HomeLIFE STYLE"Carmelita", telenovela de 60 milioane de dolari, difuzata la Antena 1

"Carmelita", telenovela de 60 milioane de dolari, difuzata la Antena 1

Telenovela rusească pe care Antena 1 o va difuza din 22 iunie, de la ora 20.30, a avut un buget de 60 de milioane de dolari şi o cotă de piaţă de 60% înregistrată la canalul Russia.

Carmelita

Ruşii n-au făcut economie la nimic pentru a demonstra că pot face o telenovelă care să se bucure de acelaşi succes precum cele braziliene. Cheltuielile pentru un singur episod, din cele 120 ale primei serii, au fost în medie de 500.000 de dolari, o investiţie uriaşă, dar profitabilă, pentru că audienţa de care se bucură “Carmelita” este greu de egalat: 60% cotă de piaţă, o cifră-record pentru orice televiziune din lume, deci şi pentru Russia, canalul care a produs serialul.

Carmelita este fiica unui bulibaşă, sortită încă de copilă căsătoriei, conform cutumelor ţigăneşti, cu un anume Miro, ţigan şi el, care locuieşte în alt oraş.

Logodnicii nu s-au întâlnit niciodată. Fata, frumoasă şi independentă, se îndrăgosteşte de un om de afaceri rus şi refuză să se mărite după voinţa tatălui ei. Nici Miro nu e încântat să-şi lege viaţa de o necunoscută, dar pleacă de acasă, îndemnat de tată, să o cunoască.

“Carmelita” s-a bucurat de o audienţă mare în toate ţările în care a fost difuzată. Presa din Grecia relata că, atunci când la canalul de televiziune ERT 3 începea serialul, străzile se goleau. ERT 3 a cumpărat deja drepturile de difuzare şi asupra seriilor a doua şi a treia. La fel stau lucrurile şi în Bulgaria, Serbia şi Ucraina.

Lasa un comentariu aici!

Post Tags
Written by

contact@radardemedia.ro

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

No comments

Lasă un răspuns