HomeBUSINESSBritish American Tobacco lansează în România glo ™ – un produs inovator care încălzește tutunul

British American Tobacco lansează în România glo ™ – un produs inovator care încălzește tutunul

British American Tobacco (BAT) România lansează glo™, cel mai nou și mai inovator produs de încălzire a tutunului destinat fumătorilor adulți. glo™ este un dispozitiv care încălzește – nu arde – stickuri din tutun la aproximativ 240 °C. Deoarece în cazul glo™ nu există ardere, așa cum se întâmplă în cazul țigărilor tradiționale, utilizarea glo™ are potențialul de a fi mai puțin riscantă decât fumatul.

 

glo™ nu produce fum, ci emite vapori de tutun**. Vaporii formați prin încălzirea stickurilor speciale din tutun generează un gust natural de tutun, dar conțin cu aproximativ 90% până la 95% mai puține substanțe nocive decât fumul de țigară*. În comparație cu fumatul tradițional, glo™ produce mai puțin miros și nu generează scrum**.

Principalul avantaj al glo™ este simplitatea: un singur aparat, un singur buton, niciun dispozitiv extern de încarcare și o baterie care, încarcată complet, este suficientă pentru consumul a până la 30 de Neostiks™.

 

glo™ este rezultatul unui proces de patru ani de cercetare care a implicat resurse impresionante și este cu adevărat un produs de înaltă performanță. Este simplu de utilizat datorită butonului unic, iar puterea extraordinară a bateriei face ca o singură încărcare să fie suficientă pentru utilizarea a până la 30 de Neostiks”, a declarat Richard Widmann, Area Director al British American Tobacco Southern Central Europe.

 

glo™ va fi utilizat împreună cu Kent Neostiks™, stickuri din tutun asemănătoare vizual țigaretelor, dezvoltate exclusiv pentru glo™ de către specialiști în tutun pentru a oferi consumatorilor gustul autentic al tutunului, fără a implica ardere. Kent Neostiks vor fi disponibile în trei arome diferite: „Bright Tobacco” (aromă de tutun), „Citric Mix” (aromă de citrice) și „Fresh Mix” (mentol).

 

 „British American Tobacco este liderul pieței de tutun din România, cu o cotă de piață de 55%, brandul Kent reprezentând circa un sfert din consumul total la nivel național. Lansarea glo™ în România, în premieră în Uniunea Europeană, completează portofoliul companiei cu un produs nou, inovator, care are potențialul de a fi semnificativ mai puțin nociv decât țigările tradiționale”, a declarat Richard Widmann.

 

România este prima țară din Uniunea Europeană în care British American Tobacco lansează glo™. Produsul este deja extrem de apreciat în Japonia: 1 din 10 fumători a înlocuit fumatul cu glo™ în Sendai, unul din cele mai mari orașe din Japonia și cel în care glo™ a fost lansat în decembrie 2016. Mai mult, 60% din creșterea de piață a categoriei a produselor care încălzesc tutunul în Japonia se datorează glo™, odată cu lansarea produsului pe acea piață.

British American Tobacco își propune să ofere fumătorilor adulți o gamă de produse cu potențial de risc redus față de țigări. BAT a susținut și demonstrat acest angajament printr-o investiție de peste 2,5 miliarde de dolari în ultimii șase ani pentru dezvoltarea și furnizarea unor alternative care au potențialul de a fi considerabil mai puțin riscante decât țigările obișnuite. La nivel global, peste 1.500 de oameni de știință, ingineri și specialiști în tutun lucrează în centrele de cercetare și dezvoltare ale companiei. Scopul principal este de a le oferi fumătorilor adulți o gamă de produse inovatoare, cu o pondere semnificativă a resurselor de cercetare și dezvoltare alocate soluțiilor alternative la fumat care au un potențial de risc semnificativ redus.

 

În plus, BAT a lansat produse inovatoare de nouă generație (produse de vapat și de încălzire a tutunului) pe 16 piețe la nivel global, precum Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, Coreea de Sud, Rusia, Franța, Italia și Japonia. Ca urmare a succesului acestor lansări, BAT a devenit cea mai mare companie de tutun și produse de nouă generație și cea mai mare companie de produse pentru vapat din lume.

Dispozitivul glo™ este disponibil începând de astăzi în toată țara, pe www.glo.ro, și în magazinul dedicat din Băneasa Shopping City, București. Prețul promoțional la prima achiziție a dispozitivului, împreună cu 10 pachete de Kent Neostiks, este de 200 de Lei. Un pachet de Kent Neostiks se va comercializa la un preț comparabil cu cel al unui pachet de țigarete (17 Lei).

 

Lasa un comentariu aici!

Written by

dorin.huntai@radardemedia.ro

Ma puteti contact pe e-mail.

No comments

Lasă un răspuns