Connect with us

ALL MEDIA

Campania socială „Sos! Copilăria” a strâns de Paste 52,743 de euro in 3 zile la Europa Fm

Published

on

 

De Sfintele Sărbători de Paşti, românii au înţeles mesajul transmis de Europa FM şi SOS Satele Copiilor prin campania socială „SOS! Copilăria”. 26.367 de mesaje au fost trimise prin SMS la 877, ceea ce înseamnă că în doar 3 zile de la lansarea apelului, s-au stâns 52.743 de euro pentru copii. Românii au dat astfel dovadă încă o dată de faptul că se gândesc la semenii lor, în cazul acesta la soarta copiilor fără posibilităţi financiare şi nu numai, din ţara noastră.

„Rezultatele de până acum ne bucură foarte tare. Noi, toată echipa de la Europa FM, ne-am concentrat toate forţele pentru a lupta cu succes pentru aceşti micuţi, pentru a le face viaţa un pic mai bună, pentru a le aduce un zâmbet. Le mulţumim tuturor ascultătorilor noştri, care ne-au arătat încă o dată că au suflet mare, că se implică activ în problemele altora şi că sunt solidari cu cei mai puţini norocoşi decât ei. Am ascultat şi am difuzat şi pe post povestea unei doamne, cu venituri extrem mici, dar care a ţinut neaparat să doneze 2 euro din puţinul ei. Ea şi-a amintit de copilăria ei plină de lipsuri materiale, în care ea şi fraţii ei se jucau cu o minge improvizată din cârpe, căci părinţii lor nu aveau bani să le cumpere jucării. Iată că avem printre noi o grămadă de oameni buni, de exemple pozitive”, au povestit Bogdan Miu şi Monica Anghel.

Dintre cei peste 52.000 de euro donaţi de ascultătorii Europa FM, peste 10.000 de euro s-au strâns în timpul ediţiei din Vinerea Mare a emisiunii „Deşteptarea”, realizată de Monica şi Bogdan. Invitaţii lor în studio au fost câţiva dintre micuţii din SOS Satele Copiilor. Reprezentanta SOS Satele Copiilor, Cristiana Ionescu, a povestit prin ce a trecut fiecare, iar Bogdan Miu s-a distrat copios cu fetiţele poznaşe care se jucau de-a v-aţi ascunselea prin studioul Europa FM. „Cu doar un an în urmă, aceste surori nu zâmbeau niciodată, dar viaţa lor s-a schimbat. Împreună putem ajuta şi alţi copii să-şi regăsească zâmbetul”. Tot dimineaţă, Toader Păun a povestit în direct din Satele Copiilor, cum e dimineaţa într-o casă cu 9 copii şi o mamă socială.

Tot în Vinerea Mare, pe tot parcursul zilei, unii dintre cei mai mari şi valoroşi români, şi-au dat concursul în aceast demers. Cristi Chivu (Ambasador SOS Satele Copiilor), Angela Gheorghiu, Răzvan Lucescu, Mihaela Rădulescu, Ilie Năstase, Sorana Cârstea, Bogdan Lobonţ, Ciprian Marica, Dana Nălbaru (Ambasador SOS Satele Copiilor), Gică Popescu, Miţă de la Bere Gratis, Flavius Buzilă (Hara), Emeric Ienei şi alţii au povestit fiecare despre copilăria lui şi despre importanţa de a fi fericit, vesel, ocrotit şi susţinut în această perioadă a vieţii. Ascultătorii Europa FM au aflat multelucruri în premieră chiar de la oamenii pe care îi admiră.

Dacă anul trecut, Ciprian Marica a oferit excursii gratuite pentru trei copii cu rezultate bune la învăţătură, acum fotbalistul s-a alăturat campaniei „SOS! Copilăria”, iniţiată de Europa FM şi SOS Satele Copiilor.

„Eu am fost norocos să am o copilarie fericită şi să am parinţii aproape. Mereu m-am gândit şi am încercat să fiu alături de mulţi copii care au nevoie de susţinere şi o mână de ajutor. Invit pe toţi românii să ajute copiii din România pentru că ei au nevoie de noi. Orice gest pe care îl faci pentru un copil are o semnificatie enorma”, a spus Marica la Europa FM.

Ca sa ajungă printre primele tenismene din lume, Sorana Cârstea a început să practice tenisul la vârsta de 4 ani iar la 5 ani deja petrecea câte cinci-şase ore pe zi pe teren.

„Pot spune că am avut o copilărie diferită faţă de ceilalţi copii de vârsta mea pentru că am început tenisul la 4 ani. L a 5 ani, îmi petreceam cate cinci-şase ore pe zi pe terenul de tenis şi nu puteam să ies în faţa blocului să mă joc sau să fac alte lucruri de acest gen. Pot să spun că am avut o copilarie cu foarte multe sacrificii, însă nu regret nimic şi cred că tot ceea ce am facut atunci mă ajută azi”,a declarat Sorana. „Am simţit nevoia că trebuie să ajut şi să fiu alături copiilor. Ceea ce facem noi astăzi este un gest mic care are o semnificaţie enormă pentru copii. Un SMS pentru noi nu poate însemna nimic, însă pentru un copilaţ înseamnă enorm”, a afirmat sportiva.

Răzvan Lucescu a stat vineri, 2 aprilie, de vorbă cu George Zafiu în cadrul emisiunii „Europa Express”. Selecţionerul echipei naţionale a povestit despre momentele frumoase trăite în copilărie alături de părinţii săi, dar şi despre căsnicia sa.

„Am avut o copilărie foarte frumoasă. Am avut şansa să am doi părinţi extraordinari şi cred că foarte mulţi copii şi probabil foarte multe familii şi-ar dori să fie aşa uniţi cum am fost noi. Faptul că am avut astfel de părinţi, mi-a dat o încredere foarte mare, i-am văzut pe ai mei cum s-au comportat şi cred că acest lucru a fost un exemplu pentru mine şi am şi eu deja 20 de ani de căsnicie”, a declarat Răzvan.

Victor Hănescu şi-a amintit la Europa FM de copilăria trăită pe vremea comunismului, dar şi de oamenii care l-au ajutat să îşi îndeplinească visul.

Ca sportiv nu am avut o copilărie uşoară, provin dintr-o famili, aş putea spune, modestă. Am ajuns la un sport costisitor, la tenis, unde partea financiară este foarte importantă. Am întâlnit oameni deosebiţi în viaţa mea şi chiar în copilărie am avut sprijin. La vârsta de 13 ani, când aveam nevoie de rachete noi, ştiu că tatăl meu a făcut un împrumut la bancă şi a reuşit să îmi cumpere o rachetă. Dar când evoluam în competiţii aveam de două rachete. Ţin minte că o doamnă doctoriţă mi-a făcut cadou o rachetă, pentru mine a fost un gest deosebit, pe care nu ştiu dacă o să-l uit vreodată. Cred că este nevoie de oameni care să ajute copii săraci şi copii nevoiaşi„, a declarat Victor.

Angela Gheorghiu şi-a adus aminte de copilăria petrecută la Adjud, unde a fost încurajată de părinţi şi de profesori să îşi dezvolte talentul.

„Copilăria mea a fost undeva într-un orăşel de provincie, Adjud, Vrancea. Un oraşel în care am învăţat primele clase. Am facut şi atletism pe vremea aceea. Dar cel mai mult am fost ajutată şi susţinută de familie, părinţi, dar şi de şcoală pentru darul care mi l-a lăsat Dumnezeu de pe vremea aceea. Aveam 6 ani şi începusem deja să cânt în mod serios”, a povestit soprana.

Încă din 2005 de când a devenit ambasador al fundaţiei SOS Satele Copiilor, Gică Popescu a încercat să devină un sprijin pentru copii.

„Spre deosebire de copii din zilele noastre, noi în aceea perioada nu am avut o copilarie aşa cum au posibilitatea copiii din zilele de astăzi, o copilărie fericită. De aceea cred că merită ca fiecare dintre noi să facă cât mai mult pentru copii şi să-i ajutăm. Nu gesturile măreţe fac diferenţa, ci semnificaţia lor. „, a declarat Gică Popescu

Deşi a avut o copilărie grea, mama lui decedând când avea doar 12 ani, Emeric Ienei nu a renunţat la şcoală, dar nici la fotbal.

„M-am născut la Arad şi copilăria mea a fost destul de grea pentru că la 12 ani mama mea a murit. Tatăl meu era tânăr, avea 40 de ani şi trebuia să îşi refacă viaţa, dar eu nu prea m-am înţeles cu fosta mea mamă vitregă. Norocul meu a fost că atunci deja eram cooptat în grupul de copii de la UTA Arad şi acolo am primit o masa pe zi. Şcoala şi fotbalul au fost viaţa mea”,a declarat Emeric Ienei.

„Eu spun că pământul românesc este destul de fertil pentru fotbal. Ce facem cu copiii noştri? Cu educaţia stăm foarte, foarte rău şi asta pentru că părinţii pleacă în străinătate. Copiii rămân singuri acasă cu bunicii, care nu au putere să îi disciplineze pe aceşti copii”, a adăugat Ienei.

Miţă de la Bere Gratis şi-a adus aminte de momentul în care familia lui a fost nevoită să se mute şi timp de câteva luni, părinţii săi au trebuit să caute o locuinţă.

„Au trebuit să găsească un acoperiş deasupra capului nostru şi în câteva luni, printr-o „zbatere animalică” au reuşit să facă treaba asta. Conştientizam încă de pe atunci chiar dacă eram copil, nevoia de a fi protejat, sub un acoperiş, ceea ce este foarte important”, a declarat cântăreţul.

Campania „SOS! Copilăria” continuă până pe 30 aprilie şi toţi cei care vor să ajute copiii din România să beneficieze de dreptul la o familie iubitoare şi dezvoltarea într-un mediu plin de dragoste, respect şi siguranţă, o pot trimiţând un SMS în valoare de 2 euro  în toată această perioadă la 877, în reţelele Vodafone, Orange şi Cosmote. Nu se percepe TVA.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending