HomeAUDIENȚE TVAUDIENŢE TV ZILNICE: În bătălia din timpul zilei, cifrele o dau câştigătoare pe TEO de la Kanal D? Pe ce loc s-a clasat La Măruţa sau Mireasa pentru fiul meu?

AUDIENŢE TV ZILNICE: În bătălia din timpul zilei, cifrele o dau câştigătoare pe TEO de la Kanal D? Pe ce loc s-a clasat La Măruţa sau Mireasa pentru fiul meu?

teo show vs maruta AUDIENTE TV

“Teo Show” isi mentine pozitia de lider de piata, adunand zilnic tot mai multi telespectatori in fata micior ecrane. Editia de ieri a emisiunii prezentate de Teo Trandafir si Bursucu a pozitionat Kanal D pe primul loc pe toate cele trei segmente de public monitorizate.

 

AMiercuri, in intervalul 15:45 – 17:00, Kanal D a inregistrat  4,6% rating si 18,7% cota de piata, pe targetul National, 4,4% rating si 18,3% cota de piata, pe targetul All Urban, si 2,8% rating si 17,3% cota de piata, in randul publicului din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani.

Pe intervalul orar monitorizat emisiunea de la Kanal D se intersecteaza cu Mireasa pentru fiul meu, Antena 1 si La Maruta, PRO TV!

 

O medie de 829.000 de romani au urmarit emisiunea de divertisment de la Kanal D in intervalul orar mai sus mentionat. Momentul de maxima audienta, atins la 15:52, a strans in fata micilor ecrane peste un milion (1.114.000) de romani din intreaga tara.

 

PUBLICUL NATIONAL 

Time Bands Channels Rtg% Shr%
TEO SHOW
15:45-17:00
Kanal D 4,6 18,7
  Antena 1 4,0 16,4
  Pro TV 2,8 11,3
  Romania TV 1,8 7,1
  Antena 3 1,1 4,6
 

 

PUBLICUL URBAN 

Time Bands Channels Rtg% Shr%
TEO SHOW
15:45-17:00
Kanal D 4,4 18,3
  Antena 1 3,9 16,1
  Pro TV 2,5 10,3
  Romania TV 1,9 7,8
  Antena 3 1,7 7,0
 

 

PUBLICUL COMERCIAL 

Time Bands Channels Rtg% Shr%
TEO SHOW
15:45-17:00
Kanal D 2,8 17,3
  Antena 1 2,8 17,1
  Pro TV 1,8 11,0
  Romania TV 0,9 5,7
  Digi 24 0,6 3,7

 


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Foto Credit: KANAL D

 

AAUDIENTE TV

 

Lasa un comentariu aici!

No comments

leave a comment