HomeALL MEDIAAura Toma, Lowe&Partners: „Clientii cauta idei cu care sa atraga atentia consumatorilor prin seductie si relevanta, si nu prin numarul de aparitii”

Aura Toma, Lowe&Partners: „Clientii cauta idei cu care sa atraga atentia consumatorilor prin seductie si relevanta, si nu prin numarul de aparitii”

Anul acesta a fost unul in care campaniile de comunicare au imbinat tot mai mult tehnologia si publicitatea traditionala a declarat Aura Toma, managing director al agentiei de creatie Lowe&Partners, conform Wall-Street.

“Anul 2013 este anul in care tehnologia si publicitatea traditionala si-au dat mana si reusesc sa creeze o noua sinergie pentru comunicare . Activarile si digitalul, din ce in ce mai sofisticate si interactive, au castigat o importanta semnificativa in mixul de comunicare de anul acesta, iar mobile-ul, recent intrat in industria de comunicare, este noua vedeta in acest mix”, a explicat Toma.

Managerul a adaugat ca anul acesta compania va avea o cifra de afaceri asemanatoare cu cea de anul trecut cand agentia a inregistrat venituri de 4,2 milioane de euro si un profit net de aproape 50.000 de euro, conform Ministerului de Finante.

“Anul acesta am observat schimbari ale modului in care au fost impartite veniturile, generate de diversificarea mixului de comunicare, in special dinspre digital si activari de brand. De asemenea, in 2013 au fost organizate putine pitch-uri de creatie de brand, clientii preferand pitch-urile pe proiecte de comunicare punctuala. O comunicare eficienta care se poate traduce in return of investment rapid si masurabil este preferata de clienti. Clientii cauta idei cu care sa atraga atentia consumatorilor prin seductie si relevanta, si nu prin numarul de aparitii”, afirma Aura Toma.

Lowe&Partners are 36 de angajati si lucreaza pentru clienti precum Bancpost, Bergenbier (Beck’s, Stella Artois, Staropramen), Gothaer, Terapia Ranbaxy, Unilever (Domestos, Cif, Coccolino, Rexona, Rama, Clear, Signal, Delikat, Knorr), Johnson & Johnson, Tocmai.ro, BASF, Veka, Crucea Rosie Romana.

“In viitorul foarte apropiat cred ca puterea creativa va fi a celor care au ideea si o povestesc in mediile care o ajuta cel mai bine sa prinda viata. Ideile mari conteaza acum mai mult ca niciodata si impreuna cu instrumentele digitale si noua tehnologie avem sansa sa avem succes la o scara mult mai larga. Daca ma gandesc bine, conceptul de integrare 360 a inceput in industrie de fapt cu o <<dezintegrare>>, in sensul in care s-au dezvoltat entitati diferite pentru a forma specialisti: digital, mobile, traditional, relatii publice, iar acum trendul este sa se integreze acesti specialisti in echipe mixte. Este ceea ce Google promoveaza acum sub numele “Art, Copy& Code”, spune sefa Lowe&Partners.

Lasa un comentariu aici!

Written by

laura.cristea@radardemedia.ro

Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

No comments

Lasă un răspuns