Connect with us

Industria online

Banca Comercială Carpatica a crescut spectaculos în 2012, înregistrând un profit brut de 30,3 mil lei

Published

on

 

   Banca Comercială Carpatica a înregistrat la sfârşitul anului financiar 2012 un profit brut de 30,3 mil. lei, comparativ cu o pierdere de 39,2 mil lei in 2011.  Rezultatele înregistrate la 31 decembrie 2012 se situează cu 78,2% peste valoarea bugetată de 17 mil lei. Profitul net la sfârşitul anului 2012 este de 25 mil. lei.

La 31.12.2012 s-a consemnat şi o creştere substanţială a activelor totale, de la 3.870 mil. lei, la 31.12.2011, la 4.732 mil. lei, respectiv cu 22,3%.

Capitalurile proprii se situează la un nivel de 369 mil. lei, cu 17,9% mai mari decât la finalul anului 2011.

Activele financiare disponibile în vederea vânzării la sfârşitul exerciţiului financiar 2012 sunt în valoare de 2.588 mil lei., cu 39,3% peste nivelul înregistrat la 31.12.2011 de 1.857 mil. lei.

Soldul creditelor şi creanţelor a înregistrat o creştere cu 12,7%, până la valoarea de 1.215 mil. lei.

Depozitele atrase de la clientela nebancară au înregistrat o creştere cu 2,1% faţă de anul anterior, atingând valoarea de 2.490 mil. lei.

Veniturile nete din dobânzi au crescut cu 19,2%, respectiv de la 236,9 mil. lei în 2011, la 282,5 mil. lei în anul 2012, în timp ce  cheltuielile cu dobânzile au avansat cu 41,1%, de la 140,2 mil. lei la 197,9 mil lei în 2012.

Deprecierea activelor financiare – împrumuturi şi creanţe a înregistrat o creştere nesemnficativă în 2012 comparativ cu anul financiar 2011, respectiv cu 2,7%, de la 47,8 mil lei, la 49,1 mil lei.

Raportul credite acordate clientelei /depozite atrase înregistrează un nivel de 59,1%.

Solvabilitatea la 31.12.2012 a fost de 10,65%, înaintea auditării rezultatului.

Profitul operaţional realizat în exerciţiul financiar 2012 se situează la un nivel de 79.432 mil lei., fiind de 9 ori mai mare faţă de rezultatul operaţional realizat în anul 2011.

Banca Comercială Carpatica şi-a adaptat în mod constant portofoliul de produse în concordanţă cu cerinţele pieţei. De asemenea, şi-a concentrat atenţia spre activitatea de vânzare şi de consolidare a portofoliului de clienţi.  Astfel, creditele noi acordate clienţilor IMM&Corporate s-au situat la un nivel de 140 mil. EUR, în creştere cu 84%, comparativ cu anul 2011. Pe segmentul Retail, activitatea de creditare a rămas constantă faţă de perioada similară din 2011, cu un volum de credite noi acordate de peste 13 mil. EUR.

„Banca Comercială Carpatica a reuşit să reziste şocurilor de pe piaţa bancară românească, anul 2012 fiind incheiat cu rezultate financiare pozitive. Trendul crescător va fi păstrat şi în 2013, strategia fiind de consolidare a capitalului şi de susţinere a activelor băncii. Nu mai suntem o bancă de talie mică şi treptat ne impunem pe piaţă. Rezultatul este notabil atât din punct de vedere al eforturilor făcute, cât şi considerând situaţia generală a băncilor la momentul actual.  Noi ne-am depăşit ţintele propuse prin realizarea unui profit mai mare decât cel bugetat şi am crescut pe toate liniile de business.” declară dl. Ion Dobrică, Preşedintele Directoratului.

Banca Comercială Carpatica a continuat şi în 2012 procesul de redimensionare a reţelei şi eficientizare a acesteia,  deţinând la data de referinţă o reţea de 145 de unităţi, formată din 57 sucursale, 67 de agenţii şi 21 puncte de lucru.

Situaţiile financiare preliminate ale Băncii Comerciale Carpatica S.A. aferente anului 2012, întocmite conform IFRS,  pot fi consultate electronic pe website-ul Băncii www.carpatica.ro, în secţiunea Despre noi/Actionariat/Rezultate financiare, sau pe suport hârtie, la cererea acţionarilor, la sediul central al Băncii situat în Sibiu, Str. Autogării nr. 1, tel: 0269/233 985.

 

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Lowe Group sarbatoreste 25 de ani de aniversare cu propria bere

Published

on

 

Care a fost cel mai tare chef pe care l-ai dat de ziua ta? Cele mai frumoase petreceri sunt cele pe care nu ți le amintești, dar la care știi sigur că te-ai distrat până târziu. Nu cred că ți-ai chemat prietenii în black tie la o locație extravagantă sau că ați dat noroc cu cea mai scumpă șampanie. Te-ai simțit atât de bine pentru că ai fost tu însuți și ai făcut ce-ți place cel mai mult.

La fel s-a simțit și Lowe Group de ziua lui. În jeanșii cool și cu converșii prin iarbă, a sărbătorit faptul că este #25YearsYoung. Și nu le-a dat prietenilor orice bere, ci un brand propriu creat special pentru aceasta aniversare.

Așa s-a lansat OBBerea, o băutură cu 100% branding Lowe Group. Într-o noapte de joi, la o petrecere în Grădina Eden, la care au venit peste 300 de invitați – angajați, parteneri de business, oameni de comunicare din media și advertising.

 „Celebram 25 de ani, suntem suficient de maturi să bem bere, dar și suficient de îndrăzneți să o producem pe a noastră J! Așa că, de ziua Lowe Group, ne-am gândit să le facem cinste’ prietenilor cu o băutură în ediție specială care celebrează tinerețea, curajul și unitatea, valori care au caracterizat încă de la început grupul nostru”, spune Veronica Savanciuc, Președinte & CEO, Lowe Group.

OBBerea este o bere nefiltrată produsă în 3 sortimente, special pentru Lowe Group, de către Berarium SRL Timișoara. Numele ei vine de la acronimul pentru One Big Band (OBB), platforma de comunicare internă care reunește echipele companiilor din acest holding. Băutura este îmbuteliată în sticle personalizate pentru fiecare agenție în parte – MullenLowe (advertising), Initiative (media), Golin (PR), Profero (digital), Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic) și BPN (new media).

Berea în ediție specială nu este destinată comercializării, fiind dedicată în exclusivitate angajaților și partenerilor Lowe Group, care o savurează în evenimentele interne și alte acțiuni ale grupului pe parcursul întregului an 2018.

 

Echipa de proiect:

Initiative: Dana Marinescu (project management);

MullenLowe: Manuela Gogu (Creație), Simina Zidaru (Copy), Alina Nechita (Art); Oana Popescu (BTL), Mihaela Rotariu (BTL), Dan Matache (BTL), Ionuț Maholea (BTL);

Golin: Alexandra Popa (PR); Oana Cojocaru (PR).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Alina Ceușan este cel mai bun blogger de modă al anului, iar Laura Giurcanu este vlogger-ul anului, la ELLE New Media Awards 2018

Published

on

 

Pentru al treilea an consecutiv, revista ELLE a desemnat cele mai influente personalități din social media în cadrul galei ELLE New Media Awards, eveniment dedicat comunității online.

Global Influencers și-a adjudecat două premii importante marți seara, în cadrul evenimentului în care Alina Ceușan a primit premiul pentru cel mai bun blog de modă al anului (www.alinaceusan.net), iar Laura Giurcanu a fost desemnată vlogger-ul anului (www.lauragiurcanu.com).

„Mulțumesc din suflet pentru toate voturile primite, ele sunt cele care m-au adus pe scenă pentru premiul Best Fashion Blogger”, a declarat Alina imediat după primirea premiului. La fel de bucuroasă a fost și Laura, care a ținut să mulțumească și ea tuturor celor care au votat-o.

Bloggeri, vloggeri, influenceri, vedete, designeri, jurnaliști au fost prezenți la gala dedicată personalităților din social media. Artistul Global Records Mark Stam a fost și el prezent pe scena evenimentului, unde a susținut un recital live, în vreme ce Laura Giurcanu a fost una dintre prezentatoarele acestei gale.

Alina Ceușan este unul dintre cei mai urmăriți și apreciați bloggeri de modă din România, iar anul trecut a fost câștigătoarea categoriei ”Best Fashion Blogger” în cadrul celei de-a șasea ediții a ELLE Style Awards. Urmărită pe Instagram de 379.000 de followers și cu 227.435 de LIKE-uri pe pagina de Facebook, Alina Ceușan a reușit să se impună ca blogger de success, devenind un adevărat reper în domeniul fashion. Alina Ceușan este cel mai premiat blogger român de fashion, având în portofoliul său distincții precum: Best Lifestyle Influencer on Social Media la ELLE Blogging Awards în 2017 și Best Fashion Blog la ELLE Blogging Awards 2016, precum și PEOPLE’S CHOICE – Digital Divas din 2013, patru ani la rând (din 2013 până în 2016), Best Instagram Account of 2015, Digital Divas FTV – Best Fashion Blogger of the Year în 2013.

 

Global EntertainmentGlobal Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, și Global Influencers, agenție de influencers marketing, reprezintă artiști de top precum INNA, Antonia, Carla’s Dreams, Nicoleta Nucă, Karmen, Lucia, MIRA, Lori Ciobotaru, Yanka, Vanotek și influenceri de referință precum Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Codin Maticiuc, BRomania, Flick, Mircea Bravo, Ilie, Maximilian, Laura Giurcanu, Selly și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

300 de elevi si studenți români pasionați de tehnologie pot ajunge gratuit la cel mai mare festival dedicat Internetului

Published

on

 

iCEE.fest a lansat azi, în premieră, un program de burse pentru elevii si studenții pasionați de tehnologie si Internet, dar care au posibilități materiale reduse, precum si o aplicație pentru telefonul mobil în care cei interesați pot viziona gratuit toate înregistrările ediției 2017.

iCEE.fest, festivalul care aduce la Bucuresti în doar două săptămâni giganții Internetului si experți în digital si tehnologie din întreaga lume , a anunțat astăzi un program dedicat elevilor si studenților cu posibilități materiale reduse dar care îsi doresc să învețe cele mai noi tendințe din domeniu.


“În fiecare an primim mesaje de genul: „Copilul meu ar vrea să vină la festival, există si sistem de plată în rate?” sau „Salariul meu este 300 de euro dar as vrea să o ajut pe fiica mea să participe”. 50% discount pentru elevi si studenți nu e suficient, încă, în România de azi. Acesta e motivul pentru care, anul acesta, am decis să facem ceva
”, a explicat, într-o postare pe Facebook, fondatorul iCEE.fest, Dragos Stanca.

 

Cum poți primi sau oferi o bursă iCEE.fest?

Programul funcționează astfel: pe pagina dedicată proiectului – sunt asteptate propuneri de cazuri speciale (elevi si studenți cu posibilități materiale reduse, cu merite deosebite) care merită să participe la festival – sunt acceptate si auto-propuneri.

Echipa iCEE.fest va propune partenerilor actuali si/sau celor care se vor înscrie în program sponsorizarea unui număr de bilete cu preț redus – elevii si studenții beneficiază deja de reduceri de 50% – si, astfel, în limita locurilor disponibile, circa 300 de tineri cu posibilități materiale reduse vor avea sansa să participle la evenimentele din cadrul festivalului.

În cazul în care numărul cazurilor propuse care se vor califica la program va depăsi capacitatea maximă posibilă, criteriul de departajare va fi cel cronologic – în funcție de momentul înscrierii.

În plus, toți elevii si studenții care vor îndeplini criteriile necesare vor beneficia de vouchere cu ajutorul cărora vor avea acces gratuit, după festival, în platforma iCEE.academy (unde vor fi disponibile prezentările din cadrul festivalului).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending