Connect with us

ALL MEDIA

Bicicletele si Viviene Westwood!

Published

on


Desi Viviene Westwood are, acum, destui bani ca sa-si poate permite orice masina, continua sa mearga pe o bicicleta pe care a primit-o cu multi ani in urma. Dupa cum spune Ovidiu Buta, in cartea sa “Victima Modei”, “intreaga viata  a designerului a fost un nesfarsit drum cu bicicleta.[…]Intotdeauna a vrut mai mult de la viata si pentru asta nu a pregetat sa se urce pe bicicleta si sa se duca sa faca greva in fata la Buckingham Palace, daca asta trebuia…”

Viviene Westwood nu a apreciat niciodata regulile “inventate de oameni ca sa aiba ce injura cand se izbesc tot ei de ele.” La 14 ani socheaza toti profesorii facandu-si aparitia in institutia de invatamant cu tocuri, fusta stramta si o bluza deschisa la toti nasturii.

Viviene este sfatuita sa urmeze Harrow Art School… ramane doar trei luni pan ail intalneste pe Derek Westwood, despre care afirma: “Nu l-am iubit niciodata, dar era atat de dragut, ca mi-a fost mila sa-i refuz cererea in casatorie”.

La 22 de ani ,cand a facut prima camasa, hainele aveau pentru ea doua scopuri: sa tina de cald si sa-I scoata pe unii din sarite… nu se gandea pe vremea aceea la o cariera in moda.

In 1965, Viviene Westwood isi paraseste sotul si se muta in central Londrei alaturi de Malcom McLaren (fost impresar al New York Dolls si agent al celebrului grup Sex Pistols). Se poate spune ca din relatia celor doi s-a nascut punkul. Malcom vede in creatiile lui Viviene o reala sursa de castiga si o convinge sa faca cateva copii. Asa se deschide primul magazine marca Viviene Westwood.

In 1981 Viviene il bate pe Malcom in plina strada, dupa care trece cu bicicleta peste el, cu toate acestea recunoaste ca a fost singurul barbat care a contat pentru ea.

Dupa 2 luni de la despartirea de Malcom, il cunoaste pe Carlo  D’Amario. Acesta o “obliga” pe Westwood sa studieze, recuperand astfel tot timpul pierdut. Viviene incepe sa studieze istoria artei si muzica clasica. Hainele incep sa prinda si ele alta forma, devin haine de designer: “in care poti sa descoperi atat idea, cat si artistul”.

-in 1983 era cunoscuta ca fiind primul designer dupa  Mary Quant, care a prezentat la Paris.

– Moda ei exclusivita o pune in situatii dificile. Pentru a-si putea sustine afacerea accepta in anii ’90 sa predea moda la Berlin.

– in ’90 se transforma in regina neincoronata a tuturor femeilor lumii care isi strigau dreptul la independent si sex. Vogue-ul Italian  ii dedica numere intregi, iar americanii o transforma in subiect pentru cursurile de feminism.

-Regina Elisabeth decide sa-I acorde “Ordinul Imperiului Britanic” pentru “Servicii aduse modei”. Westwood isi ridica decoratia imbracata intr-o rochie transparenta. Fara nimic pe dedesubt.

Viata si creatia lui Vivien Westwood au fost o continua lupta cu regulile.

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

5 Comments

5 Comments

  1. betathome

    10 septembrie 2011 at 19:58

    fashion.radardemedia.ro is my TOP1 website!

    betathome

  2. anunturi electronice

    14 septembrie 2010 at 07:55

    Primul scuter marca MINI debuteaza la Salonul Auto de la Paris, in octombrie, insa deocamdata sub forma unui concept cu propulsie electrica, a anuntat constructorul auto pe pagina sa de facebook.Din schitele publicate de MINI reiese ca scuterul va avea cate un motor electric pentru fiecare dintre cele doua roti.

  3. piata auto

    14 septembrie 2010 at 07:54

    Producatorul italian de masini sport de lux Lamborghini, detinut de grupul Volkswagen, va prezenta in octombrie, la Salonul Auto de la Paris, conceptul cu propulsie hibrida CTMOVE, marcand astfel, in premiera, deschiderea marcii catre propulsia hibrida (benzina+electric).Lamborghini a inceput pe 6 septembrie o campanie de teasing cu sase episoade prin care urmeaza sa dezvaluie treptat numele si aspectul conceptului, insa situl Salonului Auto de la Paris le-a luat-o inainte oficialilor Lamborghini si anunta ca premiera mondiala pregatita de aceasta marca, pentru Salon, se numeste CTMOVE.

  4. oferte auto

    14 septembrie 2010 at 07:53

    Primul Ferrari cu propulsie hibrida (benzina+electric) ar putea intra in productie in 2012, ca succesor al modelului Enzo, a lasat sa se inteleaga presedintele marcii sport de lux italiene, Luca Cordero di Montezemolo.Seful Ferrari spune ca n-are de gand sa paraseasca compania, desi i-a fost propus un post in Guvernul italian, si vrea sa ramana la Ferrari suficient de mult incat sa dea forma noii generatii de masini, mai eficiente.

  5. anunt auto

    14 septembrie 2010 at 07:47

    Guvernul are de gand sa deruleze programul “Rabla” si anul viitor, iar taxa pe poluare auto ar putea creste pentru masinile vechi, din 2011, potrivit ministrului Mediului, Laszlo Borbely.Pe langa anuntarea intentiilor de a organiza si anul viitor programul “Rabla”, Borbely aminteste celor care si-au casat masinile sau care au cumparat vouchere rezultate in urma casarii sa le utilizeze pana pe 25 noiembrie, data dupa care valabilitatea lor va expira.

Lasă un răspuns

Radio

Adrian Despot, la DigiFM: „Îmi place școala copiilor mei pentru că are hârtie igienică la baie”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM

Adrian Despot a fost invitatul lui Cătălin Striblea la emisiunea “Oameni de Colecție”, emisiune de interviuri unice, difuzate LIVE pe pagina de facebook DigiFMRadio și în fiecare duminică, on air, la DigiFM.

Cătălin a început interviul cu o altfel de întrebare, fiind curios dacă Adrian este un om credincios.

“Sunt credincios. Dar întrebarea asta e foarte… De obicei întrebarea se pune dacă crezi în Dumnezeu. Dar da, putem spune că sunt credincios.”

Artistul a povestit cum se comportă el atunci când se apucă de compus piese.

“De fiecare dată când compun, pun mâna pe chitară. Compoziția mă rupe de familie, dar mă și ridică și mă umple de endorfină. Am nevoie de detașare, liniște, scăparea de gânduri parazite. Am nevoie de mine singur, detașat. Odată conectat la o sursă de inspirație, fadeout-ul nu se realizează niciodată ca o închidere de ușă. De fiecare dată când încep să compun, mă rup de familie, iar familia e cel mai important lucru pentru mine. Mă urăsc pentru că cei doi copii știu că trebuie să mă lase singur să lucrez. În viață trebuie să ne setăm lista priorităților. Când apar copiii, nu mai poți să te gîndești la cum erai înainte. Eu nu mă știu decât pe mine având copii și divinizându-i.”

Cătălin a fost curios dacă s-a discutat în casa lui Adi dacă să meargă sau nu la Vocea României

“Decizia de a merge la Vocea României a fost o dictatură din partea copiilor. Nu am avut cale de întors. Am ezitat nu pentru ei, ci pentru că încercam să intuiesc în ce mă bag. A fost de 100 de ori mai intens emoțional decât mă așteptam. Pentru mine, muzica e ceva sfânt.”

Adrian Despot a vorbit despre Adrian și Despot, omul și artistul și despre ce înseamnă fiecare în parte.

“Au fost mulți ani din viața mea în care nu mi-am acceptat statutul de persoană publică pentru că nu mi-l doream. Nu am înțeles de ce oamenii vin la mine să îmi ceară autografe. Teoretic nu ar fi trebuit să ajung cântăreț. Nu știu să mă prezint, nu știu să mă vând. Nu îmi plac artiștii. Să zicem că Adrian este omul, iar Despot este artistul. Artistul, încet încet acaparează omul. Omul se închide în el. Oamenii recunosc artistul. Artistul este o chestie diabolică. Mie îmi place de omul Adrian, nu de artistul Adrian. Artistul Adrian e un om posomorât, melancolic. Omul Adrian este un om foarte bun și vreau să îl păstrez cât mai aproape de mine.”

Cântărețul a povestit despre copiii săi și despre forma de învățământ pe care a ales-o pentru ei.

”Am avut copiii la mai multe sisteme de învățământ. Acum, îi am la o școală privată pe care ne-o permitem. Este o școală foarte curată. Îmi place școala lor pentru că există dispensere de apă pe hol, pentru că profesorii nu calcă copiii pe cap, pentru că au hârtie igienică la baie, pentru că sunt lăsați să își spună punctul de vedere.”

Ce le spui despre România de azi, a fost curiozitatea matinalului Digi FM.

”Atmosfera asta patriarhală în care părintele stă cu pruncul pe genunchi și îi spune cum stă treaba cu lumea, din păcate, este  o utopie. În măsura în care influența părinților asupra copiiilor, va da roade la un moment dat… ei sunt la vârsta la care se luptă cu părinții, încearcă să atace. Ei ce știu despre România… De multe ori vin de la școală și ne întreabă diverse lucruri. Copiii din jurul lor vorbesc despre Dragnea.”

Cătălin Striblea a atins și subiectul sensibil, despre care Despot evită să vorbească, de obicei – Colectiv.

”Eu nu vreau să îmi asum niciun fel de merit, nici pentru ce am făcut la Colectiv, nici pentru ce am făcut după Colectiv. Oamenii din Colectiv, erau oamenii mei, erau lumea mea, cu totul. Tragedia asta care s-a întâmplat, s-a întâmplat în lumea mea. Drama este atât de personală încât nu pot… nu pot decât să mă gândesc la prietenii mei care nu mai sunt. Acum, am și prieteni noi, dintre supraviețuitori.”

Pentru Adi Despot, banii nu sunt importanți, ci mulțumirea sufletească, după cum a spus el în cadrul emisiunii Oameni de Colecție.

”Eu sunt genul de om care nu a vânat niciodată câștigul bănesc în detrimentul mulțumirii sufletești. Acum un an am cântat într-o piață cu tiribombe, cu tot felul de trupe. După concert, mă întrebam ce satisfacție au acești artiști, pentru că la genul acesta de evenimente, nu ai fani, oamenii nu plătesc bilete să te vadă. Eu nu mă duc la serviciu ca să încasez. Dacă e să iei modelele de top, și mă refer la industria mea, de rock, sunt multe trupe care se urcă pe scenă doar ca să încaseze. Îi doare în cur atât de ce se întâmplă în public, cât și de muzica lor, de cum este ea. Noi suntem la polul opus. Sunt multe concerte pe care le refuzăm. Ne-am dori case mai mari și mai frumoase, mașini mai noi sau casco la ele să le reparăm. Oamenii sunt făcuți să se mulțumească cu puțin. Dacă e să îl luăm pe Dumnezeu ca o imagine a frumosul, a binelui și a fericirii, Dumnezeu se mulțumește cu puțin. Puținul este esența omenirii.”

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

TVR a programat ediţii in memoriam dedicate celebrului regizor Lucian Pintilie

Published

on

Televiziunea publică va difuza o serie de programe dedicate celui care a fost Lucian Pintilie, personalitate marcantă a cinematografiei româneşti.

Sâmbătă, 19 mai, de la ora 23.00, TVR 1 difuzează o ediţie a emisiunii „Dosar Romania” dedicată  filmului „Reconstituirea”, capodopera semnată de marele regizor. Cornel Mihalache a realizat dosarul „Reconstituirii”, un document de televiziune care ne dezvăluie culisele filmării şi ne aduce mărturii inedite despre felul în care lucra regizorul Lucian Pintilie. Actorii Vladimir Găitan, George Mihăiţă, Ileana Popovici, George Constantin şi Ernest Maftei vorbesc despre film, filmări şi timpurile în care a fost realizată „Reconstituirea”.

Considerat cel mai bun film românesc din toate timpurile, de către Asociaţia Criticilor Români de Film, „Reconstituirea” este programat duminică, 20 mai, pe TVR 2 de la ora 13.10. Lucian Pintilie relatează anchetarea (reconstituirea) unei bătăi între doi tineri. Prin actele de o crasă stupiditate miliţienească, ce pot fi considerate veritabile scene de comedie neagră, se produce tragedia unei lovituri mortale chiar sub ochii investigatorilor. La scurt timp de la lansarea din 1968, filmul a fost interzis şi relansat în 1990. Scenariul a fost scris după nuvela omonimă a lui Horia Pătraşcu, textul literar bazându-se pe un fapt real. În film au jucat Vladimir Găitan, George Constantin, George Mihăiţă, Emil Botta, Ernest Maftei şi Ileana Popovici.

Lungmetrajul va fi difuzat şi pe TVR Internaţional, duminică, de la ora 23.00.

TVR 3 difuzează sâmbătă, respectiv, duminică, de la ora 17.00, „Fără Titlu”, un making of al producţiei „De ce bat clopotele Mitică?” şi un making of al filmului „Balanţa”.

Ediţia „Fără Titlu” dedicată lungmetrajului „De ce bat clopotele Mitică?” va fi difuzată şi pe TVR Internaţional, duminică, de la ora 16.00.

 

Născut la 9 noiembrie 1933, la Tarutino, în Basarabia (azi în Ucraina), Lucian Pintilie a absolvit, în anul 1956, Institutul de Artă Teatrală şi Cinematografică „I.L. Caragiale”. A regizat numeroase spectacole de teatru, iar anul 1965 a marcat debutul său în cinematografie, cu filmul „Duminică la ora 6”.

De numele său se leagă capodopere precum „Reconstituirea”, „Le Tableau”, „Salonul nr. 6”, „Balanţa”, „O vară de neuitat”, „Prea târziu”, scurtmetrajul „Tertium non datur”, „Terminus Paradis”, „Capul de zimbru”, „După amiaza unui torţionar” sau „Niki Ardelean, colonel în rezervă”.

 

Foto credit: Playtech

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Pavel Bartoș exclusiv pentru DigiFM: „Mă deranjează termenul de vedetă”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM

Pavel Bartoș a fost invitatul lui Cătălin Striblea la emisiunea “Oameni de Colecție”, emisiune de interviuri unice, difuzate LIVE pe pagina de facebook DigiFMRadio și în fiecare duminică, on air, la DigiFM.

Cătălin Striblea a început interviul cu o scurtă prezentare a lui Pavel Bartoș, în care a enumerat motivele pentru care acesta este celebru. Actorul a avut însă niște remarci la acest termen.

„Nu știu dacă a fi celebru este un vis al meu. Încerc doar să îmi fac treaba. Mă deranjează termenul de vedetă. Vedetă înseamnă ceva mult mai complex. Vedetă este Simona Halep, Gică Hagi, Ilie Năstase. Eu mă consider o persoană publică, cu un oarecare succes. Mă bucur că am succes în teatru cât și în televiziune.”

Pavel Bartoș a vorbit despre înscrierea la facultate, la Teatru. Uitase banii de înscriere acasă și chiar dacă i-ar fi trimis mama sa banii, ar fi ajuns prin mandat poștal abia în 3 zile. Acest lucru ar fi însemnat să rateze înscrierea, pentru că era ultima zi.

“Am uitat banii de înscriere la facultate. Am intrat în cancelarie, erau vreo 7-8 profesori. Le-am zis că am uitat banii de înscriere la teatru acasă și am nevoie de 5000 de lei. <<Mă ajutați? Promit că peste 3 zile, când vin banii, vi-i dau!>>. ”

Pavel a avut mare noroc, pentru că unul dintre profesori a apreciat curajul său și i-a împrumutat banii. “Din fundul sălii, profesorul de franceză, domnul Ionescu a zis <<Ia uite, mă! În sfârșit cineva cere bani pentru că vrea să facă școală. Da, îți dau eu, tinere!>>. Venea apoi la toate examenele mele și mereu îmi spunea că au fost cei mai bine investiți bani”, a completat el.

Mama sa credea că el va da la Drept. După ce a intrat la Teatru, Pavel s-a dus acasă să îi dea vestea cea mare. Iar dialogul dintre ei, a sunat cam așa (după cum ne-a povestit actorul):

-Mamă, am intrat!
-Ce bine!
-Da, dar trebuie să îți spun ceva! Am intrat la Teatru!
-Pauză…. E facultate. Tot e bine. Măcar nu ajungi golan!

Pavel a povestit și despre o întâmplare, din copilărie, care l-a marcat destul de mult.

”Pe data de 3 martie am pierdut cartela. Până pe 31 martie, mă gândeam că nu o să avem ce să mâncăm. Am refăcut drumul de acasă la magazin de trei ori, plângeam. Până la urmă m-am întors și am întrebat vânzătoarea. Am găsit cartela acolo, o adusese un domn. E foarte important ca generațiile de acum să știe că nu e bine cum a fost. ”

Cătălin Striblea a vrut să știe cât de apropiat este Pavel Bartoș de Smiley.

„Suntem mai mult decât prieteni. Smiley este un membru al familiei. Mi-e dor când nu suntem împreună. El are o educație foarte sănătoasă și se simte asta. Are mult bun simț. Datorită lui pot să zic că am devenit un om mai bun. Nu a zis niciodată ceva de rău de nimeni.”

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending