Connect with us

ALL MEDIA

Bicicletele si Viviene Westwood!

Published

on

 


Desi Viviene Westwood are, acum, destui bani ca sa-si poate permite orice masina, continua sa mearga pe o bicicleta pe care a primit-o cu multi ani in urma. Dupa cum spune Ovidiu Buta, in cartea sa “Victima Modei”, “intreaga viata  a designerului a fost un nesfarsit drum cu bicicleta.[…]Intotdeauna a vrut mai mult de la viata si pentru asta nu a pregetat sa se urce pe bicicleta si sa se duca sa faca greva in fata la Buckingham Palace, daca asta trebuia…”

Viviene Westwood nu a apreciat niciodata regulile “inventate de oameni ca sa aiba ce injura cand se izbesc tot ei de ele.” La 14 ani socheaza toti profesorii facandu-si aparitia in institutia de invatamant cu tocuri, fusta stramta si o bluza deschisa la toti nasturii.

Viviene este sfatuita sa urmeze Harrow Art School… ramane doar trei luni pan ail intalneste pe Derek Westwood, despre care afirma: “Nu l-am iubit niciodata, dar era atat de dragut, ca mi-a fost mila sa-i refuz cererea in casatorie”.

La 22 de ani ,cand a facut prima camasa, hainele aveau pentru ea doua scopuri: sa tina de cald si sa-I scoata pe unii din sarite… nu se gandea pe vremea aceea la o cariera in moda.

In 1965, Viviene Westwood isi paraseste sotul si se muta in central Londrei alaturi de Malcom McLaren (fost impresar al New York Dolls si agent al celebrului grup Sex Pistols). Se poate spune ca din relatia celor doi s-a nascut punkul. Malcom vede in creatiile lui Viviene o reala sursa de castiga si o convinge sa faca cateva copii. Asa se deschide primul magazine marca Viviene Westwood.

In 1981 Viviene il bate pe Malcom in plina strada, dupa care trece cu bicicleta peste el, cu toate acestea recunoaste ca a fost singurul barbat care a contat pentru ea.

Dupa 2 luni de la despartirea de Malcom, il cunoaste pe Carlo  D’Amario. Acesta o “obliga” pe Westwood sa studieze, recuperand astfel tot timpul pierdut. Viviene incepe sa studieze istoria artei si muzica clasica. Hainele incep sa prinda si ele alta forma, devin haine de designer: “in care poti sa descoperi atat idea, cat si artistul”.

-in 1983 era cunoscuta ca fiind primul designer dupa  Mary Quant, care a prezentat la Paris.

– Moda ei exclusivita o pune in situatii dificile. Pentru a-si putea sustine afacerea accepta in anii ’90 sa predea moda la Berlin.

– in ’90 se transforma in regina neincoronata a tuturor femeilor lumii care isi strigau dreptul la independent si sex. Vogue-ul Italian  ii dedica numere intregi, iar americanii o transforma in subiect pentru cursurile de feminism.

-Regina Elisabeth decide sa-I acorde “Ordinul Imperiului Britanic” pentru “Servicii aduse modei”. Westwood isi ridica decoratia imbracata intr-o rochie transparenta. Fara nimic pe dedesubt.

Viata si creatia lui Vivien Westwood au fost o continua lupta cu regulile.

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

5 Comments

5 Comments

  1. betathome

    10 septembrie 2011 at 19:58

    fashion.radardemedia.ro is my TOP1 website!

    betathome

  2. anunturi electronice

    14 septembrie 2010 at 07:55

    Primul scuter marca MINI debuteaza la Salonul Auto de la Paris, in octombrie, insa deocamdata sub forma unui concept cu propulsie electrica, a anuntat constructorul auto pe pagina sa de facebook.Din schitele publicate de MINI reiese ca scuterul va avea cate un motor electric pentru fiecare dintre cele doua roti.

  3. piata auto

    14 septembrie 2010 at 07:54

    Producatorul italian de masini sport de lux Lamborghini, detinut de grupul Volkswagen, va prezenta in octombrie, la Salonul Auto de la Paris, conceptul cu propulsie hibrida CTMOVE, marcand astfel, in premiera, deschiderea marcii catre propulsia hibrida (benzina+electric).Lamborghini a inceput pe 6 septembrie o campanie de teasing cu sase episoade prin care urmeaza sa dezvaluie treptat numele si aspectul conceptului, insa situl Salonului Auto de la Paris le-a luat-o inainte oficialilor Lamborghini si anunta ca premiera mondiala pregatita de aceasta marca, pentru Salon, se numeste CTMOVE.

  4. oferte auto

    14 septembrie 2010 at 07:53

    Primul Ferrari cu propulsie hibrida (benzina+electric) ar putea intra in productie in 2012, ca succesor al modelului Enzo, a lasat sa se inteleaga presedintele marcii sport de lux italiene, Luca Cordero di Montezemolo.Seful Ferrari spune ca n-are de gand sa paraseasca compania, desi i-a fost propus un post in Guvernul italian, si vrea sa ramana la Ferrari suficient de mult incat sa dea forma noii generatii de masini, mai eficiente.

  5. anunt auto

    14 septembrie 2010 at 07:47

    Guvernul are de gand sa deruleze programul “Rabla” si anul viitor, iar taxa pe poluare auto ar putea creste pentru masinile vechi, din 2011, potrivit ministrului Mediului, Laszlo Borbely.Pe langa anuntarea intentiilor de a organiza si anul viitor programul “Rabla”, Borbely aminteste celor care si-au casat masinile sau care au cumparat vouchere rezultate in urma casarii sa le utilizeze pana pe 25 noiembrie, data dupa care valabilitatea lor va expira.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending