Connect with us

Marketing

Ce aduce in plus Marketing Automation si care sunt miturile din jurul acestui proces

Published

on

 

Stii de ce tot mai multi marketeri aleg sa aplice solutia de automatizare de marketing in businessurile lor?

Pentru ca nu vorbim doar despre un soft inteligent cu ajutorul caruia poti trimite campanii de email sau colecta date despre useri, ci despre o solutie inovatoare care poate sa masoare actiunile de marketing / fluxul de lucru si sa automatizeze tot procesul unui intreg departament, ceea ce duce la  optimizarea si eficientizarea proceselor de marketing – de la campanii de email marketing pana la continut dinamic pe website. Totul printr-un soft inteligent, customizat pe nevoile companiei.

 

Care sunt ”responsabilitatile” unui soft de marketing automation?

Pornind de la personalizarea continutului de site si terminand cu cresterea ratei de conversie, un soft de marketing automation aduce numai beneficii companiei care il achizitioneaza. Sa o luam cu inceputul. Softurile de marketing automation pot fi conectate cu CRM-urile existente (sau nu). Nu este un musto do, este o optiune care poate fi implementata. Mai departe, de la campaniile de marketing online, segmentarea bazei de date,  optimizarea procesului de vanzare, automatizarea proceselor de marketing si pana la analiza comportamentala a potentialilor clienti, totul poate fi obtinut cu ajutorul marketing automation.

 

Ce spun marketerii din Romania?

 

In Romania solutiile de marketing automation sunt abia la inceput! Exista cativa mari provideri internationali si cateva proiecte dezvoltate pe piata autohtona. Totusi, automatizarea de marketing in Romania este inca un concept nou, despre care toti vorbesc, dar foarte putini au pareri avizate. Marile companii, care folosesc deja softuri de marketing automation, sustin ca este un produs intuitiv si inteligent, mai mult decat necesar oricarui departament de marketing.

 

Marketing automation functioneaza doar in cazul companiilor mari?

 

Cu siguranta nu. Orice companie, mica sau mijlocie, care isi doreste o optimizare a costurilor si o eficientizare a proceselor de marketing, ar putea conta pe marketing automation. Daca intr-o companie mare resursele umane sunt generoase, intr-o companie mica timpul alocat de fiecare angajat unui proiect ar trebui sa poata fi cuantificat (de preferat pe plus). Ei bine, cu ajutorul softurilor de marketing automation se pot crea procese automate pentru fiecare pas, fiecare actiune de marketing, campanie, analiza de site, etc. Altfel spus, cu ajutorul acestui soft economisesti resurse si primesti solutii adiacente unui customer relationship.

 

3 mituri despre procesele de automatizare din marketing

Acum ti-e clar: cu ajutorul marketing automation poti genera noi lead-uri folosindu-te de Social Media, de website-ul companiei sau de emailurile trimise catre clienti si potentiali clienti. Practic toate procesele de marketing se automatizeaza si urmeaza un sir de actiuni programate in functie target, de mediul in care sunt abordate contactele din baza de date sau de obiectivul campaniei. Evident, este nevoie de un proces de implementare pentru ca totul sa mearga ca pe roate. Totusi, pentru a evita ca pe viitor sa cazi in capcana miturilor legate de marketing automation, citeste mai jos care sunt cele mai des intalnite confuzii pe care companiile le fac atunci cand vorbesc despre marketing automation:

O data si gata?

Unul dintre cele mai populare mituri este acela ca solutiile de marketing automation ar fi utile pentru o campanie/o situatie si…cam atat. La fel cum nu ne cumparam abonamente de transport in comun pentru o singura calatorie, nu putem achizitiona un soft de marketing automation pentru o singura campanie.

Pana si campaniile de testare A/B au nevoie de timp pentru a putea fi implementate, pentru a se corela in intregime cu targetul si pentru a putea colecta rezultate demne de o analiza. La fel si cu soft-urile de marketing automation. Nu se intampla totul peste noapte, cu siguranta, dar nici nu vorbim despre soft-uri de unica folosinta.

 

Se potrivesc doar campaniilor de email marketing?

Complet neadevarat. Marketing automation poate fi integrat pe aproape toate canalele de comunicare online. Vorbim aici despre social media, landing pages, campanii de lead-generation, activitati de management activities si multe altele. Este adevarat ca rezultatele campaniilor de email ar putea aduce cele mai relevante date pentru analiza si ca performanta unui soft de marketing automation poate fi masurata mai bine intr-o campanie de email marketing, insa aceasta este doar o completare, nicidecum un maxim de potential.

 

Automatizarea inseamna robotizare?

Cand auzim de procese automate, mintea ne zboara spre roboti si excludem partea umana. Acest mit a speriat marketerii la inceputurile conceptului de marketing automation. Totusi, ce se omite este faptul ca un soft de marketing automation pune lucrurile in miscare doar atunci cand o minte umana da comenzile. Marketing automation nu are ca obiectiv inlocuirea departamentelor de marketing, ci completarea solutiilor de eficientizare a tuturor proceselor care sprijina dezvoltarea unui business.

 

Alex Rada (Consultant Automatizare Marketing&Product Manager InboxTarget): „Marketing Automation este un fel de revolutie industriala din secolul 19 in acest domeniu. Doar ca are loc mult mai rapid si permite celor care il utilizeaza primii sa castige teren in fata competitiei!”

 

Adrian Niculescu (Copywriter, Business Coach, Trainer, Speaker, Online&Real-Estate Entrepreneur): „In 2017 marketingul inseamna foarte multa persuasiune si tehnologie. Daca emotiile si triggerele care fac un consumator sa achizitioneze un produs sau un serviciu au ramas neschimbate, tehnologia a evoluat cu viteza luminii. Niciodata nu a fost mai usor sa automatizezi activitatile de generare de lead-uri, follow-up si transformarea lead-urilor in clienti, insa necesita de cele mai multe ori nu neaparat resurse financiare suplimentare, cat un nou mod de a gandi”.

 

Mikey Has (Vloggerul nr 1 din Romania & Antreprenor): „Nu multe domenii se pot lăuda cu o creștere atât de rapidă ca cel al coținutului video online. Trăim vremuri interesante în care obiceiul de consum al oamenilor se muta pe internet, iar dacă ești pregătit să îl întâmpini, câștigurile pot fi considerabile. Asta facem noi la Viral Studios. Cu 500mp de studio, peste 10 influenceri în portofoliu si diverse proiecte de acaparare a nișelor, satisfacem nevoia de consum a românilor și nu numai. Și când te gândești că totul a pornit dintr-o joacă J”.

 

 

Teoria e usoara, practica ne omoara

Implementarea unei solutii de marketing automation difera de la un domeniu la altul. Poti afla pe larg tot ce presupune un proces de marketing automation si cum poate fi implementat cu succes venind la cea de-a 9a editie a Conferintei „Marketing in Direct”, care va avea loc pe 26 Septembrie 2017 la Clubul Diplomatic Bucuresti.

 

Conferinta cu tema “Seductia Influentatorilor versus Marketingul automatizat” te asteapta cu recomandarile unor Influenceri & Strategi consacrati: Mikey Haș (Vloggerul nr 1 din Romania & Antreprenor), Radu Moraru (Nasul.tv & Antreprenor), Serban Huidu (owner Cronica Carcotasilor & Co-owner cronicipebune.ro), Marius Calugaru Blogatu.Ro (Blogger, YouTuber, pasionat de tehnologie-online-marketing), Adrian Niculescu (Copywriter, Business Coach, Trainer, Speaker, Online&Real-Estate Entrepreneur), Alex Rada (Consultant Automatizare Marketing & Product Manager InboxTarget), Adina Necula (Beauty Specialist & Founder LadyLike), Dana Sota (Beauty & Wellness Consultant), Geanina Staicu-Avram (The best Food blogger JamilaCuisine.ro) si Mihaela Tatu (Trainer Tehnica si Arta Comunicarii). Moderatorul editiei va fi Laura Dragomir (Speaker si Trainer Managementul Comunicarii & Public Speaking).

 

Partenerii evenimentului: Budureasca, Profi, Siveco, Serousi, Diamond by Adesgo, Dormeo, Boromir, Sanovita, LaDorna, Herbagen, Just Master Activities (Touch), Redd’s, Sprinter Promotion, Intercontinental, Angels Distributions, Gett’s, Rental Media, MultiversArts, ProfiPrint, Happy Cinema, Giotto, ProfiPrint, Piramida, Gerlinea, Marketing Romania, Listafirme.ro, ClausWeb, Tailor Events, Nikon, BlitzTV, Agerpres, Romania Libera, Sapte Seri, InMedia (Eva.ro), Rol.ro, RadardeMedia.ro, DCNews.ro, ManagerExpress.ro, Radio Romania Actualitati, Ziare.com, Business24.ro, SmartFinancial.ro, OrdineaZilei.ro, Chic-Elite.ro, Cariereonline.ro, Finzoom.ro, CalendarEvenimente.ro, Rabbit Media.

 

Mai multe detalii pe www.marketingindirect.ro

 

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. NicuAurel

    22 septembrie 2017 at 03:50

    Hai sa va spun smecherilor De calitate ce inseamna asta continut De slaba calitate. N-am sa va spun De unde a apārut totul ori cum a luat amploare, c. e. r. t. este ca e fara precedent. Aceasta inseamna continut De slaba îndoielnic mai vid decat bravo ai still si chiar capatos la un loc fie el si porno fara cenzura. Pt ca ei vor sa-si daca cincinalul De livrat publicitate si in on line cu success De aceia. Iar aceste servici se vor scumpi. Pana la urma tot calitatea programelor invinge, iar cine vrea sa bage bani in asta si nu in programe nu are decat. Laturi cu audienta maxima pe click bait artificiali la care s-au uitat zombie De roboti ca oamenii. Este o munca si cu aceste minunate programe care sunt ca si cip-urile De usoare si De ieftine cu transmisie la distantā. „S-a experimentat” pe bloggeri ei au fost masa De manevra /disecare „beta”. Si au avut succes unii, acum sa incerce si televiziunile or nu mai mor doar se pot manca intre ele daca mai au principii!, bani din publicitate virtuala sunt destui, ((: s-au uitat robotii nu publicul comercial ori altii|:

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Omni – platformă de marketing de precizie cu scalabilitate largă în creație, media și CRM

Published

on

 

Liderul global în marketing și comunicare corporativă, Omnicom Group, Inc. (NYSE: OMC), anunță lansarea Omni, o platformă de marketing bazată pe targetarea de precizie creată pentru a identifica și defini experiențe de consum personalizate, scalabile pentru disciplinele creative, media, CRM, precum și pentru alte arii de expertiză Omnicom.

Omni furnizează date despre consumator care pot fi colectate, urmărite dinamic și împărtășite în toate practicile de marketing. Omni transformă modul în care echipele Omnicom lucrează, colaborează și aduc plus valoare, de la generarea de statistici, până la construirea audienței, planificarea canalelor, implementarea creativă și distribuirea mesajelor. Pentru că fiecare consumator are o interacțiune diferită cu brandurile, datele colectate sunt măsurate și optimizate în permanență.

Nucleul Omni este cel mai cuprinzător grafic de identitate a consumatorului din întreaga industrie – o bază de date a consumatorilor conectați, construită în baza mai multor surse incluzând Neustar, LiveRamp, Experian și multe altele. Graficul de identitate corelează comportamentele consumatorilor secundă cu secundă pentru a descoperi modul în care oamenii dezvoltă conexiuni, interacționează și tranzacționează cu brandurile; mixând seturi de date printr-o metodologie care respectă reglementările regionale și politicile de confidențialitate.

Comportamentele de consum sunt cartografiate într-un grafic la fel de cuprinzător, care oferă o imagine precisă a calității, valorii și disponibilității variabilelor de date din piață. Acest plan ramificat este activat printr-un flux de lucru și un motor de conținut care le permite echipelor agenției Omnicom să livreze în mod eficient mesaje personalizate consumatorilor.

„Când am lansat Annalect, cu șapte ani în urmă, ne-am dedicat transformării efectelor datelor și analizelor asupra mass-media. Cu Omni, extindem tot ceea ce am învățat, pentru a transforma întregul proces de marketing”, a declarat Daryl Simm, CEO al Omnicom Media Group. „Omni coagulează talentul nostru într-o viziune unică asupra consumatorului și contribuie la crearea celor mai bune idei integrate care să aducă succes clienților noștri.”

Directorul executiv al Omnicom Digital, Jonathan Nelson, a adăugat: „Până acum, ideea personalizării în masă a fost mai degrabă un deziderat decât o realitate. Omni schimbă asta. Vorbim despre marketingul de precizie scalabil, în acțiune. Noua platformă poate aduce plus valoare tuturor clienților Omnicom pe multiple paliere.”

Suntem extrem de încântați că vom putea folosi și noi, în biroul din România, acest instrument ce permite scanarea în detaliu a consumatorului pentru a genera o personalizare a strategiilor de targetare nemaîntalnită până acum în industrie. Vom contribui la cartografierea globală prin adăugarea în platformă a tuturor informațiilor disponibile despre consumatorii din România și, astfel, vom putea să granulăm targetarea și din perspectiva locală.”, a declarat Liana Mihai, CEO OMD România.
Dezvoltat și găzduit de Annalect, în parteneriat cu OPMG (Omnicom Precision Marketing Group), Omni este un demers ce continuă strategia de neutralitate a grupului, la nivel de data management. Acest lucru asigură agilitatea și flexibilitatea de a identifica în permanență vânzătorii și furnizorii de aplicații potrivite într-un ecosistem de date și tehnologii în continuă schimbare. În plus, Omni este conceput să se integreze cu furnizorii de cloud marketing, permițând clienților să fructifice datele pe care le dețin.

Lansarea Omni vine după câteva luni de implementare a platformei în anumite proiecte selectate  de creație, media și CRM. Implementarea Omni va continua în toate agențiile de top ale Omnicom.

 

DESPRE OMNICOM GROUP INC.
Omnicom Group (www.omnicomgroup.com) este o companie globală de top marketing și comunicare corporativă. Rețeua Omnicom și numeroase firme specializate oferă publicitate, strategie media (planificare și cumpărare), marketing digital și interactiv, marketing direct și promoțional, relații publice și alte servicii de comunicare specializate ce deservesc 5.000 de clienți din peste 100 de țări.

DESPRE GRUPUL OMNICOM MEDIA
Omnicom Media Group (OMG) este divizia de servicii media a Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC), lider mondial în publicitate, marketing și comunicare corporativă, care oferă servicii către peste 5.000 de clienți din peste 100 de țări. Omnicom Media Group include agențiile de media full-service Hearts & Science, OMD și PHD; platforma de date și analiză Annalect; Resolution Performance Media; și o serie de companii de comunicare media și specializate.

DESPRE OMD

OMD este o companie internațională de marketing și comunicare, cea mai mare și mai premiată din lume. Recunoscută la nivel global pentru serviciile inovative şi amprenta creativă, precum şi pentru viziunea strategică integratoare, OMD asigură o gamă largă de servicii la nivel global: strategie de comunicare, planificare media, cumpărare spaţiu media, execuţie digitală, generare de conţinut, entertainment marketing, sponsorizări şi brand analytics. OMD lucrează pentru companii de top la nivel Mondial: Renault, PepsiCo, Liberty Global și The Walt Disney Company.

OMD a primit de-a lungul timpului numeroase premii și distincții, inclusiv titlul de “Media Network of the Year” la Cannes Lions 2017, titlul de “cea mai creativă și inovativă agenție din lume” pentru 11 ani consecutiv în clasamentul Gunn Report for Media 2016, distincția de “Agency Network of the Year” în cadrul Festival of Media Global în 2015 și 2016 și s-a aflat în topul indexului eficienței realizat de Effie timp de cinci ani consecutiv. În anul 2018 OMD a primit distincția de „Most Medaled Media Network” la Cannes Lions Festival of Creativity.

OMD este parte a Omnicom Media Group, divizia serviciilor de media a Omnicom Group Inc.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Marketing

EY câștigă un renumit premiu acordat de Marketing Society pentru campania sa globală de brand

Published

on

 

Campania globală de brand EY a câștigat Premiul de Excelență pentru Business-to-Business Marketing în cadrul competiției globale Marketing Society 2018.

EY a avut o competiție puternică din partea altor branduri de renume, printre care Thomson Reuters, HSBC, Centrica, BT Sport Business și Thinkbox.

Juriul internațional, alcătuit dintr-un grup de profesioniști de marketing de elită, a analizat campania de comunicare de brand a EY de la crearea sa în 2015 și a punctat originalitatea ideii de Better Questions, caracterul distinctiv al campaniei și capacitatea sa de a schimba percepțiile.

Pe parcursul jurizării, Brand Finance, o agenție independentă de măsurare a percepției de brand, a identificat următoarele rezultate pentru EY:

  • brand equity puternic (instrument de măsurare a brandului): EY este AAA+ global brand;
  • în 2017, EY a urcat pe locul 16 în topul celor mai puternice branduri, un avans semnificativ comparativ cu locul 50 ocupat în 2015;
  • EY a cunoscut cea mai mare creștere a valorii brandului, de 55,8% între anii 2015-2017 și o creștere de 28,5% în 2017.

 

Directorul global EY al Departamentului de Brand, Marketing și Comunicare, Karen Hopkins a declarat: „Acest premiu consolidează modul în care campania de comunicare a susținut schimbările majore din companie, confirmate și de rezultatele studiului global privind brandul nostru și creșterea lui vizibilă în comparație cu concurenții noștri. Este clar că, în continuare, campania noastră globală va avea un impact mare și mulțumesc tuturor celor din echipele de Brand, Marketing și Comunicare care au contribuit la aceste realizări semnificative”.

Adriana Tabac, Director de Brand, Marketing și Comunicare EY România completează:

”Mai mult decât o campanie de comunicare, Better Questions este o sursă permanentă de inspirație, provocându-ne să găsim soluții mai bune și să inovăm. În România, de exemplu, am derulat proiectul ”25 de întrebări pentru viitorul României”, al cărui concept a pornit de la campania globală.”

 

Despre campania EY Better questions

În 2015, EY a avut nevoie de o schimbare pentru a-și atinge obiectivul global de a se dezvolta într-un mediu din ce în ce mai turbulent. Construirea unui brand puternic și distinctiv a fost un factor esențial. Modul în care funcționează organizația a oferit perspectiva strategiei de campanie și a ideii creative din spatele ei. Cercetările au arătat că oamenii din EY nu sunt profesioniști obișnuiți. Aceștia sunt mai fermi în căutarea unor soluții mai bune, punând întrebări, adesea neașteptate, care oferă răspunsuri mai bune: cu cât întrebarea este mai bună, cu atât este mai bun răspunsul și cu atât mai bine funcționează lumea.

Ideea s-a concretizat în 2016, printr-o campanie integrată, #BetterQuestions, care a parcurs piețele cheie din întreaga lume, printr-o gamă largă de canale, inclusiv publicitate aeroportuară, parteneriate media regionale, social media și evenimente experimentale. Toate acestea au condus la crearea unui hub digital interactiv – betterworkingworld.com.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Promovare Google AdWords sau SEO? Lămuriri de la experții E-Advertising

Published

on

 

Promovarea în mediul virtual a devenit un aspect crucial, care poate să urce un business pe culmile succesului, dar care poate de asemenea să îl „îngroape”, atunci când nu există.

Metodele de promovare care se numără printre cele mai valoroase instrumente atunci când vine vorba de marketing digital sunt AdWords și SEO. Care este însă calea de urmat? Care dintre aceste metode este mai indicată? Câteva lămuriri ne-au oferit experții de la E-Advertising – agenție de digital marketing cu focus pe SEO recunoscută pentru calitatea serviciilor oferite.

Câteva cuvinte despre promovarea prin Google AdWords

Este vorba despre o platformă de publicitate deținută de Google, pe care o pot utiliza agențiile de publicitate pentru a plasa anunțuri în paginile de rezultate în urma căutărilor efectuate pe Google, dar și în numeroase alte site-uri participante la programul AdWords. Atunci când vorbim despre promovare Google AdWords, vorbim practic despre un uriaș sistem în care advertiserii licitează pentru locurile de publicitate disponibile.

SEO – ce este și cum poate să ajute

Este vorba despre un proces complex, care vizează optimizarea website-urilor și/sau a paginilor web în vederea obținerii unor poziționări cât mai bune ale acestora în rezultatele oferite de motoarele de căutare pe cuvinte cheie specifice nișei pe care activează site-urile în cauză. Un website optimizat devine automat mai „prietenos” cu motoarele de căutare, care îl pot parcurge și indexa mai ușor, dovedindu-se în același timp mai util și mai relevant pentru utilizatori.

AdWords versus SEO – repere comparative

Pentru a lămuri pe deplin situația, specialiștii de la E-Advertising ne-au menționat două repere comparative între SEO și AdWords:

  • Traficul obținut din AdWords este plătit, în timp ce traficul provenit din SEO este gratuit. Unii ar putea contrazice această idee, însă explicația e simplă, chiar dacă și serviciile SEO presupun costuri. Diferența în acest caz constă în rezultatele de durată și traficul organic oferite de SEO, chiar și după încetarea colaborării cu o agenție specializată pe aceste servicii, spre deosebire de AdWords, care încetează să mai furnizeze trafic odată ce bugetul alocat se epuizează.
  • Promovarea Google AdWords oferă rezultate mai rapide decât SEO. Campaniile publicitare, odată realizate, reușesc să genereze rapid trafic targetat în funcție de interesele specifice ale utilizatorilor. Dacă se alege calea promovării prin SEO, poziționările bune în clasamentul Google și generarea de trafic necesită o perioadă mai îndelungată de timp și eforturi susținute în acest sens.

Ce alegi pentru business-ul tău? AdWords sau SEO?

Răspunsul la această întrebare depinde de nevoile business-ului în cauză, după cum specifică și experții de la E-Advertising.

În situația în care se doresc rezultate rapide, ușor de cuantificat și monitorizat, în vederea vânzării, identificării de noi clienți sau chiar de testare a produselor și serviciilor, a alege promovare Google AdWords este o recomandare – în special pentru afaceri la început de drum sau care își doresc să atragă rapid trafic bine targetat.

Pe de altă parte, nu trebuie dată la o parte optimizarea SEO a site-ului. Folosirea marketingului prin continut, optimizarea acestuia pentru motoarele de căutare în vederea obținerii de trafic organic suplimentar și promovarea conținutului optimizat în mediile sociale (rețele de socializare sau social media) reprezintă o rețetă care poate aduce succesul pentru orice business care activează în online. Se va realiza astfel consolidarea afacerii, care va avea parte de rezultate și trafic organic pe termen lung, dacă măsurile implementate vor fi cele care pot avantaja business-ul, crescându-i valoarea în ochii motoarelor de căutare, dar și al utilizatorilor.

Scurtă concluzie

Pentru unii poate părea paradoxal, însă SEO și AdWords nu sunt de fapt concurenți. La întrebarea „Ce alegi pentru business-ul tău? AdWords sau SEO?” răspunsul e unul simplu: AMBELE. Pe termen scurt, AdWords este un instrument de marketing digital care poate atrage trafic rapid, însă este nevoie și de SEO pentru a menține și a îmbunătăți pe termen lung rezultatele în ceea ce privește poziționările și traficul organic atras. Cei interesați de aceste servicii pot obține mai multe informații contactând reprezentanții E-Advertising – datele de contact pot fi găsite pe site-ul oficial e-advertising.co.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending