBLICUL COMERCIAL 

Time Bands Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
15:00-17:00 Antena 1 2,3 17,0 104
  Pro TV 1,6 12,0 74
  Kanal D 1,5 11,2 69
  Acasa 0,6 4,1 25
  Happy Channel 0,5 3,9 24

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

Lasa un comentariu aici!

Written by

contact@radardemedia.ro

contact[@] radardemedia.ro

No comments

Lasă un răspuns