Connect with us

AUDIENȚE TV

BILANŢ 2016 Intact Media Group: creșteri în Prime Time pe toate segmentele de public, emisie HD pe aparatură de ultimă generație și un public zilnic de 10 milioane de români

Published

on

Anul 2016 a reprezentat, pentru divizia TV Intact Media Group, o consolidare a cifrelor de audiență pe cele mai importante intervale orare, precum Whole Day și Prime Time, dar și relocarea în studiorile din Pipera, amenajate de la zero în timp record, cu aparatura HD de ultimă generație. Noua emisie a inclus și relansarea jurnalului de știri Observator, într-un studio spectaculos, al cărui ecran de 14.5 metri lungime și peste 2.5 metri înălțime este unic în România.

 

La nivelul cotei de piață, televiziunile Intact Media Group au avut creșteri,  în 2016, pe majoritatea intervalelor orare, atât pe segmentul publicului comercial, cât și  la nivel urban și național.

 

  • Target 18-49 Urban: “Antenele” au creșteri ale cotei de piață în Prime Time (+ 3%) și Morning (+2%);
  • Target All Urban: posturile Intact conduc clasamentul audiențelor pe cele mai multe intervale orare, printre care Whole Day și Day Time, în timp ce în Prime Time se înregistrează o creștere de +3%;
  • Target Național: televiziunile Grupului sunt pe primul loc pe intervale orare cheie, înregistrând creșteri, față de anul 2015, pe majoritatea intervalelor orare, inclusiv Whole Day (+2%) și Prime Time (+7%).

 

Aprecieri ale cotei de piață pe segmentele orare importante s-au înregistrat și în ultima lună a anului, pe toate tipurile de public. Astfel, la nivelul publicului 18-49, Antenele înregistrează creșteri de 5% în Whole Day și 9% în Prime Time, comparativ cu luna decembrie a anului 2015. La nivelul publicului de la orașe, creșterea este de 6%, respectiv 11% pe intervalele orare menționate, în timp ce la nivel național se remarcă aprecieri de 11% în Whole Day și 16% în Prime Time.

 

Sursa Cifre: Kantar Media

Foto Credit: Antena 1

AUDIENŢE TV DECEMBRIE 2016: Analiză completă pentru toate posturile TV. Cifrele sunt în creştere pentru ROMÂNIA TV, ANTENA 3 şi PRO TV! Grafice, aici!

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

Aproape două milioane de români au simţit gustul dulce al câştigului Faimoşilor de la “Exatlon”

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Competitia din Arena intre cele doua tabere de la “Exatlon” a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, la nivelul populatiei din intreaga tara.

Peste un milion si jumatate de romani urmareau aseara cea mai iubita competitie sportiva televizata, in fiecare minut al difuzarii, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Pro TV, care a difuzat filmul „Jack Ryan: Agentul din umbra”  a obținut primul loc in targeturile urban si comercial. Antena 1 ocupa locul trei, inregistrand audiente stabile cu cel de-al doilea episod din serialul romanesc „Fructul Oprit.”

 

Aseara, in intervalul “Exatlon”, Kanal D a inregistrat 8,9% rating si 18,7% cota de piata, pe targetul National, 7,1% rating si 15,6% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,9% rating si 17,9% cota de piata, pe targetul Comercial.

Aproape doua milioane de romani (1.976.000) vizionau aseara in minutul de aur (21:47) momentul de tensiune maxima in duelul lui Vladimir Draghia din Echipa Faimosilor si Alex din Echipa Razboinicilor. Acesta a fost inscris punctul decisiv castigat de vedeta din tabara Faimosilor.  Indemanarea si precizia lui Vladimir Draghia au desemnat castigatoare Echipa Faimosilor.

Aseara, in cadrul show-ului “Exatlon”, telespectatorii au putut afla cine sunt cei trei nominalizati spre eliminare din Echipa Razboinicilor; Radu, Diana si Bogdan au avut posibilitatea de a fi salvati de cei din fata micilor ecrane, in urma votului deschis timp de o ora, in care fanii si-au putut sustine favoritii pentru ca acestia sa ramana in competitia care le poate aduce 100.000 de Euro.

Norocul nu a fost de partea Razboinicilor aseara, nici in momentul probei pentru castigarea imunitatii; dupa ratari succesive, la popice, Mariana a pierdut in fata rivalei sale si a cedat emotional. Coplesita, concurenta si-a plans esecul in fata tuturor.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>20:21-23:01
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.78.91582.8
Pro TV16.57.81400.9
Antena 114.26.71199.3
Antena 35.72.7480.9
Romania TV5.62.6472.1

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:21-23:01
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.47.9766.7
Kanal D15.67.1688.0
Antena 112.05.5529.2
Antena 37.73.5340.6
Romania TV6.22.8274.9

PUBLICUL COMERCIAL

Targets >>18-49 Urban
Timebands >>20:21-23:01
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV25.49.7436.9
Kanal D17.96.9308.8
Antena 115.86.1272.4
Romania TV3.41.358.0
Prima TV3.01.251.7

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

KANAL D inregistreaza audiente de top in day time cu show-ul TE VREAU LANGA MINE. Cifre pe toate segmentele, aici!

“Te vreau langa mine” a adunat in fata micilor ecrane  peste un milion de fani. Show-ul prezentat de Bianca Dragusanu, locul doi pe toate categoriile de public din Romania!

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Luni, 22 ianuarie, emisiunea “Te vreau langa mine” a pozitionat Kanal D pe locul doi in topurile televiziunilor din Romania, pe toate segmentele de public monitorizate.

Conform datelor furnizate de Kantar Media, realiy show-ul prezentat de Bianca Dragusanu a fost urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, de 888.000 de fani.

Ieri, in intervalul 13:00 – 15:00, Kanal D a inregistrat 5,0% rating si 17,9% cota de piata, pe targetul National, 3,2% rating si 12,9% cota de piata, pe targetul All Urban, si 2,1% rating si 12,8% cota de piata, pe targetul Comercial.

In minutul de maxima audienta, atins la 14:21, la Kanal D urmareau cu sufletul la gura peste un milion (1.178.000) de romani.

 

Tabel cu cifre pentru publicul National, Urban si Comercial:

NationalChannelsRtg%Shr%
 Pro TV5,319,0
 Kanal D5,017,9
 Antena 12,910,4
TE VREAU LANGA MINERomania TV2,07,1
13:00-15:00Antena 31,55,4
Source: Kantar Media Romania   
Date: 22.01.2018   

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%
 Pro TV4,015,9
 Kanal D3,212,9
 Antena 12,59,8
TE VREAU LANGA MINEAntena 32,28,9
13:00-15:00Romania TV1,97,5
Source: Kantar Media Romania   
Date: 22.01.2018   

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%
 Pro TV4,024,3
 Kanal D2,112,8
 Antena 11,811,2
TE VREAU LANGA MINERomania TV0,74,3
13:00-15:00Eurosport 10,74,1
Source: Kantar Media Romania   
Date: 22.01.2018   

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Eurovisionul TVR debuteaza slab cu semifinala de la Focşani. Vezi care au fost marii câştigători ai serii de duminică!

Published

on

Foto Credit: TVR

Duminică, 21 ianuarie, prima semifinala din seria de cinci a selecției naționale EUROVISION a avut rezultate de audiență sub aşteptări, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul National All cu emisiunea „Exatlon” in care echipa unită a României s-a confruntat cu cea a Mexicului. Pro TV, care a difuzat ultima parte a trilogiei „Stapânul Inelelor: Intoarcerea Regelui”  a obținut primul loc în targeturile urban si comercial. Antena 1 înregistrează audiențe sub media stației cu redifuzarea sitcomului „Baieți de oraş” şi filmul „Cavalerul Negru”. Notabilă este însă performanța Prima TV, care reuşeşte să se mențină sus în topul comercial cu reality-show-ul „Schimb de mame” şi filmul „Jandarmul la New York”.
Cele două părti ale semifinalei “Eurovizion” de la Focşani au fost urmărite in medie pe minut de 194.600 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:46, a adunat în fața televizoarelor 332.600 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>21:10-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.08.11454.1
Pro TV16.77.51345.5
Romania TV8.94.0720.1
Antena 17.63.4610.0
Prima TV7.03.2565.2
Antena 36.63.0531.7
TVR 22.81.2221.9
National TV2.61.2208.6
TVR 12.41.1194.6
Realitatea TV2.00.9160.0

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:10-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV15.27.1685.7
Kanal D14.96.9670.6
Romania TV10.04.7451.2
Antena 38.84.1395.1
Antena 17.43.5334.0
Prima TV6.53.0293.3
TVR 22.61.2117.8
Realitatea TV2.61.2116.6
TVR 12.41.1109.8
National TV2.31.1104.0

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:10-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV24.210.2456.1
Kanal D16.46.9307.7
Antena 111.74.9219.9
Prima TV7.73.2144.3
Romania TV3.71.669.6
Antena 32.61.149.6
National TV1.90.836.1
TVR 21.80.733.5
TVR 11.70.731.7
Realitatea TV1.70.731.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Opinia RADAR DE MEDIA, EUROVISION 2018: Eduard Santha- „Me Som Romales” – cea mai buna piesa din prima semifinala!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Trending