Connect with us
Prev1 of 2
 

La mijlocul primului sezon al emisiunii BAKE OFF ROMÂNIA, PRO TV a decis să scoată emisiune din grilă! Motivul principal ar fi audientele modeste pe care show-ul le-a înregistrat în ultimele ediţii, mai exact in editia de luni cand Antena 1 a fost peste PRO TV, la nivelul publicului comercial, TARGET care vizează ăn mod direct veniturile din publicitate. 

PRO TV a anunţat încă de ieri printr-un comunicat de presă că, în ziua de luni va fi programat de la ora 20:30, reality show-ul FERMA VEDETELOR, însă nu a făcut nicio precizare legată de cooking show-ul BAKE OFF ROMÂNIA. Ferma Vedetelor a inregistrat cifre foarte bune săptămâna acesta, iar show-ul va fi difuzat in zilele de luni , marți si miercuri, de la 20:30. 

Update: Emisiunea BAKE OFF ROMANIA a fost programata, luni de la ora 22:00 – 00:00, urmata apoi de Stirile PRO TV. 

Cu siguranţă emisiunea va intra din nou pe post, dar cel mai probabil se căuta soluţii pentru a se găsi cel mai bun loc în grila. Nu este exclus ca PRO TV să introducă în weekend, sâmbăta, sau duminica emisiunea BAKE OFF ROMÂNIA, în condiţiile în care principalul concurent, Antena 1 a crescut considerabil pe weekend; în ziua de sâmbătă cu TE CUNOSC DE UNDEVA, iar mai nou, duminica cu show-ul iUMOR, care a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public după prima ediţie.

Aşadar, BAKE OFF ROMÂNIA, ia o pauză la mijlocul sezonului, asta după ce Antena 1 cu noul cooking show CHEFI LA CUŢITE a înregistrat cifre mai bune faţă de PRO TV.

BAKE OFF ROMANIA

BAKE OFF ROMANIA

PRIMA EDIŢIE BAKE OFF, lider de audienţă pe toate segmentele de public.

Prima ediție Bake Off România a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, fiind urmărită de peste 1.6 milioane de telespectatori, la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 20:30 – 22:46. Cel mai urmărit minut al competiției, de la 20:53, a reunit peste 2.1 milioane de telespectatori în fața televizoarelor.

La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Bake Off România a fost lider de audiență, obținând 10.4 puncte de rating și 23.8% share, în timp ce postul de pe locul doi, ANTENA 1 a înregistrat 6.3 puncte de rating și 14.5% share.

De unde vine acest val de modificări în grila de programe de pe o zi pe alta?

Practic, KANAL D a dat startul în anii trecuţi cu scoateri bruşte din grila de programe a show-urilor care nu performau, în speranţa că odată schimbate acestea vor înregistra audienţe mai bune. După un lung şir de modificări, iată, acum KANAL D şi-a stabilizat grila de programe şi în ultima perioadă nu au mai survenit modificări de pe o zi pe alta.

ANTENA 1 a încercat metoda KANAL D şi în final a avut succes, dar după un lung drum în care postul a avut o grilă instabilă. Au fost scoase mai multe producţii şi înlocuite cu altele, un exemplu a fost serialul turcesc „Prizoniera Dragostei” care numai după două episoade a fost scos din Prime Time-ul Antena 1 şi mutat pe Euforia TV (actualul Happy Channel). Antena 1 a încercat reţetă de succes a PRO TV cu telenovela turcească Puterea destinului!

PRO TV a început de anul trecut să scoată din grila emisiunile care nu performau în materie de audienţă, iar piesa de rezistenţă este serialul Las Fierbinţi care este introdus în grila de fiecare dată când concurența are un program cu risc mare de audienţă!

De îndată ce aflăm informaţii despre BAKE OFF ROMÂNIA, revenim cu detalii!

TU ALEGI CASTIGATORII! VOTEAZA AICI! PREMIILE RADAR DE MEDIA 2016 

Prev1 of 2

Lasa un comentariu aici!

2 Comments

2 Comments

  1. Flory

    10 februarie 2017 at 17:03

    O sa mai fie emisiunea bake of romania sezonul asta,cand incepe

  2. Florin

    8 aprilie 2016 at 12:11

    Nu s-a anuntat in niciun moment scoaterea din grila ci mutarea de la ora 22, tot luni. Va citeam cu interes pe vremea cand dadeati audientele zilnice pe mai multe tronsoane, dar nici asa ceva nu mai e de gasit aici.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Grila de programe

Prima TV va difuza doua amicale de lux din fotbalul european!

Published

on

Foto Credit: PRIMA TV
 

Două amicale de vis, Chelsea vs Olympic Lyon și Atletico Madrid vs Inter vor fi transmise de Prima TV marți și sâmbătă începând cu ora 22.00.

Prima TV difuzează 2 meciuri din cadrul celui mai puternic turneu amical inter-cluburi International Champions Cup. Astfel, marți 7 august și sâmbătă 11 august, de la ora 22.00, Prima TV difuzează meciurile live Chelsea – Olympic Lyon și repectiv Atletico Madrid – Inter Milano. 

Înfruntarea dintre Chelsea și Olympic Lyon va fi marți, de la ora 22.00, pe stadionul Stamford Bridge din Londra. Sâmbătă, 11 august, de la ora 22.00 Atletico Madrid o va întâmpina pe Inter pe noul stadion din Madrid – Wanda Metropolitano.

Aceste meciuri fac parte din International Champions Cup, în care cele mai tari echipe de club din Europa se pregătesc în meciuri amicale pentru noile sezoane.

Cele două partide pot fi urmărite în direct la Prima TV marți,7 august, și sâmbătă, 11 august, începând cu ora 22.00.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Grila de programe

“Cine-i Chefu’?” isi schimba ora de difuzare! Concurentii de la Exatlon intra in bucataria lui Chef Foa!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

De luni, 30 iulie, cel mai fresh si spectaculos show culinar, “Cine-i Chefu’?” va putea fi urmarit incepand cu ora 16:00, cu o ora mai devreme fata de cum si-a obisnuit telespectatorii. Saptamana viitoare, fanii “Exatlon” isi vor putea revedea fosti concurenti preferati, atat din Echipa Razboinicilor, cat si din ce a Faimosilor, cand vor concura in editiile viitoare de la “Cine-i Chefu’?”, pentru marele premiu de 1000 de Euro pus in joc.

Probele sub presiune, tensiunea creata intre coechipieri, dar si dinamica show-ului ii va tine cu sufletul la gura pe telespectatori, timp de aproape doua ore.

Lansata la inceputul acestei veri, emisiunea “Cine-i Chefu’?” (sub titlul original: „My Wife Rules”), a devenit rapid un reper gastronomic pentru telespectatori, dar si o modalitate inedita pentru acestia de a se destinde in fata micilor ecrane, show-ul imbinand perfect entertainment-ul cu reality show-ul, schimband totodata perceptia in ceea ce priveste cooking show-urile din Romania.

Nu ratati editii de colectie ale celui mai delicios show culinar, „Cine-i Chefu’?”, de luni pana vineri, de la ora 16:00, numai la Kanal D!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Grila de programe

Din 11 iunie, serialul “Elif” de la Happy Channel revine la două episoade pe zi

Published

on

Foto Credit: HAPPY CHANNEL
 

Din 11 iunie, postul de televiziune Happy Channel le oferă telespectatorilor porție dublă de “Elif”! Începând cu această dată, fanii serialului vor putea urmări, de luni până vineri, de la ora 18.00, câte două episoade ale producției. Noutățile postului de televiziune nu se opresc însă aici, fiind stabilită pentru ziua de 12 iunie lansarea unui nou blockbuster turcesc, “Perla Neagră”.

Ajuns la cel de-al patrulea sezon și difuzat în exclusivitate la postul de televiziune Happy Channel, serialul “Elif” a înregistrat, ieri (29 mai), record de audiență în acest an, pe nișa stațiilor de televiziune pentru femei, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, mediul urban. În intervalul 17:59-19:00, blockbusterul a atins o cotă de piață de 6.1% și un rating mediu de 1.1 procente, iar pe poziția secundă s-a aflat Film Café, cu o cotă de piață de 1.7% și un rating mediu de 0.3 procente.

Happy Channel a fost lider de audiență, pe nișa posturilor de televiziune dedicate femeilor, și între orele 19:00-21:00, când telespectatorii au urmărit “A doua șansă”, producție ce a înregistrat o cotă de piață de 3.3% și un rating mediu de 0.8 procente. Pe poziția secundă s-a situat postul Film Café, care a obținut o cotă de piață de 2.2% și un rating mediu de 0.5 procente. Ieri, serialele turcești “Elif” și “A doua șansă” au clasat Happy Channel pe locul al patrulea în top all channels.

Din 11 iunie, Happy Channel va difuza, de luni până vineri, de la ora 18.00, câte două episoade ale serialului “Elif”, iar în ziua de 12 iunie este stabilită lansarea unui nou blockbuster, “Perla Neagră”.

 

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

29 mai 2018

Target: Femei 18-49 Urban

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending