Connect with us
 

 

Emisiunea Visuri la Cheie difuzată aseară la PRO TV a fost lider de audienţă doar pe segmentul publicului naţional pe intervalul orar de difuzare 20:30-22:05, în schimb ce Antena 1 cu X Factor a fost lider pe targetul comercial şi urban.

Peste 1.4 milioane de telespectatori au urmărit Clipa de fericire, pe întrega durată de difuzare a emisiunii, iar în minutul de aur de la 20:54, aproximativ 1.9 milioane de telespectatori au trăit emoții intense împreună cu invitații din platoul emisiunii.

La nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Antena 1 s-a clasat pe primul loc cu 6.5% rating şi 16% share, în timp ce PRO TV a obţinut locul secund cu 6,2% rating şi 15,2% share.

Audiente TV 9 decembrie 2015 - CLIPA DE FERICIRE PRO TV


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

[nextpage title=”FOLLOW UP PE URMATOAREA PAGINA!”]

 

Viața are propriile sale căi, de multe ori nedrepte, pentru cei care au parte de un destin greu de la bun început. Echipa Clipa de fericire, mereu sub acoperire, și-a propus să repare destinele oamenilor care merită o pauză de la realitatea lor și să împlinească dorințe ce sunt purtate în suflet de o viață întreagă.

DIRECTIA 5 CLIPA DE FERICIRE PRO TV

DIRECTIA 5
CLIPA DE FERICIRE PRO TV

Lui Cosmin Rotărescu, un mare fan al Andreei Esca, i s-a îndeplinit dorința. Andreea, cu sprijinul echipei emisiunii, i-a pregătit un mesaj special, difuzat chiar în timpul Știrilor PRO TV de la 19:00 pe care nu le ratează niciodată, apoi a intrat în sufrageria lui și i-a cunoscut întreaga familie: „Cele mai fericite clipe din viața mea sunt următoarele: nașterea fetițelor mele și faptul că am cunoscut-o pe Andreea Esca!”.

Cosmin și-a dedicat timpul și energia pentru a ajuta copiii care suferă de autism, însă nu se aștepta ca una dintre cele două fetițe ale sale să fie diagnosticată cu această boală cruntă: „Întotdeauna mi-au plăcut super eroii: Captain America, sunt fan înrăit Star Wars și mi-am dat seama că din toți aceștia, super eroul meu preferat este Sara!”. Deoarece tratamentul pentru recuperarea Sarei este foarte scump, echipa i-a pregătit o camera specială de terapie, chiar la ei acasă. O explozie de bucurie i-a cuprins pe soții Rotăreascu când și-au văzut visul împlinit.

Un cuplu căsătorit de 28 de ani a avut parte de momentul vieții, când cei doi soți au fost invitați alături de Amalia Enache pentru a-i povesti din experiența lor de viață. Cei doi nu se așteptau să valseze în fața publicului, în timp ce formația lor preferată, Direcția 5, le cânta melodia lor de suflet, Te iubesc. Adrian Tarachiu a avut parte de o aniversare așa cum nici nu îndrăznea să viseze.

Amalia Enache - Clipa de fericire

Amalia Enache – Clipa de fericire

Familia Koce a revenit în platoul emisiunii, iar Terezia, femeia care nu a putut face față emoției provocate de ani întregi trăiți în remușcare, și-a revenit după șocul întâlnirii cu fiul său: „Suntem foarte fericiți!”. „Era foarte important pentru mine să îmi găsesc mama pentru că nu știam cine sunt!”, a declarat Florin, care i-a cântat mamei sale o melodie ce vindecă suflete.

Voica Boca și-a dedicat întreaga viață aducând clipe de fericire altora. Este moașă de 35 de ani și simte aceeași emoție ca la început pentru fiecare copil adus pe lume: „Și acum, după 35 de ani, încă mai plâng, încă mai stau înlănțuită cu mamele care nasc!”. Ea a adus pe lume câteva mii de copii, chiar și în cele mai grele condiții. Cele două fiice ale sale au venit în platoul emisiunii, iar soțul ei a complotat cu echipa emisiunii pentru a-i îndeplini cea mai arzătoare dorință: o excursie de 10 zile în Machu Picchu.

Viorica Piculist provine dintr-o familie numeroasă și nu a simțit niciodată copilăria. Sunt nouă frați ce au fost împărțiți la casele de copii când le-a ars locuința, însă mama lor a făcut tot posibilul pentru a avea copiii aproape și a recuperat șapte dintre ei. Viorica și-a dedicat viața muncii. Chiar și în vacanțe, ea lucra pentru a-și cumpăra rechizite ca să poată merge la școală. Acum câștigă 500 de lei pe lună și se declară mulțumită: „Mie mi-e drag să muncesc, nu mi-e rușine că dau cu mătura, că șterg praful sau că dau cu un mop.

Eu nu sunt săracă tare, sărac e cel care nu are deloc, deloc, deloc!”. Dorința ei cea mai mare era să își revadă fratele pe care nu îl mai văzuse de când avea 9 luni. Dragoș a venit din America pentru a-și cunoaște familia, pe care o căuta la rândul lui. O îmbrățișare plină de iubire, cât pentru 18 ani de dor a răspândit emoții puternice, care au trecut de ecranele telelvizoarelor. „Sunt foarte mândru de Viorica și de toată familia, viața pe care au dus-o nu a fost deloc ușoară, dar au făcut tot ce au putut și și-au trăit viața la maxim. Cred că dragostea pe care și-o poartă unul altuia i-a ajutat să depășească orice obstacol!”, a declarat Dragoș.

Emoții sincere izvorâte din sulfet, dorințe pure care depășesc limita materialului, destine grele ce nu aveau speranță de a fi reparate, toate acestea se regăsesc într-o Clipă de fericire.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

Spectacolul “România Centenar” încheie Festivalul Internațional Cerbul de Aur cu audiențe de top! Vezi aici audiențele serii.

Published

on

Iuliana Tudor Sursa foto: TVR
 

Duminică, 2 septembrie, spectacolul “România Centenar” a încheiat  Festivalului internațional „Cerbul de Aur” continuând seria audiențelor bune, plasând TVR1 pe locul trei în targetul național. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale ca de obicei într-o zi de duminică cu filme blockbuster pe Pro TV, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau „X Factor” de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D19:4823:141079427161
Film: DEZASTRUL DIN SAN ANDREASPro TV19:5922:161056612391
X-FACTORAntena 120:0022:48702387176
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3024:0863033667
Film: 3 ZILE DE COSMARPro TV22:1624:51596336214
OCHII DIN UMBRAKanal D23:1425:04580276108
Film: RECUPERATORIIAntena 122:4825:0324915398

Pro TV a fost lider de piață în urban și comercial cu filmul de actiune „DEZASTRUL DIN SAN ANDREAS” urmat de „3 ZILE DE COSMAR”. Kanal D s-a clasat pe primul loc in target național cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul secund din intervalul 20:30-23:52 în target comercial cu talent show-ul  „X Factor”. TVR1 și-a adjudecat locul trei cu ultima seară festivă a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din LIGA I „FCSB – FC Botosani”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-24:08), duminică 2 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D15.55.81034.7
Pro TV13.45.0891.8
TVR 19.13.4608.4
Antena 18.63.2570.6
Romania TV6.42.4427.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV13.95.2500.0
Kanal D11.54.3414.3
Antena 18.93.4322.4
TVR 18.93.4322.3
DigiSport 16.72.5240.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.77.3322.0
Antena 111.43.7162.0
Kanal D11.23.6159.4
DigiSport 17.92.5112.3
TVR 14.51.564.3

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„Cerbul de Aur” strălucește și în a doua seară pe micile ecrane! Vezi aici topurile de audiență de ieri

Published

on

Sursa foto: TVR
 

Joi, 30 august, cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur” a obținut audiențe bune, plasând TVR1 pe locul patru în toate targeturile de referință. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale cu meciuri de fotbal contând pentru calificările în grupele Europa League, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau filmul de acțiune de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Fotbal: FCSB – RAPID WIENPro TV21:3023:2120531117532
EXATLON ROMANIAKanal D19:5723:121224552229
LAS FIERBINTI (redifuzare)Pro TV20:1821:221180543230
Film: CAPCANA PENTRU PARINTIAntena 120:0022:38485259136
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3023:5233423053

Pro TV a fost lider de piață detașat cu redifuzarea sitcom-ului „Las Fierbinți” urmat de meciul de fotbal „FCSB – RAPID WIEN”. Kanal D s-a clasat pe locul secund cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul trei în toate targeturile analizate din intervalul 20:30-23:52 cu filmului de acțiune  „Capcană pentru părinți”. TVR1 și-a adjudecat locul patru cu cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din calificarile grupelor Europa League „CFR CLUJ – DUDELANGE”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-23:52), joi 30 august.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.91602.4
Kanal D16.46.31122.8
Antena 16.42.5440.1
TVR 14.81.8328.3
Antena 34.31.6295.6

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.8845.5
Kanal D14.05.2504.3
Antena 16.32.4227.8
TVR 16.22.3224.8
DigiSport 14.71.8170.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV30.29.1403.9
Kanal D16.34.9218.4
Antena 19.02.7120.4
TVR 13.91.252.2
DigiSport 13.91.252.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„Cerbul de Aur” revine în forță pe micile ecrane și în topurile de audiență! Vezi aici care au fost marii caștigători ai serii.

Published

on

 

Miercuri, 29 august, relansarea Festivalului internațional „Cerbul de Aur” a obținut audiențe notabile, obținând locul patru în toate targeturile de referință în condiții de concurență acerbă, în paralel cu lansarea noilor sezoane de Exatlon” pe Kanal D și „Fructul oprit” pe Antena 1.

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
LAS FIERBINTI (redifuzare)Pro TV20:2721:301251560263
EXATLON ROMANIA (II)Kanal D19:3022:401241562209
FRUCTUL OPRIT (II)Antena 119:5923:021152649353
Film – SPIOANAPro TV21:3023:56817426268
CASH TAXIKanal D22:4123:57415226101
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:2925:1738223758
XTRA NIGHT SHOWAntena 123:0225:00378219132

Antena 1 a fost lider de piață cu primul episod al noului sezon din „Fructul oprit”. Pro TV s-a clasat pe locul doi în toate targeturile analizate în intervalul de 20:29-25:17 cu serialul de comedie „Las Fierbinți” (redifuzare) și a filmului de acțiune  „Spioana”. Kanal D s-a clasat pe locul trei cu lansarea celui de-al doilea sezon „Exatlon Romania” urmat de quiz-ul „Cash taxi” cu audiențe modeste. TVR1 și-a adjudecat locul patru cu rezultate bune pentru maratonul live al festivalului internațional „Cerbul de Aur”.

 

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:29-25:17), miercuri 29 august.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-25:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 114.04.5804.9
Pro TV13.84.4792.6
Kanal D13.54.3776.4
TVR 16.72.1382.1
Antena 35.11.6295.1


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-25:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 114.14.7452.4
Pro TV12.64.2404.9
Kanal D11.63.9372.5
TVR 17.42.5237.1
Antena 35.81.9185.9


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-25:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 119.75.7252.9
Pro TV18.85.5241.0
Kanal D11.73.4149.9
TVR 14.51.358.0
Antena 32.70.834.9

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending