Connect with us

În 2015, televiziunile din grupul PRO TV (PRO TV, Acasă, Acasă GOLD, Pro Cinema, Sport.ro, MTV România și PRO TV Internațional) le-au oferit tuturor telespectatorilor din România, de luni până duminică, conținut de calitate, informații relevante și programe de top, care i-au ținut pe aceștia în fața televizoarelor.

În perioada octombrie – decembrie 2015, grupul PRO TV, parte a grupului CME (Central European Media Enterprises Ltd.) a înregistrat o cotă medie de audiență de 23.7% pe durata întregii zile și 28.9% în prime time, pe segmentul publicului comercial, comparativ cu principalul competitor, Intact, care a obținut 21.2% cotă de piață pe durata întregii zile și 20.4% în prime time.

 

Rezultatele grupului PRO TV în anul 2015

În 2015, grupul PRO TV a obținut un venit net de 157.6 milioane de dolari, reprezentând o creştere de 5.4% la rate constante ale cursului de schimb, faţă de aceeaşi perioadă a anului 2014. OIBDA, profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare, a crescut cu 10.5% la cursul de schimb efectiv şi cu 31.9% la o rată constantă a cursului de schimb. Ratele constante ale cursului de schimb valutar, sau fluctuația like-for-like, reflectă impactul aplicării mediei cursului de schimb din perioada curentă asupra veniturilor şi cheltuielilor din perioada anterioară.

Cifre pentru toata ziua:

La nivelul întregului an 2015, pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, grupul PRO TV a obținut, pe parcursul întregii zile, o medie de 4.6 puncte de rating și 24.7% cotă de piață, în timp ce principalul competitor, Intact a înregistrat 4.1 puncte de rating și 21.8% cotă de piață.

Cifre pentru prime time:

În prime time, grupul PRO TV a obținut în 2015, la nivelul publicului comercial, o medie de 11.8 puncte de rating și 31% cotă de piață, în timp ce grupul media poziționat pe locul doi, Intact a înregistrat 7.7 puncte de rating și 20.3% cotă de piață.

Astfel, diferența față de principalul competitor în 2015 este de 10.7 puncte procentuale, mai mare cu 8% față de 2014, când diferența a fost de 9.9 puncte procentuale.

„ne-am propus să le oferim românilor divertismentul, informația și conținutul pe care le așteptau”

“În 2015, ne-am propus să le oferim românilor divertismentul, informația și conținutul pe care le așteptau. Fie că vorbim de programe de știri, emisiuni de divertisment, reality show-uri, filme de top, seriale internaționale cu milioane de fani în întreaga lume sau seriale de ficțiune special produse pentru români, ne dorim, de fiecare dată, să le oferim telespectatorilor mixul potrivit de programe, fără a face rabat de la calitate.”, spune Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

În top 20 de programe difuzate de toate canalele TV din România în 2015, la nivelul publicului comercial, 18 sunt producții PRO TV, primele trei poziții fiind ocupate de Românii au talent (sezonul 5, cu o medie de 18.1 puncte de rating și 45.6% cotă de piață), Sunt celebru, scoate-mă de aici! (medie de 14.9 puncte de rating și 30.7% cotă de piață) și Las Fierbinți – sezonul 8 (cu o medie de 14 puncte de rating și 33.2% cotă de piață).

„ne propunem să continuăm în forță integrarea digital – on screen”

“Ne bucurăm că, și în 2015, grupul PRO TV a obținut rezultate remarcabile la nivel de audiență, precum și o performanță financiară semnificativă în grupul CME. În 2016, avem încredere în puterea grupului nostru, în echipa noastră și, mai ales, în telespectatori, pe care ne propunem să îi inspirăm și să le fim alături prin programele și informațiile pe care le oferim. De asemenea, anul acesta, ne propunem să continuăm în forță integrarea digital – on screen, oferind conținut relevant, de calitate, tuturor celor care urmăresc programele noastre atât la televizor, cât și online.”, continuă Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

AUDIENTE TV: Victorie totală pentru ”Chefi la cuțite”! Vezi aici clasamentele de audiență de ieri seară.

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Luni, 11 iunie, Antena 1 înregistrează o victorie detașată în toate targeturile de referință cu înfruntarea concureților cooking show-ului „Chefi la cuțite””. Ediţia de aseară care a adus eliminarea blondei Antoanela Alexandera plasat stația pe primul loc, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
CHEFI LA CUTITEAntena 120:3823:371475808395
LAS FIERBINTIPro TV20:3021:351194583297
Film – GARDA DE CORPPro TV21:3523:27879424259
ASK VE MAVIKanal D19:5822:35821429110

Antena 1 s-a clasat pe primul loc  în intervalul 20:38-23:37 cu „Chefi la cuțite”. Pro TV nu reușește să menţină interesul audienţei cu sitcom-ul „Las Fierbinti” și filmul de acțiune ”Garda de corp”. Kanal D se menține pe locul trei cu serialul turcesc ”Dragoste și ură”.

 

Topul posturilor TV în funcţie de audienţă în intervalul emisiunii „Chefi la cuțite”, ieri 11 iunie:

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 120.58.01439.9
Pro TV15.15.91060.7
Kanal D10.94.3766.7
Antena 37.02.7489.6
Romania TV6.32.5441.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 120.38.2789.8
Pro TV13.35.4516.1
Kanal D9.84.0382.2
Antena 39.13.7353.3
Romania TV5.22.1201.8

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 126.78.7384.0
Pro TV20.06.5288.5
Kanal D7.42.4106.5
Realitatea TV4.51.565.4
Antena 33.81.254.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE. ”Romania-Finlanda” a dat piept cu ”Chefi la cuțite”! Vezi aici cine a câștigat lupta audiențelor ieri seară!

Published

on

Sursa foto: Echipa națională de fotbal a României @NationalaRomanieiOfficial

Marți, 05 mai, Pro TV a difuzat meciul amical de fotbal ”Romania-Finlanda”, cu audiențe care au plasat stația pe primul loc in clasamente, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
ROMANIA-FINLANDAPro TV20:3622:2518111015454
CHEFI LA CUTITEAntena 120:0023:051321779396
Film – COMANDOPro TV22:3224:191126602334
ASK VE MAVIKanal D19:5822:36827449153

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile de referință cu meciul amical de fotbal „Romania-Finlanda”Antena 1 este pe locul doi cu „Chefi la cuțite” care înregistrează audiențe foarte bune mai ales în targetul comercial. Serialul turcesc ”Dragoste și ură” se bucură de un public fidel care menține Kanal D in topuri chiar și în serile foarte competitive.

Topul posturilor TV românești în intervalul de Prime Time 20:00-23:00, ieri 05 mai.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.58.61533.2
Antena 118.47.31313.7
Kanal D11.54.6818.3
Antena 35.62.2398.7
Romania TV4.61.8330.5


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.38.9860.9
Antena 119.18.0773.6
Kanal D10.84.5437.3
Antena 36.92.9279.6
Romania TV3.91.6156.3


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.29.0401.5
Antena 126.68.8392.6
Kanal D10.33.4151.6
Prima TV3.61.253.3
Antena 32.10.731.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE TV. Pro TV lider detașat în ultima seară de mai! Vezi aici topul televiziunilor în Prime Time.

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Joi, 31 mai, Pro TV domină concurența în toate targeturile de referință cu serialul de comedie „Las Fierbinți” și filmul de aventuri „See Spot Run” (2001), conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D s-a clasat pe locul secund în intervalul 20:00-23:00 cu serialul turcesc „Dragoste si Ură” care înregistrează o consolidare a cotei de piață, chiar și în targetul comercial. Antena 1 a facut o alegere neinspirată de programare cu filmul „Troia”, clasându-se doar pe locul patru în target National si Urban, la distanță considerabilă față de primele două clasate. Topul audiențelor este completat de Antena 3 și Romania TV cu discuții si analize pe marginea ultimelor evenimente de pe scena politică.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul de Prime Time 20:00-23:00, ieri 31 mai.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.17.41321.0
Kanal D13.14.6818.3
Antena 37.02.5439.9
Antena 16.82.4425.3
Romania TV5.72.0358.2

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV20.67.5724.9
Kanal D12.64.6442.2
Antena 39.03.3316.4
Antena 15.62.0197.2
Romania TV5.11.9178.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV29.58.0357.1
Kanal D10.82.9131.2
Antena 19.52.6114.9
Antena 34.11.149.0
TVR 12.90.835.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending