Connect with us

Campanie TV

În prag de alegeri ŞTIRILE PRO TV demarează campania „Căutăm primar, model european”

Pe 5 mai, în cadrul jurnalului de la ora 19:00, Știrile PRO TV vor lansa o nouă campanie, Căutăm primar, model european, realizată de Rareș Năstase, corespondent special Știrile PRO TV. Materialele vor fi difuzate în perioada campaniei electorale ce precede alegerile locale din iunie și vor aduce în prim-plan modelele de urmat în ceea ce privește conducerea și administrarea unei comunități. Campania Știrilor PRO TV este un demers jurnalistic care a presupus zeci de ore de filmare și mii de kilometri parcurși între localități și șantiere.

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Pe 5 mai, în cadrul jurnalului de la ora 19:00, Știrile PRO TV vor lansa o nouă campanie, Căutăm primar, model european, realizată de Rareș Năstase, corespondent special Știrile PRO TV. Materialele vor fi difuzate în perioada campaniei electorale ce precede alegerile locale din iunie și vor aduce în prim-plan modelele de urmat în ceea ce privește conducerea și administrarea unei comunități. Campania Știrilor PRO TV este un demers jurnalistic care a presupus zeci de ore de filmare și mii de kilometri parcurși între localități și șantiere.

 

Românii trebuie să învețe că edilii sunt la dispoziția lor și nu invers, că primarul le este dator pentru funcția deținută. Iar locuitorii trebuie să se manifeste, să taxeze un abuz, să știe ce și cum să ceară de la cel căruia îi acordă votul. O fi decizia la primar, dar acesta trebuie să țină cont mereu de voința alegătorilor. Să le ofere un standard de viață cât mai ridicat și, pentru asta,  să facă investiții chibzuit. Ne putem compara cu multe țări în privința banilor alocați pentru investiții, doar că la ei fondurile cheltuite se regăsesc în condiții mai bune de viață, nu au luat drumuri obscure, prin risipă și deturnări rușinoase.  Trebuie să știm, înainte să mergem la vot, care trebuie să fie imaginea corectă a unui primar și ce așteptări trebuie să aibă românii de la el. Asta am vrut să arăt prin numeroasele exemple filmate în țările vest europene.”, mărturisește Rareș. 

 

Rares Nastase PRO TV

Rares Nastase
PRO TV

Rareș Năstase a trecut granița și a filmat în mai multe orășele din Europa, pentru a arăta românilor demonstrații de bun simț și spirit de gospodar, pe care niște oameni fără interese ascunse le-au pus în slujba comunității. Vom vedea ce se poate realiza din resurse locale, dacă interesul celor care conduc îl depășește pe cel propriu.

 

Am cunoscut mulți primari și, la fiecare discuție cu ei, am descoperit că au cu adevărat simțul răspunderii, că sunt chibzuiți și au viziune pe termen lung. Am filmat în orașe cu renume, dar și în localități mici, care fac din landurile germane ținuturi prospere și primitoare. La fel de gospodari i-am găsit pe primarii din Olanda. Sunt locuri în care nu te lovești de kitsch, de haos urbanistic, de lipsa utilităților sau de amenajări care să afecteze negativ standardul de viață al oamenilor. Există reguli și control,  iar primarii își reprezintă comunitatea corect. E o administrație în care edilul reprezintă cu adevărat interesele oamenilor și, de multe ori, așa cum veți vedea în reportajele difuzate, primarul muncește pro bono, nici măcar nu ia salariu.  Meseria de primar e mai degrabă un hobby, o dorință de a face ceva pentru comunitate și nu pentru interese personale, pentru câștiguri ascunse.  Am găsit mulți edili care sunt primari în… timpul liber, după orele de program de la slujba pe care o au în mod normal. Dar, am văzut și primari de carieră, oameni care și-au dedicat un sfert din viață pentru a face ceva pentru locurile natale. E o meserie făcută din simț civic, cu plăcere și onoare, în localități văzute nu ca o permanentă sursă de risipă și venituri ilicite, ci gândite pentru o dezvoltare durabilă și coerentă.”, a declarat Rareș.

 

Campania își propune să atragă atenția asupra genului de personaj pe care românii ar trebui să-l voteze când ajung în fața urnelor pentru a-și alege primarul, prin exemple de cum poate arăta un oraș, ce ar trebui să realizeze un primar care nu este condus de interese financiare, exemple de idei ce pot transforma viața unei comunități când îți pui mintea și resursele în folosul oamenilor.

 

Germania este primul exemplu de mecanism ce merge perfect pe care telespectatorii îl vor cunoște. 16 administrații cu propriile reguli și particularități. Multe forme de conducere și mai multe soluții și strategii. Peste toate domină, însă, o viziune unitară, care face din statul german poate cel mai bine organizat din lume când vine vorba de administrație locală. „Edili din toate zonele Germaniei, de la primari de comune și orașe mari, la consilieri foarte tineri, vorbesc la Știrile PRO TV despre inițiative pentru o viață mai bună, mai presus de politică și propagandă.”, spune Rareș.

Începând cu 5 mai, telespectatorii vor avea la dispoziție și o platformă online, cautamprimar.stirileprotv.ro, unde își pot spune părerea și unde pot scrie ce își doresc de la noii primari. Toate mesajele vor fi integrate într-o hartă, care ne va arăta la final de câte schimbări are nevoie România și care sunt județele cu cele mai multe mesaje, respectiv cei mai mulți cetățeni care știu ce să ceară de la un primar.

 

Foto Credit: PRO TV

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Campanie TV

„Joaca de-a copilăria” continuă la TVR cu a treia ediţie de 1 iunie – Ziua Copilului

Published

on

Foto Credit: TVR

De 1 iunie – Ziua internaţională a Copilului – Televiziunea Română continuă tradiţia şi îşi deschide porţile. Copiii de toate vârstele sunt aşteptaţi, la TVR sau în faţa micului ecran, la cea de-a treia ediţie Joaca de-a copilăria, un eveniment organizat special pentru ei!

Cele mai îndrăgite vedete ale televiziunii publice vor fi gazde pentru copii, părinţi sau bunici. În această zi, oaspeţii sunt invitaţi în studiourile amenajate special pentru ei, atât în interior, cât şi în curtea Televiziunii şi vor pătrunde în Studioul „Câştigă România”, Studioul „Vedeta populară”, „Teatru în TVR”, Studioul „Scoica”, „Cântec şi poveste”, „Ieri, azi, mâine”, Studioul „Pulsul zilei”. Cei mari şi cei mici sunt „convocaţi” să participe la emisiuni, spectacole de teatru, la reprezentaţii de dresuri, să facă mişcare alături de sportivi celebri, dar mai ales să descopere culisele televiziunii.

Iuliana Tudor, Virgil Ianţu şi multe alte vedete vor aştepta publicul în platoul emisiunilor, vor oferi autografe şi vor răspunde întrebărilor curioase. De la prezentatorii TVR, copiii pot învăţa cum să stea în faţa camerelor şi cum să citească ştiri sau să anunţe starea vremii, în timp ce reporterii şi operatorii televiziunii publice le vor dezvălui secrete din spatele camerelor de filmat.

De asemenea, la Joaca de-a copilăria, cei care vor trece pragul TVR vor cânta şi dansa alături de artişti consacraţi, vor intra în lumea poveştilor la spectacolele de teatru şi momentele de lectură susţinute de vedete, vor putea schimba pase cu fotbalişti profesionişti sau să-şi exerseze talentul la gimnastică, judo, scrimă, tenis de masă etc.

O petrecere de 1 Iunie cu baloane, magicieni, maşini şi motociclete de curse, cele mai tari efecte speciale & gaming, face painting, casting pentru copii, mult sport şi voie bună şi, nu în ultimul rând, cu emisiuni şi vedete îndrăgite. Dar şi un eveniment unde „Cartea ne uneşte”, TVR urmând să lanseze o campania de colectare de cărţi.

Toţi cei dornici să se prindă în Joaca de-a copilăria, să intre în culisele emisiunilor favorite de la TVR, să descopere lumea din spatele micului ecran şi să facă un mic tur al studiourilor sunt aşteptaţi pe 1 iunie, între orele 10.00 şi 20.00, la Televiziunea Română, la intrarea din Calea Dorobanţilor nr. 191, sector 1.

Programul spectacolelor de 1 Iunie – Joaca de-a copilăria – urmează a fi comunicat pe site-ul tvr.ro, în cadrul unei secţiuni dedicate evenimentului. Tot aici, se vor putea face înscrieri la activităţile şi spectacolele la care cei mari şi mici vor dori să ia parte. Vom reveni cu informaţii legate de program şi înscrieri.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

DIGI 24 lanseaza campania: 100 de ani de viitor

Published

on

Foto Credit: DIGI 24

Identitatea naţională şi forţa viziunii elitelor au dat forma şi conştiinţa României contemporane. În 2018 Romania are însă nevoie de noi resurse, care să se manifeste într-un proiect de ţară în acord cu obiectivele sale europene. Dar pentru că o naţiune care nu-şi cunoaşte şi nu-şi respectă trecutul, nu îşi poate construi viitorul, Digi24 începe o campanie de redescoperire a valorilor fundamentale ale naţiunii.

Campania jurnalistică pe care o propunem este axată pe trei componente: trecutul – o reconstrucţie în segmente semnificative a istoriei care au condus, fiecare în parte, la construirea identităţii naţionale şi a viziunii pentru viitor, prezentul, adică expresia elementelor pe care le întâlnim zi de zi în viaţa noastră, fie că este vorba de mentori, elite sau oameni obişnuiţi al căror destin ne poate influenţa şi, cea mai importantă dintre ele, viitorul. Digi24 proiectează, cu ajutorul experţilor şi specialiştilor, al elitelor României contemporane, fie că sunt medici, ingineri, profesori, cercetatori, arhitecti, antreprenori, studenţi, cercetători, artişti sau sportivi un proiect de ţară.

Adică un proiect care propune idei, obiective pentru viitor sau perspective. Iar în acest proiect îi vom regăsi şi pe românii care trăiesc în diaspora, şi pe românii care şi-au construit o carieră în străinătate şi au decis să se întoarcă în România, dar şi pe cei care construiesc viitorul aici.

Jurnaliştii Digi24 vă invită într-o călătorie în care vom descoperi împreună soluţii pentru viitorul României. Căutăm idei în mediul academic, în mediul antreprenorial, al cercetării ştiinţifice şI, de ce nu, în viaţa de zi cu zi. Edificiul istoric solid, efervescenţa prezentului şi proiecţia pentru viitor, toate aceste elemente le veţi regăsi în jurnalele de ştiri şi emisiunile Digi24 care îşi vor concentra resursele într-o construcţie jurnalistică diversă, cu elemente grafice spectaculoase, dar mai ales cu un conţinut editorial adecvat sărbătoririi Anului Centenar 2018.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

În culisele filmărilor celui mai nou promo de brand Observator: ,,Serialul tău de zi cu zi”

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

365 de zile pe an, 24/24, de luni până duminică, telespectatorii Antenei 1 descoperă cele mai importante povești ale momentului la Observator, serialul lor de zi cu zi. Sub acest nou concept, echipa Observator aduce publicului toate poveștile și emoțiile sub forma a noi episoade zilnice – jurnale de știri desprinse din realitatea ce îi înconjoară.

Filmările celor două promo-uri de brand Observator au fost o adevărată provocare atât pentru prezentatori, cât și pentru reporteri, căci au durat până în zorii zilei. Organizarea scenariului pentru promo-ul ce îi are în prim plan pe prezentatori a ținut cont de programul special al acestora, având în vedere că matinalii – Olivia Păunescu și Valentin Butnaru încep jurnalul dis-de-dimineață. Nici pentru Andreea Berecleanu nu a fost mai ușor, căci la scurt timp după ce a încheiat transmisia de seară din platoul Observator a luat parte la filmări alături de colegii săi. Deși nu au fost menajați, prezentatorii s-au bucurat de atmosfera unei misiuni de echipă și au dus la bun sfârșit provocarea.

Pentru reporterii Observator, promo-ul a constat într-o sesiune dură de antrenamente fizice, care a început la aceeași oră târzie. ,,Cei din linia întâi” sunt o echipă mare, implicată și cu oameni foarte bine pregătiți, care nu s-au sfiit de condițiile extreme de la filmare, conștienți fiind de faptul că în anumite momente meseria sa le cere același lucru: să transmită informații utile, indiferent de context. Pentru filmarea promo-ului, reporterii au acceptat provocarea unei curse cu obstacole, pe care au îndeplinit-o împreună, iar stângăciile și micile căzături nu i-au descurajat, din contră, i-au motivat să se ajute reciproc și să reacționeze ca o adevărată echipă. De la alergatul pe teren accidentat, pânã la cãţãrarea pe frânghii sau la ploaia rece şi viscolul pe care au fost nevoiţi sã le înfrunte, toate au demonstrat cã pulsul crescut nu îi opreşte, ci îi motiveazã. Antrenamentul dur al reporterilor a dat cele mai savuroase momente de making of, căci filmarea promo-ului a fost un test de forță și rezistență, în care ,,cei din linia întâi” și-au pus la bătaie toate resursele de energie.

Prezentatorii și reporterii Observator se asigură că telespectatorii rămân conectați la subiectele noi ale zilei, de la prima oră a dimineții și până seara, sub forma unor episoade ce fac parte dintr-un „serial de zi cu zi”. Valentin Butnaru și Olivia Păunescu, Mihaela Călin şi Andreea Berecleanu sunt cei care le aduc telespectatorilor cele mai calde subiecte ale momentului, în fiecare zi, de luni pânã vineri, în timp ce Daniel Osmanovici și Iuliana Pepene, Anamaria Gudu, Octavia Geamănu și Cosmin Stan continuã serialul Observator cu cele mai relevante subiecte ale weekendului. Alături de ei se află și Mihai Jurca, Andreea Gherasim și Andreea Țopan, ce reîntregesc familia din platoul de știri. Același rol important îl joacã și reporterii Observator: Sonia Simionov, Cristian Popovici, Gina Văcariu, Alexandra Stroe, Maria Rohnean, Mădălina Iacob, Sabrina Preda, Daniel Călin, Sergiu Cora, Gerhart Ernst, Alexandru Costea și Ionela Lucan, ei fiind cei antrenați să aducă pe micile ecrane cele mai importante știri, într-o atmosferă intensă.

Observator este serialul pe care telespectatorii nu îl pot rata pentru că îl trăiesc în fiecare moment, la intensitate reală. Reportaje originale, transmisii în exclusivitate din inima evenimentelor, interviuri speciale și accentul pe cele mai importante subiecte din prezent, toate fac parte din noua campanie de imagine – “serialul tău de zi cu zi”, livrat de echipa Observator indiferent de context și condiții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending