Connect with us

AUDIENȚE TV

Cătălin Botezatu mai urmărit decât Antonio Banderas, “Burlacul”a fost alegerea celor mai mulţi romani (cifre audienta&foto)

Published

on

Prima ediţie a celui mai tare show al verii, Burlacul, a luat startul in forta aseară la Antena 1. Cătălin Botezatu a eliminat 10 fete, dar a câştigat sute de mii de telespectatori, ceea ce a adus show-ul pe prima poziţie în topul audienţelor.

Prima seară a showului Burlacul a fost încarcată de emoţii, suspans, lacrimi, dar şi mult entuziasm. Într-o ceremonie extravagantă, Bote a oferit după prima întâlnire doar 12 trandafiri, semn că doar 12 concurente vor merge mai departe în competiţie.

Alegerea nu a fost una deloc uşoară pentru Cătălin, însă nu la fel de dificilă a fost alegerea telespectatorilor care au ales să urmărească Antena 1, aseară, 8 iulie, în intervalul 20.30-22.30.

Astfel, “Burlacul” a fost lider de audienţă înregistrând pe targetul 15-54 o cotă de piaţă de 18.8% şi un rating de 6.3%, lăsând pe locul al doilea postul Pro Tv cu un rating de 5.6% şi 16.8% share, iar pe locul al treilea postul naţional de televiziune care în acelaşi interval şi pe acelaşi target a obţinut un rating de 2.1 procente şi o cotă de piaţă de 6.3%.

La ora 21.37 postul Antena 1 a fost urmărit de 1.029.000 de telespectatori din mediul urban, aproape de trei ori mai mulţi decât cei care au urmărit  filmul Desperado, difuzat de Pro Tv.

Seara a continuat tot sub semnul leadershipului pentru Antena 1, Observatorul de noapte prezentat de Andreea Berecleanu şi Andrei Zaharescu  clasându-se şi el pe primul loc în topul audienţelor înregistrate pe targetul 15-54 urban, cu o cotă de piaţă de 12% şi un rating de 4.1%, surclasând şi de această dată postul Pro Tv care a obţinut 3.7% rating şi 10.7% share şi postul Prima Tv care a înregistrat 2.6% şi 7.5% share.

Lider de audienţă a fost şi Observatorul orei 16.00, prezentat de Oana Frigescu Badiu, ştirile dupa-amiezei impunându-se constant în fruntea programelor din intervalul lor orar.

Sursa:GfK Romania S.R.L.

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1

Analiza este facuta pe urmatoarele target-uri:15-54 urban si all urban

Perioada: 08.07.2010

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV: PRO TV a fost lider de audienţa cu serialul Las Fierbinţi!

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Aseară a fost supărare mare în Fierbinți pentru că Vasile, primarul satului, nu a fost pus pe listele de candidați la Camera Deputaților. Lovit sub centură de superiorii lui, Vasile și-a înecat amarul în alcool la cârciuma lui Oaie, iar consătenii lui au fost surprinși să-l vadă în această stare. Singura care s-a arătat dispusă să-i asculte supărarea și să-l ajute a fost Aspirina.

Marți seara, peripețiile fierbințenilor au fost urmărite de aproape 2 milioane de români de la nivel național, iar în minutul de aur, de la 21.12, peste 2.4 de telespectatori se bucurau de comedie la PRO TV.

Serialul Las Fierbinți a fost lider de audiență pe toate segmentele de public înregistrând 11.4 puncte de rating și 31.5% share pe segmentul de public comercial format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, KANAL D avea 7.5 puncte de rating și 20.6% share.

Personajele din Las Fierbinți își vor continua aventura și joi seara la PRO TV, însă toate episoadele integrale pot fi urmărite gratuit pe www.protvplus.ro.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Chefi la cuțite, lider de piață cu ediția aniversară de ziua lui chef Bontea

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Cei mai mulți români au ales să-și petreacă seara de luni urmărind o nouă ediție de poveste „Chefi la cuțite”. Aproape 1.800.000 de telespectatori la nivelul întregii țări erau cu ochii pe show-ul de la Antena 1 în minutul de maximă audiență de la 21.45. Farfurii spectaculoase, mâncăruri apetisante, concurenți care i-au făcut pe jurați să rămână fără replică, multe glume în platou, dar și prezența surpriză a Mirunei, fata lui Sorin Bontea, toate au fost ingredientele unei seri perfecte.

Emisiunea a fost lider de piață în intervalul orar 20.00-23.01, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 9.4 puncte de rating și 26,9 % cota de piață, urmată de Kanal D cu 7 puncte de rating și 20,2 procente din cota de piață. Și la orașe, „Chefi la cuțite” a fost lider cu o medie de 7,6 puncte de rating și 17,9 % cota de piață, pe locul secund clasându-se Kanal D cu 7,3 puncte de rating și 17 % cota de piață.

Antena 1 a fost lider de piață și la nivelul Prime-Time-ului. Intervalul cuprins între 19.00-23.00 a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins între 18-49 de ani o audiență medie de 8.2 puncte de rating și 25.5% cotă de piață, în timp ce ProTV se situa pe locul al doilea cu 6.9 puncte de rating și 21.5 % cotă de piață. Și la orașe telespectatorii au urmărit Antena 1, iar postul a înregistrat 6,9 puncte de rating și 17,3 % cotă de piață, în vreme ce ProTV se clasa pe locul al doilea cu o medie de 6.7 puncte de rating și 16,6 % cotă de piață.

Seara de marți a adus din nou multă voie bună în platoul de la „Chefi la cuțite”. Cătălin Scărlătescu și-a imaginat deja că va câștiga cel de-al cincelea sezon al emisiunii, dar s-a distrat și în spatele camerelor de filmat. Chefii au râs, au degustat legați la ochi, purtând coronițe, sau i-au cedat locul Ginei Pistol care a ocupat pentru prima oară rolul de jurat.. Telespectatorii s-au bucurat împreună cu chef-ul sărbătorit, Sorin Bontea, care a primit cele mai memorabile surprize în platou, chiar de ziua sa de naștere. Miruna Bontea, fiica sa, a fost invitat-surpriză pentru a-i găti o rețetă dulce, un lava cake cu dulceață. Apariția sa în fața mesei de jurizare a fost total neașteptată, iar reacția juratului sărbătorit una inedită: “Cum ai ajuns aici? Mami știe?!”. Cel mai frumos cadou pregătit special de echipa ,,Chefi la cuțite” pentru Sorin Bontea s-a transformat și în cel mai frumos cadou pe care l-a primit Miruna: un cuțit de aur din partea juriului, acordat pe merit. Mai mult decât atât, savoarea desertului l-a făcut și pe tatăl ei să acorde un vot de încredere preparatului, astfel încât cea mai mare dorință a adolescentei a fost îndeplinită: ,,Ei sunt foarte critici, dacă aș lua cuțitul ar însemna foarte mult pentru mine. Vreau să iau unul de la tata, îmi doresc mult asta. Mi-ar dovedi că el chiar vorbește serios atunci când îmi spune că sunt talentată și că gătesc bine. Vreau să fie mândru de mine.”.

Pe lângă preparatele delicioase ale serii, poveștile concurenților au oferit adevărate lecții de viață. Irina și Andrei Strătilă, doi nevăzători cu o chimie aparte, au reușit să îi convingă aseară pe jurați că pasiunea pentru gastronomie nu cunoaște limite. Savoarea preparatelor, dar și aspectul frumos al farfuriei i-au făcut pe Botnea, Dumitrescu și Scărlătescu să se incline în fața unei ambiții rar întâlnite: ”De fiecare dată când m-am tăiat am ajuns la o concluzie – așa nu trebuie să țin cuțitul! Ne străduim, aplicăm cunoștințele noastre de geometrie și matematică pentru a aranja mâncarea în farfurie., au afirmat concurenții.

Ca de obicei, și umorul a fost prezent în platoul ,,Chefi la cuțite”, însoțit de un moment muzical asigurat de Arun Durancea. Dacă ultima data lăutarul a venit deghizat în pirat, de data aceasta s-a decis să impresioneze într-un mod diferit. Concurentul nu doar că i-a cântat lui Sorin Bontea ,,La mulți ani!”, dar a continuat să dea dedicații întregii echipe, adjudecând scena din fața mesei de jurizare ca într-un adevărat concert: ,,Cred că ne ia banii la sfârșit!”, afirmau chefii amuzați. La final, Arun a promis că va cânta și la nunta lui chef Scărlătescu, dar că-l va susține pe jurat și dacă va participa în campania pentru europarlamentari, spre deliciul lui Bontea și Dumitrescu.

Distracția a fost inclusă în meniu luni seara la „Chefi la cuțite”, iar cele mai impecabile preparate au fost un pariu sigur pentru a-i trimite pe concurenți în etapa următoare. Mușchiulețul de porc în crustă de parmesan, budinca de banane cu brânză de vaci, coaste de porc marinate în Cola sau carne de cămilă au fost printre farfuriile care au ajuns în fața celor trei jurați. Spectacolul continuă în această seară de la ora 20:00, unde telespectatorii Antena 1 vor avea parte de o nouă ediție surprinzătoare a celei mai iubite emisiuni culinare, ,,Chefi la cuțite”.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 23 aprilie 2018

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Seara de top pentru Kanal D! Dezvaluirile facute de Diana Belbita, la “WOWBiz”, lider de audienta

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Luni, 23 aprilie, Kanal D a fost lider incontestabil de audienta cu late night show-ul “WOWBiz”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Peste un milion de romani au urmarit aseara emisiunea prezentata de Andreea Mantea si Victor Slav, in care Diana Belbita, concurenta recent eliminata de la “Exatlon”, a pasit in platoul show-ului si a vorbit despre experienta traita pe platourile de filmare din indepartata Republica Dominicana.

Cu o cota de piata de peste 20%, atat pe targetul Comercial, cat si pe segmentul de public National, Kanal D s-a clasat pe primul loc, pe podiumul televiziunilor din Romania.

Aseara, in intervalul 23:04 – 00:37, Kanal D a inregistrat 4,4% rating si 22,0% cota de piata, in randul publicului de la orase, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, 4,8% rating si 20,8% cota de piata, la nivelul populatiei din intreaga tara, si 4,0% rating si 17,3% cota de piata, in randul telespectatorilor de la orase.

Pe intreaga durata de difuzare a show-ului “WOWBiz”, in fiecare minut, peste 800.000 de romani din intreaga tara au urmarit cu sufletul la gura dezvaluirile incendiare facute de Diana Belbita. In minutul de maxima audienta, peste un milion de telespectatori (1.276.000) urmareau cel mai iubit late night show.

 

Tabel Audiente TV pentru toate segmentele de public: Comercial, National si Urban:

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4,422,0198
 Antena 12,412,1109
 Pro TV2,010,191
WOW BIZPro Cinema0,94,238
23:04-24:37Antena 30,83,935
 Realitatea TV0,73,330
 Pro 20,52,724
 Disney Junior0,52,321
 AXN0,42,018
 DigiSport 10,41,917
Source: Kantar Media Romania    
Date: 23.04.2018    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4,820,8856
 Pro TV2,510,6439
 Antena 11,98,2339
WOW BIZAntena 31,45,9244
23:04-24:37Romania TV1,14,6188
 TVR 11,04,3175
 Antena Stars0,83,3138
 Prima TV0,62,8115
 Realitatea TV0,62,6108
 B1TV0,52,289
Source: Kantar Media Romania    
Date: 23.04.2018    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4,017,3389
 Antena 12,39,9223
 Antena 32,19,1205
WOW BIZPro TV1,98,3187
23:04-24:37Romania TV1,35,5125
 Antena Stars0,93,988
 Realitatea TV0,93,784
 TVR 10,72,966
 AXN0,62,862
 Pro Cinema0,62,862
Source: Kantar Media Romania    
Date: 23.04.2018    

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending