Connect with us

ALL MEDIA

Campania socială „Sos! Copilăria” a strâns de Paste 52,743 de euro in 3 zile la Europa Fm

Published

on

 

De Sfintele Sărbători de Paşti, românii au înţeles mesajul transmis de Europa FM şi SOS Satele Copiilor prin campania socială „SOS! Copilăria”. 26.367 de mesaje au fost trimise prin SMS la 877, ceea ce înseamnă că în doar 3 zile de la lansarea apelului, s-au stâns 52.743 de euro pentru copii. Românii au dat astfel dovadă încă o dată de faptul că se gândesc la semenii lor, în cazul acesta la soarta copiilor fără posibilităţi financiare şi nu numai, din ţara noastră.

„Rezultatele de până acum ne bucură foarte tare. Noi, toată echipa de la Europa FM, ne-am concentrat toate forţele pentru a lupta cu succes pentru aceşti micuţi, pentru a le face viaţa un pic mai bună, pentru a le aduce un zâmbet. Le mulţumim tuturor ascultătorilor noştri, care ne-au arătat încă o dată că au suflet mare, că se implică activ în problemele altora şi că sunt solidari cu cei mai puţini norocoşi decât ei. Am ascultat şi am difuzat şi pe post povestea unei doamne, cu venituri extrem mici, dar care a ţinut neaparat să doneze 2 euro din puţinul ei. Ea şi-a amintit de copilăria ei plină de lipsuri materiale, în care ea şi fraţii ei se jucau cu o minge improvizată din cârpe, căci părinţii lor nu aveau bani să le cumpere jucării. Iată că avem printre noi o grămadă de oameni buni, de exemple pozitive”, au povestit Bogdan Miu şi Monica Anghel.

Dintre cei peste 52.000 de euro donaţi de ascultătorii Europa FM, peste 10.000 de euro s-au strâns în timpul ediţiei din Vinerea Mare a emisiunii „Deşteptarea”, realizată de Monica şi Bogdan. Invitaţii lor în studio au fost câţiva dintre micuţii din SOS Satele Copiilor. Reprezentanta SOS Satele Copiilor, Cristiana Ionescu, a povestit prin ce a trecut fiecare, iar Bogdan Miu s-a distrat copios cu fetiţele poznaşe care se jucau de-a v-aţi ascunselea prin studioul Europa FM. „Cu doar un an în urmă, aceste surori nu zâmbeau niciodată, dar viaţa lor s-a schimbat. Împreună putem ajuta şi alţi copii să-şi regăsească zâmbetul”. Tot dimineaţă, Toader Păun a povestit în direct din Satele Copiilor, cum e dimineaţa într-o casă cu 9 copii şi o mamă socială.

Tot în Vinerea Mare, pe tot parcursul zilei, unii dintre cei mai mari şi valoroşi români, şi-au dat concursul în aceast demers. Cristi Chivu (Ambasador SOS Satele Copiilor), Angela Gheorghiu, Răzvan Lucescu, Mihaela Rădulescu, Ilie Năstase, Sorana Cârstea, Bogdan Lobonţ, Ciprian Marica, Dana Nălbaru (Ambasador SOS Satele Copiilor), Gică Popescu, Miţă de la Bere Gratis, Flavius Buzilă (Hara), Emeric Ienei şi alţii au povestit fiecare despre copilăria lui şi despre importanţa de a fi fericit, vesel, ocrotit şi susţinut în această perioadă a vieţii. Ascultătorii Europa FM au aflat multelucruri în premieră chiar de la oamenii pe care îi admiră.

Dacă anul trecut, Ciprian Marica a oferit excursii gratuite pentru trei copii cu rezultate bune la învăţătură, acum fotbalistul s-a alăturat campaniei „SOS! Copilăria”, iniţiată de Europa FM şi SOS Satele Copiilor.

„Eu am fost norocos să am o copilarie fericită şi să am parinţii aproape. Mereu m-am gândit şi am încercat să fiu alături de mulţi copii care au nevoie de susţinere şi o mână de ajutor. Invit pe toţi românii să ajute copiii din România pentru că ei au nevoie de noi. Orice gest pe care îl faci pentru un copil are o semnificatie enorma”, a spus Marica la Europa FM.

Ca sa ajungă printre primele tenismene din lume, Sorana Cârstea a început să practice tenisul la vârsta de 4 ani iar la 5 ani deja petrecea câte cinci-şase ore pe zi pe teren.

„Pot spune că am avut o copilărie diferită faţă de ceilalţi copii de vârsta mea pentru că am început tenisul la 4 ani. L a 5 ani, îmi petreceam cate cinci-şase ore pe zi pe terenul de tenis şi nu puteam să ies în faţa blocului să mă joc sau să fac alte lucruri de acest gen. Pot să spun că am avut o copilarie cu foarte multe sacrificii, însă nu regret nimic şi cred că tot ceea ce am facut atunci mă ajută azi”,a declarat Sorana. „Am simţit nevoia că trebuie să ajut şi să fiu alături copiilor. Ceea ce facem noi astăzi este un gest mic care are o semnificaţie enormă pentru copii. Un SMS pentru noi nu poate însemna nimic, însă pentru un copilaţ înseamnă enorm”, a afirmat sportiva.

Răzvan Lucescu a stat vineri, 2 aprilie, de vorbă cu George Zafiu în cadrul emisiunii „Europa Express”. Selecţionerul echipei naţionale a povestit despre momentele frumoase trăite în copilărie alături de părinţii săi, dar şi despre căsnicia sa.

„Am avut o copilărie foarte frumoasă. Am avut şansa să am doi părinţi extraordinari şi cred că foarte mulţi copii şi probabil foarte multe familii şi-ar dori să fie aşa uniţi cum am fost noi. Faptul că am avut astfel de părinţi, mi-a dat o încredere foarte mare, i-am văzut pe ai mei cum s-au comportat şi cred că acest lucru a fost un exemplu pentru mine şi am şi eu deja 20 de ani de căsnicie”, a declarat Răzvan.

Victor Hănescu şi-a amintit la Europa FM de copilăria trăită pe vremea comunismului, dar şi de oamenii care l-au ajutat să îşi îndeplinească visul.

Ca sportiv nu am avut o copilărie uşoară, provin dintr-o famili, aş putea spune, modestă. Am ajuns la un sport costisitor, la tenis, unde partea financiară este foarte importantă. Am întâlnit oameni deosebiţi în viaţa mea şi chiar în copilărie am avut sprijin. La vârsta de 13 ani, când aveam nevoie de rachete noi, ştiu că tatăl meu a făcut un împrumut la bancă şi a reuşit să îmi cumpere o rachetă. Dar când evoluam în competiţii aveam de două rachete. Ţin minte că o doamnă doctoriţă mi-a făcut cadou o rachetă, pentru mine a fost un gest deosebit, pe care nu ştiu dacă o să-l uit vreodată. Cred că este nevoie de oameni care să ajute copii săraci şi copii nevoiaşi„, a declarat Victor.

Angela Gheorghiu şi-a adus aminte de copilăria petrecută la Adjud, unde a fost încurajată de părinţi şi de profesori să îşi dezvolte talentul.

„Copilăria mea a fost undeva într-un orăşel de provincie, Adjud, Vrancea. Un oraşel în care am învăţat primele clase. Am facut şi atletism pe vremea aceea. Dar cel mai mult am fost ajutată şi susţinută de familie, părinţi, dar şi de şcoală pentru darul care mi l-a lăsat Dumnezeu de pe vremea aceea. Aveam 6 ani şi începusem deja să cânt în mod serios”, a povestit soprana.

Încă din 2005 de când a devenit ambasador al fundaţiei SOS Satele Copiilor, Gică Popescu a încercat să devină un sprijin pentru copii.

„Spre deosebire de copii din zilele noastre, noi în aceea perioada nu am avut o copilarie aşa cum au posibilitatea copiii din zilele de astăzi, o copilărie fericită. De aceea cred că merită ca fiecare dintre noi să facă cât mai mult pentru copii şi să-i ajutăm. Nu gesturile măreţe fac diferenţa, ci semnificaţia lor. „, a declarat Gică Popescu

Deşi a avut o copilărie grea, mama lui decedând când avea doar 12 ani, Emeric Ienei nu a renunţat la şcoală, dar nici la fotbal.

„M-am născut la Arad şi copilăria mea a fost destul de grea pentru că la 12 ani mama mea a murit. Tatăl meu era tânăr, avea 40 de ani şi trebuia să îşi refacă viaţa, dar eu nu prea m-am înţeles cu fosta mea mamă vitregă. Norocul meu a fost că atunci deja eram cooptat în grupul de copii de la UTA Arad şi acolo am primit o masa pe zi. Şcoala şi fotbalul au fost viaţa mea”,a declarat Emeric Ienei.

„Eu spun că pământul românesc este destul de fertil pentru fotbal. Ce facem cu copiii noştri? Cu educaţia stăm foarte, foarte rău şi asta pentru că părinţii pleacă în străinătate. Copiii rămân singuri acasă cu bunicii, care nu au putere să îi disciplineze pe aceşti copii”, a adăugat Ienei.

Miţă de la Bere Gratis şi-a adus aminte de momentul în care familia lui a fost nevoită să se mute şi timp de câteva luni, părinţii săi au trebuit să caute o locuinţă.

„Au trebuit să găsească un acoperiş deasupra capului nostru şi în câteva luni, printr-o „zbatere animalică” au reuşit să facă treaba asta. Conştientizam încă de pe atunci chiar dacă eram copil, nevoia de a fi protejat, sub un acoperiş, ceea ce este foarte important”, a declarat cântăreţul.

Campania „SOS! Copilăria” continuă până pe 30 aprilie şi toţi cei care vor să ajute copiii din România să beneficieze de dreptul la o familie iubitoare şi dezvoltarea într-un mediu plin de dragoste, respect şi siguranţă, o pot trimiţând un SMS în valoare de 2 euro  în toată această perioadă la 877, în reţelele Vodafone, Orange şi Cosmote. Nu se percepe TVA.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Competiția de fotografie Next Image va avea loc în Europa Centrală și de Est și țările nordice

Published

on

 

Huawei, lider în tehnologie și inovație la nivel global, lansează competiția de fotografie Next Image Mobile Photography Contest, oferindu-le posibilitatea tuturor pasionaților de fotografie cu smartphone-ul să își împărtășească viziunea asupra lumii moderne cu ajutorul propriului limbaj și al sistemului avansat de cameră care pune în lumină fotografia inteligentă. Fotografiile pot fi înscrise în competiție în perioada 09 iulie 2018 -20 august 2018.

Pasionații de fotografie își pot înscrie cadrele pe platforma dedicată competiției – http://campaign.consumer.huawei.com/ro/, în șase categorii care au ca scop explorarea limitelor expresiei vizuale: Faces, Good Night, Hello, Life!, Check-In, Nature și Story Board. Fotografiile înscrise vor fi prezentate într-o galerie online și vor face subiectul unui vot public, până pe data de 28 august 2018. În săptămâna următoare, membrii juriului internațional vor alege câștigătorii din rândul primelor 50 cele mai votate fotografii din fiecare categorie. Juriul este format din:

  • Yanmin Wang – Președinte Huawei Consumer Business Group Huawei Europa Centrală și de Est și țările nordice
  • Dominic Bracco – Fotograf oficial National Geographic
  • Alex Lambrechts – Fotograf certificat Leica
  • Tomasz Lazar – Laureat World Press Photo
  • Bobby Anwar – Fotograf danez
  • Gal Gadot – Actriță, imaginea seriei Huawei P20

 

Primele 50 de fotografii din clasamentul Europei Centrale și de Est și țărilor nordice vor fi, de asemenea, înscrise în competiția globală Next Image.

„Am considerat întotdeauna camerele drept o caracteristică principală a smartphone-urilor noastre și ne bucurăm să vedem că, odată cu cea mai nouă tehnologie disponibilă, oamenii pot surprinde imagini la o calitate superioară. Iar odată cu lansarea competiției Next Image sperăm să oferim șansa acestei noi generații de fotografi să își găsească inspirația”, a declarat Zachary Jianglinchao, Country Manager Huawei Romania.

„Smartphone-urile fac posibil un nou tip de fotografie, unul care ne permite să fim mai spontani și creativi, mult mai confortabil pentru persoana aflată în spatele camerei. Cred cu tărie că telefoanele care îmbină viziunea fiecăruia dintre noi cu o cameră avansată pot fi folosite ca mediu de exprimare artistic, ajutându-ne să schimbăm modul în care vedem lumea. Această competiție ne oferă ocazia să interacționăm cu tot ceea ce ne înconjoară și să explorăm limitele creativității noastre”, a declarat Vlad Eftenie, ambasadorul competiției Next Image în România.

Premiul pentru câștigătorii fiecărei categorii va consta în câte un Matebook X, publicarea fotografiei în revista National Geographic și suma de 2,000 euro. Ocupanții locurilor doi și trei vor primi câte un smartphone Huawei P20 Pro, respectiv un Huawei P20. Nu în ultimul rând, juriul va acorda un titlu Grand Prix, al cărui premiu va consta într-un Matebook X, publicarea fotografiei câștigătoare în revista National Geographic, suma de 10,000 euro și șansa de a participa, în luna septembrie, în Italia, la o expediție fotografică de 10 zile, organizată de National Geographic.

Odată cu introducerea primei camere duale pe un smartphone, pentru modelul P9, Huawei a stabilit un nou standard în industria camerelor prezente pe dispozitivele mobile. Acum, aproape trei ani mai târziu, compania face același lucru cu lansarea Huawei P20 Pro, primul smartphone care folosește un sistem triplu de lentile, alături de un sistem avansat de inteligență artificială (AI) care îmbunătățește calitatea imaginilor și sparge barierele fotografiei. Combinând datele primite de la toți cei trei senzori, P20 Pro oferă o calitate fără precedent a imaginilor în condiții de lumină scăzută sau contrast ridicat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Statiile tv ale Antena TV Group S.A. si Antena 3 S.A. raman in grilele UPC si FOCUS SAT si dupa iesirea din “must carry”

Published

on

 

Posturile de televiziune Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel si ZU TV vor continua sa fie distribuite neintrerupt, in retelele UPC si pe platforma DTH Focus Sat, in baza parteneriatului stabil si de lunga durata pe care Antena TV Group S.A. si Antena 3 S.A. il au cu UPC Romania SRL si cu Focus Sat Romania SRL.

In luna iunie 2018 trustul INTACT a anuntat iesirea posturilor sale tv din “must carry” si incheierea unui parteneriat cu grupul RCS& RDS pentru acordarea dreptului de retransmitere a programelor tv.

Canalele Tv Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel si Zu Tv vor mai putea fi receptionate in curand doar in retelele distribuitorilor care doresc incheierea unui contract de retransmisie.

In acest moment, astfel de contracte sunt semnate cu societatile RCS & RDS, UPC, Focus Sat, Orange si alte societati de distributie cu acoperire locala si regionala. De asemenea, exista discutii cu ceilalati distribuitori de programe tv cu scopul incheierii contractelor de distributie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Intact Media Group semneaza cu Ringier Sportal tranzactia legata de brandul Gazeta Sporturilor

Published

on

 

Intact Media Group si Ringier Sportal (joint venture intre Ringier Romania si Sport Media Group din Bulgaria) au ajuns la un acord in tranzactia legata de brandul Gazeta Sporturilor (gsp).

Tranzactia include editiile print (cu o medie de vanzari de 20.000 exemplare zilnic) si online (cu 3.5 milioane unici lunar) si asigura transferul echipei.

„Ma bucur ca am reusit sa castigam loialitatea unei audiente de sport semnificative si sa cream un brand foarte puternic – Gazeta Sporturilor. In acest moment, intrucat strategia noastra este sa ne concentram pe business-ul nostru principal de televiziune, radio si digital, am considerat ca Ringier este cel mai bun loc pentru a pastra calitatea gsp, a ii asigura dezvoltarea si a integra echipa. Sunt multumita ca am ajuns la un acord benefic pentru toate partile implicate si le doresc tuturor mult succes.”, a explicat Camelia Voiculescu, Presedinte Intact Media Group.

“Ne vom asigura ca GSP.ro isi va consolida pozitia de leader pe piata portalurilor de sport din Romania”, spune Robin Lingg, Membru al Boardului Executiv al Ringier AG.”Vom extrage toate sinergiile rezultate din punerea laolalta a operatiunilor de media ale Ringier, a expertizei digitale a Sportal Media Group si a continutului de inalta calitate al Gazetei, pentru a atinge impresionante noi standarde”.

Tranzactia va fi finalizata dupa aprobarea din partea Consiliului Concurentei.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending