Connect with us

AUDIENȚE TV

BILANŢ PRO TV 2016: Cele mai multe recorduri în audienţă în ultimii 14 ani! Ce producţii au obţinut cele mai mari cifre?

Published

on

Prev1 of 3
 

Pro TV a obținut, în anul 2016, cea mai mare cifră pentru media de cotă de piață în prime time din ultimii ani 14 ani și a avut un program care a obținut cea mai mare cotă de piață din istoria măsurătorii moderne a audiențelor! 

Alegerea constantă a românilor pentru producțiile, divertismentul, știrile, serialele și filmele difuzate au poziționat, din nou, Pro TV ca liderul televiziunilor din România pe toate categoriile de public în perioada ianuarie-decembrie, atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time!

 

Pentru Pro TV, 2016 a reprezentat un an în care am înregistrat performanțe remarcabile la nivelul cifrelor de audiență înregistrate. Am scris un nou capitol în piața media din România! Analizăm fiecare oportunitate și ținem cont de opinia telespectatorilor noștri, astfel încât să le putem oferi conținutul pe care și-l doresc atât on-screen, cât și online.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.

 

Recorduri înregistrate de Pro TV în anul 2016

 

Anul care tocmai a trecut a adus pentru Pro TV un record pentru ultimii 14 ani, în ceea ce privește cota de piață în prime time la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani. În 2016, Pro TV a înregistrat o medie de 25.0% cotă de piață, cea mai mare obținută din anul 2002 și până în prezent.

 

Tot în 2016, Pro TV a scris istoria în televiziunea din România, cu meciul de deschidere UEFA EURO 2016TM, stabilind un record pentru piața TV locală, cel mai mare share pe publicul comercial al unui program în prime time din istoria măsurătorii moderne a audiențelor: 71.0% cotă de piață!

 

În fiecare an, Pro TV sărbătorește Ziua Națională alături de toți românii. Pe 1 decembrie, zi care reprezintă și aniversarea Pro TV, programul este gândit astfel încât să le prezinte telespectatorilor cele mai frumoase și relevante povești de succes ale românilor de pretutindeni. În 2016, Pro TV a prezentat materiale și reportaje puternice în timpul zilei și le-a condimentat cu umorul specific celui mai iubit serial românesc: Las Fierbinți.

 

Vizita vedetelor Pro TV în programul special Las FierbințiMarea petrecere națională a înregistrat cifre record la toate categoriile de public, cele mai mari de la lansarea serialului, la nivelul publicului comercial înregistrând 18.1 puncte de rating și 39.4% share.

 

Pro TV – lider incontestabil de audiență

 

În perioada ianuarie – decembrie 2016, Pro TV a fost lider de audiență atât în prime time, cât și la nivelul întregii zile pe toate categoriile de public.

În prime time, liderul televiziunilor din România a înregistrat o audiență medie de 8.9 puncte de rating și 25.0% share, spre deosebire de postul de televiziune de pe locul al doilea, ANTENA 1, care a obținut 5.6 puncte de rating și 15.9% share la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18-49 ani.

 

La nivelul întregii zile, Pro TV a obținut o medie de 3.7 puncte de rating și 20.6% share la nivelul publicului comercial, iar postul TV care a ocupat locul secund, ANTENA 1,  a înregistrat 2.8 puncte de rating și 15.7% cotă de piață.

 

Românii au preferat să urmărească programele din grila și la nivelul întregului grup Pro TV (Pro TV, Pro TV Internațional, Acasă, Acasă GOLD, Pro Cinema, MTV România, Sport.ro). Grupul Pro TV a fost lider de audiență la nivelul tuturor categoriilor de public, înregistrând în 2016, pe segmentul întregii zile, o medie de 4.5 puncte de rating și 25.1% share, în timp ce locul al doilea, Intact Media Group a obținut 3.8 puncte de rating și 21.3% share.

În prime time, grupul Pro TV a înregistrat 10.3 puncte de rating și 29.1% share, comparativ cu grupul media situat pe locul al doilea, INTACT, care a obținut 7.4 puncte de rating și 21.0% share.

 

Divertisment de top oferit de Pro TV în 2016!

 

În topul emisiunilor de divertisment oferite de televiziunile din România în prime time, primele trei sunt producții Pro TV. Conținutul de calitate, talentul, emoțiile și pasiunea au fost elementele cheie ale show-urilor care au ținut românii în fața televizoarelor, urmărind divertismentul de top oferit de Pro TV.

 

EmisiuneCanalShareRating
Românii au talentPro TV43.416.8
Visuri la cheiePro TV30.612.4
Vocea RomânieiPro TV28.110.5
Chefi la cuțite – sezon 2Antena 126.610.3
iUmor – sezon 2Antena 124.911.0

 

Românii au talent reprezintă un angajament al Pro TV de a descoperi și de le a prezenta tuturor românilor cei mai talentați concurenți. În ultimul sezon, telespectatorii au fost cuceriți de incredibila voce a Laurei Bretan. În plus, după ce a avut o experiență de neuitat la emisiunea din România, Laura a cucerit și inimile americanilor, ajungând până în finala show-ului America’s Got Talent.

Emisiunea Românii au talent a asigurat pentru Pro TV 100% leadership pe toate categoriile de public în intervalul de difuzare, obținând pe segmentul publicului comercial o audiență medie de 16.8 puncte de rating și 43.4% share, spre deosebire de postul de televiziune de pe locul doi, ANTENA 1, în același interval, care a înregistrat cifre de aproximativ 4 ori mai mici: 3.9 puncte de rating și 10.2% share.

 

Emisiunea Visuri la cheie aduce o schimbare tangibilă în bine în viețile oamenilor! În primele trei sezoane, 25 de familii au beneficiat de locuințe complet mobilate și utilate și, astfel, au putut să înceapă o nouă etapă în viețile lor.

În 2016, show-ul a înregistrat un record, cu cea mai urmărită emisiune de la lansarea show-ului la Pro TV: 13.0 puncte de rating și 34.2% share la nivelul publicului comercial! Pe intervalul de difuzare a emisiunii care crede în oameni, Pro TV a obținut 100% leadership, cu o medie de 12.4 puncte de rating și 30.6% share la nivelul publicului comercial, în timp ce postul TV de pe locul doi, ANTENA 1 a înregistrat cifre de aproximativ două ori mai mici, 6.3 puncte de rating și 15.7% share.

 

Mai multe cifre pe urmatoarea pagina!

Prev1 of 3

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topuri zilnice

AUDIENTE TV: Serialul Fructul Oprit de la Antena 1, lider detasat de audienta!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cel de-al patrulea episod din noul sezon al serialului „Fructul oprit” a adus-o în atenția publicului pe marea actriță Maia Morgenstern și a introdus astfel în povestea producției un nou personaj, Magda.

Episodul difuzat aseară de Antena 1, care le-a oferit telespectatorilor momente emoționante şi secvențe pline de suspans, s-a impus ca lider detaşat de piaţã atât la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cât şi la nivelul întregului public din mediul urban, dar și la nivel național.

Cei mai mulți dintre români au ales să-și petreacă seara de miercuri urmărind episodul cu numărul patru din noul sezon „Fructul Oprit” (lansat la sfârșitul lunii trecute la Antena 1). Astfel, în intervalul 20.00 – 22:57, la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a înregistrat o cotă de piață de 20 % și un rating mediu de 6.2 procente, în timp ce pe poziția secundă s-a aflat principalul competitor, Pro TV, cu o cotă de piață de 16.6% și un rating mediu de 5.1 procente, iar cea de-a treia poziție a fost ocupată de Kanal D, care a obținut o cotă de piață de 11.1% și un rating mediu de 3.4 procente.

Şi în ceea ce privește publicul din mediul urban, în intervalul 20.00-22.57, Antena 1 s-a clasat pe prima poziție, înregistrând o cotă de piață de 14.5% și un rating mediu de 5.9 procente, iar pe poziția a doua s-a aflat Pro TV, cu o cotă de piață de 12.3% și un rating mediu de 5 procente.

Antena 1 a fost lider de audiență pe intervalul difuzării serialului “Fructul oprit” şi la nivelul întregii ţãri, obținând o cotă de piață de 14.5% și un rating mediu de 6.1 procente, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã de aceastã datã de Kanal D, care a avut o cotă medie de piață de 14.1% și un rating mediu de 6 procente.

În minutul de aur (22:14), peste 1.4 milioane de telespectatori au ales să urmărească serialul produs de Ruxandra Ion pentru Antena 1.

 

Episodul de aseară al producției „Fructul oprit” le-a adus telespectatorilor numeroase surprize. Secvențe emoționante, momente pline de suspans, și un nou personaj – Magda (interpretat de marea doamnă a cinematografiei românești Maia Morgenstern). Aceasta a ajuns în casa familiei Caragea, cu scopul de a-și cunoaște fiul. Magda și-a deschis sufletul în fața Anei și i-a vorbit despre viața ei. “Am rugat-o pe Mara, am rugat-o pe mama ta să aibă grijă de copilul meu. I-am scris, ea mi-a răspuns. Mi-a trimis o scrisoare și o fotografie a băiatului meu, când avea șapte ani. Astăzi a fost pentru prima oară când mi-a văzut copilul după atâția ani. E un băiat așa frumos!, este confesiunea pe care i-o face Magda Anei.

“Ești mama lui …?”, întreabă Ana (Cristina Ciobănașu), iar răspunsul nu întârzie să apară. “Da, sunt mama lui Ioan.” , îi spune Magda.

“S-a întâmplat ceva?”, vrea Ioan (Vlad Gherman) să știe.  “Magda este mama ta.” , îi mărturisește Ana.

Noul sezon „Fructul oprit” se vede, în fiecare zi de miercuri, de la ora 20.00, la Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media                         

Copyright:ARMADATA S.R.L.                         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                               

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National                            

Perioada 19 septembrie 2018      

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Romanii, s-au distrat aseara la PRO TV. Las Fierbinti, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Marți seară, telespectatorii au fost invitați la ziua lui Brânzoi în Las Fierbinți și s-au distrat alături de el și de consătenii lui.

Dacă Bobiță și Giani au tot așteptat să li se facă cinste, Firicel a avut câteva dileme legate de bărbăția lui și a încercat să primească sfaturi de la bunul lui prieten, Celentano. Episodul Las Fierbinți de aseară a fost lider de audiență pe toate segmentele de public.

Serialul a fost lider de audiență, înregistrând 8.8 puncte de rating și 25.1% share pe segmentul de public comercial, format din public cu vârsta curpinsă între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, ANTENA 1 a obținut 5.3 puncte de rating și 15.0% share. La nivel național, peste 1.9 milioane de telespectatori au urmărit Las Fierbinți, iar în minutul de aur de la ora 21:10, aproape 2.4 milioane de români au participat la ziua lui Brânzoi.

Joi, de la 20:30, aventurile fierbințenilor continuă și le vor asigura românilor buna dispoziție pentru întreaga seară.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Gospodarii de la PRO TV au fost lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Mare petrecere mare a fost în ediția de ieri seară Gospodar fără pereche cu ocazia celui mai așteptat moment al emisiunii: întâlnirea celor zece gospodari norocoși cu fetele care s-au înscris special pentru a-i cunoaște!

O astfel de ocazie nu putea trece neobservată, iar Anamaria Prodan Reghecampf a organizat o petrecere pe cinste cu invitați pe măsură! Taraful de la Clejani a încins atmosfera, iar Julieta împreună cu Ion Cucu, Alexandru Ambramiuc și Bogdan Năstase, din sezonul trecut, au fost alături de noii gospodari pentru a le ura succes și a le da sfaturi din experiența lor, înainte de a trece la pasul următor.

Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a obținut la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 6.2 puncte de rating și 18.1% share, spre deosebire de postul clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a reușit să obțină cu 5.6 puncte de rating și 16.5% share. Aproximativ 1.5 milioane de telespectatori au fost cu ochii Gospodar fără pereche, iar în minutul de aur, de la 22:00, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit reacțiile gopodarilor.

Recoltă bogată a fost și la fete! Întâlnirea cu pretendentele lor a fost una plină de emoții pentru gospodari, însă și-au revenit rapid încercând să le cunoască cât mai bine pe fete, într-un timp limitat. Ei au avut câte două minute cu fiecare fată pentru a se decide cu cine vor merge acasă și pe cine elimină din competiție!

Suprizele s-au ținut lanț și pentru Anamaria, care a mers pe la fiecare pentru a vedea ce decizii au luat, cum se înțeleg cu fetele și care dintre ele vor merge mai departe. Unii gospodari au tras nădejde că Anamaria are un suflet mare și au reușit să meargă mai departe cu toate fetele! Tomiță Stănilă, însă, a decis că nu va merge mai departe cu niciuna dintre potențialele gospodine, dându-i și mai mult de lucru Aneimariei.

Petrecerea a fost momentul în care au început să se înfiripe poveștile de dragoste! Atingerile suave, privirile intense, sărutările timide, dansurile lascive, cuvintele șoptite la ureche – au fost doar câteva dintre tacticile puse în joc de potențialele gospodine pentru a cuceri inimile celor mai harnici gospodari din țară!

Săptămâna viitoare, Gospodar fără pereche continuă cu probe de foc pentru cele mai norocoase fete, alese de gospodari să meargă mai departe în lupta pentru inima lor. Telespectatorii vor vedea cum se vor descurca acestea cu traiul la țară, dar și la ce probe vor fi supuse pentru a afla dacă au calitățile necesare să devină soții de gospodari!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending