HomeAUDIENȚE TVAUDIENŢE TV ZILNICE: În bătălia din timpul zilei, cifrele o dau câştigătoare pe TEO de la Kanal D? Pe ce loc s-a clasat La Măruţa sau Mireasa pentru fiul meu?

AUDIENŢE TV ZILNICE: În bătălia din timpul zilei, cifrele o dau câştigătoare pe TEO de la Kanal D? Pe ce loc s-a clasat La Măruţa sau Mireasa pentru fiul meu?

“Teo Show” isi mentine pozitia de lider de piata, adunand zilnic tot mai multi telespectatori in fata micior ecrane. Editia de ieri a emisiunii prezentate de Teo Trandafir si Bursucu a pozitionat Kanal D pe primul loc pe toate cele trei segmente de public monitorizate.

 

AMiercuri, in intervalul 15:45 – 17:00, Kanal D a inregistrat  4,6% rating si 18,7% cota de piata, pe targetul National, 4,4% rating si 18,3% cota de piata, pe targetul All Urban, si 2,8% rating si 17,3% cota de piata, in randul publicului din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani.

Pe intervalul orar monitorizat emisiunea de la Kanal D se intersecteaza cu Mireasa pentru fiul meu, Antena 1 si La Maruta, PRO TV!

 

O medie de 829.000 de romani au urmarit emisiunea de divertisment de la Kanal D in intervalul orar mai sus mentionat. Momentul de maxima audienta, atins la 15:52, a strans in fata micilor ecrane peste un milion (1.114.000) de romani din intreaga tara.

 

PUBLICUL NATIONAL 

Time Bands Channels Rtg% Shr%
TEO SHOW
15:45-17:00
Kanal D 4,6 18,7
  Antena 1 4,0 16,4
  Pro TV 2,8 11,3
  Romania TV 1,8 7,1
  Antena 3 1,1 4,6
 

 

PUBLICUL URBAN 

Time Bands Channels Rtg% Shr%
TEO SHOW
15:45-17:00
Kanal D 4,4 18,3
  Antena 1 3,9 16,1
  Pro TV 2,5 10,3
  Romania TV 1,9 7,8
  Antena 3 1,7 7,0
 

 

PUBLICUL COMERCIAL 

Time Bands Channels Rtg% Shr%
TEO SHOW
15:45-17:00
Kanal D 2,8 17,3
  Antena 1 2,8 17,1
  Pro TV 1,8 11,0
  Romania TV 0,9 5,7
  Digi 24 0,6 3,7

 


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Foto Credit: KANAL D

 

AAUDIENTE TV

 

Lasa un comentariu aici!

Written by

arina.voicu@radardemedia.ro

Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

No comments

Lasă un răspuns