HomeALL MEDIABILANȚ: Rezultatele grupului Pro TV în trimestrul al treilea și în primele nouă luni ale anului 2016

BILANȚ: Rezultatele grupului Pro TV în trimestrul al treilea și în primele nouă luni ale anului 2016

aleksandras-cesnavicius-ceo-pro-tv

În primele nouă luni ale anului 2016, grupul Pro TV, care include televiziunile Pro TV, Acasă, Acasă GOLD, Pro Cinema, Sport.ro, MTV România și Pro TV Internațional, a înregistrat o creștere a venitului net de 9.1%, calculată la rate constante ale cursului de schimb, cea mai mare creștere din rețeaua Central European Media Enterprises LTD (CME).

 

Rezultatele grupului PRO TV în trimestrul al treilea (iulie – septembrie 2016)

 

Veniturile nete ale grupului Pro TV în trimestrul al treilea au fost de 37.0 milioane USD, o creștere de 16.6% la o rată constantă a cursului de schimb, comparativ cu perioada iulie – septembrie 2015.

 

În această perioadă, grupul Pro TV a înregistrat, pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, o medie de 3.9 puncte de rating și 26.2% cotă de piață pe durata întregii zile, în timp ce grupul media situat pe locul doi, Antena 1 a obținut 3.2 puncte de rating și 21.8% cotă de piață.

În prime time, la nivelul publicului comercial, grupul Pro TV a înregistrat 8.6 puncte de rating și 30% cotă de piață, comparativ cu cel mai apropiat competitor comercial, care a obținut 6.1 puncte de rating și 21.2% cotă de piață. Comparativ cu aceeași perioadă din 2015, grupul Pro TV a mărit cu aproximativ 3 puncte procentuale distanța față de grupul media situat pe locul al doilea.

 

În top 10* programe difuzate de toate canalele TV din România în perioada iulie – septembrie, la nivelul publicului comercial, opt sunt producții Pro TV.

Primele cinci poziții sunt ocupate de meciurile din UEFA EURO 2016TM (medie de 17.7 puncte de rating și 51.2% cotă de piață), Visuri la cheie (medie de 12.4 puncte de rating și 31.8% cotă de piață), meciurile din UEFA Champions League (medie de 11.8 puncte de rating și 34.2% cotă de piață), Vocea României (medie de 11.3 puncte de rating și 31.1 cotă de piață) și Las Fierbinți, sezonul zece (medie de 9.8 puncte de rating și 26.9% cotă de piață).

 

“Conținutul pe care îl oferim în grilele noastre reprezintă formula prin care grupul Pro TV își menține prima poziție în topul preferințelor telespectatorilor din România. Competițiile din sport, emisiunile de divertisment, filmele și serialele difuzate de Pro TV au fost lider de audiență și ne propunem să continuăm să le oferim telespectatorilor producții pe care aceștia să le urmărească.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.

 

Rezultatele grupului PRO TV în primele nouă luni ale anului 2016

 

În primele nouă luni ale anului 2016, grupul Pro TV a obținut un venit net în valoare de 118.2 milioane de dolari, reprezentând o creștere de 9.1% la o rată constantă a cursului de schimb comparativ cu aceeași perioadă din 2015. În această perioadă, grupul Pro TV a obținut o cotă medie de piață de 24.5% pe durata întregii zile și 28.9% în prime time, pe segmentul publicului comercial, comparativ cu grupul media situat pe locul doi, Antena 1 care a înregistrat 20.7% cotă de piață pe durata întregii zile și 20% în prime time.

 

În top 10* programe difuzate de toate televiziunile din România în această perioadă, la nivelul publicului comercial, în perioada ianuarie – septembrie, toate producțiile sunt Pro TV, primele locuri fiind ocupate de Românii au talent (medie de 16.8 puncte de rating și 43.4% cotă de piață) și meciurile din UEFA EURO 2016TM (medie de 15.3 puncte de rating și 45.4% cotă de piață).

 

“Ne bucurăm că în primele nouă luni ale acestui an am reușit o performanță foarte bună atât în ceea ce privește rezultatele financiare, cât și cifrele de audiență ale grupului nostru. Până în momentul de față în acest an, România are o contribuție semnificativă la rezultatele întregii rețele CME. În plus, Pro TV a stabilit un record pentru piața televiziunii din România, înregistrând 71% cotă de piață cu meciul de deschidere a competiției UEFA EURO 2016TM, cel mai mare share pe publicul comercial al unui program din prime time din istoria măsurătorii moderne a audiențelor. Vom continua să le oferim românilor programe de top, informații relevante și conținut de calitate.”, continuă Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.

 

*Au fost incluse programele cu cel puțin 3 ediții

Sursă date: Kantar Media Romania

 

Lasa un comentariu aici!

No comments

leave a comment