A-Z NEWS
Aura Toma, Lowe&Partners: „Clientii cauta idei cu care sa atraga atentia consumatorilor prin seductie si relevanta, si nu prin numarul de aparitii”
Anul acesta a fost unul in care campaniile de comunicare au imbinat tot mai mult tehnologia si publicitatea traditionala a declarat Aura Toma, managing director al agentiei de creatie Lowe&Partners, conform Wall-Street.
“Anul 2013 este anul in care tehnologia si publicitatea traditionala si-au dat mana si reusesc sa creeze o noua sinergie pentru comunicare . Activarile si digitalul, din ce in ce mai sofisticate si interactive, au castigat o importanta semnificativa in mixul de comunicare de anul acesta, iar mobile-ul, recent intrat in industria de comunicare, este noua vedeta in acest mix”, a explicat Toma.
Managerul a adaugat ca anul acesta compania va avea o cifra de afaceri asemanatoare cu cea de anul trecut cand agentia a inregistrat venituri de 4,2 milioane de euro si un profit net de aproape 50.000 de euro, conform Ministerului de Finante.
“Anul acesta am observat schimbari ale modului in care au fost impartite veniturile, generate de diversificarea mixului de comunicare, in special dinspre digital si activari de brand. De asemenea, in 2013 au fost organizate putine pitch-uri de creatie de brand, clientii preferand pitch-urile pe proiecte de comunicare punctuala. O comunicare eficienta care se poate traduce in return of investment rapid si masurabil este preferata de clienti. Clientii cauta idei cu care sa atraga atentia consumatorilor prin seductie si relevanta, si nu prin numarul de aparitii”, afirma Aura Toma.
Lowe&Partners are 36 de angajati si lucreaza pentru clienti precum Bancpost, Bergenbier (Beck’s, Stella Artois, Staropramen), Gothaer, Terapia Ranbaxy, Unilever (Domestos, Cif, Coccolino, Rexona, Rama, Clear, Signal, Delikat, Knorr), Johnson & Johnson, Tocmai.ro, BASF, Veka, Crucea Rosie Romana.
“In viitorul foarte apropiat cred ca puterea creativa va fi a celor care au ideea si o povestesc in mediile care o ajuta cel mai bine sa prinda viata. Ideile mari conteaza acum mai mult ca niciodata si impreuna cu instrumentele digitale si noua tehnologie avem sansa sa avem succes la o scara mult mai larga. Daca ma gandesc bine, conceptul de integrare 360 a inceput in industrie de fapt cu o <<dezintegrare>>, in sensul in care s-au dezvoltat entitati diferite pentru a forma specialisti: digital, mobile, traditional, relatii publice, iar acum trendul este sa se integreze acesti specialisti in echipe mixte. Este ceea ce Google promoveaza acum sub numele “Art, Copy& Code”, spune sefa Lowe&Partners.
-
ENTERTAINMENT3 săptămâni ago
Bianca Petcu lansează videoclipul “Zero Șapte”
-
ENTERTAINMENT2 săptămâni ago
Videoclip Nou: Ralflo X Aura B X Tecsan – Pas cu Pas
-
AUDIENȚE TVo săptămână ago
Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență
-
Emisiuni2 zile ago
Carmen Târnoveanu: interviu în exclusivitate pentru Radar de Media
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 08 – 14 aprilie 2024
-
Animaţie2 săptămâni ago
Echipează-te și pregătește-te pentru a te alătura echipei Looney Tunes pentru râsete pe cinste în ACME!
-
Emisiuni2 săptămâni ago
PRO TV anunță începerea filmărilor pentru sezonul 11 Visuri la cheie, într-o nouă formulă: ”una dintre cele mai bune echipe pe care le-am avut până acum”
-
Platforma Online TV2 săptămâni ago
„Dorința”, cel mai nou film animat de comedie de la Disney este disponibil de astăzi pe Disney+
-
Emisiuni2 săptămâni ago
Chef Sautner i-a dat cuțitul de aur lui Mario Mădălin Dumitru. Diseară, Giulia și Vlad Huidu vin să gătească pentru jurații Chefi la cuțite
-
Cultura2 săptămâni ago
Cele opt vieți ale unui trickster de-o vârstă cu veacul, o poveste despre dragoste, pierdere și supraviețuire într-un secol de istorie coreeană
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul Kanal D pentru săptămâna 08 – 14 aprilie 2024
-
Digital2 săptămâni ago
PUBLICĂM ADVERTORIALE SEO – adaptate bugetului tău
-
Analize Audiente TVo săptămână ago
AUDIENȚE în Prime-Time în luna martie. Antena 1 este depăşită de Kanal D la nivel național. KANAL D performanțe remarcabile cu un plus de 100.000 de telespectatori !
-
Grila de programe2 săptămâni ago
Ce să urmărești la televiziunile Warner Bros. Discovery în aprilie
-
Televiziune2 săptămâni ago
La aniversarea a 10 ani, ZU TV dă muzica de 10, de la ZUnrise și până la ZUeet dreams
-
Emisiuni2 săptămâni ago
Chef Sautner a câștigat o nouă amuletă la Chefi la cuțite