HomeALL MEDIABicicletele si Viviene Westwood!

Bicicletele si Viviene Westwood!


Desi Viviene Westwood are, acum, destui bani ca sa-si poate permite orice masina, continua sa mearga pe o bicicleta pe care a primit-o cu multi ani in urma. Dupa cum spune Ovidiu Buta, in cartea sa “Victima Modei”, “intreaga viata  a designerului a fost un nesfarsit drum cu bicicleta.[…]Intotdeauna a vrut mai mult de la viata si pentru asta nu a pregetat sa se urce pe bicicleta si sa se duca sa faca greva in fata la Buckingham Palace, daca asta trebuia…”

Viviene Westwood nu a apreciat niciodata regulile “inventate de oameni ca sa aiba ce injura cand se izbesc tot ei de ele.” La 14 ani socheaza toti profesorii facandu-si aparitia in institutia de invatamant cu tocuri, fusta stramta si o bluza deschisa la toti nasturii.

Viviene este sfatuita sa urmeze Harrow Art School… ramane doar trei luni pan ail intalneste pe Derek Westwood, despre care afirma: “Nu l-am iubit niciodata, dar era atat de dragut, ca mi-a fost mila sa-i refuz cererea in casatorie”.

La 22 de ani ,cand a facut prima camasa, hainele aveau pentru ea doua scopuri: sa tina de cald si sa-I scoata pe unii din sarite… nu se gandea pe vremea aceea la o cariera in moda.

In 1965, Viviene Westwood isi paraseste sotul si se muta in central Londrei alaturi de Malcom McLaren (fost impresar al New York Dolls si agent al celebrului grup Sex Pistols). Se poate spune ca din relatia celor doi s-a nascut punkul. Malcom vede in creatiile lui Viviene o reala sursa de castiga si o convinge sa faca cateva copii. Asa se deschide primul magazine marca Viviene Westwood.

In 1981 Viviene il bate pe Malcom in plina strada, dupa care trece cu bicicleta peste el, cu toate acestea recunoaste ca a fost singurul barbat care a contat pentru ea.

Dupa 2 luni de la despartirea de Malcom, il cunoaste pe Carlo  D’Amario. Acesta o “obliga” pe Westwood sa studieze, recuperand astfel tot timpul pierdut. Viviene incepe sa studieze istoria artei si muzica clasica. Hainele incep sa prinda si ele alta forma, devin haine de designer: “in care poti sa descoperi atat idea, cat si artistul”.

-in 1983 era cunoscuta ca fiind primul designer dupa  Mary Quant, care a prezentat la Paris.

– Moda ei exclusivita o pune in situatii dificile. Pentru a-si putea sustine afacerea accepta in anii ’90 sa predea moda la Berlin.

– in ’90 se transforma in regina neincoronata a tuturor femeilor lumii care isi strigau dreptul la independent si sex. Vogue-ul Italian  ii dedica numere intregi, iar americanii o transforma in subiect pentru cursurile de feminism.

-Regina Elisabeth decide sa-I acorde “Ordinul Imperiului Britanic” pentru “Servicii aduse modei”. Westwood isi ridica decoratia imbracata intr-o rochie transparenta. Fara nimic pe dedesubt.

Viata si creatia lui Vivien Westwood au fost o continua lupta cu regulile.

Lasa un comentariu aici!

Post Tags
Written by

contact@radardemedia.ro

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Latest comments
  • fashion.radardemedia.ro is my TOP1 website!

    betathome

  • Primul scuter marca MINI debuteaza la Salonul Auto de la Paris, in octombrie, insa deocamdata sub forma unui concept cu propulsie electrica, a anuntat constructorul auto pe pagina sa de facebook.Din schitele publicate de MINI reiese ca scuterul va avea cate un motor electric pentru fiecare dintre cele doua roti.

  • Producatorul italian de masini sport de lux Lamborghini, detinut de grupul Volkswagen, va prezenta in octombrie, la Salonul Auto de la Paris, conceptul cu propulsie hibrida CTMOVE, marcand astfel, in premiera, deschiderea marcii catre propulsia hibrida (benzina+electric).Lamborghini a inceput pe 6 septembrie o campanie de teasing cu sase episoade prin care urmeaza sa dezvaluie treptat numele si aspectul conceptului, insa situl Salonului Auto de la Paris le-a luat-o inainte oficialilor Lamborghini si anunta ca premiera mondiala pregatita de aceasta marca, pentru Salon, se numeste CTMOVE.

  • Primul Ferrari cu propulsie hibrida (benzina+electric) ar putea intra in productie in 2012, ca succesor al modelului Enzo, a lasat sa se inteleaga presedintele marcii sport de lux italiene, Luca Cordero di Montezemolo.Seful Ferrari spune ca n-are de gand sa paraseasca compania, desi i-a fost propus un post in Guvernul italian, si vrea sa ramana la Ferrari suficient de mult incat sa dea forma noii generatii de masini, mai eficiente.

  • Guvernul are de gand sa deruleze programul “Rabla” si anul viitor, iar taxa pe poluare auto ar putea creste pentru masinile vechi, din 2011, potrivit ministrului Mediului, Laszlo Borbely.Pe langa anuntarea intentiilor de a organiza si anul viitor programul “Rabla”, Borbely aminteste celor care si-au casat masinile sau care au cumparat vouchere rezultate in urma casarii sa le utilizeze pana pe 25 noiembrie, data dupa care valabilitatea lor va expira.

Lasă un răspuns