Connect with us

ALL MEDIA

BILANȚ: Rezultatele grupului Pro TV în trimestrul al treilea și în primele nouă luni ale anului 2016

Published

on

În primele nouă luni ale anului 2016, grupul Pro TV, care include televiziunile Pro TV, Acasă, Acasă GOLD, Pro Cinema, Sport.ro, MTV România și Pro TV Internațional, a înregistrat o creștere a venitului net de 9.1%, calculată la rate constante ale cursului de schimb, cea mai mare creștere din rețeaua Central European Media Enterprises LTD (CME).

 

Rezultatele grupului PRO TV în trimestrul al treilea (iulie – septembrie 2016)

 

Veniturile nete ale grupului Pro TV în trimestrul al treilea au fost de 37.0 milioane USD, o creștere de 16.6% la o rată constantă a cursului de schimb, comparativ cu perioada iulie – septembrie 2015.

 

În această perioadă, grupul Pro TV a înregistrat, pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, o medie de 3.9 puncte de rating și 26.2% cotă de piață pe durata întregii zile, în timp ce grupul media situat pe locul doi, Antena 1 a obținut 3.2 puncte de rating și 21.8% cotă de piață.

În prime time, la nivelul publicului comercial, grupul Pro TV a înregistrat 8.6 puncte de rating și 30% cotă de piață, comparativ cu cel mai apropiat competitor comercial, care a obținut 6.1 puncte de rating și 21.2% cotă de piață. Comparativ cu aceeași perioadă din 2015, grupul Pro TV a mărit cu aproximativ 3 puncte procentuale distanța față de grupul media situat pe locul al doilea.

 

În top 10* programe difuzate de toate canalele TV din România în perioada iulie – septembrie, la nivelul publicului comercial, opt sunt producții Pro TV.

Primele cinci poziții sunt ocupate de meciurile din UEFA EURO 2016TM (medie de 17.7 puncte de rating și 51.2% cotă de piață), Visuri la cheie (medie de 12.4 puncte de rating și 31.8% cotă de piață), meciurile din UEFA Champions League (medie de 11.8 puncte de rating și 34.2% cotă de piață), Vocea României (medie de 11.3 puncte de rating și 31.1 cotă de piață) și Las Fierbinți, sezonul zece (medie de 9.8 puncte de rating și 26.9% cotă de piață).

 

“Conținutul pe care îl oferim în grilele noastre reprezintă formula prin care grupul Pro TV își menține prima poziție în topul preferințelor telespectatorilor din România. Competițiile din sport, emisiunile de divertisment, filmele și serialele difuzate de Pro TV au fost lider de audiență și ne propunem să continuăm să le oferim telespectatorilor producții pe care aceștia să le urmărească.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.

 

Rezultatele grupului PRO TV în primele nouă luni ale anului 2016

 

În primele nouă luni ale anului 2016, grupul Pro TV a obținut un venit net în valoare de 118.2 milioane de dolari, reprezentând o creștere de 9.1% la o rată constantă a cursului de schimb comparativ cu aceeași perioadă din 2015. În această perioadă, grupul Pro TV a obținut o cotă medie de piață de 24.5% pe durata întregii zile și 28.9% în prime time, pe segmentul publicului comercial, comparativ cu grupul media situat pe locul doi, Antena 1 care a înregistrat 20.7% cotă de piață pe durata întregii zile și 20% în prime time.

 

În top 10* programe difuzate de toate televiziunile din România în această perioadă, la nivelul publicului comercial, în perioada ianuarie – septembrie, toate producțiile sunt Pro TV, primele locuri fiind ocupate de Românii au talent (medie de 16.8 puncte de rating și 43.4% cotă de piață) și meciurile din UEFA EURO 2016TM (medie de 15.3 puncte de rating și 45.4% cotă de piață).

 

“Ne bucurăm că în primele nouă luni ale acestui an am reușit o performanță foarte bună atât în ceea ce privește rezultatele financiare, cât și cifrele de audiență ale grupului nostru. Până în momentul de față în acest an, România are o contribuție semnificativă la rezultatele întregii rețele CME. În plus, Pro TV a stabilit un record pentru piața televiziunii din România, înregistrând 71% cotă de piață cu meciul de deschidere a competiției UEFA EURO 2016TM, cel mai mare share pe publicul comercial al unui program din prime time din istoria măsurătorii moderne a audiențelor. Vom continua să le oferim românilor programe de top, informații relevante și conținut de calitate.”, continuă Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.

 

*Au fost incluse programele cu cel puțin 3 ediții

Sursă date: Kantar Media Romania

 

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

ALL MEDIA

Programe TVR, difuzate de un post tv fără acordul televiziunii publice

Published

on

Televiziunea Română a constatat faptul că Cinemaraton difuzează producţii TVR fără acordul postului public, încălcând legislaţia în domeniu. De asemenea, grila de programe a postului Cinemaraton este alcătuită în mod preponderent din producţii ale postului public de televiziune, în condiţiile în care Televiziunea Română nu a primit o solicitare în acest sens.

 

Printre producţiile difuzate fără acordul TVR se numără: „Memorialul Durerii – Mişcările studenţeşti din 1956”, realizator Lucia Hossu Longin; „Memorialul Bucureştilor (2) – Biserica Ienei”, realizator Lucia Hossu Longin; „Memorialul Durerii – Canalul Morţii”, realizator Lucia Hossu Longin; „Memorialul Durerii – Mircea Dinescu”, realizator Lucia Hossu Longin; „Reconstituiri – Ministerul Adevărului”, realizator Lucia Hossu Longin, scenariul Dan Necşulea sau „Tandreţea Lăcustelor”, regia Dan Necşulea.

 

Prin această situaţie, Cinemaraton încalcă prevederi din Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor şi drepturile conexe, cu modificările şi completările ulterioare precum şi din Decizia CNA nr. 220/2011 privind Codul de reglementare a conţinutului audiovizual.

În aceste condiţii, Televiziunea Română a transmis o notificare prin care interzice Cinemaraton să mai utilizeze fără acord, înregistrările SRTv, în caz contrar rezervându-şi dreptul de a de a sesiza organele jurisdicţionale.

De asemenea, TVR  a semnalat Consiliului Naţional al Adudiovizualului această situaţie pentru ca forul, în calitate de garant al interesului public si de unica autoritate de reglementare în domeniul programelor audiovizuale,  să dispună măsurile pentru intrarea în legalitate a postului menţionat.

 

 

  • În conformitate cu prevederile art.13 alin. (1) lit. a) şi f), art 1063 alin. (1) lit a), f) şi  g),  precum şi art. 113 lit. b), e) şi i) din Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor şi drepturile conexe, cu modificările şi completările ulterioare, SRTv în calitate de titular de drepturi de autor, producător de înregistrări audiovizuale şi organism de televiziune, are dreptul exclusiv de a autoriza sau interzice utilizarea producţiilor proprii, inclusiv prin reproducere, radiodifuzare şi punere la dispoziţia publicului pe Internet.

 

** În situaţia utilizării producţiilor SRTV (preluate de la foşti angajaţi sau din alte surse) în vederea includerii în emisiuni de televiziune, există obligaţia legală privind  obţinerea acordului SRTv în calitate de titular de drepturi.  Difuzarea unei înregistrări audiovizuale produse de TVR, în tot sau în parte, fără acord, cu înlăturarea siglei producătorului, poate întruni elementele constitutive ale următoarelor infracţiuni prevăzute de Legea nr.8/1996, radiodifuzarea operelor sau a produselor purtătoare de drepturi conexe, fără consimţământul producătorului, faptă pentru care legea prevede  închisoare de la o lună la un an sau amendă (art 140 alin. (1) lit c).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

In grila Kanal D revine show-ul „Bravo ai stil! All Stars”. Iata care sunt concurentele!

Published

on

Cele mai valoroase competitioare din primele trei sezoane „Bravo, ai stil!” se pregatesc de participarea in show-ul devenit fenomen

 

„Bravo, ai stil! All Stars” aduce cea mai intensa si spectaculoasa competitie de stil la un alt nivel, aruncand in lupta cele mai pregatite concurente din sezoanele precedente ale sow-ului . Frumoase, hotarate, curajoase in alegerea tinutelor si deja trecute prin „sita” intransigenta a juratilor si a publicului, 11 fete dintre cele mai stilate se vor lupta din nou pentru marele premiu de 100.000 de lei.

Telespectatorii vor avea ocazia sa le reintalneasca si sa le voteze pe Silvia, Alina, Andreea, Larisa (concurente in primul sezon), Marisa, Denisa, Otilia, Irina (concurente din cel de-al doilea sezon), Iuliana, Emiliana si Beatrice (participante in cel de-al treilea sezon „Bravo, ai stil!”).

 

Exigenta va fi maxima la „Bravo, ai stil! All Stars”, asteptarile din partea juratilor, uriase. Fetele au castigat deja experienta, sunt obisnuite si cu lumina reflectoarelor si cu cele mai aspre critici membrilor Juriului, pot evita cu mai multa usurinta eventuale capcane ale contracandidatelor in lupta pentru marele premiu. Editiile precedente „Bravo, ai stil!” au constituit pentru aceste tinere o adevarata scoala, o perioada a formarii in mai multe sensuri, pentru ca dincolo de deprinderea abilitatii in a-si alege tinutele, acestea  au invatat sa se cunoasca mai bine, si-au rafinat reactiile si au castigat de partea lor un public numeros, extrem de fidel.

Cum se vor descurca, de aceasta data, cele mai puternice concurente de pana acum, veti putea urmari in „Bravo, ai stil! All Stars”, din 22 ianuarie.

 

Emisiunea va fi difuzata in fiecare zi, de luni pana vineri, de la ora 16:30, la Kanal D. Prima Gala „Bravo, ai stil! All Stars” va putea fi urmarita sambata, 27 ianuarie, imediat dupa „Exatlon”.

 

Foto Credit: KANAL D

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Operatorul de cablu UPC a introdus postul de televiziune Minimax HU

Published

on

UPC România a introdus în grila sa de programe postul Minimax, varianta în limba maghiara. Deoarece Minimax este un canal de televiziune atât de îndrăgit de micii telespectatori, de la începutul acestui an, feed-ul unguresc al postului este disponibil abonaților la pachetul Panonia de la UPC, fiind accesibil și locuitorilor din zonele vorbitoare de maghiară din România.

 

Introducerea feed-ul unguresc al postului Minimax în grila UPC aduce un plus de calitate și divertisment și prin prezența în program a noilor seriale marca DreamWorks (difuzate și pe Minimax România), achițizii recente de amploare în portofoliul postului de televiziune pentru copii. În plus, Minimax Ungaria difuzează filme animate, serialul producție proprie „Little Marron Club” (care combină animația și live-action- ul, pentru a spune o poveste plină de muzică și prietenie) și „Masha and the Bear” (populara serie animată rusească inspirată de poveștile pentru copii despre micuța Masha și ursul care o salvează de fiecare dată când dă de greu).

 

Minimax HU este disponibil la numărul 790 din EPG.

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Trending