Connect with us

Marketing

Ce aduce in plus Marketing Automation si care sunt miturile din jurul acestui proces

Published

on

Stii de ce tot mai multi marketeri aleg sa aplice solutia de automatizare de marketing in businessurile lor?

Pentru ca nu vorbim doar despre un soft inteligent cu ajutorul caruia poti trimite campanii de email sau colecta date despre useri, ci despre o solutie inovatoare care poate sa masoare actiunile de marketing / fluxul de lucru si sa automatizeze tot procesul unui intreg departament, ceea ce duce la  optimizarea si eficientizarea proceselor de marketing – de la campanii de email marketing pana la continut dinamic pe website. Totul printr-un soft inteligent, customizat pe nevoile companiei.

 

Care sunt ”responsabilitatile” unui soft de marketing automation?

Pornind de la personalizarea continutului de site si terminand cu cresterea ratei de conversie, un soft de marketing automation aduce numai beneficii companiei care il achizitioneaza. Sa o luam cu inceputul. Softurile de marketing automation pot fi conectate cu CRM-urile existente (sau nu). Nu este un musto do, este o optiune care poate fi implementata. Mai departe, de la campaniile de marketing online, segmentarea bazei de date,  optimizarea procesului de vanzare, automatizarea proceselor de marketing si pana la analiza comportamentala a potentialilor clienti, totul poate fi obtinut cu ajutorul marketing automation.

 

Ce spun marketerii din Romania?

 

In Romania solutiile de marketing automation sunt abia la inceput! Exista cativa mari provideri internationali si cateva proiecte dezvoltate pe piata autohtona. Totusi, automatizarea de marketing in Romania este inca un concept nou, despre care toti vorbesc, dar foarte putini au pareri avizate. Marile companii, care folosesc deja softuri de marketing automation, sustin ca este un produs intuitiv si inteligent, mai mult decat necesar oricarui departament de marketing.

 

Marketing automation functioneaza doar in cazul companiilor mari?

 

Cu siguranta nu. Orice companie, mica sau mijlocie, care isi doreste o optimizare a costurilor si o eficientizare a proceselor de marketing, ar putea conta pe marketing automation. Daca intr-o companie mare resursele umane sunt generoase, intr-o companie mica timpul alocat de fiecare angajat unui proiect ar trebui sa poata fi cuantificat (de preferat pe plus). Ei bine, cu ajutorul softurilor de marketing automation se pot crea procese automate pentru fiecare pas, fiecare actiune de marketing, campanie, analiza de site, etc. Altfel spus, cu ajutorul acestui soft economisesti resurse si primesti solutii adiacente unui customer relationship.

 

3 mituri despre procesele de automatizare din marketing

Acum ti-e clar: cu ajutorul marketing automation poti genera noi lead-uri folosindu-te de Social Media, de website-ul companiei sau de emailurile trimise catre clienti si potentiali clienti. Practic toate procesele de marketing se automatizeaza si urmeaza un sir de actiuni programate in functie target, de mediul in care sunt abordate contactele din baza de date sau de obiectivul campaniei. Evident, este nevoie de un proces de implementare pentru ca totul sa mearga ca pe roate. Totusi, pentru a evita ca pe viitor sa cazi in capcana miturilor legate de marketing automation, citeste mai jos care sunt cele mai des intalnite confuzii pe care companiile le fac atunci cand vorbesc despre marketing automation:

O data si gata?

Unul dintre cele mai populare mituri este acela ca solutiile de marketing automation ar fi utile pentru o campanie/o situatie si…cam atat. La fel cum nu ne cumparam abonamente de transport in comun pentru o singura calatorie, nu putem achizitiona un soft de marketing automation pentru o singura campanie.

Pana si campaniile de testare A/B au nevoie de timp pentru a putea fi implementate, pentru a se corela in intregime cu targetul si pentru a putea colecta rezultate demne de o analiza. La fel si cu soft-urile de marketing automation. Nu se intampla totul peste noapte, cu siguranta, dar nici nu vorbim despre soft-uri de unica folosinta.

 

Se potrivesc doar campaniilor de email marketing?

Complet neadevarat. Marketing automation poate fi integrat pe aproape toate canalele de comunicare online. Vorbim aici despre social media, landing pages, campanii de lead-generation, activitati de management activities si multe altele. Este adevarat ca rezultatele campaniilor de email ar putea aduce cele mai relevante date pentru analiza si ca performanta unui soft de marketing automation poate fi masurata mai bine intr-o campanie de email marketing, insa aceasta este doar o completare, nicidecum un maxim de potential.

 

Automatizarea inseamna robotizare?

Cand auzim de procese automate, mintea ne zboara spre roboti si excludem partea umana. Acest mit a speriat marketerii la inceputurile conceptului de marketing automation. Totusi, ce se omite este faptul ca un soft de marketing automation pune lucrurile in miscare doar atunci cand o minte umana da comenzile. Marketing automation nu are ca obiectiv inlocuirea departamentelor de marketing, ci completarea solutiilor de eficientizare a tuturor proceselor care sprijina dezvoltarea unui business.

 

Alex Rada (Consultant Automatizare Marketing&Product Manager InboxTarget): „Marketing Automation este un fel de revolutie industriala din secolul 19 in acest domeniu. Doar ca are loc mult mai rapid si permite celor care il utilizeaza primii sa castige teren in fata competitiei!”

 

Adrian Niculescu (Copywriter, Business Coach, Trainer, Speaker, Online&Real-Estate Entrepreneur): „In 2017 marketingul inseamna foarte multa persuasiune si tehnologie. Daca emotiile si triggerele care fac un consumator sa achizitioneze un produs sau un serviciu au ramas neschimbate, tehnologia a evoluat cu viteza luminii. Niciodata nu a fost mai usor sa automatizezi activitatile de generare de lead-uri, follow-up si transformarea lead-urilor in clienti, insa necesita de cele mai multe ori nu neaparat resurse financiare suplimentare, cat un nou mod de a gandi”.

 

Mikey Has (Vloggerul nr 1 din Romania & Antreprenor): „Nu multe domenii se pot lăuda cu o creștere atât de rapidă ca cel al coținutului video online. Trăim vremuri interesante în care obiceiul de consum al oamenilor se muta pe internet, iar dacă ești pregătit să îl întâmpini, câștigurile pot fi considerabile. Asta facem noi la Viral Studios. Cu 500mp de studio, peste 10 influenceri în portofoliu si diverse proiecte de acaparare a nișelor, satisfacem nevoia de consum a românilor și nu numai. Și când te gândești că totul a pornit dintr-o joacă J”.

 

 

Teoria e usoara, practica ne omoara

Implementarea unei solutii de marketing automation difera de la un domeniu la altul. Poti afla pe larg tot ce presupune un proces de marketing automation si cum poate fi implementat cu succes venind la cea de-a 9a editie a Conferintei „Marketing in Direct”, care va avea loc pe 26 Septembrie 2017 la Clubul Diplomatic Bucuresti.

 

Conferinta cu tema “Seductia Influentatorilor versus Marketingul automatizat” te asteapta cu recomandarile unor Influenceri & Strategi consacrati: Mikey Haș (Vloggerul nr 1 din Romania & Antreprenor), Radu Moraru (Nasul.tv & Antreprenor), Serban Huidu (owner Cronica Carcotasilor & Co-owner cronicipebune.ro), Marius Calugaru Blogatu.Ro (Blogger, YouTuber, pasionat de tehnologie-online-marketing), Adrian Niculescu (Copywriter, Business Coach, Trainer, Speaker, Online&Real-Estate Entrepreneur), Alex Rada (Consultant Automatizare Marketing & Product Manager InboxTarget), Adina Necula (Beauty Specialist & Founder LadyLike), Dana Sota (Beauty & Wellness Consultant), Geanina Staicu-Avram (The best Food blogger JamilaCuisine.ro) si Mihaela Tatu (Trainer Tehnica si Arta Comunicarii). Moderatorul editiei va fi Laura Dragomir (Speaker si Trainer Managementul Comunicarii & Public Speaking).

 

Partenerii evenimentului: Budureasca, Profi, Siveco, Serousi, Diamond by Adesgo, Dormeo, Boromir, Sanovita, LaDorna, Herbagen, Just Master Activities (Touch), Redd’s, Sprinter Promotion, Intercontinental, Angels Distributions, Gett’s, Rental Media, MultiversArts, ProfiPrint, Happy Cinema, Giotto, ProfiPrint, Piramida, Gerlinea, Marketing Romania, Listafirme.ro, ClausWeb, Tailor Events, Nikon, BlitzTV, Agerpres, Romania Libera, Sapte Seri, InMedia (Eva.ro), Rol.ro, RadardeMedia.ro, DCNews.ro, ManagerExpress.ro, Radio Romania Actualitati, Ziare.com, Business24.ro, SmartFinancial.ro, OrdineaZilei.ro, Chic-Elite.ro, Cariereonline.ro, Finzoom.ro, CalendarEvenimente.ro, Rabbit Media.

 

Mai multe detalii pe www.marketingindirect.ro

 

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Loading...
1 Comment

1 Comment

  1. NicuAurel

    22 septembrie 2017 at 03:50

    Hai sa va spun smecherilor De calitate ce inseamna asta continut De slaba calitate. N-am sa va spun De unde a apārut totul ori cum a luat amploare, c. e. r. t. este ca e fara precedent. Aceasta inseamna continut De slaba îndoielnic mai vid decat bravo ai still si chiar capatos la un loc fie el si porno fara cenzura. Pt ca ei vor sa-si daca cincinalul De livrat publicitate si in on line cu success De aceia. Iar aceste servici se vor scumpi. Pana la urma tot calitatea programelor invinge, iar cine vrea sa bage bani in asta si nu in programe nu are decat. Laturi cu audienta maxima pe click bait artificiali la care s-au uitat zombie De roboti ca oamenii. Este o munca si cu aceste minunate programe care sunt ca si cip-urile De usoare si De ieftine cu transmisie la distantā. „S-a experimentat” pe bloggeri ei au fost masa De manevra /disecare „beta”. Si au avut succes unii, acum sa incerce si televiziunile or nu mai mor doar se pot manca intre ele daca mai au principii!, bani din publicitate virtuala sunt destui, ((: s-au uitat robotii nu publicul comercial ori altii|:

Lasă un răspuns

Marketing

Syscom Digital pariază pe marketing experiențial şi derulează în România proiecte în premieră

Published

on

În ultimii ani, odată cu dezvoltarea ariei de servicii digitale, marketingul tradițional offline prinde noi forme.

 

Marketerii ştiu că cea mai bună metodă de a vinde un produs este să stabileşti o conexiune emoțională cu consumatorii, iar pentru asta trebuie să le oferi experiențe autentice. Marketingul experiențial este o modalitate eficientă şi spectaculoasă de a-i implica pe consumatori, oferindu-le posibilitatea de a interacționa cu brandul într-un mod distractiv. Creăm contexte experimentale şi dezvoltăm tehnici pentru a genera diferențiere pentru mărcile clienților noştri, furnizând totodată plusvaloare pentru consumatori.”, declară Maia Novolan, managing director la Syscom Digital, agenție de marketing interactiv, mobile, online şi componente digitale, care derulează de peste 8 ani proiecte complexe de consumer interaction.

 

Conform statisticilor, 98% dintre consumatori sunt mai determinați să cumpere un produs după o activare experiențială, 87% dintre ei îl cumpără, iar 70% dintre cumparatori devin clienți şi a doua oară.

 

Din perspectiva mecanicilor de marketing, integrarea elementelor digitale în zona de offline este un proces ceva mai complex decât includerea unui link, hashtag sau cod QR pe elemente din mediul offline, cum ar fi afişajul la raft sau panourile publicitare. “Marketingul experiențial creează avantaje competitive şi experiențe de brand complexe cu mai multe touchpoint-uri. Tehnologia redefineşte spațiul, timpul şi obiceiurile consumatorilor. Aici, experiența noastră în digital ne ajută pentru că, punând la mijloc device-uri şi alte tool-uri digitale, knowledge, platforme sociale sau alte canale adiacente (outdoor digital, SMS, NFC), transpunem consumatorii într-un mod inovator din online in offline şi invers, prin diverse concepte creative şi experiențe fizice, mai interesante pentru ei si mai eficiente pentru marketeri.”, explică Maia Novolan.

 

Prin noua sa divizie, înființată în urmă cu doi ani, Syscom Digital a derulat proiecte de brand engagement în premieră în România.

 

Un astfel de proiect este şi campania națională Coca-Cola “Brățara Oficială a verii”, premiată recent cu locul I la festivalul Webstock 2017, secțiunea Innovation (http://www.2017.webstock.ro/awards.php), proiect implementat de către Syscom Digital, care a avut doar componente mobile de suport. A fost practic prima campanie națională de mare anvergură derulată exclusiv prin intermediul tool-urilor mobile, întregul mecanism de campanie bazându-se pe o platforma mobilă deservita de două aplicații (end-user CokeScan şi enterprise), un website, o flotă de tablete şi telefoanele mobile ale participanților. Aplicația CokeScan oferea utilizatorilor, pe de o parte, posibilitatea de înscriere în campanie prin simpla scanare a codului de bare unic tipărit pe zona specială a etichetei (brățara), iar pe de altă parte, accesul la o selecție a celor mai relevante articole despre muzică, artişti şi cool stuff.

 

Aplicația a fost disponibilă gratuit în AppStore şi Magazin Play, ocupând săptămani la rând locul 1 în topul aplicațiilor gratuite. Platforma generală a campaniei a inclus şi aplicația enterprise CokePrize. Prin intermediul acesteia, echipa Syscom Digital a realizat, prin simpla scanare a brățărilor câştigătoare, redempția digitalizată şi punerea în posesie instant a peste de 250.000 de premii, prin instalarea unei rețele de tablete conectate în timp real la baza de date centrală în toate restaurantele McDonald’s, la Festivalul Untold şi la Festivalul Neversea. Sistemul a oferit avantajul de a livra în timp real organizatorului campaniei date relevante de trafic şi de stoc management. “Din punct de vedere tehnic a fost cea mai complexă campanie promoțională derulată vreodată în România, provocările implementării debutând chiar cu generarea a zeci de milioane de coduri de bare unice, corelate cu alte coduri unice aflate in capac.”, povesteşte Maia Novolan, liderul echipei de implementare.

 

În zona de retail şi evenimente, pe componenta de brand engagement, Syscom Digital dezvoltă concepte creative și mecanici de interacțiune cu consumatorii, cu focus pe rezultate (vânzări) pentru a-i aduce pe consumatori din mediul online și a finaliza experiența (achiziția) în magazine. Agenția dezvoltă proiectele in-house, utilizând device-uri digitale speciale – ecrane touch de dimensiuni mari, totemuri digitale, vitrine interactive, flote de tablete cu aplicații mobile standard sau de realitate augmentată, mecanisme cu componentă Kinect, proiecții interactive, experiențe video 360.

 

Din recuzita proprie a agenției fac parte și infochioșcuri special concepute pentru afișajul dinamic cu conținut personalizat; totemuri Display Touch (TDT), dispozitive digitale interactive proiectate pentru a fi expuse în zone publice pentru brand engagement; proiecții interactive ce permit utilizatorilor să interacționeze în timp real cu o imagine proiectată; ochelari VR care aduc în prim plan senzațiile puternice plasând utilizatorul în mijlocul evenimentelor; caruseluri foto 360° care oferă experiențe vizuale în offline cu finalitate în online, dar şi drone pentru activări de marketing „la înălțime”.

 

Syscom Digital a gestionat până acum proiecte digitale de tip Experiential Marketing inclusiv la evenimente indoor și outdoor, la conferințe, în magazine şi în galerii comerciale (www.proiectedigitalespeciale.ro).

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Marketing

4 secrete ale unei campanii de SMS marketing de succes

Published

on

Statisticile arată că 8,5 trilioane de mesaje SMS sunt trimise, în medie, în fiecare an la nivel global. Zilnic, se trimit de 22 de ori mai multe SMS-uri decât tweet-uri și de 14 ori mai multe decât mesaje pe Facebook.

 
Având toate aceste statistici, nu este de mirare că echipele de marketing găsesc publicitatea prin SMS ca o armă puternică pentru a duce campaniile către succes. În multe industrii, SMS marketing-ul este principală metodă de marketing direct.
În urma mai multor studii de piață pe care le-a desfășurat de-a lungul timpului, specialistul în SMS Marketing, Cosmin Campian de la www.smsadvert.ro, ne oferă câteva sfaturi extrem de utile pentru a desfășura o campanie eficientă:

 

 

1.    Simplu și Scurt
“Regula Simplu și Scurt ar putea fi cea mai importantă dintre toate și te poate conduce la rezultate uimitoare. Majoritatea companiilor de telefonie mobilă limitează mesajele la 160 de caractere, este foarte important ca mesajul tău să se încadreze în această limită sau cel puțin prima parte a mesajului să transmită esența campaniei tale. Un mesaj de exemplu ar fi: La următoarea comandă aveți reducere 40%. Oferta expiră în două zile. Intră pe smsadvert.ro. Acest mesaj poate face minuni deoarece este drept la țintă, conține instrucțiuni simple și te anunță că oferta expiră curând, ceea ce îndreaptă clientul către o acțiune imediată. Este important întototodată ca într-o campanie de SMS marketing să incluzi o ofertă de care să fii sigur că ar putea fi pe placul celor mai mulți destinatari”, explică specialistul.

2.    Alege momentul potrivit
“Întodeauna campaniile care au un termen limită de expirare, preferabil ca acesta să fie de maxim 2-3 zile, beneficiază de un succes mai mare decât cele care conțin oferte pe perioade nelimitate. De asemenea, s-a dovedit în timp ca fiind mai eficiente campaniile desfășurate în jurul orei 10 dimineață. Campaniile desfășurate în weekend au un impact mai mic de regulă. Aceste reguli se aplică în majoritatea campaniilor de SMS marketing, dar nu se aplică în toate cazurile. Testează ore și zile diferite, apoi evaluează rezultatele pentru a te asigura că desfășori campaniile tale la momentul potrivit”, explică specialistul de la www.smsadvert.ro.

3.    Segmentarea clienților
“Foarte multă lume, dintre cei care s-au abonat deja la notificări, se plânge de mesajele de marketing pe care le primesc și le consideră adesea nefolositoare. Încearcă să trimiți întodeauna mesaje utile pentru clienții tăi, mesajele trebuie să fie personalizate în funcție de nevoile lor. Creează liste diferite de contacte în funcție de vârstă, interese, acțiuni înregistrate în site-ul sau aplicația ta. Având în vedere că majoritatea persoanelor folosesc deja un smartphone, asigură-te că măsori impactul campaniilor și astfel te apropii de nevoile fiecărui client”, declară Cosmin Campian de la www.smsadvert.ro.

4.    Scurtează link-urile
“Link-urile din campaniile tale pot fi foarte lungi și nu se încadrează în cele 160 de caractere disponibile într-un mesaj. Folosește servicii precum Goo.gl sau Bit.ly pentru a scurta link-urile. Un alt avantaj pe care ți-l oferă link-urile scurte este acela de a monitoriza mai ușor click-urile din mesajele SMS trimise de ține, astfel vei putea vedea care este impactul campaniei tale de SMS marketing”, conchide specialistul în marketing de la www.smsadvert.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Marketing

Marketing in Direct: „Cand ai terminat bugetul, ai inchis campania. Cu un influentator nu e asa simplu.”

Published

on

Stii deja: consumatorul nu vrea sa fie informat in legatura cu tot ce se afla in magazin si cu atat mai putin in momentele sale de relaxare. Conform Nielsen, 92% dintre oameni au mai multa incredere in recomandarile word of mouth, decat in campania de promovare a unui brand. Logic – avand in vedere recenta (r)evolutie a retelelor sociale, recomandarile si criticile edistribuie online instantaneu.

 

Daca ai dat like unui blog sau unei pagini Facebook administrate de o persoana publica, inseamna ca ai incredere in opiniile acesteia si ca i-ai conferit un statut anume. Un influencer este definit ca o persoana care are abilitatea de a schimba comportamente sau poate avea un impact asupra deciziei de cumparare, intr-un context dat. Influencerii au o comunitate dezvoltata in jurul lor (si a paginii, fie ca e vorba de un blog, un cont de YouTube sau o pagina pe Facebook). Ei pot fi bloggeri, vloggeri, jurnalisti, vedete, proprietari ai unor portaluri de stiri si evenimente locale sau grupuri pe retelele sociale, avand asupra audientei lor un impact puternic, care, in mod automat, provoaca anumite reactii.

 

Brandurile s-au ‚prins’ deja si reusesc sa ajunga la consumatori apeland la acest marketing inteligent. Cand ai un buget de marketing ‚pe mana’ si decizi sa te aliezi cu un influencer, acesta iti poate face cunostinta cu intreaga lui retea. Fiindca audienta ii este loiala, influencerul are abilitatea de a-ti aduce trafic in site, de a-ti creste expunerea pe retelele de socializare si chiar iti poate vinde produsele, prin continutul pe care il realizeaza (tutoriale, testimoniale, recenzii sau povestind din experienta personala). Acesti ‚comunicatori – influentatori’ iti asigura si inbound marketing-ul, ajutand brandul prin continut, text, fotografii sau video, implicand brandul in conversatii cu consumatorii.

 

Radu Moraru (Nasul.tv & Antreprenor): „Toate produsele si serviciile merita un marketing bun. Cu alte cuvinte, fiecare brand isi merita clientii lui. Insa cum il scoti din ‘gramada’? Ce-i ‘faci’? In mediul online, daca nu stii sa te misti, te pierzi…la fel si cu campaniile. Esti sigur/a ca nu risipesti banii pe campaniile Google sau Facebook? Cand ai terminat bugetul, ai inchis campania. Cu un influentator nu e asa simplu – daca cineva a fost de acord sa isi asocieze imaginea cu tine, iti va purta ‘brandul’ mult timp dupa incheierea contractului. De ce? Pentru ca lumea va face in continuare aceste asocieri. E si cazul meu – uneori nici eu nu mai stiu daca sunt Nasul sau doar Radu.”

 

Marius Calugaru (Blogger Blogatu.ro, YouTuber, pasionat de tehnologie-online-marketing): „Sunt pasionat de publicitatea online si imi place sa interactionez cat mai mult, cu cat mai multe branduri care isi desfasoara activitatea in mediul online sau care isi promoveaza produsele sau serviciile pe internet. Chiar daca am urmat medicina, adevaratele mele pasiuni sunt marketing-ul, comunicarea si publicitatea online. In prezent reprezint mai multe branduri in relatia cu bloggerii si nu numai. Zi de zi, invat din ce in ce mai multe, atat de la clienti, cat si de la bloggeri. Pot spune ca sunt un autodidact si ca vreau sa acumulez cat mai multe informatii utile, pe care sa le aplic ulterior in relatia cu partenerii (atat cu brandurile, cat si cu bloggerii). Am participat la mai multe conferinte despre publicitatea online, de cateva ori ca speaker iar experienta a fost una deosebita. Sunt convins ca informatiile despre o relatie cat mai corecta dintre branduri si bloggeri vor fi interesante pentru cei prezenti la conferinta Marketing in direct.”

 

Adina Necula (Beauty Specialist & Founder LadyLike): „Mirajul online-ului poate seduce multe suflete nevinovate aflate in cautarea unei retete rapide de popularitate. Recunoasterea in cadrul unei comunitati implica insa mult mai mult decat construirea unei imagini frumoase si atragerea de followers. Cariera mea in universul frumusetii a debutat in urma cu 14 ani, iar intregul set de studii intreprinse s-a alaturat inclinatiilor atent cultivate si deprinderilor manifeste care mi-au sustinut nu doar parcursul profesional, ci m-au ajutat sa imi creez o identitate. Ladylike este sansa fiecarei femei de a deveni propria capodopera.”

 

Dana Sota (Beauty & Wellness Consultant 4Ocean Ambassador): “Am inceput sa scriu paginile de beauty in presa glossy din 2004, apoi am scris si publicat cartea ‘Frumusetea se invata’, iar din 2009 scriu pe blogul meu, www.danasota.com. Frumusetea nu mai inseamna doar un make-up asezat bine pe fata sau o coafura elaborata! A evoluat in ceva holistic, intr-o combinatie de ingrijire, cu nutritie corecta, cu sport si miscare, cu liniste sufleteasca si minte calma, cu grija fata de natura si de semeni, cu blandete si gratie. ‘A fi frumoasa’ presupune un cumul din toate acestea, plus multe zambete pentru cei din jur.”

 

 

Cea de-a 9a editie a Conferintei „Marketing in Direct – cu tema “Seductia Influentatorilor versus Marketingul automatizat” – are loc pe 26 septembrie 2017 la Clubul Diplomatic Bucuresti si te asteapta cu recomandarile unor Influenceri & Strategi consacrati: Mikey Haș (Vloggerul nr 1 din Romania & Antreprenor), Radu Moraru (Nasul.tv & Antreprenor), Serban Huidu (owner Cronica Carcotasilor & Co-owner cronicipebune.ro), Marius Calugaru Blogatu.Ro (Blogger, YouTuber, pasionat de tehnologie-online-marketing), Adrian Niculescu (Antreprenor), Alex Rada (Consultant Automatizare Marketing & Product Manager InboxTarget),  Adina Necula (Beauty Specialist & Founder LadyLike), Dana Sota (Beauty & Wellness Consultant), Geanina Staicu-Avram (The best Food blogger JamilaCuisine.ro) si Mihaela Tatu (Trainer Tehnica si Arta Comunicarii). Moderatorul editiei va fi Laura Dragomir (Speaker si Trainer Managementul Comunicarii & Public Speaking).

 

Partenerii evenimentului: Budureasca, Profi, Siveco, Serousi, Diamond by Adesgo, Dormeo, Boromir, Sanovita, LaDorna, Just Master Activities (Touch), Redd’s, Gerlinea, Sprinter Promotion, Angels Distributions, Gett’s, ClausWeb, Tailor Events, Rental Media, ProfiPrint, Listafirme.ro, Nikon, Happy Cinema, Giotto, ProfiPrint, MultiverseArts, Piramida, Marketing Romania, BlitzTV, Agerpres, Romania Libera, InMedia (Eva.ro), Rol.ro, RadardeMedia.ro, DCNews.ro, ManagerExpress.ro, Radio Romania Actualitati, Ziare.com, Business24.ro, SmartFinancial.ro, OrdineaZilei.ro, PRCafe.ro, Chic-Elite.ro, Cariereonline.ro, Finzoom.ro, CalendarEvenimente.ro, Sapte Seri, Rabbit Media.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending