AUDIENTE TV: Marţi, 13 septembrie, în intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D s-a poziţionat pe locul doi în topul televiziunilor din România, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Pe acest interval orar PRO TV a difuzat LA MARUTA, KANAL D avea programat reality show-ul Te vreau langa mine (partial) si Teo Show, iar Antena 1, Mireasa pentru fiul meu si Observatorul de la ora 16.
Locul secund a fost adjudecat de Kanal D în intervalul orar mai sus menţionat, atât pe segmentul de public Naţional, cât şi All Urban. Pe targetul Comercial, staţia s-a clasat pe locul trei, cu o cotă de piaţă de 11,2%.
Ieri, Kanal D a inregistrat 3,3% rating şi 16,1% cotă de piaţă, pe targetul Naţional, 2,8% rating şi 13,8% cotă de piaţă, pe targetul All Urban, şi 1,5% rating şi 11,2% cotă de piaţă, pe targetul Comercial, in intervalul mai sus mentionat. La nivelul întregii ţări, emisiunile au fost vizionate, în medie, de 596.000 de telespectatori, cu o diferenţă de 19.000 de persoane faţă pe primul post TV clasat.
PUBLICUL NATIONAL
Time Bands | Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
15:00-17:00 | Antena 1 | 3,4 | 16,7 | 615 |
Kanal D | 3,3 | 16,1 | 596 | |
Pro TV | 2,1 | 10,3 | 379 | |
Romania TV | 1,6 | 7,7 | 284 | |
Antena 3 | 0,8 | 3,8 | 138 |
PUBLICUL URBAN
Time Bands | Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
15:00-17:00 | Antena 1 | 3,3 | 16,1 | 322 |
Kanal D | 2,8 | 13,8 | 275 | |
Pro TV | 2,1 | 10,0 | 200 | |
Romania TV | 1,6 | 7,8 | 157 | |
Antena 3 | 0,9 | 4,3 | 86 |
PUBLICUL COMERCIAL
Time Bands | Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
15:00-17:00 | Antena 1 | 2,3 | 17,0 | 104 |
Pro TV | 1,6 | 12,0 | 74 | |
Kanal D | 1,5 | 11,2 | 69 | |
Acasa | 0,6 | 4,1 | 25 | |
Happy Channel | 0,5 | 3,9 | 24 |
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media