Connect with us

MAGAZIN

Butterfly susține Ajungem Mari în educarea copiilor din centrele de plasamen

Published

on

Grupul educațional privat Butterfly susține educația copiilor din centrele de plasament printr-un program de training și consiliere a voluntarilor înscriși în programul Ajungem Mari, “Dă-ţi pasiunea mai departe!”

Programul Ajungem Mari, derulat de Asociația Lindenfeld, își propune să ajute la dezvoltarea copiilor din centrele de plasament prin educație non-formală și joc. Programul a ajuns în prezent să numere 200 de voluntari, ce contribuie la educarea prin metode non-formale a peste 400 de copii instituționalizați din București.

Ne bucurăm să putem ajuta la formarea voluntarilor, ce își dedică din timpul lor educării copiilor din centrele de plasament. Una dintre valorile pe care le transmitem copiilor la Butterfly este cea a responsabilității sociale și dorim să fim un exemplu în aceast sens și să contribuim direct prin inițiativele noastre. Susținem Ajungem Mari cu consiliere pe partea de educație superioară pentru că încurajăm orice proiect educațional ce își propune să contribuie la dezvoltarea copiilor societății noastre, așa cum sunt și cei din centrele de plasament, declară Mădălina Gîdiuță, fondator al Grupului Educațional Butterfly.

Proiectul de voluntariat “Dă-ţi pasiunea mai departe!” a fost triplu nominalizat la Gala Naţională a Voluntarilor, iar iniţiatoarea Iarina Stefanescu a primit premiul  pentru Voluntarul Anului în Educaţie.

Să fii voluntar într-un centru de plasament e o frumoasă provocare, pentru că le transmiţi copiilor cunoştinţele şi valorile tale, experienţele acumulate şi în acelaşi timp îi încurajezi şi motivezi să meargă mai departe. Primeşti în schimb mai mult decât dăruieşti: multă energie, îmbrăţişări şi lecţii surprinzătoare, spune Iarina Ştefănescu, fondatoarea programului.

Prin proiectul “Dă-ţi pasiunea mai departe!” voluntarii susţin, în funcţie de pasiunile lor, cursuri interactive (română, matematică, engleză, informatică, educaţie pentru sănătate) sau ateliere creative (muzică, dans, teatru, fotografie, cinematografie) în echipe de câte 2, săptămânal, timp de două ore pentru grupe formate din 6-12 copii.

Uneori e o diferenţă foarte mare între reperele copiilor şi ale voluntarilor, iar voluntarii îi aduc pe cei mici aproape de o altă lume, a înţelegerii, ascultării, afecţiunii şi răbdării. Ce este o celulă? au întrebat voluntarii la o oră de biologie, iar un copil a răspuns senin “o cameră unde stai închis”, adaugă Iarina.

Până pe 31 mai, cei ce doresc să se alăture programului de voluntariat Ajungem Mari o pot face printr-un e-mail cu CV şi scrisoare de intenţie la office@ajungemmari.ro. Mai multe detalii pe www.ajungemmari.ro, iar povești de la activități spuse de voluntari se găsesc pe pagina de Facebook Ajungem MARI.

Despre parteneriatul dintre Butterfly și Ajungem Mari, puteți vedea mai multe aici: www.scoalabutterfly.ro și în acest clip: https://www.youtube.com/watch?v=JF_7hf5UAbU

Foto credit: Ajungem MARI

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

MAGAZIN

Raport: The Motans și Delia – “Weekend” – piesa anului 2017

Published

on

Foto Credit: GLOBAL RECORDS

Anul 2017 a fost unul plin de reușite pentru artiștii Global Records, iar piesele lansate de aceștia au devenit hit-uri atât în media clasică cât și în online.

Conform clasamentului Mediaforest, single-ul „Weekend” a lui The Motans și Delia a cucerit radiourile și televiziunile muzicale și a devenit „Piesa anului 2017”, cu peste 23 de milioane de vizualizări.

 

Nu mă așteptam, este o veste extraordinară și mulțumesc publicului pentru suport, radiourilor și televiziunilor pentru difuzare și Deliei pentru că a acceptat invitația mea de a cânta împreună <Weekend>”, a declarat The Motans.

 

 

În topul celor mai difuzate piese din România în 2017, pe locul al doilea se află Carla’s Dreams cu „Până la sânge”, pe locul al șaselea – Delia cu Manache „Rămâi cu bine”, locul al optulea este ocupat tot de Carla’s Dreams cu „Antiexemplu”, și pe locul 11 se află INNA și Erik cu „Ruleta”.

 

În topul radiourilor și televiziunilor muzicale, cea de-a doua colaborare a lui The Motans cu un artist român – INNA, pentru „Nota de plată”, este pe locul I, cu peste 16 milioane de vizualizări pe YouTube.

 

 

În același top, locul al treilea a fost ocupat de Vanotek cu Eneli – „Tell Me Who”, pe locul 5 se află Carla’s Dreams cu „Beretta”, urmat de Irina Rimes cu „Bolnavi amândoi”, iar locurile 8 și 10 le aparțin artiștilor Mira cu „Uit de tine” și Blacklist & Carla’s Dreams cu „Tequila”.

 

Cel mai recent single lansat de ANTONIA cu Connect-R – „Adio” a devenit, în mai puțin de 24 de ore, hitul numărul 1 în Trending pe YouTube și se menține pe această poziție.

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

MAGAZIN

ANTONIA lansează primul single din 2018 „Adio” featuring Connect-R

Published

on

ANTONIA începe 2018 în forță cu un nou single, o colaborare neașteptată cu Connect-R, unul dintre cei mai talentați artiști din România. Piesa se numește „Adio” și a fost compusă de Connect-R cu DJ Sava și produsă de Alex Cotoi, producătorul roman care a produs cele mai multe dintre hiturile Carla’s Dreams, câștigător al premiului Grammy cu piesa “Baddest Girl in Town” a lui Pitbull. „Adio” este o piesă sensibilă, emoționantă, sinceră despre dragoste.

 

 

 

„Mă bucur pentru această colaborare cu Connect-R, un artist pe care îl apreciez. Îmi place mult „Adio„, o piesă cu feeling și versuri frumoase!”, a declarat ANTONIA.

 

„Adio” este o piesă la care țin foarte mult! Și mă bucur că o câ​nt cu Antonia! E o poveste despre adevăr sau mai bine spus despre frica de a spune adevărul! Cu siguranță se vor regăsi mulți în această piesă”, a declarat Connect-R.

 

Videoclipul piesei „Adio” a fost filmat și regizat de Khaled Mokhtar, cu care ANTONIA a colaborat de nenumărate ori pentru “Marabou”, “Greșesc”, “Milk and Honey” – GGirls.

De imaginea ANTONIEI s-au ocupat Alex Abagiu – make-up (Beauty District), Adonis Enache – păr (Endorphin Lab), Cristina Crăciun (styling).

 

În 2017, ANTONIA a lansat mai multe single-uri, “Dor de tine” (peste 9 milioane de vizualizări), “Iubirea mea” (peste 27 de milioane de vizualizări), “Amya” (peste 13 milioane de vizualizări), toate apreciate de fanii artistei, dar și două colaborări cu GGirls pentru “Milk and Honey” și “El Amor” cu Micke Moreno, un artisti fresh din Miami, semnat la Global Records Latin.

 

De curând, ANTONIA a fost inclusă în topul TC Candler al celor mai frumoase femei din lume și se află pe locul 11, devansând nume precum Monica Bellucci, Cara Delevigne sau Natalie Portman.

 

Anul acesta, ANTONIA va mai lansa și alte piese atât în limba română, cât și în engleză.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

MAGAZIN

Dumbrava Vlăsiei lansează un concurs unic pentru tinerii arhitecți

Published

on

Un susținător al arhitecturii și locuirii de calitate din România, Dumbrava Vlăsiei lansează în ianuarie un concurs unic pe piața de la noi, care oferă șansa tinerilor arhitecți să se facă remarcați și, mai mult, să câștige un premiu consistent în valoare de 15.000 de euro și posibilitatea de a realiza un proiect propriu, într-un complex rezidențial de poveste.

Intitulat Imagine Dumbrava Vlăsiei, concursul se desfășoară în mai multe etape și se adresează tinerilor arhitecți cu drept de semnătură, membri ai Ordinului Arhitecților din România, care nu au împlinit vârsta de 31 de ani la data predării proiectului. Împărțit în două etape, concursul se desfășoară în perioada 15 ianuarie – 4 mai 2018.

 

Horia Bălan, Project Director Dumbrava Vlăsiei: „Concursul pe care îl propunem este un demers prin care ne dorim să susținem arhitecții tineri și talentați, aflați la început de drum, dar și să promovăm un model de arhitectură și locuire de calitate în România. Dorința de a ne înconjura de arhitectură excepțională, în armonie cu natura, la standarde superioare și eco friendly se poate realiza împreună cu echipe de specialiști consacrați, dar, fiind un proiect pe termen lung, este indispensabil ajutorul tinerei generații.  și cu ajutorul tinerei generații. Premiul cel mare al acestui concurs, în valoare de 15.000 euro, este unul dintre cele mai consistente premii acordate în cadrul unui concurs de arhitectură din România. Mai mult decât atât, realizarea proiectului câștigător va constitui o reală rampă de lansare pentru arhitect. De asemenea, ne dorim să creștem în cadrul societății conștientizarea necesității unei arhitecturi de calitate, astfel că am gândit un mecanism atipic pentru acest concurs, în care publicul se va putea implica și el și va putea vota.”

 

Mecanismul concursului inițiat de Dumbrava Vlăsiei este următorul:

  • În perioada 15 ianuarie – 16 februarie 2018, la Radio Guerilla se va desfășura campania Top 10 Imagine Dumbrava Vlasiei. Cu sprijinul ascultătorilor emisiunii Guerrilla de Dimineață se va alcătui un playlist Top 10 Imagine Dumbrava Vlasiei. Playlist-ul va fi ulterior integrat în tema de proiectare și va servi drept inspirație celor ce vor participa în concursul de arhitectură propriu-zis. Ascultătorii cu cele mai interesante propuneri vor fi și ei premiați.
  • În a doua fază, în perioada 19 februarie – 1 aprilie 2018, tinerii arhitecți care întrunesc condițiile de înscriere pot participa cu proiectele proprii, având astfel șansa să ajungă printre finaliști și chiar să câștige marele premiu de 15.000 de euro și transpunerea în realitate a casei imaginate de ei. Concursul de arhitectură propriu-zis se va desfășura la rândul lui în mai multe etape:
    • 19 februarie – 19 martie 2018: înscrierea în concurs, pe pagina specială de pe site-ul dumbravavlasiei.ro.
    • 1 aprilie 2018 – data limită a predării proiectelor aferente fiecărei înscrieri.
    • 2 aprilie – 6 aprilie 2018: nominalizarea unui număr de maximum 10 finaliști. Lucrările acestora vor fi publicate pe site-ul dumbravavlasiei.ro.
    • 10 aprilie – 27 aprilie 2018: vizitatorii site-ului vor avea posibilitatea să voteze lucrarea preferată.
    • 4 mai 2018: la finalul campaniei publice de promovare a proiectelor finaliste și după încheierea votului public, juriul (format din specialiști în domeniu și colaboratori Dumbrava Vlăsiei) desemnează lucrarea câștigătoare în funcție de criteriile de jurizare și de numărul de voturi colectat de la ascultători.

 

La concursul de arhitectură Imagine Dumbrava Vlăsiei se pot înscrie pe site-ul dumbravavlasiei.ro arhitecții cu drept de semnătură, membri ai Ordinului Arhitecților din România, care să nu fi împlinit vârsta de 31 de ani la data predării proiectului. În egală măsură, concursul este deschis echipelor de proiectare transnaționale sau/și multidisciplinare cu condiția ca toți membrii echipei să respecte limita de vârstă menționată și minimum un membru al echipei să fie arhitect cu drept de semnătură, membru al Ordinului Arhitecților din România. Toate lucrările finaliste din concurs vor fi promovate în cadrul expozițiilor/conferințelor dedicate concursului, în mediile online ale companiei, dar și în presă și vor beneficia de realizarea unei machete. Finaliștii vor avea posibilitatea să își prezinte și să își promoveze proiectul prin interviuri la Radio Guerrilla, iar lucrările acestora vor fi promovate în cadrul paginilor de social media ale Dumbrava Vlăsiei. Proiectele vor fi jurizate de membrii juriului, specialiști în domeniu și din cadrul companiei, în funcție de: respectarea documentației de concurs, originalitate, estetică, funcționalitate, fezabilitate.

 


Dumbrava Vlăsiei este un proiect unic pe piața rezidențială din România. Localizat în nordul Bucureștiului, complexul rezidențial Dumbrava Vlăsiei se întinde pe aproximativ 90 de hectare și va cuprinde 5 sate distincte, conectate de un parc și înconjurate de o pădure deasă de stejari. Locul a fost gândit ca o comunitate autonomă, privată, oferind locuitorilor săi toate condițiile pentru a duce un stil de viață sănătos și de înaltă calitate, ce pune accentul pe tihnă și agrement. În Dumbrava Vlăsiei, importante birouri de arhitectură realizează proiecte spectaculoase, special concepute pentru acest complex, ce sprijină viziunea unei arhitecturi de excepție.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending