HomeAUDIENȚE TVAUDIENŢE TV ZILNICE: În bătălia din timpul zilei, Kanal D s-a clasat pe primul loc pe toate segmentele de public! Cum arată cifrele?

AUDIENŢE TV ZILNICE: În bătălia din timpul zilei, Kanal D s-a clasat pe primul loc pe toate segmentele de public! Cum arată cifrele?

9 ne place sa ne distram, TEO KANAL D

„Teo Show” strânge tot mai mulţi fani,  zi de zi, în faţa micilor ecrane, la emisiunea pe care o moderează alături de Bursucu la Kanal D. Luni, show-ul de divertisment a clasat Kanal D pe primul loc în topul televiziunilor din România, pe toate segmentele de public, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Pe acest interval orar Antena 1 a difuzat Observator 16, iar PRO TV, emisiunea LA MARUTA!

 

AIeri, în intervalul 15:45 – 17:00, Kanal D a fost lider absolut de audienţă cu emisiunea “Teo Show”. Postul TV a înregistrat 3,4% rating şi 19,9% cotă de piaţă, în rândul publicului din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, 4,8% rating şi 18,3% cotă de piaţă, pe targetul Naţional, şi 4,3% rating şi 17,3% cota de piaţă, pe segmentul de public All Urban.

O medie de 857.000 de români urmăreau ieri emisiunea de la Kanal D în intervalul orar menţionat mai sus. Minutul de maximă audienţă, atins la 15:55, show-ul prezentat de Teo Trandafir şi Bursucu a adunat în faţa micilor ecrane peste un milion (1.133.000 ) de fani.

 

PUBLICUL COMERCIAL 

Time Bands Channels Rtg% Shr%
TEO SHOW
15:45-17:00
Kanal D 3,4 19,9
  Antena 1 3,0 17,7
  Pro TV 2,4 14,0
  Antena 3 0,7 4,0
  Acasa 0,5 3,0

 

PUBLICUL NATIONAL 

Time Bands Channels Rtg% Shr%
TEO SHOW
15:45-17:00
Kanal D 4,8 18,3
  Antena 1 4,1 15,5
  Pro TV 3,6 13,7
  Antena 3 1,8 6,9
  Romania TV 1,6 5,9

 

PUBLICUL URBAN 

Time Bands Channels Rtg% Shr%
TEO SHOW
15:45-17:00
Kanal D 4,3 17,3
  Antena 1 3,9 15,6
  Pro TV 2,8 11,3
  Antena 3 2,3 9,3
  Romania TV 1,3 5,1

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

 

Lasa un comentariu aici!

No comments

leave a comment