Connect with us

ALL MEDIA

Campania Știrilor Pro TV, Inspectorul Vacanță, a luat sfârșit

Published

on

Campania Inspectorul Vacanță, care a asigurat timp de 5 săptămâni materiale exclusive pentru Știrile Pro TV, s-a încheiat după o călătorie ce a atins multe puncte turistice de interes național.

Reporterii Pro TV au încercat să ilustreze situația reală din turismul românesc, să tragă semnale de alarmă în privința responsabilității autorităților și să arate că românul e tot mai puțin dispus să plătească pentru vacanțe ratate din start. 

 

Campania a fost urmărită, pe întreaga perioadă de difuzare, de peste 1 milion de telespectatori, la nivelul publicului național. Reportajele au înregistrat, în medie, la nivelul publicului comercial, 5.9 puncte de rating și 28.9% cotă de piață.

În această vară, Inspectorul Vacanță a luat la rând, pe lângă stațiunile de pe litoral, locurile din țară renumite pentru apele termale și stațiunile balneoclimaterice care strângeau în anii lor de glorie mii de turiști. Din păcate, acum e greu de imaginat că acolo se desfășurau sejururi în toată regula. Sunt localități întregi uitate de autorități sau disputate de diverse instituții în timp ce se transformă în ruine, sub ochii turiștilor care ajung întâmplător prin zonă. Fără viziune, fără investiții, doar cu indiferență și nepăsare, aceste locuri vor dispărea cu totul.

 

„Au fost două luni pline, în care am dus o cursă contracronometru, alături de Raluca Maniță și Andreea Brașoveanu, ca să fim acolo unde era mai multă nevoie de Inspectorul vacanță. Am petrecut seri „târzii” la serviciu, dar a meritat. Ne-am completat reciproc și am legat o echipă frumoasă. Ideea de a fi acolo unde telespectatorul are mai multă nevoie de noi ne incită și pe viitor. Iar atunci când și rezultatele confirmă efortul, uităm de oboseală și rămânem în minte doar cu clipele frumoase.”, a declarat Romeo Diaconescu, coordonatorul campaniei.

O altă problemă pe care Inspectorul Vacanță a semnalat-o în această vară este legată de responsabilitatea celor care fac turism în România. Hotelurile lăsate în paragină, care totuși cazează turiști, sau restaurantele ce ascund mari probleme de igienă alimentară ar trebui să intre pe lista neagră a clienților, dar, în lipsa altor oferte, sunt totuși pline. Asta îi face pe administratorii lor să le mențină funcționale și să țină prețurile ridicate.

Întrebarea este: până când? Telespectatorii s-au implicat și ei în această campanie și n-au întârziat să ne dezvăluie, la rândul lor, experiențele trăite în stațiunile românești.

 

Foto Credit: PRO TV

PREMIILE RADAR DE MEDIA 2016: Tu alegi castigatorii. Voteaza-ti aici favoritii 🙂

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Postul de televiziune Digi Film îşi schimbă denumirea în FILM NOW

Published

on

Foto Credit: DIGI TV

Din 18 iunie, Digi Film, canalul de filme al RCS & RDS, va avea o nouă identitate. După șapte ani sub același brand, el își asumă acum un nume care întrupează valorile spectacol, culoare, aventură, într-o lume în care totul se întâmplă acum: aventură, acum; emoţie, acum; film, acum.

Astfel, Digi Film devine Film Now, un canal TV care aduce publicului abonat mai mult spectacol, mai multă emoţie, mai mult dinamism într-o selecție de filme de calitate, 24 de ore din 24, neîntrerupte de pauze de publicitate.

Digi Film a pornit în februarie 2011, din dorința companiei RCS & RDS de a completa oferta modestă a canalelor de film prezente în România. De atunci, Digi Film a adus publicului producţii de vârf din cele mai diverse genuri cinematografice, de la cele mai noi titluri la filmele de cult ale fiecărui gen. Difuzând încă de la lansare titluri premiate, multe cu succes colosal la box office, Digi Film a devenit rapid unul dintre preferatele  telespectatorilor Digi și ale cinefililor.

„Dacă ar fi să ne definim printr-o idee, probabil am vorbi despre acţiune sau adrenalină. Dar am promovat întotdeauna o combinaţie între fiorul adrenalinei  şi senzaţia de confort şi relaxare a comediilor bune, şi am completat tabloul cu cea mai diversă paletă de genuri: thriller, science-fiction, istoric, horror, film romantic, animaţie, dramă etc. În luna iulie, filme ca “Ice Age”, “Paddington 2”, “Doctor Strange”, “Arrival”, “Escape Plan”, “Den of Thieves”, “Bastille Day” și multe altele vor face parte din oferta Film Now,” precizează Bogdan Chiriţoiu, manager canale tematice.

Digi Film / Film Now are ca target principal spectatorul urban între 18 și 65 de ani. Grila 24/24 urmărește structura demografică și tiparul ocupării forţei de muncă, precum și tiparul de consum al telespectatorilor români, oferind filme de aventură, acţiune, comedie sau familie în timpul zilelor de lucru, animaţii și filme pentru copii în dimineţile zilelor de weekend și în perioadele de sărbători, filme cu cast puternic și renume în zilele de weekend. În prime time sunt programate cele mai intense filme de acţiune, aventuri sau thriller, cele mai tari comedii, cele mai incitante drame psihologice sau de suspans. Noaptea se difuzează preponderent filme de acţiune, thriller sau horror, pentru amatorii de senzaţii tari.

Digi Film / Film Now colaborează cu cele mai puternice companii de distribuţie de film din întreaga lume, de la marile studiouri (Warner, Disney, NBC etc.) la companii independente din România sau din străinătate, pentru a asigura telespectatorilor săi acces la o selecţie pentru toate gusturile și exigenţele

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending