Connect with us

Radio

Carla’s Dreams la DigiFM: „8 martie este o sărbătoare misogină”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Solistul Carla’s Dreams a fost invitatul matinalului DigiFM cu Bogdan Miu și Cătălin Striblea. Ne-am bucurat de Sergiu într-o formă de zile mari, odihnit, după un somn de 20 de ore.

Total relaxat acesta a lăsat deoparte chiar și telefonul, l-a făcut uitat, mai ales că este total deconectat de tot ce înseamnă social media. Artistul a recunoscut că folosește Facebook doar pentru a răspunde comentariilor de pe pagina sa, pentru a posta și cam atât.

“Nu mă uit pe feed să văd ce face lumea. Mă doare în cot.”, a spus el.

Miu și Striblea au fost curioși cum resimte artistul viscolul de afară.

“Îmi place foarte mult iarna. Azi m-am certat cu amicul meu, Cristi. El era supărat că nu sunt curățate străduțele mici. Peste tot sunt probleme. Nu există oraș unde să te trezești după două zile de ninsoare abundentă și străduțele mici să fie curățate.”, a mai zis el.

Și pentru că într-o astfel de zi viscolită cel mai bine stai stai și faci analiză pe text, matinalii Digi FM au vrut să știe și care e treaba cu Beretta, una dintre cele mai recente piese ale artistului.

“Este o alegorie dublă. Prima este o alegorie între o întâlnire cu amanta în pofida rațiunii morale. Este o luptă cu sinele în sens de infidelitate. Și a doua este suicidală. Nu este o piesă pozitivă, dar nu are o finalitate dramatică, totuși.”, a explicat Sergiu.

El a vorbit și despre “Pe umerii tăi slabi”, o piesă pe care o consideră simplă spre puerilă.

“Nu vrem să facem complex de dragul complexității. Asta e magia și partea faină. Să reușești să transmiți o chestie complexă prin ceva simplu.”, a completat Sergiu.

Single-ul este unul dedicat femeilor , pentru că urmează luna lor. Totuși, Sergiu nu este de accord cu această sărbătoare de 8 martie.

“Știu că o să mi-o iau pentru chestia asta, dar cred că putem purta o discuție dacă este sau nu este 8 martie o sărbătoare misogină. Think about it. Ce sărbătorim? Slăbiciunea femeii? Sărbătorim noi, cei mari și puternici și le dăm și lor o zi.”

Solistul Carla’s Dreams a fost supus unui test fulger de 10 întrebări, din care am aflat că atunci când este supărat face ca un urs, ultima carte citită este “Viața, amorul, moartea”, nu consideră că ziua de luni e nasoală pentru că e zi de odihnă pentru el, dacă de mâine ar schimba meseria s-ar apuca de economie. Am mai aflat că ultima dată a râs chiar ieri, de el însuși. Asta pentru că s-a enervat teribil în timp ce își căuta telefonul, iar când a vrut să se sune pentru a-l găsi, și-a dat seama că telefonul era chiar în mâna lui.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending