Connect with us

Analize

RAPORT: Prima săptămână a campaniei Căutăm primar, model european a fost urmărită de peste 1.2 milioane de telespectatori

AUDIENTE TV: În prima săptămână de difuzare, materialele prezentate au înregistrat, în medie, la nivelul publicului comercial, 7 puncte de rating și 26.4% cotă de piață. Reportajul difuzat joi seară a înregistrat un record de audiență, la nivel comercial, obținând 8.3 puncte de rating și 30.3% share și a fost urmărit de peste 1.4 milioane de telespectatori la nivel național.

Published

on

Foto Credit: PRO TV

O dată cu startul campaniei electorale pentru primării, Știrile PRO TV au demarat campania Căutăm primar, model european, realizată de Rareș Năstase, corespondent special Știrile PRO TV. Rareș a străbătut mii de kilometri pentru a descoperi modelele de urmat în ceea ce privește conducerea și administrarea unei comunități. 

În prima săptămână de difuzare, materialele prezentate au înregistrat, în medie, la nivelul publicului comercial, 7 puncte de rating și 26.4% cotă de piață. Reportajul difuzat joi seară a înregistrat un record de audiență, la nivel comercial, obținând 8.3 puncte de rating și 30.3% share și a fost urmărit de peste 1.4 milioane de telespectatori la nivel național.

“Mă bucură reacțiile pe care le au oamenii după vizionarea reportajelor deja difuzate. Și nu vorbesc aici de aprecieri, ci de interesul cetățenilor pentru opțiunile din comunitatea lor. Am avut mai multe persoane care mi-au scris pe pagina de Facebook că ar dori să îi ajut cu câteva întrebări pe care să le pună candidaților din orașele și comunele lor. Sunt localnici care vor să asiste la discuțiile cu candidații și vor să îi descoasă, să afle cât de mult pot ajuta localitatea, dacă  ajung să conducă primăria. Sunt, de asemenea, candidați care m-au contactat să îmi expună situații din zonele pe care vor să le conducă. Sau să îmi ceară detalii despre anumite proiecte pe care le-am prezentat și filmat. Cel mai surprinzător a fost momentul când am văzut un tânăr care, în fața mea pe stradă, tocmai aruncase o hârtie pe jos. M-a văzut că am observat, probabil m-a recunoscut, a luat-o și a dus-o la un coș aflat la câțiva metri. Nu a fost nevoie să îi mai zic nimic. E un pas, mic ce-i drept, spre normalitate. Una în care să cerem și de la noi, nu doar de la cei care vor să ne conducă.”, a declarat Rareș.

Cetățenii au la dispoziție și o platformă online, cautamprimar.stirileprotv.ro, unde s-au strâns deja sute de mesaje de la telespectatori care semnalează ce probleme sunt în localitățile lor. Cele mai multe sunt legate de eternele probleme: infrastructură, investiții, spații verzi, mizerie, corupție.  Toate mesajele primite în această platformă vor fi integrate într-o hartă, care ne va arăta la final de câte schimbări are nevoie România și care sunt județele cu cele mai multe mesaje, respectiv cei mai mulți cetățeni care știu ce să ceară de la un primar.

“Sunt reacții și pe platforma online, îmi pare bine că românii nu sunt indiferenți, chiar dacă la nivel național se simte un val de lehamite generală vizavi de edili. Nu-i deloc de condamnat, având în vedere “gogoșile”, promisiunile deșarte pe care oamenii s-au obișnuit să le tot audă de un sfert de veac. Mulțumesc telespectatorilor pentru aprecieri și pentru comentariile de pe rețelele de socializare și mulțumesc mult acelor români din străinătate, cei care m-au ajutat cu informații și interviuri, pe durata acestui demers.”, a completat Rareș.

Telespectatorii sunt invitați să descopere noi modele de eficiență și de implicare în reportajele speciale difuzate zilnic în cadrul Știrilor PRO TV, dar și pe larg duminică, la România, te iubesc!.

Rares Nastase PRO TV

Rares Nastase
PRO TV

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

AUDIENTE TV: Victorie totală pentru ”Chefi la cuțite”! Vezi aici clasamentele de audiență de ieri seară.

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Luni, 11 iunie, Antena 1 înregistrează o victorie detașată în toate targeturile de referință cu înfruntarea concureților cooking show-ului „Chefi la cuțite””. Ediţia de aseară care a adus eliminarea blondei Antoanela Alexandera plasat stația pe primul loc, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
CHEFI LA CUTITEAntena 120:3823:371475808395
LAS FIERBINTIPro TV20:3021:351194583297
Film – GARDA DE CORPPro TV21:3523:27879424259
ASK VE MAVIKanal D19:5822:35821429110

Antena 1 s-a clasat pe primul loc  în intervalul 20:38-23:37 cu „Chefi la cuțite”. Pro TV nu reușește să menţină interesul audienţei cu sitcom-ul „Las Fierbinti” și filmul de acțiune ”Garda de corp”. Kanal D se menține pe locul trei cu serialul turcesc ”Dragoste și ură”.

 

Topul posturilor TV în funcţie de audienţă în intervalul emisiunii „Chefi la cuțite”, ieri 11 iunie:

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 120.58.01439.9
Pro TV15.15.91060.7
Kanal D10.94.3766.7
Antena 37.02.7489.6
Romania TV6.32.5441.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 120.38.2789.8
Pro TV13.35.4516.1
Kanal D9.84.0382.2
Antena 39.13.7353.3
Romania TV5.22.1201.8

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 126.78.7384.0
Pro TV20.06.5288.5
Kanal D7.42.4106.5
Realitatea TV4.51.565.4
Antena 33.81.254.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE. ”Romania-Finlanda” a dat piept cu ”Chefi la cuțite”! Vezi aici cine a câștigat lupta audiențelor ieri seară!

Published

on

Sursa foto: Echipa națională de fotbal a României @NationalaRomanieiOfficial

Marți, 05 mai, Pro TV a difuzat meciul amical de fotbal ”Romania-Finlanda”, cu audiențe care au plasat stația pe primul loc in clasamente, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
ROMANIA-FINLANDAPro TV20:3622:2518111015454
CHEFI LA CUTITEAntena 120:0023:051321779396
Film – COMANDOPro TV22:3224:191126602334
ASK VE MAVIKanal D19:5822:36827449153

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile de referință cu meciul amical de fotbal „Romania-Finlanda”Antena 1 este pe locul doi cu „Chefi la cuțite” care înregistrează audiențe foarte bune mai ales în targetul comercial. Serialul turcesc ”Dragoste și ură” se bucură de un public fidel care menține Kanal D in topuri chiar și în serile foarte competitive.

Topul posturilor TV românești în intervalul de Prime Time 20:00-23:00, ieri 05 mai.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.58.61533.2
Antena 118.47.31313.7
Kanal D11.54.6818.3
Antena 35.62.2398.7
Romania TV4.61.8330.5


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.38.9860.9
Antena 119.18.0773.6
Kanal D10.84.5437.3
Antena 36.92.9279.6
Romania TV3.91.6156.3


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.29.0401.5
Antena 126.68.8392.6
Kanal D10.33.4151.6
Prima TV3.61.253.3
Antena 32.10.731.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE TV. Pro TV lider detașat în ultima seară de mai! Vezi aici topul televiziunilor în Prime Time.

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Joi, 31 mai, Pro TV domină concurența în toate targeturile de referință cu serialul de comedie „Las Fierbinți” și filmul de aventuri „See Spot Run” (2001), conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D s-a clasat pe locul secund în intervalul 20:00-23:00 cu serialul turcesc „Dragoste si Ură” care înregistrează o consolidare a cotei de piață, chiar și în targetul comercial. Antena 1 a facut o alegere neinspirată de programare cu filmul „Troia”, clasându-se doar pe locul patru în target National si Urban, la distanță considerabilă față de primele două clasate. Topul audiențelor este completat de Antena 3 și Romania TV cu discuții si analize pe marginea ultimelor evenimente de pe scena politică.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul de Prime Time 20:00-23:00, ieri 31 mai.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.17.41321.0
Kanal D13.14.6818.3
Antena 37.02.5439.9
Antena 16.82.4425.3
Romania TV5.72.0358.2

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV20.67.5724.9
Kanal D12.64.6442.2
Antena 39.03.3316.4
Antena 15.62.0197.2
Romania TV5.11.9178.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV29.58.0357.1
Kanal D10.82.9131.2
Antena 19.52.6114.9
Antena 34.11.149.0
TVR 12.90.835.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending