HomeAUDIENȚE TVAUDIENŢE TV ZILNICE: Prime time-ul a fost cucerit de PRO TV cu VISURI LA CHEIE, iar Kanal D, locul 2 cu serialul Gunes!

AUDIENŢE TV ZILNICE: Prime time-ul a fost cucerit de PRO TV cu VISURI LA CHEIE, iar Kanal D, locul 2 cu serialul Gunes!

AUDIENŢE TV ZILNICE: RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate de posturile de televiziune, în prime time, pe intervalul orar 20:00-22:30, pe toate segmentele de public. Cifrele sunt furnizate de Kantar Media.

Pe acest interval orar PRO TV a difuzat premiera reality show-ului VISURI LA CHEIE (plus Ştirile din Sport&Vremea), Kanal D, serialul turcesc Gunes, iar Antena 1 filmul artistic.

In clasament a intrat si PRIMA TV care a difuzat aseara prima editie a noului sezon Cronica Carcotasilor.

 

În continuare vă prezentăm cifrele pentru segmentul publicui comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani (rtg%, shr%, rtg000), segmentul all urban şi naţional.

 

PUBLICUL COMERCIAL

PRO TV s-a clasat pe primul loc cu o medie de 12.1% rating şi 33.4% share, iar pe locul secund Antena 1 a obţinut 4.9% rating şi 13.5% share. Kanal D a obţinut la nivelul publicului comercial 3.3% rating şi 9.1% share.

Clasamentul este continuat de Prima TV şi Antena 3.

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA - 14 sept 2016, toate seg de public (2)

 

 

PUBLICUL URBAN

La nivelul publicului All Urban, PRO TV a fost lider de audienţa cu o medie de 10.2% rating şi 23% share, în timp ce Kanal D s-a clasat pe locul secund cu un total de 5.3% rating şi 11.9% share.

Antena 3 s-a clasat pe locul 3 cu 3.9% rating şi 8.9% share, iar Antena 1 a obţinut locul 4.

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA - 14 sept 2016, toate seg de public (3)

 

 

PUBLICUL NATIONAL

PRO TV, locul 1 cu 1.810.000 de telespectatori, iar Kanal D a obţinut pe intervalul monitorizat peste 1 milion de telespectatori la nivelul întregii ţări.

Antena 1 s-a clasat pe locul 3, urmat de Antena 3 şi România TV.

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA - 14 sept 2016, toate seg de public (1)

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Foto Montaj: RADAR DE MEDIA

loading...

Lasa un comentariu aici!

Written by

dorin.huntai@radardemedia.ro

Ma puteti contact pe e-mail.

No comments

Lasă un răspuns