Connect with us

ALL MEDIA

Ce nu ştie presa românească: Olanda ţara prostituţiei româneşti mincinoase perfide

Published

on

 

Presa romaneasca doarme, in afara de cat „bun simt” a dovedit Crin Antonescu (aka Mireille Mathieu de Roumanie – cum zice VC Tudor) si cate oua are Nastase la Mizil, traim in bezna mentalitatilor comuniste. Romanul este privat de a cunoaste felul occidental de a pune problema in domeniul prostitutiei  si este lipsit de posibilitatea de a-si schimba mentalitatea si de a avea o viziune clara europeana despre probleme sensibile  ale acestui secol care domina piata occidentala.

Nu numai ca mitologia romaneasca vede in prostitutie cel mai mare rau de pe pamant si o cupleaza adesea cu traficul de persoane si consumul de droguri, dand o aureola satanoida intregii idei, separandu-se cu resentimente ofensate de tot ceea ce tine de domeniul problemei escortului, cand in realitate mii de tineri romani impanzesc casele de toleranta din Vestul si Nordul Europei, castigand bani multi de pe urma acestor lucruri ajutandu-si familile sa traiasca.

Nu cu multe zile-n urma intr-o actiune deplin secreta a politiei olandeze, unul din bordelurile de escorte din orasul Amersfoort (Olanda), langa Amsterdam a fost luat cu asalt la ora sase dimineata de politia olandeza care a ridicat si a dus in arest pe tot personalul localului. Acolo au inceput anchetarile care au pornit de la plangerea penala formulata de un roman, angajat al acestui bordel in potriva patronului lui. Se pare ca romanul nostru colaborase o buna parte de timp cu acest patron, dar in ultimul timp, nemaifacand banii suficenti  pana atunci (norma), din activitatea de prostitutie, invatat fiind de unul din colegii de breasla,  a depus o plangere penala cu prim cap de acuzare, abuzul sexual pentru a obtine facilitati nebanuite din partea statului olandez.

Capetele de acuzare au fost: bordel ilegal, ceea ce se pare ca ar fi fost adevarat, trafic de persoane, insa nu exista data care sa confirme ca acestea ar fi fost traficate (vandute), sechestrare de persoana (patronul retinea pasapoartele celor carora le platea biletul de avion pana la inapoierea sumei, dupa care actele erau inapoiate escortei), posibila o minima forma de  sechestrare de persoana si un alt cap de acuzare,  abuz sexual, lucru neconfirmat de presa locala olandeza.

Dupa opt luni de urmariri, in urma acestei plangeri penale, la nici cateva zile de la sosirea persoanei anonime in interiorul bordelului,  pentru a studia validitatea acuzatilor ce se profilau a se aduce patronului olandez de catre roman, am avut nesansa de a nu studia suficient timp fenomentul creat,  astfel incat sa obtinem o panoplie asupra acestui fenomen de santaj, legal, prin care romanii nostrii, escorte proaspete si frumoase, dornice de nou in orice fel dar mai ales de bani, actioneaza romaneste “pe la spate” impotriva unor oameni corecti cu ei care le-au dat un loc sa lucreze , o sursa consistenta de bani, un statut relativ respectat in Olanda, in cea mai veche meserie din lume.

Astfel la nici 48 de ore de la momentul in care trimisul special a ajuns in bordelul cu pricina, in cursul unei dimineti politia a descins cu arme si munitii in baza reclamatiei facute de roman, mai mult sau mai putin adevarate in interiorul casei de escorte, spargand usa si incatusand  tot personalul,  ducandu-i in sediul politiei pentru audieri.

Acolo in schimbul unor informatii si declaratii in favoarea acuzarii patronului, “stil momeala”, statul olandez oferea trei luni de cazare intr-un centru pentru persoane abuzate cu masa si conditii de locuit excelente ( televizor, internet), plus 700 de euro pe luna in acest centru numit Amsterdams Coordenatipunt Mensen Handel.

Cei care nu aduceau aceste declaratii si nu depuneau plangere impotriva patronului erau eliberati de politie si pusi in strada, fara ca autoritatiile sa se gandeasca la faptul ca aceste escorte care nu au vrut sa minta, nu mai aveau  unde sa se intoarca, ramand in gari si ajungand sa cerseasca o coaja de paine. Politia le-a confiscate inclusive telefoanele mobile pentru a le taia orice mijloc de comunicare.

Intr-o prima concluzie putem deduce faptul ca, imaginea creata de romani in strainatate, care fac orice pentru a castiga un ban in vremuri de criza, completeaza imaginea celorlalti romani (rromi) care taie lebedele din lacurile vieneze, “ajutandu-ne” sa patrundem la sufletul vesticilor, iar pe de alta parte constatam naivitatea autoritatilor olandeze precum si lipsa de raspundere in fata celor care nu vor sa aduca  profit sistemului judiciar-penitenciar din acea tara pe motive de corectitudine morala.

Toate acestea alcatuind un caleidoscop al incompatibilitatilor culturale care sunt cateodata atat de greu de inteles si care risca sa ne mentina “praful din ochi”, al politicienilor romani pe care il arunca cu obstinatie in “vederea noastra” , ca nu cumva sa studiem comparativ si cu mintile destupate, doua modalitati de viata opuse, parti principale generatoare ale conflicului intercultural actual.

Probabil ca mass media romaneasca evita sa trateze astfel de subiecte, precum si multe altele similare, tocmai pentru a ne pastra “originalitatea” gandirii traditionale, nimic altceva decat o mentalitate inapoiata si inadvertenta conceptelor vestice, sursa generatoare de saracie. De asemenea, o magistrala modalitate de a nu deschide romanilor ochii ca in aceasta lume se traieste si altfel… poate ca acum 2000 de ani …


Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending