HomeALL MEDIACampania Știrilor Pro TV, Inspectorul Vacanță, a luat sfârșit

Campania Știrilor Pro TV, Inspectorul Vacanță, a luat sfârșit

Inspectorul vacanta

Campania Inspectorul Vacanță, care a asigurat timp de 5 săptămâni materiale exclusive pentru Știrile Pro TV, s-a încheiat după o călătorie ce a atins multe puncte turistice de interes național.

Reporterii Pro TV au încercat să ilustreze situația reală din turismul românesc, să tragă semnale de alarmă în privința responsabilității autorităților și să arate că românul e tot mai puțin dispus să plătească pentru vacanțe ratate din start. 

 

Campania a fost urmărită, pe întreaga perioadă de difuzare, de peste 1 milion de telespectatori, la nivelul publicului național. Reportajele au înregistrat, în medie, la nivelul publicului comercial, 5.9 puncte de rating și 28.9% cotă de piață.

În această vară, Inspectorul Vacanță a luat la rând, pe lângă stațiunile de pe litoral, locurile din țară renumite pentru apele termale și stațiunile balneoclimaterice care strângeau în anii lor de glorie mii de turiști. Din păcate, acum e greu de imaginat că acolo se desfășurau sejururi în toată regula. Sunt localități întregi uitate de autorități sau disputate de diverse instituții în timp ce se transformă în ruine, sub ochii turiștilor care ajung întâmplător prin zonă. Fără viziune, fără investiții, doar cu indiferență și nepăsare, aceste locuri vor dispărea cu totul.

 

„Au fost două luni pline, în care am dus o cursă contracronometru, alături de Raluca Maniță și Andreea Brașoveanu, ca să fim acolo unde era mai multă nevoie de Inspectorul vacanță. Am petrecut seri „târzii” la serviciu, dar a meritat. Ne-am completat reciproc și am legat o echipă frumoasă. Ideea de a fi acolo unde telespectatorul are mai multă nevoie de noi ne incită și pe viitor. Iar atunci când și rezultatele confirmă efortul, uităm de oboseală și rămânem în minte doar cu clipele frumoase.”, a declarat Romeo Diaconescu, coordonatorul campaniei.

O altă problemă pe care Inspectorul Vacanță a semnalat-o în această vară este legată de responsabilitatea celor care fac turism în România. Hotelurile lăsate în paragină, care totuși cazează turiști, sau restaurantele ce ascund mari probleme de igienă alimentară ar trebui să intre pe lista neagră a clienților, dar, în lipsa altor oferte, sunt totuși pline. Asta îi face pe administratorii lor să le mențină funcționale și să țină prețurile ridicate.

Întrebarea este: până când? Telespectatorii s-au implicat și ei în această campanie și n-au întârziat să ne dezvăluie, la rândul lor, experiențele trăite în stațiunile românești.

 

Foto Credit: PRO TV

PREMIILE RADAR DE MEDIA 2016: Tu alegi castigatorii. Voteaza-ti aici favoritii 🙂

Lasa un comentariu aici!

No comments

Lasă un răspuns