Connect with us
 

Ieri seară, fenomenul Bake Off România a cuprins întreaga țară! 12 concurenți, Adrian, Mariana, Erika, Robert, Carmen, Cristian, Mihaela, Petre, Marinela, Irina, Ionela și Daniel, au intrat în lupta pentru titlul de Cel mai bun cofetar amator din România și marele premiul de 25.000 de euro!

Cei trei jurați, Alex Stan, Simona Pope și Tudor Constantinescu, au intrat în cortul Bake Off România hotărâți să pună la încercare abilitățile, creativitatea, pasiunea și determinarea concurenților, iar Nicolle Stănese, fermecătoarea prezentatoare a emisiunii, a spus pentru prima oară Porniți cuptoarele!

Ce audienta a inregistrat show-ul?

Prima ediție Bake Off România a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, fiind urmărită de peste 1.6 milioane de telespectatori, la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 20:30 – 22:46. Cel mai urmărit minut al competiției, de la 20:53, a reunit peste 2.1 milioane de telespectatori în fața televizoarelor.

La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Bake Off România a fost lider de audiență, obținând 10.4 puncte de rating și 23.8% share, în timp ce postul de pe locul doi, ANTENA 1 a înregistrat 6.3 puncte de rating și 14.5% share.

Cum a aratat prima editie a show-ului?

Tema primei ediții a fost tortul, iar aceasta s-a dovedit a fi o adevărată tortură pentru unii dintre ei. „Prima ediție s-a concentrat în jurul unei teme foarte importante în viața fiecăruia dintre noi – tortul. Este desertul prin care aniversăm momentele ce ne marchează viețile, așa că atenția concurenților la această temă a fost la cote maxime! Au fost emoționați, năpădiți de tensiunea intrării pentru prima oară în cortul Bake Off România, însă, cu toate acestea, au făcut față admirabil primelor probe din concurs!”, a declarat Nicolle Stănese, gazda emisiunii.

La prima probă, cea de semnătură, concurenții au trebuit să prepare un tort care să îi reprezinte, să le spună juraților puțin mai mult despre personalitatea lor, atât prin gust, cât și prin aspect. 12 torturi, cu creme de mascarpone, lime, căpșune, zmeură sau ciocolată, care mai de care mai expresive, au apărut după lungi eforturi la bancurile de lucru. La finalul probei, Alex Stan, Simona Pope și Tudor Constantinescu au avut parte atât de suprize plăcute, cât și de unele mai puțin plăcute, însă au gustat din toate torturile pregătite și au oferit sfaturi valoroase concurenților. Cei care au reușit să se remarce la prima provocare, impresionând juriul, au fost Mariana, Erika și Daniel.

Proba tehnică a adus cu sine și primele dezastre în cortul Bake Off România. La această probă, preparatul pe care au trebuit să îl reproducă concurenții a fost tortul mozaic, propus de Simona Pope. Înainte de începerea probei, concurenții au primit ingredientele și rețeta scrisă, însă nu completă. Acest preparat este unul foarte tehnic, care necesită multă concentrare: „S-ar putea să ne întâlnim cu două pătrățele de aceeași culoare unul lângă altul!”, a spus Simona. Tortul care necesita meticulozitate în pregătire s-a răzbunat pe unii concurenți: „Pentru mine este o probă ratată!”, a spus Carmen, căreia nu i s-a copt blatul.

Oare termină cineva proba asta?” a completat Cristian, depășit de situație. Cei mai norocoși au scăpat de tortura mozaicului, datorită unei tehnici bune și respectării rețetei. Cei trei jurați au trebuit să guste, să compare și să decidă care sunt cele mai bune torturi, dar și cele mai puțin reușite, fără să știe cine sunt concurenții care le-au preparat. Robert a reușit să obțină primul loc cu preparatul său, fiind urmat de Irina și Dan.

Bebe Cotimanis și soția lui, Florina, au venit pentru a da tema probei de creativitate, însă nu cu mâna goală, ci cu tortul familiei sale: „O întreagă contradicție. Noi îl numim tortul familiei, însă când gătim, în bucătărie, suntem în pragul divorțului!”. Concurenții au trebuit să reprezinte tema familiei într-un tort îmbrăcat în pastă de zahăr, într-un timp de pregătire de 4 ore. Această temă a adus și primele lacrimi de emoție în ochii concurenților, Erika fiind copleșită de-a dreptul.

Cei 12 s-au întrecut în decoruri care mai de care mai interesante, iar Bebe a adus simțul umorului la bancurile de lucru, fiind uimit să își găsească chiar sosia la unul dintre ele. Ideile concurenților au variat: de la desene, la figurine, peisaje, arbori genealogici și chiar până la o oală de ciorbă. Unii dintre ei s-au axat prea mult pe decor și au neglijat gustul, însă jurații au găsit și preparate interesante care au impresionat atât prin gust, cât și prin aspect.

Dan este concurentul care a reușit să se ridice la nivelul așteptărilor celor trei experți și a primit insigna de cofetarul săptămânii. Carmen, Cristian și Ionela au fost nominaizați de juriu pentru proba eliminatorie, unde au trebuit să reinterpreteze o rețetă clasică: tortul diplomat. Tensiunea și-a spus cuvântul, iar cel care nu a reușit să impresioneze jurații și a părăsit primul cortul Bake Off România a fost Cristian. Blatul ars la trei dintre cele patru preparate din ediția de ieri și prezentarea lipsită de imaginație au fost câteva dintre motivele eliminării.

Săptămâna viitoare, la Bake Off România, tema ediției este tarta. Cum vor reuși cei 11 concurenți rămași în cort să facă față blaturilor crocante și cremelor fine rămâne de văzut luni, de la 20:30, numai la PRO TV.  În ediția următoare, un nou invitat special va intra în cortul Bake Off România, aducând noi surprize concurenților – Florin Busuioc!

BKE OFF ROMANIA, prima editie, PRO TV (7) BKE OFF ROMANIA, prima editie, PRO TV (6) BKE OFF ROMANIA, prima editie, PRO TV (5) BKE OFF ROMANIA, prima editie, PRO TV (4) BKE OFF ROMANIA, prima editie, PRO TV (3) BKE OFF ROMANIA, prima editie, PRO TV (2)

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

AUDIENŢE TV: Finala de la Moscova dintre Franţa şi Croaţia, cel mai vizionat meci de la mondiale!

Published

on

 

A fost cel mai urmărit minut al finalei Campionatului Mondial de Fotbal FIFA Rusia 2018, când TVR 1 înregistra o audienţă mai mare decât toate posturile TV la un loc din România. Franţa – Croaţia a fost, de departe, cel mai vizionat meci din cadrul competiţiei.

Finala Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 a adunat, aşa cum era de aşteptat, cel mai mare număr de microbişti în faţa micilor ecrane. Partida dintre Franţa şi Croaţia (scor final cu 4-2), disputată pe 15 iulie, de la ora 18.00, pe Luzhniki Stadium din Moscova, a adus din nou principalului post al Televiziunii Române poziţia de lider incontestabil de audienţă. TVR a transmis în direct şi în exclusivitate toate cele 64 de meciuri de la Cupa Mondială, pe TVR 1, TVR 2 şi TVR HD.

În medie, 2.690.000 milioane de români au stat cu ochii pe televizor duminică seara, TVR 1 înregistrând, în intervalul orar 18.00-19.53, un rating mediu de 15%* şi o cotă medie de piaţă** de 43,3% la nivel naţional. În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, finala Campionatului Mondial de Fotbal a avut 1.734.000 de telespectatori (rating mediu 18%, share mediu 48,2%). Cifra de 773.000 reprezintă targetul comercial (17,6% rating mediu, respectiv 56,1% cotă medie de piaţă).

Cel mai urmărit moment al meciului care a adus Franţei al doilea titlu mondial s-a înregistrat spre finalul partidei (19.45), când 3.497.000 de români urmăreau TVR 1 (rating 19,5%, share 50,7% la nivel naţional). La acel moment, TVR 1 depăşea cu peste 230.000 de telespectatori suma audienţei înregistrate de toate celelalte posturi TV monitorizate din România. În mediul urban, cel mai urmărit minut a fost şi ultimul al Campionatului Mondial, la 19.53, când Croaţia încă lupta sperând modificarea scorului pe tabela de marcaj: 2.185.000 de telespectatori (rating 22,7%, share 55,7%). Finalul partidei a fost cel mai atractiv şi pentru publicul comercial, ora 19.51 aducând recordul de telespectatori pe acest target: 966.000 de persoane (rating 21,9%, share 62,6%).

Festivitatea de premiere a campioanei lumii la fotbal a fost, de asemenea, între preferinţele telespectatorilor duminică seară. Şi pe intervalul difuzării acesteia (20.19-20.43), TVR 1 a fost pe primul loc în audienţe, pe toate categoriile de public. La nivel naţional, aproape 2 milioane de români (1.912.000) au vrut să trăiască bucuria victoriei alături de cei mai buni fotbalişti ai lumii – rating mediu 10,7%, share mediu 27,7%. Dintre aceştia, 1.176.000 reprezintă targetul urban (12,2% rating şi 30,6% cotă de piaţă).

Şi finala mică a CM FIFA Rusia 2018, partida dintre reprezentativele Belgiei şi Angliei, a stârnit interesul telespectatorilor. În medie, 1.074.000 de români au urmărit, sâmbătă după-amiază, victoria Belgiei în faţa Anglei pe Sankt Petersburg Stadium, poziţionând din nou TVR 1 pe primul loc în clasamentul audienţelor, cu un rating mediu de 6% şi un share mediu de 22,1% la nivel naţional. În medie, 702.000 de telespectatori din mediul urban au urmărit finala mică la TVR 1 (rating mediu 7,3%, share mediu 25,3%), 281.000 dintre aceştia reprezentând targetul comercial (rating mediu 6,4% şi cotă medie de piaţă de 30,4%).

 

Microbişti sau nu, românii au fost, în această lună, martorii spectacolului fotbalistic al anului. În clasamentul celor mai bune 10 programe TV din perioada desfăşurării Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 (14 iunie – 15 iulie), 8 poziţii sunt ocupate de partide de fotbal şi ediţii de Studio Mondial, difuzate de TVR 1. Top 5, la nivel naţional, este exclusiv al TVR 1, cu 5 meciuri de la CM FIFA Rusia 2018:

  1. Franţa – Croaţia (15 iulie, ora 18.00) – 2.690.000 de telespectatori
  2. Croaţia – Anglia (11 iulie, ora 21.00) – 2.291.000 de telespectatori
  3. Franţa – Belgia (10 iulie, ora 21.00) – 2.164.000 de telespectatori
  4. Rusia – Croaţia (7 iulie, ora 21.00) – 1.962.000 de telespectatori
  5. Columbia – Anglia (3 iulie, ora 21.00) – 1.892.000 de telespectatori.

 

TVR a transmis în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. De mai bine de 50 de ani, începând cu ediţia CM 1966 din Anglia, TVR este televiziunea care difuzează în exclusivitate cel mai mare eveniment fotbalistic al planetei. Campionatul Mondial din Rusia, primul găzduit de Europa de Est, reprezintă ediţia cu numărul 21 a turneului de fotbal.

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune). 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

 

Foto Credit: FIFA

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Prima semifinală – cel mai vizionat meci de până acum la CM FIFA Rusia

Published

on

Foto Credit: TVR
 

TVR 1 punctează din nou în audienţe. Partida Franţa – Belgia a pus TVR 1 pe prima poziţie în topul audienţelor zilei de 10 iulie, pe toate categoriile de public. Cel mai vizionat meci al CM de până acum a înregistrat peste 3 milioane de telespectatori în minutul de aur şi o medie de peste 2 milioane de telespectatori la nivel naţional. A doua semifinală: Croaţia-Anglia este în direct la TVR 1 şi TVR HD azi, 11 iulie, de la 21.00

Cel mai urmărit meci de la Campionatul Mondial de Fotbal de până acum este semifinala Franţa – Belgia, disputată pe 10 iulie şi transmisă de TVR 1 şi TVR HD începând cu ora 21.00. TVR 1 şi-a adjudecat poziţia de lider incontestabil de audienţă şi cu această partidă, pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial.

Cu o miză imensă, meciul dintre Franţa – Belgia a adunat, în medie, în faţa micilor ecrane la TVR 1, 2.164.000 de telespectatori la nivel naţional, ceea ce corespunde unui rating* mediu de 12,1% şi unei cote de piaţă** de 25,8%. Pe publicul urban, unu din trei televizoare a fost deschis pe TVR 1 la partida finalizată cu 1-0, care a însemnat calificarea Naţionalei Franţei în finala de duminică: mai exact 1.137.000 de telespectatori din oraşe au fost cu sufletul alături de reprezentativele Belgiei şi Franţei (rating 13,7% şi cotă de piaţă 29,8%). Dintre aceştia, 595.000 reprezintă publicul comercial, unde TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 13,5% şi o cotă medie de piaţă de 35,9%.

La 22.52, chiar pe finalul partidei care decidea prima finalistă a Campionatului Mondial de Fotbal, 3.072.000 de telespectatori erau cu ochii pe TVR 1. La nivelul publicului comercial, pe unul din două televizoare se urmărea TVR 1 în minutul menţionat – o medie de 854.000 de telespectatori (rating 19,4% şi share 50,7%).

 

Cu cine va juca Franţa finala CM FIFA Rusia 2018? Aflăm azi, în direct la TVR 1 şi TVR HD

O nouă pagină se va scrie şi în această seară, cu a doua semifinală de cinci stele – meciul dintre Croaţia şi Anglia. Telespectatorii vor putea viziona şi această partidă în direct la TVR 1 şi TVR HD azi, începând cu ora 21.00, de pe Luzhniki Stadium, din Moscova. Vor comenta Emil Hossu Longin şi Florin Mihoc.

Anglia luptă din nou pentru intrarea în finală. După trofeul din ’66, englezii au ratat ultimul act în ’90, cu o generaţie de excepţie. 1990 a fost Mondialul ultimei perfomanţe majore a naţionalei Angliei la un turneu final. Cu poate cea mai bună generaţie din istorie şi condusă de pe bancă de carismaticul Bobby Robson, britanicii s-au oprit în semifinale, învinşi la penalty-uri de germani. După 28 de ani, englezii revin în semifinalele unui campionat mondial şi pot depăşi performanţa de atunci.

De cealaltă parte, începând din 1998, Croaţia a lipsit doar de la Mondialul sud-african, în 2010, adunând cinci calificări şi un loc trei, chiar la debut.

Croaţia a dat cea mai mare lovitură chiar la primul mondial la care a participat. În 1998, trupa antrenată de Miroslav Blazevic a ajuns până în semifinale şi a câştigat apoi finala mică, împotriva Olandei. A fost performanţa de vârf a unei generaţii fenomenale rupte din fosta Iugoslavie şi în care excelau Prosinecki, Boban sau Suker. La 20 de ani distanţă, Modric, Rakitic sau Perisic revin în semifinale şi pot să doboare acea performanţă uluitoare de la Mondialul francez.

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Cele mai noi informaţii despre „cea mai frumoasă poveste a celui mai frumos sport” se găsesc pe stiri.tvr.ro, în secţiunea dedicată http://stiri.tvr.ro/cm2018.html.

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENȚE: Nea Mărin a început cu dreptul cel de-al șaselea sezon de ”Poftiți pe la noi!”. Vezi aici care au fost cele mai urmărite programe tv ale serii.

Published

on

Marlena si Nea Marin Sursa foto: PRO TV
 

Duminică, 8 iulie, Antena 1 a lansat cel de-al șaselea sezon de „Poftiți pe la noi” care a înregistrat audiențe bune, obținând locul doi în target național, urban și comercial conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeAllUrban18-49 Urban
ROATA NOROCULUIKanal D19:5622:041194458143
POFTITI PE LA NOI: POFTITI LA NEA MARINAntena 119:5922:171166549271
Film – DOMNUL SI DOAMNA SMITHPro TV19:5922:211089665399
OCHII DIN UMBRAKanal D22:0524:001067319114
BAIETI DE ORASAntena 122:1723:19862468291
Film – MINCIUNI ADEVARATEPro TV22:2125:27681437289

PRO TV s-a clasat pe primul loc în target urban și comercial în intervalul 20:00-22:17 cu filmul de acțiune ”DOMNUL SI DOAMNA SMITH”. Kanal D a obșinut primul loc în target naţional și locul trei în target urban și comercial cu game show-ul „Roata Norocului”Topul audiențelor în target comercial este completat de Prima TV și TVR 1.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul reality show-ului „Poftiți pe la noi: Poftiți la Nea Mărin”, duminică 8 iulie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-22:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D14.86.61190.7
Antena 114.56.51166.1
Pro TV13.46.01083.8
Romania TV8.83.9707.4
Prima TV5.62.5454.4


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-22:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV15.56.9662.4
Antena 112.95.7548.8
Kanal D10.54.7449.4
Romania TV8.23.6349.5
Antena 37.23.2307.8


PUBLICUL COMERCIAL

Targets >>18-49 Urban
Timebands >>20:00-22:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV25.19.0396.1
Antena 117.26.2271.4
Kanal D8.83.2139.3
Prima TV6.52.3102.5
TVR 13.61.357.5

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending