Connect with us

Campanie TV

Ce cred vedetele despre campania ”Meatless Friday”

Published

on

 

Incepand cu 18 ianuarie, Foodstory.ro a demarat campania “Meatless Friday” prin care promoveaza reducerea consumului de carne macar o zi pe saptamana, vinerea, raliindu-se in acest fel campaniei globale “Meatless Monday”.

 

Jojo
”Avem nevoie sa ne pastram sanatosi si de aceea eliminarea toxinelor este un pas important. Chiar si pentru o zi. Poate ca zi cu zi vom reusi sa le inmultim si sa ajungem astfel si la o purificare spirituala, nu numai trupeasca. Eu, de exemplu, nu mai mananc decat putin peste alb din cand in cand. In schimb, sunt atatea preparate delicioase fara carne: in bucataria libaneza houmousul si salata de tabouleh, in cea asiatica orezul gatit in atatea feluri si legumele lor delicioase, ca sa nu mai vorbim despre pachetelele de primavara. Salatele de tot felul si supele si ciorbele din bucataria romaneasca. Exista zeci de retete de post. Nu e un lucru dificil pentru romanii care au acest obicei religios si traditional. Un lucru e sigur: esti ceea ce mananci! Din toate punctele de vedere.”

Alex Dima
”Campania e binevenita si ziua e aleasa destul de bine! Poate intr-o buna zi facem o campanie si pentru ziua de miercuri! Reusesc sa am zile fara carne si beneficiile se vad imediat. Am alt tonus, alt chef de viata, te simti altlfel. Si nu e o poveste, ci am trait aceste experiente pe propria piele. Nu degeaba mai toate religiile indeamna la post. De exemplu, vineri daca este zi de post, fara carne, incep dimineata cu un bol de cereale cu lapte de soia. La pranz merge o mancare de linte si o salata, ceva fructe mai tarziu, iar seara o salata. Este sanatate curata. In plus, avem fructe de mare, peste, branzeturi… sunt atatea variante pentru a scapa de carne… ne trebuie doar vointa!”

Chef Florin Dumitrescu
”Mi se pare o idee foarte buna, cred ca prin astfel de campanii mai primim un imbold in incercarea de a trai mai sanatos. Imi amintesc ca in copilarie bunica ma lua cu ea mereu la Biserica si astfel deprinsesem obiceiul de a nu consuma carne nu o zi, ci doua pe saptamana, respectiv miercurea si vinerea. Involuntar, mi se intampla si acum sa am cate o zi sau mai multe in care nu mananc carne. Nu sunt adeptul vorbei „de trei ori pe zi carne”, asa ca nu pot decat sa fiu incantat de ideea Foodstory. Mancarea mea preferata fara carne sunt pastele cu o singura leguma, care poate fi broccoli, spanac, dovlecei, bucuioc. Si sunt innebunit dupa salate.”

Chef Catalin Scarlatescu
”Daca aceasta campanie nu exista, ea ar fi trebuit clar inventata! Este o idee extraordinara. Iar faptul ca Oana Cuzino este ambasadorul campaniei mi se pare cea mai potrivita alegere, este o femeie extraodinara, un model care imbina armonios toate elementele unui stil de viata sanatos.”

Chef Sorin Bontea
”O zi fara carne nu este deloc greu de tinut, poti renunta la carne chiar mai mult decat o zi pe saptamana, in opinia mea. Si daca e vineri, e cu atat mai bine, mai ales ca in Romania sunt foarte multi oameni care vinerea tin post. Recunosc ca nici eu si nici familia mea nu mancam in fiecare zi carne si de cele mai multe ori preferam pestele.”

Foto Credit: PRO TV

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Campanie TV

„Avem o ţară frumoasă, cum ajungem la ea?”, o nouă campanie marca Observator

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Observator demarează campania „Avem o ţară frumoasă, cum ajungem la ea?”, un demers jurnalistic care își propune să le arate telespectatorilor România, cu bune si rele, printr-o serie de reportaje care vor putea fi urmărite începând de luni, 16 iulie, la Antena 1.

Vino cu noi în cele mai frumoase locuri din România!”, invită Cristi Popovici, reporterul Observator, telespectatorii să descopere alături de el diferite zone ale țării. Acesta a făcut un tur cu mașina pentru a vizita importante obiective turistice, iar pe parcursul deplasărilor efectuate pe cât de spectaculoasă s-a dovedit destinația, pe atât de dificilă a fost călătoria.

“<<Avem o ţară frumoasă, cum ajungem la ea?>>” este o idee pornită din experienţa fiecărui turist, român sau străin, care s-a plimbat prin ţara asta. Şi care a strâns din dinţi când a dat cu maşina în gropile ţării. Şi care şi-a jurat că a doua oară nu mai revine, oricât de frumos ar fi. Şi tare frumos este să te plimbi prin România, vă spun sincer! Să descoperi, să întrebi sătenii, să fii uimit de un ochi de apă, de o stâncă, de un om. Am tratat fiecare reportaj cu umor şi inocenţa unui copil care descoperă pentru prima dată lumea, iar acolo unde situaţia a impus-o, am devenit serioşi şi incisivi. Toate problemele pe care le-am întâlnit, toate lucrurile urâte care ne fac să dăm ochii peste cap, le-am luat brute şi le-am prezentat autorităţilor: primari, şefi de consilii judeţene, miniştri. Din 16 iulie, la Observator, vă prezint locurile frumoase din România, pe care mulţi nu le cunosc. Pentru că nu pot ajunge la ele din cauza drumurilor proaste sau pentru că sunt ascunse de autorităţi incompetente.”, spune Cristi Popovici.

„Avem o ţară frumoasă, cum ajungem la ea?” își propune să le arate telespectatorilor România, cu bune și rele, reportajele putând fi urmărite, în această vară, la Observator. Materialele vizează locuri precum: Cheile Nerei, Munţii Buzăului, Maramureş, Bucovina, Transilvania, dar și altele. “Întreabă un străin ce ştie despre România şi primul lucru pe care ţi-l spune este <<Dracula>>. Bat mii de kilometri din toate colţurile lumii pentru a verifica autenticitatea poveştii făcute cunoscută de Bram Stocker. Ajunşi pe plaiurile noastre, îşi pun mâinile în cap când văd pe ce drumuri circulăm. Ba chiar se bucură atunci când schimbă a treia pe un drum unde asfaltul este mai rar ca trufele, că tot e sezonul lor”, completează Cristi.

Imagini cu locuri spectaculoase ale țării, povești cu oameni deosebiți din România, dar și reacţiile autorităţilor în faţa problemei infrastructurii, toate acestea se vor regăsi în campania demarată de Observator, „Avem o ţară frumoasă, cum ajungem la ea?”, din 16 iulie, la Antena1!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Postul de televiziune DIVA lanseaza campania „Vacanța de vară a lui Moș Crăciun”

Published

on

Foto Credit: DIVA
 

Echipat în uniformă de vară, Moș Crăciun, aflat în vacanță, a vizitat sâmbătă, 7 iulie, parcul Herăstrău alături de două spiridușe pentru a le reaminti trecătorilor să nu stea în căldură la orele amiezii, să meargă acasă și să urmărească Vacanța de vară a lui Moș Crăciun cu filme pentru întreaga familie de luni până vineri de la ora 14:00, la DIVA!

Cei mai îndrăzneți i-au adus la cunoștință din timp ce își doresc de Crăciun și au fost recompensați cu turtă dulce estivală. Soarele nu a întârziat să se arate spre fericirea Moșului care a venit cu placa de surf si șezlongurile.

Delegația din Laponia a purtat mesajul: Nu sta în căldură la orele amiezii, mergi acasă și urmărește un film de Crăciun la DIVA!

Pe 12 iulie redescoperim filmul Înger de Crăciun (A Heavenly Christmas) cu Kristin Davis (Sex and the City) și Shirley MacLaine. Eve (Kristin Davis) are parte de un destin neaşteptat: devine un înger de Crăciun cu misiunea de a ajuta într-un caz nefericit.

Tot luna aceasta va fi difuzat, pe 16 iulie și filmul 12 zile de sărbătoare (Christmas in the air) cu Catherine Bell și Eric Close, dar și adorabilul film Trei codițe de Crăciun (3 Holiday Tails) cu Julie Gonzalo și Bruce Davison pe 18 iulie.

Vacanța de vară a lui Moș Crăciun aduce filme pentru întreaga familie de luni până vineri de la ora 14:00, la DIVA!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

„Salvati satele copilariei” – Incepand din aceasta seara, la Stirile Kanal D

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Din aceasta seara, de la ora 18:45, in fiecare zi, de luni pana vineri, echipa Stirilor Kanal D propune telespectatorilor o serie de reportaje inedite: „Salvati satele copilariei”.

Vom intra in lumea satelor care se sting, o lume uitata, cu bunici parca ai nimanui.  Locurile unde multi dintre noi si-au petrecut copilaria au ramas in paragina, cu cativa batrani aproape captivi in casele care stau sa se prabuseasca. Prea putini dintre ei se mai bucura acum de vizitele copiilor sau ale nepotilor.

Ulitele care candva rasunau de glasurile micutilor, de  larma oamenilor care plecau sau veneau de la munca sunt acum inghitite de singuratate si de o liniste nefireasca. Copiii, nepotii au plecat de foarte timp, nimeni nu se mai intoarce acasa, sa se stabileasca acolo.

De ce ne mor satele, unde se duc copiii cand se duc si de ce aleg sa nu se intoarca?  Nu pierdeti o serie de reportaje emotionate, de luni pana vineri, la Stirile Kanal D: „Salvati satele copilariei”. Dincolo de demersul descriptiv, echipa Stirilor Kanal D trage un semnal de alarma si cauta solutii impreuna cu cei care detin parghiile schimbarii.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending