Connect with us

Ieri seară, fenomenul Bake Off România a cuprins întreaga țară! 12 concurenți, Adrian, Mariana, Erika, Robert, Carmen, Cristian, Mihaela, Petre, Marinela, Irina, Ionela și Daniel, au intrat în lupta pentru titlul de Cel mai bun cofetar amator din România și marele premiul de 25.000 de euro!

Cei trei jurați, Alex Stan, Simona Pope și Tudor Constantinescu, au intrat în cortul Bake Off România hotărâți să pună la încercare abilitățile, creativitatea, pasiunea și determinarea concurenților, iar Nicolle Stănese, fermecătoarea prezentatoare a emisiunii, a spus pentru prima oară Porniți cuptoarele!

Ce audienta a inregistrat show-ul?

Prima ediție Bake Off România a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, fiind urmărită de peste 1.6 milioane de telespectatori, la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 20:30 – 22:46. Cel mai urmărit minut al competiției, de la 20:53, a reunit peste 2.1 milioane de telespectatori în fața televizoarelor.

La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Bake Off România a fost lider de audiență, obținând 10.4 puncte de rating și 23.8% share, în timp ce postul de pe locul doi, ANTENA 1 a înregistrat 6.3 puncte de rating și 14.5% share.

Cum a aratat prima editie a show-ului?

Tema primei ediții a fost tortul, iar aceasta s-a dovedit a fi o adevărată tortură pentru unii dintre ei. „Prima ediție s-a concentrat în jurul unei teme foarte importante în viața fiecăruia dintre noi – tortul. Este desertul prin care aniversăm momentele ce ne marchează viețile, așa că atenția concurenților la această temă a fost la cote maxime! Au fost emoționați, năpădiți de tensiunea intrării pentru prima oară în cortul Bake Off România, însă, cu toate acestea, au făcut față admirabil primelor probe din concurs!”, a declarat Nicolle Stănese, gazda emisiunii.

La prima probă, cea de semnătură, concurenții au trebuit să prepare un tort care să îi reprezinte, să le spună juraților puțin mai mult despre personalitatea lor, atât prin gust, cât și prin aspect. 12 torturi, cu creme de mascarpone, lime, căpșune, zmeură sau ciocolată, care mai de care mai expresive, au apărut după lungi eforturi la bancurile de lucru. La finalul probei, Alex Stan, Simona Pope și Tudor Constantinescu au avut parte atât de suprize plăcute, cât și de unele mai puțin plăcute, însă au gustat din toate torturile pregătite și au oferit sfaturi valoroase concurenților. Cei care au reușit să se remarce la prima provocare, impresionând juriul, au fost Mariana, Erika și Daniel.

Proba tehnică a adus cu sine și primele dezastre în cortul Bake Off România. La această probă, preparatul pe care au trebuit să îl reproducă concurenții a fost tortul mozaic, propus de Simona Pope. Înainte de începerea probei, concurenții au primit ingredientele și rețeta scrisă, însă nu completă. Acest preparat este unul foarte tehnic, care necesită multă concentrare: „S-ar putea să ne întâlnim cu două pătrățele de aceeași culoare unul lângă altul!”, a spus Simona. Tortul care necesita meticulozitate în pregătire s-a răzbunat pe unii concurenți: „Pentru mine este o probă ratată!”, a spus Carmen, căreia nu i s-a copt blatul.

Oare termină cineva proba asta?” a completat Cristian, depășit de situație. Cei mai norocoși au scăpat de tortura mozaicului, datorită unei tehnici bune și respectării rețetei. Cei trei jurați au trebuit să guste, să compare și să decidă care sunt cele mai bune torturi, dar și cele mai puțin reușite, fără să știe cine sunt concurenții care le-au preparat. Robert a reușit să obțină primul loc cu preparatul său, fiind urmat de Irina și Dan.

Bebe Cotimanis și soția lui, Florina, au venit pentru a da tema probei de creativitate, însă nu cu mâna goală, ci cu tortul familiei sale: „O întreagă contradicție. Noi îl numim tortul familiei, însă când gătim, în bucătărie, suntem în pragul divorțului!”. Concurenții au trebuit să reprezinte tema familiei într-un tort îmbrăcat în pastă de zahăr, într-un timp de pregătire de 4 ore. Această temă a adus și primele lacrimi de emoție în ochii concurenților, Erika fiind copleșită de-a dreptul.

Cei 12 s-au întrecut în decoruri care mai de care mai interesante, iar Bebe a adus simțul umorului la bancurile de lucru, fiind uimit să își găsească chiar sosia la unul dintre ele. Ideile concurenților au variat: de la desene, la figurine, peisaje, arbori genealogici și chiar până la o oală de ciorbă. Unii dintre ei s-au axat prea mult pe decor și au neglijat gustul, însă jurații au găsit și preparate interesante care au impresionat atât prin gust, cât și prin aspect.

Dan este concurentul care a reușit să se ridice la nivelul așteptărilor celor trei experți și a primit insigna de cofetarul săptămânii. Carmen, Cristian și Ionela au fost nominaizați de juriu pentru proba eliminatorie, unde au trebuit să reinterpreteze o rețetă clasică: tortul diplomat. Tensiunea și-a spus cuvântul, iar cel care nu a reușit să impresioneze jurații și a părăsit primul cortul Bake Off România a fost Cristian. Blatul ars la trei dintre cele patru preparate din ediția de ieri și prezentarea lipsită de imaginație au fost câteva dintre motivele eliminării.

Săptămâna viitoare, la Bake Off România, tema ediției este tarta. Cum vor reuși cei 11 concurenți rămași în cort să facă față blaturilor crocante și cremelor fine rămâne de văzut luni, de la 20:30, numai la PRO TV.  În ediția următoare, un nou invitat special va intra în cortul Bake Off România, aducând noi surprize concurenților – Florin Busuioc!

BKE OFF ROMANIA, prima editie, PRO TV (7) BKE OFF ROMANIA, prima editie, PRO TV (6) BKE OFF ROMANIA, prima editie, PRO TV (5) BKE OFF ROMANIA, prima editie, PRO TV (4) BKE OFF ROMANIA, prima editie, PRO TV (3) BKE OFF ROMANIA, prima editie, PRO TV (2)

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

Roland Garros 2018 – Audiențe record pe toate platformele Eurosport

• Eurosport înregistrează cele mai bune audiențe pentru Roland Garros din ultimii treisprezece ani în Europa: 56.9 millioane de telespectatori au urmărit transmisiunile Eurosport
• Finala Simona Halep – Sloane Stephens în top patru audiențe all-time pentru Eurosport România

Published

on

Foto Credit: Eurosport

Eurosport a prezentat cifrele de audiență pentru canalele sale TV și platformele digitale în urma transmisiunilor de la Roland Garros și declară ediția din acest an ca fiind cea mai de succes din ultimii treisprezece ani.

Peste 56,9 milioane de fani de pe întregul continent au avut ocazia să urmărească Openul Franței în direct la Eurosport, audiențele din acest an înregistrând o creștere de 11% față de ediția din 2017. Platformele digitale Eurosport au înregistrat peste 29 de milioane de vizionări video pe parcursul evenimentului, ceea ce a reprezentat o creștere de 23% pentru canalele de social-media ale Eurosport: Facebook, YouTube și Instagram.

Finala feminină dintre Simona Halep și Sloane Stephens a fost cea mai vizionata din 2005 până în prezent. O medie de aproximativ 3,7 milioane de telespectatori din toată Europa au urmărit programele Eurosport pentru a vedea prima victorie românească într-o finală feminină de la Roland Garros din ultimii 40 de ani.

La nivel european*, o medie de 4,5 milioane de telespectatori au urmărit duminică, 10 iunie, finala dintre Rafael Nadal și Dominic Thiem. Cifrele de audiență au transformat acest eveniment în cea mai urmarită finală masculină de la Roland Garros din anul 2005 încoace.

În medie 1,3 milioane de telespectatori pe zi au urmărit duelurile de pe zgura pariziană de-a lungul celor 15 zile ale Openului Franței, ceea ce a făcut ca ediția din acest an a Roland Garros să fie cea mai vizionată din 2005 până în prezent. S-a înregistrat o creștere de 17% față de 2017 și + 35% față de anul 2016. România a contribuit semnificativ la această performanță, înregistrând o creștere +30% a cotei de piață în comparație cu 2017 (target all, urban). Tot în comparație cu 2017, finala feminină a adus o creștere de +27% în materie de reach (000), target Urban all, respectiv +36% bărbați 18-49.

Respectându-și angajamentul de a oferi fanilor cele mai bune analize prezentate de cei mai cunoscuți experți din domeniu, audiențele emisiunilor dedicate turneului au înregistrat și ele creșteri cu două cifre. Emisiunea Game, Schett & Mats moderată de câștigătorul a șapte turnee de Mare Șlem, Mats Wilander și Barbara Schett – a crescut cu 15% față de 2017* și cu 43% față de 2016. La nivel local, emisiunea Matchball Becker de pe canalul Eurosport Germania, moderată de Boris Becker, a înregistrat o creștere cu 40% mai mulți telespectatori anul acesta, comparativ cu douăsprezece luni în urmă.

De asemenea, de-a lungul transmisiunilor de la Roland Garros, milioane de telespectatori au putut urmări și analizele unor experți celebri precum: Kim Clijsters, Chris Evert, John McEnroe, Patrick Mouratoglou, Henri Leconte (Eurosport Franța), Marion Bartoli (Eurosport Franța), Conchita Martinez (Eurosport Spania), Alex Corretja (Eurosport Spania), Anna Chakvetadze (Eurosport Rusia) sau Greg Rusedski (Eurosport UK).

Clipurile video publicate în perioada turneului de tenis au înregistrat nu mai puțin de 29 de milioane de vizionări pe canalele de social-media ale Eurosport (Facebook, YouTube și Instagram). Peste 1,5 milioane de persoane au interacționat cu conținutul Eurosport de pe Facebook, Twitter, YouTube și Instagram, față de 2017.

 

Recordurile Eurosport ale ediției 2018 a Roland Garros:

 

  • Cea mai mare audiență a Roland Garros din 2005;
  • Ce mai mare audiență din istoria Eurosport Spania în urma transmisiunii finalei de simplu masculin;
  • Transmisiunea semifinalei dintre Marco Cecchinato și Dominic Thiem a adus canalului Eurosport Italia o audiență care ocupă locul patru în topul transmisiunilor all time;
  • Finala feminină de la Roland Garros 2018, a patra transmisiune all time conform audiențelor pentru Eurosport România; creștere de +37% a cotei de piață vs. 2017 (vs. Jelena Ostapenko) și +4% vs. 2014 (vs. Maria Sharapova)
  • Audiențe cu 15% mai mari pentru emisiunea Game, Schett & Mats față de anul 2017 (pan-Euro);
  • Emisiunea Avantage Leconte, moderată de către fostul tenismen Henri Leconte a înregistrat creșteri de 71% a audienței față de 2017 și 56% față de 2016 (Eurosport Franța);
  • Emisiunea Matchball Becker audiențe cu 40% mai mari față de 2017

 

 

* Pe baza cifrelor din 11 piețe cheie – Germania, Polonia, România, Marea Britanie, Olanda, Suedia, Danemarca, Norvegia, Italia, Spania și Franța

** Cifrele de audiență nu includ platformele digitale Eurosport Player sau Eurosport.com

Surse: TNS Gallup Denmark, TNS Gallup Norway, AGF, Stichting KijkOnderzoek, Nielsen Audience Measurement Polska, ARMADATA, KANTAR Media Spain, MMS, BARB, AUDITEL, Mediametrie, TNS Gallup Media/TechEdge, AdvantEdge, All Individuals 3+, All TV Homes, Audience = 9h-25h, Reach = All day. National universe in all markets. Evolution based on the sum of measured countries. Date: 11/06/2018

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Victorie totală pentru ”Chefi la cuțite”! Vezi aici clasamentele de audiență de ieri seară.

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Luni, 11 iunie, Antena 1 înregistrează o victorie detașată în toate targeturile de referință cu înfruntarea concureților cooking show-ului „Chefi la cuțite””. Ediţia de aseară care a adus eliminarea blondei Antoanela Alexandera plasat stația pe primul loc, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
CHEFI LA CUTITEAntena 120:3823:371475808395
LAS FIERBINTIPro TV20:3021:351194583297
Film – GARDA DE CORPPro TV21:3523:27879424259
ASK VE MAVIKanal D19:5822:35821429110

Antena 1 s-a clasat pe primul loc  în intervalul 20:38-23:37 cu „Chefi la cuțite”. Pro TV nu reușește să menţină interesul audienţei cu sitcom-ul „Las Fierbinti” și filmul de acțiune ”Garda de corp”. Kanal D se menține pe locul trei cu serialul turcesc ”Dragoste și ură”.

 

Topul posturilor TV în funcţie de audienţă în intervalul emisiunii „Chefi la cuțite”, ieri 11 iunie:

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 120.58.01439.9
Pro TV15.15.91060.7
Kanal D10.94.3766.7
Antena 37.02.7489.6
Romania TV6.32.5441.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 120.38.2789.8
Pro TV13.35.4516.1
Kanal D9.84.0382.2
Antena 39.13.7353.3
Romania TV5.22.1201.8

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 126.78.7384.0
Pro TV20.06.5288.5
Kanal D7.42.4106.5
Realitatea TV4.51.565.4
Antena 33.81.254.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE. ”Romania-Finlanda” a dat piept cu ”Chefi la cuțite”! Vezi aici cine a câștigat lupta audiențelor ieri seară!

Published

on

Sursa foto: Echipa națională de fotbal a României @NationalaRomanieiOfficial

Marți, 05 mai, Pro TV a difuzat meciul amical de fotbal ”Romania-Finlanda”, cu audiențe care au plasat stația pe primul loc in clasamente, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
ROMANIA-FINLANDAPro TV20:3622:2518111015454
CHEFI LA CUTITEAntena 120:0023:051321779396
Film – COMANDOPro TV22:3224:191126602334
ASK VE MAVIKanal D19:5822:36827449153

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile de referință cu meciul amical de fotbal „Romania-Finlanda”Antena 1 este pe locul doi cu „Chefi la cuțite” care înregistrează audiențe foarte bune mai ales în targetul comercial. Serialul turcesc ”Dragoste și ură” se bucură de un public fidel care menține Kanal D in topuri chiar și în serile foarte competitive.

Topul posturilor TV românești în intervalul de Prime Time 20:00-23:00, ieri 05 mai.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.58.61533.2
Antena 118.47.31313.7
Kanal D11.54.6818.3
Antena 35.62.2398.7
Romania TV4.61.8330.5


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.38.9860.9
Antena 119.18.0773.6
Kanal D10.84.5437.3
Antena 36.92.9279.6
Romania TV3.91.6156.3


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.29.0401.5
Antena 126.68.8392.6
Kanal D10.33.4151.6
Prima TV3.61.253.3
Antena 32.10.731.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending