Connect with us

A-Z NEWS

BPN a semnat strategia de media pentru spotul de publicitate al companiei de colectare creanțe KRUK România

Published

on

Reclame

Echipa de specialiști BPN, agenție de media parte a IPG Mediabrands, a semnat strategia de media pentru spotul lansat pe piața de publicitate din România al companiei de colectare creanțe. KRUK România, membră a Grupului KRUK, liderul de piață al managementului creanțelor din Polonia și companie de top pe piața de profil din România, a lansat campania de comunicare „Tradiţie şi Folclor“, prin care dorește să stabilească o legătură între obiceiurile românilor și planificarea bugetului personal sau plata datoriilor.

Sofia Vicoveanca, cunoscuta interpretă de muzică populară, este personajul principal al spotului și ambasador de imagine al campaniei.
Strategia de media propusă de specialiștii BPN pentru o expunere cât mai eficientă a spotului a inclus o stație TV principală – este vorba despre Kanal D, și alte câteva secundare, cu un target potrivit ideii pe care merge campania – N24, Taraf TV, Etno TV. Publicația print parte a mixului de media este cotidianul Libertatea.

“Ne bucurăm să fim din nou alături de KRUK România, cu care am colaborat și pe alte campanii, în 2011 și 2012, cu rezultate foarte bune. Iată că și de data aceasta strategia noastră de media dă roade: după doar două săptămâni de rulare a spotului am atins 54% din targetul propus, adică 4.800.000 de oameni”, spune Ileana Tomescu, Managing Partner BPN.

“Este o campanie care a pornit de la idea că putem rezolva o problemă precum datoriile mult mai ușor: KRUK vine cu soluțiile, cu rate avantajoase și dialog permanent pentru cei care au nevoie. De aceea, în campaniile noastre încercăm să găsim cea mai bună soluție de a ajunge la persoanele care au datorii și să le spunem că este fundamental să contacteze creditorii și să își rezolve problemele financiare. BPN a înțeles exact care este formula câștigătoare între acest mesaj și publicul țintă, iar drept dovadă este succesul acestei campanii, după doar două săptămâni”, spune Tomasz Ignaczak, Director General KRUK România.

Echipa BPN care a creionat strategia pentru această campanie este formată din Sorin Focșănianu (Senior Media Integrator) și Valentina Chirica (Media Integrator).

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentar2 zile ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV3 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show3 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni3 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden3 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show4 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentar7 zile ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending