Connect with us

BUSINESS

BILANT: Central European Media Enterprises Ltd. anunță rezultatele pentru trimestrul III şi pentru primele nouă luni din 2016

Published

on

 

 

– Veniturile nete au crescut cu 8%, la rate constante ale cursului de schimb, până la 126.7 milioane USD

– Venitul operațional a scăzut cu 71%, la rate constante ale cursului de schimb, până la 8.4 milioane USD

– OIBDA s-a dublat, ajungând la 18 milioane USD

 

NOUĂ LUNI

– Veniturile nete au crescut cu 5%, la rate constante ale cursului de schimb, până la 430.9 milioane USD

– OIBDA a crescut cu 31%, la rate constante ale cursului de schimb, ajungând la 88.8 milioane USD

 

Central European Media Enterprises Ltd. (CME) (NASDAQ: CETV) (Bursa de Valori din Praga: CETV) a anunțat rezultatele financiare pentru trimestrul al treilea şi pentru primele nouă luni ale anului 2016, încheiate la data de 30 septembrie.

 

Principalele informaţii despre situaţia operaţională şi financiară:

  • Veniturile provenite din publicitate TV au crescut cu aproximativ 5% în primele nouă luni ale anului 2016, la rate constante ale cursului de schimb, incluzând o creștere pe cele mai mari trei piețe, Republica Cehă, România și Republica Slovacă.
  • Taxele de retransmisie şi veniturile din abonamente au crescut cu 8% în primele nouă luni ale anului 2016, la rate constante ale cursului de schimb, în principal datorită creșterii numărului de abonați, o ofertă mai bună a canalelor TV și lansări.
  • Costurile generale OIBDA au fost lineare la rate constante ale cursului de schimb în cele trei și nouă luni care s-au încheiat pe 30 septembrie 2016, creșterea costurilor pentru conținut fiind compensată de economii în alte costuri.
  • Marja OIBDA a crescut la 14% şi 21% în primele trei şi nouă luni, încheiate la 30 septembrie 2016, de la 7% şi 16% în aceleaşi perioade din 2015.

 

  • Veniturile operaționale pentru perioada de nouă luni, încheiată la 30 septembrie 2016, au crescut la 22% la rate constante ale cursului de schimb. Excluzând reversarea taxelor non-cash în 2015 cu privire la auditurile fiscale din România, rezultatele operaționale pentru perioada de trei şi nouă luni, încheiată la 30 septembrie 2015, au reprezentat o pierdere de 1,3 milioane USD şi respectiv venituri de 36,1 milioane USD.
  • Fluxul de numerar liber disponibil pentru perioada de nouă luni, încheiată la 30 septembrie 2016, a crescut cu 44%, reflectând îmbunătăţirea în OIBDA şi cheltuieli de capital mai mici, dar fluxurile de numerar din operaţiuni au scăzut pentru că a fost plătită mai multă dobândă în numerar şi a fost rambursată o sumă în valoare de 27.5 milioane USD de taxe de garanţie.
  • Numerarul generat și îmbunătăţirea de la an la an a OIBDA au redus efectul de pârghie sub de şapte ori, astfel încât costul împrumuturilor pe aproximativ jumătate din datoria CME vor descreşte acum încă 100 puncte de bază, până la 9%.

 

Michael Del Nin, Co-Chief Executive Officer, a comentat: „Aceste rezultate sunt, pe o bază relativă, fără îndoială cele mai bune pe care le-am văzut anul acesta. Datorită combinării creşterii robuste a veniturilor şi a controlului eficient al costului, am dublat profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare în acest trimestru, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2015. Considerăm că aceste rezultate ne ţin pe drumul cel bun pentru a oferi un alt an în care înregistrăm o performanţă financiară excelentă.”

Christoph Mainusch, Co-Chief Executive Officer, a adăugat: „Rezultatele noastre reflectă nu numai o îmbunătăţire în profitabilitate, ci şi un angajament mai puternic faţă de publicul nostru, pentru că diferenţa între noi şi cel mai apropiat concurent comercial s-a extins în cinci din şase pieţe pe durata trimestrului al treilea. Considerăm că oferim în continuare cele mai eficiente modalități prin care clienții și agenţiile de publicitate pot ajunge la consumatori în toate ţările în care operăm.”

 

Rezultate consolidate pentru perioada de trei luni  încheiată la 30 septembrie 2016

 

 

Venituri nete        126.706$       117.322 $8,0%8,2%
Venituri operaționale8.38428.853(70,9)%(70,5)%
Marja operaţională6,6%24,6%(18,0) p.p.(17,7) p.p.
Profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare18.0148.353115,7%120,7%
Marja OIBDA14,2%7,1%7,1 p.p.7,2 p.p.
Pierdere din operaţiuni continuate(19.823)(21.510)7,8%9,3%
Pierdere complet diluată din operaţiuni continuate pe acţiune             (0,14) $            (0,17) $17,6%22,2%

Rezultate consolidate pentru perioada de nouă luni încheiată la 30 septembrie 2016

 

 

                                                                                                         2016                   2015            % Actual               

Venituri nete                                                                                                  430.912 $          410.289 $                    5,0%                    4,8%

Venituri din exploatare                                                                                  60.038                48.055                     24,9%                  22,4%

Marja operaţională                                                                                              13,9%                 11,7%               2,2 p.p.               2,0 p.p.

Profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare                         88.754                66.612                     33,2%                  30,7%

 

Marja Profitului operaţional înainte de depreciere şi amortizare              20,6%                 16,2%               4,4 p.p.                4,1 p.p.
Pierdere la stingerea datoriei(150.158)—                     NM (2)                          NM (2)
Pierdere din operaţiuni continuate(201.766)(103.422)                   NM (2)                           NM (2)
Pierdere complet diluată din operaţiuni continuate pe acţiune             (1,42) $            (0,79) $                NM (2)                           NM (2)

(1)  %  Variaţia Lfl (like-for-like) reflectă impactul aplicării ratelor de schimb medii pentru perioada curentă la veniturile şi costurile din perioada anterioară.

(2) Numărul nu este semnificativ.

 

 

Sursa: Central European Media Enterprises Ltd.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

BUSINESS

CATENA – Premiul SUPERBRANDS ROMÂNIA 2017/2018. „Brands Kingdom: 100 Years and Centuries Ahead”

Pentru a treia oară consecutiv CATENA a fost recompensată cu prestigiosul trofeu al Galei SUPERBRANDS

Published

on

Superbrands România a omagiat brandurile cu performanțe excepționale, în cadrul Galei de decernare a trofeelor pentru excelență în branding.

Aceasta a prilejuit şi lansarea celei de-a opta publicaţii “Superbrands”, un instrument de referinţă privind potenţialul României, un reper pentru publicul interesat de o piaţă şi un stil de viaţă dominate de criterii precum reputația, calitatea, dinamismul, diferenţierea pe piață. În România, ca oriunde în lume, statutul de Superbrand întărește poziția unui brand, îi adaugă prestigiu și îi reasigură pe consumatori sau pe partenerii de afaceri de faptul că alegerea lor este cea mai bună, garantată fiind de o reputație impecabilă.

 

CATENA și alte 30 de companii au fost distinse cu trofeele Superbrands la Gala Superbrands România 2017/2018. Intitulată simbolic “Brands Kingdom: 100 Years and Centuries Ahead”,  în onoarea sărbătoririi a 100 de ani de la Marea Unire, cea de-a VIII-a ediție a galei a onorat cu trofee branduri cu activitate şi rezultate excepționale, desemnate Superbrands ale României în 2017.

Decernarea premiilor a avut loc în prezența lui Petro Diogo Vaz, CEO Superbrands Portugalia,  maestrul de ceremonii fiind Colin Lovering, Charmain, British Romanian Chamber of Commerce.

CATENA, reprezentată de Sabina Cărbunaru (Marketing Manager), Eduard  Săndulescu (Coordonator Marketing OTC) şi Alina Idris (Specialist Marketing) a întrunit votul Consiliului de onoare pentru acordarea statutului de Superbrand, pe criterii consacrate, precum calitate, integritate și încredere, precum și voturile acordate de clienți.

 

            Organizaţia Superbrands operează în aproape  100 de ţări ale lumii, stimulând în mod proactiv, de peste 25 de ani, dezvoltarea pieţelor locale prin programe specializate de branding şi prin publicarea volumelor “Superbrands”, care omagiază cultura reputațională a brandurilor, precum şi industria comunicării din fiecare ţară.

 

            „Ne bucurăm să onorăm o comunitate de afaceri puternică și vizionară, guvernată de lideri excepționali, fie conducători de companii multinaționale, fie antreprenori de succes sau lideri în alte domenii ce susțin dezvoltarea afacerilor. Ne bucurăm să punem în lumină, în egală măsură, creativitatea și gândirea strategică a specialiștilor în marketing, branding sau în comunicare, mințile strălucitoare care dau viață absolută brandurilor, construind reputația, bunul cel mai de preț în afaceri și nu numai”, a spus Cătălina Rousseau, President & CEO BDR Associates și Country Manager, Superbrands România.

 

Aprecierea şi încrederea de care se bucură brandul Catena sunt dovedite și de premiile pe care lanţul de farmacii le-a primit în ultimii ani, printre care: Best Buy Award – Distincție pentru farmacia cu cel mai bun raport calitate-preț din România, pentru trei ediții la rând – în 2013/2014, 2015/2016 și 2017/2018; Trusted Brands – premiul pentru „Brandul de farmacii în care românii au cea mai mare încredere”, pentru doi ani la rând – 2014 și 2015; Superbrands – 2013/2015/2017; Qudal – Lanțul de farmacii nr. 1 din punct de vedere al calității produselor și serviciilor din România, în 2014-2015 și 2016/2017, precum și premiul Customer’s Friend (Prietenul Cumpărătorilor), oferit de ICERTIAS (Asociația Internațională de Certificare, cu sediul la Zurich, Elveția). Ca o dovadă de recunoaştere a excelenţei în afaceri, Fildas și Catena au fost desemnate, în 2017 de către ICAP România, TRUE LEADERS pentru anul 2016, şi tot în 2017 Catena a fost recompensată cu Trofeul HOSPICE Champion Award.

Catena este rețeaua de farmacii numărul 1 în retailul farmaceutic din România şi a demonstrat, de-a lungul anilor, nu doar că vine în sprijinul sănătății românilor, dar că se implică activ în ample acțiuni de prevenție și de informare a populației, în activități de promovare și practicare a unui stil de viață sănătos, precum și în diverse campanii sociale și de ajutorare.

La Gala Superbrands România 2017/2018 au participat peste 200 de reprezentanți de vârf ai mediului de afaceri, înalți diplomați, oameni de cultură sau din industrii creative, lideri de opinie din alte domenii, jurnaliști de marcă.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Biletul zilei din februarie, de pe 10pariuri.ro, le-a adus celor care l-au urmărit un profit de 1974.3 lei

Published

on

Dezvoltarea mediului online a condus la o evoluție a industriei pariurilor. Odată cu apariția caselor de pariuri online, din ce în ce mai mulți pasionați de pariuri sportive au început să renunțe la casele de pariuri offline și să-și îndrepte atenția spre cele online.

A fost un lucru absolut firesc, dacă ținem cont de faptul că este mult mai confortabil să pariezi de oriunde ai conexiune la internet, de pe computerul de acasă, laptopul de la serviciu, tabletă sau telefon. În plus, cei ce au ales să-și încerce norocul online, au descoperit că beneficiază și de bonusuri și cote la pariuri foarte bune.

Astfel, pariurile online au devenit din ce în ce mai populare, la fel și site-urile care oferă informații utile despre pariuri sau casele de pariuri. Cu toții știm că indiferent unde pariezi, offline sau online, ai nevoie de informații, o bună strategie și de un buget pentru pariuri. În plus, ca să ai succes la pariuri trebuie să fii capabil să-ți stăpânești emoțiile. Dacă te lași pradă acestora și nu apelezi la rațiune, nu poți avea succes la pariuri.

De asemenea, este foarte important ca înainte să pariezi, să urmărești ponturile la pariuri oferite de tipsteri cu experiență. De ce? Fiindcă aceștia au cunoștințe solide despre diverse sporturi și sisteme de pariuri. Zilnic ei analizează ofertele de pariuri și casele de pariuri, apoi oferă ponturi gratuite tuturor celor care vor să câștige la pariuri.

La fel procedează și Radu Oprea, un tipster profesionist ce face parte din echipa 10pariuri.ro. Zilnic propune biletul zilei pe acest site, și face foarte mulți pariori fericiți.

De exemplu, luna aceasta a propus 20 de bilete, 12 dintre ele au fost câștigătoare, iar 8 dintre ele necâștigătoare. În ciuda faptului că a avut și zile nu tocmai bune, profitul total a fost de 1974.3 lei la o miză de 100 lei per bilet. Pariorii care au respectat fiecare bilet propus de Radu au obținut un profit bun.

Așadar, dacă și voi vreți să faceți profit, urmăriți zilnic fiecare bilet propus de acest tipster, fiindcă nu veți regreta, ci veți avea șansa să dea norocul peste voi.

Faceți-vă o bună strategie, stabiliți-vă un buget, urmăriți biletul zilei propus de Radu Oprea și pariați. Nu pariați însă oricum, ci precum vă recomandă acesta, adică responsabil, nu mai mult decât vă permiteți să pierdeți. Succesul nu va veni decât dacă pariați inteligent, așa cum o face și Radu Oprea în fiecare zi.

Radu Oprea vă recomandă, de asemenea, să vă gestionați cu mare atenție bugetul, căci gestionarea corespunzătoare a sa reprezintă unul dintre aspectele cheie în procesul de pariere. Dacă nu veți putea gestiona corespunzător bugetul există posibilitatea de a pierde toți banii de care dispuneți.

În lumea pariurilor nu putem vorbi de certitudine, ci de imprevizibil. Pentru a face față imprevizibilului trebuie să dispuneți de o bună strategie, să gestionați bine banii și să urmăriți biletul zilei propus de Radu Oprea.

Este adevărat, într-o zi puteți câștiga, într-o zi puteți pierde, dar profitul total va fi unul destul consistent. În cele din urmă, veți fi bucuroși de faptul că ați ales să urmăriți biletul zilei propus de Radu Oprea pe 10pariuri.ro. Bucuroși sunt și cei care, în luna februarie, au făcut profit 1974.3 lei, urmărind ponturile propuse de acest tipster profesionist.

Prin urmare, dacă vreți să aveți succes la pariuri, intrați pe 10pariuri.ro și urmăriți biletul zilei propus zilnic de Radu Oprea.

10pariuri.ro (Decizia ONJN nr. 907/19.05.2016) încurajează parierea responsabilă

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Alegerea unui topogan gonflabil

Published

on

Toboganele fac parte din cele mai indragite jocuri ale copilariei. Daca atunci cand eram mici un tobogan simplu din piatra pe care sa alunecam era tot ceea ce ne trebuia pentru a petrece o zi distractiva, in prezent toboganele au devenit cu totul si cu totul deosebite, aparand cele de tip gonflabile, fiind cu mult mai complexe decat cele de acum multi ani.

Toboganele gonflabile sunt jucarii foarte distractive si se numara printre preferintele copiilor de pretutindeni, iar gama vasta de produse disponibila va ofera posibilitatea de a alege modelul potrivit pentru orice situatie. Desigur, ca penru achizitionarea unui tobogan copii, trebuie sa luati in considerare o serie de criterii pentru a va asigura ca faceti alegerea potrivita, raportat la bugetul pe care l-ati alocat in acest scop.

Ca orice alt produs, si in cazului unui topogan gonflabil pretul difera in functie de model si de caracteristicile aferente, precum rezistenta sa in timp sau dimensunile sale, tinand cont si de varsta copiilor dumneavoastra. In general, fiecare astfel de produs are ca specificatie si varsta pentru care este recomandata precum si numarul de kilograme pe care il poate suporta. Tineti cont de acest aspect, deoarece este important pentru a se evita accidentele. In general, greutatea maxima admisa in cazul toboganelor se situeaza in jurul a 100 kg. De asemenea, este o idee buna sa stabiliti inca de la inceput care este bugetul pe care vrei sa il alocati pentru un astfel de produs pentru a va fi mai usor sa alegeti modelul ideal.

Inainte de a cumpara un topogan gonflabil, hotarati-va asupra locului in care urmeaza sa sa il amplasati, masurati-l chiar si apoi comparati dimensiunile cu cele ale celui pe care ati pus ochii. Cu siguranta nu doriti sa cumparati un model ca apoi sa observati ca este prea mare pentru spatiul disponibil.

Un alt criteriu important il reprezinta materialele din care este construit toboganul. Recomandat pentru rezistenta lui este PVC-ul, insa un minus il reprezinta faptul ca are o greutate destul de mare. De asemenea, optati penru modelele ce au cusatura dubla sau tripla, deoarece prezinta o rezistenta mai mare in timp.

Exista un numar mare de variante dintre care puteti alege, de aceea trebuie sa aveti bine stabilite cateva criterii de selectie pentru a va usura alegerea. Ca si greutate, un tobogan cantareste undeva intre 10 – 20 kg, insa ar fi bine sa alegeti unul cat mai usor in cazul in care doriti sa il mutati. Daca doriti sa achzitionati un astfel de produs se recomanda sa mergeti pe mana magazinelor online, magazine specializate in aceste produse, care va pot pune la dispozitie si pachete cu accesorii precum geanta pentru transport, kit de reparatii si unde veti gasi si mai multe variante decat veti gasi in magazinele fizice. Si inca un plus al achizitiei online, este aceea ca produsul va fi livrat prin curier chiar acasa ceea ce va usureaza munca, mai ales daca nu beneficiati de un mijloc de transport propriu.

Si nu in ultimul rand, dupa ce un produs v-a atras atentia, cautati pareri ale altor cumparatori pe internet, pe diverse forumuri. In general, nu exista produs pentru care sa nu gasiti review-uri pe internet. Veti putea astfel sa vedeti daca firma de la care intentionati sa achizitionati produsul este una serioasa, daca produsele sunt calitative din punct de vedere al materialului, cat de rezistente sunt, etc.

Indiferent de tipul de topogan pe care il cautati, puteti sa luati in considerare si un ultimp aspect, mai exact sa optati pentru modelele ce se pot monta atat in interior, cat si in exterior, astfel incat cei mici sa se poata bucura de acestea indiferent de sezon.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending