Connect with us

Industria de Publicitate

Cea de-a saptea editie ADfel incepe astazi la Fabrica

Published

on

 

Cea de-a saptea editie a evenimentului de branded entertainment ADfel, organizat de IQads, va debuta astazi, 13 august, pe terasa Fabrica. Pe parcursul unei saptamani, participantii la eveniment vor putea interactiona cu brandurile prezente la ADfel intr-o maniera inedita si relaxata – de la competitiile de improvizatii si de jucat scene din filme in 60 de secunde pana la jocuri multiplayer combinate cu videomapping interactiv pe fatada Fabrica sau activari unde vor fi create cocktailuri, muzica si filme epice. Intrarea la toate activitatile evenimentului este libera.
Evenimentul va gazdui peste 40 activari neconventionale din partea a 30 branduri comerciale, organizatii neguvernamentale, asociatii nonprofit si institute culturale. Evenimentul debuteaza cu Zilele Culturale ADfel (care dureaza in premiera 3 zile, de luni pana miercuri, alaturi de activarile brandurilor comerciale), iar aceasta sectiune se adreseaza in principal organizatiilor din zonele culturale, sociale, ecologice sau educationale, care isi vor promova programele antrenand publicul in activitati ale caror numitor comun este tot neconventionalul. Cele 19 branduri care participa la Zilele culturale ADfel sunt: Atelierul de Panza, BeWhere, Biciclop, Bicicletele Pegas, Carturesti, Greenpeace, Incubator107, IQads Kadett, Mai Mult Verde, Dr.Like, Mixtopia, PRIME Romania, Revista de Povestiri, Scoala ADC, Scrie despre Tine, VIP Romania, alaturi de Agrafa, ARWorks si Zumzi.

Acestia vor implica participantii la ADfel in diferite activari, de la ateliere de pictat pe sacose de panza sau de impartasit povesti bazate pe intamplari reale, personalizare de biciclete si confectionare de gradini verticale sau de jonglerie, jocuri si exercitii pentru cei care isi doresc sa inceapa o cariera in industria de marcom, dar si concursuri de dans si de cunoastere urbana.
Cele 11 branduri comerciale prezente pe tot parcursul ADfel sau in momente punctuale din saptamana dedicata neconventionalului sunt: Orange, Samsung, Desperados, Praktiker,  Ciuc Premium, Axe, Havana, Jameson, Intersport, Tomi si ABSOLUT.
Pe intreaga durata ADfel, Orange va demonstra cum comunicarea poate fi simpla, jucausa si surprinzatoare. Participantii la ADfel vor castiga premii in joaca, vor cauta inspiratia pe internet, vor arata cat de spontani sunt impreuna cu echipa Improvisneyland si vor avea Wi-Fi gratuit intr-o zona relaxanta.
Samsung Galaxy Beam va demonstra participantilor de la ADfel cum tot ce inregistreaza sau fotografiaza cu telefonul mobil devine epic. Astfel, in cadrul Epic Film Fest, vor putea fi vizionate la ADfel finalistele competitiei, transformate din simple filme create cu telefonul mobil in trailere epice (sambata, pe 18 august). Iar de miercuri pana duminica fotografiile facute cu telefonul mobil de cei din terasa vor putea fi transformate instantaneu in postere epice de film.


Spiritul wild Desperados va fi reaprins la ADfel 2012, cei din terasa putand testa nebunia berii petrecerilor fara ora de sfarsit urmarind proiectiile Wild Party Tutorial care prezinta reclame care descriu momentele cheie ale pregatirii unei petreceri demente (marti, pe 14 august) si prezentarea lucrarilor castigatoare la Wild Comics, competitia de creatie inceputa inainte de ADfel (sambata, pe 18 august). Si tot sambata si duminica, fatada terasei Fabrica va deveni suprafata necconventionala de proiectie, gazduind mai multe sesiuni de videomapping interactiv, in cadrul Wild Paint Shooting – o lupta salbatica ce implica bere, impuscaturi si vopsea.
Pe tot parcursul saptamanii ADfel, participantii vor fi suprinsi cu solutiile Praktiker pentru oamenii cu idei neconventionale pentru casa si gradina, oferite sub umbrela „Iti permiti chiar si cu venituri mici”. Acestea vor fi prezentate tot surprinzator, in legatura cu achitarea notelor de plata.
Dupa ce in 2011 a facut ca ingeritele sa cada in ispita la ADfel, AXE Excite readuce ingeritele la ADfel, in cadrul competitiei Battle of the Six Words, unde va premia cele mai bune design-uri de tricouri si cele mai destepte replici de cucerit fiinte angelice. Proiectia design-urilor finaliste si premierea lor va avea loc vineri, pe 17 august.
Brandul de rom cubanez Havana Club va recrea pe 19 august la ADfel un colt din Havana, capitala in care cultura, muzica si romul de buna calitate se amesteca pentru a crea un mod autentic de viata. Cei prezenti la eveniment vor invata sa prepare singuri un mojito perfect, intr-o piata autentic cubaneza, unde vor asculta muzica originala a Havanei.
Jameson aduce adevaratul spirit easygoing Irish pe terasa Fabrica, pe 15 august, prezentand participantior cele mai bune scurtmetraje castigatoare din cadrul competitiei Done in 60 Seconds, precum si pe realizatorii filmului castigator din Romania, pentru a-i inspira pe cei prezenti sa creeze alte povesti pentru editia din 2013 a competitiei. De asemenea, pasionatii de film vor fi incurajati sa recunoasca soundtrack-urile unor filme celebre si sa interpreteze scene de film.
Pentru ca e indicat sa faci sport oriunde mergi, Intersport pune la dispozitia participantilor ADfel mai multe mijloace prin care pot face acest lucru, in cele mai surrprinzatoare locuri, pe toata perioada evenimentului. Astfel, in terasa va fi recreat cover photo-ul de Facebook al brandului, caruia participantii vor trebui sa-i dea Like la propriu, nimerind butonul cu ajutorul echipamentului sportului favorit, cei mai buni dintre ei fiind recompensati de catre brand.
Tomi Xtra Iute aproape ca va incendia terasa Fabrica prin prezenta sa din seara de 16 august, cand va demonstra ce anume se poate intampla atunci cand se consuma cel mai iute ketchup.
Seara de joi, 16 august, va include cea de-a sasea editie a Grand Spoof, oferita de Ciuc Premium. Atunci vor fi prezentate publicului cele mai votate lucrari din cea mai spectaculoasa editie de pana acum a singurei competitii de parodii de reclame din Romania, care s-a desfasurat pe The Creator.
Tot in seara de 16 august, oricine va participa la ADfel va putea deveni un compozitor genial cu ajutorul ABSOLUT, care va pune la dispozitia participantilor toate resursele necesare ca acestia sa se simta inspirati si sa creeze un hit de la prima incercare, aplaudat de toti cei din terasa.
Iar pe tot parcursul ADfel, cele mai premiate campanii neconventionale la nivel international vor putea fi vazute la ADfel Galleries, o expozitie de printuri sustinuta de Agrafa.
Saptamana trecuta a fost lansat si Suplimentul ADfel, distribuit impreuna cu ghidul 24FUN. Sub umbrela „Romania iubeste neconventionalul”, suplimentul cuprinde opinii de la creativi din teatru, design, stand-up comedy sau publicitate cu exemplul lor preferat prin care romanii se diferentiaza creativ de alte popoare. De asemenea, editorii IQads semneaza materiale despre campanii neconventionale dezvoltate local si comenteaza exemple de situatii in care romanii se dovedesc a fi inventivi.
ADfel se va desfasura la Fabrica, Str. 11 Iunie, nr. 50. Programul incepe in fiecare seara la ora 18.00, iar intrarea este libera. Pe Facebook.com/IQads si pe IQads vor fi prezentate detalii despre programul fiecarei seri din cadrul evenimentului.
ADfel 2012 este sustinut de Realitatea TV, Animal Planet, Discovery Channel, TLC, Mixtopia, Decat o Revista, Mvcom, Cocor Media Channel, Metropotam, realitatea.net, money.ro, BestJobs, Betacons | Euromedia, Bursa de Reclame, Feeder, Agrafa, 220.ro, Q2M si Funky Donkey. Evenimentul este realizat cu sprijinul 24FUN si Radio Guerrilla.
IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Industria de Publicitate

Raluca Gonzalez, Head of Planning la Centrade | Cheil, reprezintă România în juriul EACA EURO Effies 2018

Published

on

 

Centrade | Cheil anunță participarea Ralucăi Gonzalez, Head of Planning, în juriul EACA EURO Effies 2018 – runda 1, care selectează în perioada 4 – 15 iunie finaliștii din acest an al unuia dintre cele mai prestigioase festivaluri europene de publicitate.

Euro Effies este o competiție anuală ce recompensează cele mai eficiente campanii multinaționale de comunicare comercială, validând astfel eficiența industriei de publicitate și parteneriatul client – agenție. Centrade | Cheil este un veteran al etapelor de jurizare, fiind reprezentată în juriu de către Mona Opran, COO Centrade | Cheil și de Radu Florescu, CEO Centrade | Cheil.

„Este o onoare pentru mine să continui tradiția agenției și să mă alătur unor profesioniști extraordinari din industria europeană de publicitate pentru această provocare”, spune Raluca. „Știu că nu va fi un proces ușor, întrucât calitatea campaniilor înscrise sporește de la an la an. În același timp, mă aștept ca această experiență să reprezinte un exercițiu valoros de învățare și de consolidare a propriei experiențe profesionale”.

Cei 20 de jurați din runda 1 evaluează campaniile înscrise la festival pe baza unor criterii de calitate, selectând finaliștii pentru a doua (și ultima) rundă de jurizare.

„Jurizarea la Euro Effie este diferită, pentru că nu se cunosc (toate) campaniile și atunci se elimină foarte mult din subiectivism. Este important firul magic și modul în care acesta leagă cele 4 patru categorii definitorii pentru calitatea unei campanii de comunicare – Context & Challenge, Insight & Strategic Idea, Creative Work – Bringing the Idea to Life și Effectiveness (Results); cel mai important însă este modul în care se demonstrează rezultatele”, subliniază Mona Opran, fost jurat atât în runda 1 (în 2015 și 2016), cât și în runda 2 (la edițiile din 2014 şi 2017). „Profesionalismul și experiența juraților trebuie, prin urmare, să se ridice la înălțimea provocării, ceea ce ne face cu atât mai onorați de participarea Ralucăi la ediția din acest an. Ca agenție, suntem în permanență preocupați să dezvoltăm campanii cu adevărat valoroase pentru clienții noștri, care să genereze beneficii reale de business. De aceea, participarea la acest festival, ce premiază performanța reală în publicitate, este extrem de importantă pentru noi”.

Raluca Gonzalez are o experiență de peste 17 ani în dezvoltarea, implementarea și măsurarea inițiativelor strategice și de planificare de business pentru clienți din industrii diverse, precum industria financiară (Raiffeisen Bank, Credit Agricole), produse electronice (Samsung), asigurări (Metropolitan Life), petrol & gaze (TRG Group Rompetrol), retail (Rewe Group, Carrefour), industria producătoare de alimente și băuturi (European Drinks, European Food), non-food (Pampers, Pantene), industria farmaceutică (Astrazeneca, GSK) și auto (Toyota). Principala sa responsabilitate este să ajute clienții să identifice oportunități de business sau riscuri, pe baza unor analize, date și tendințe, și să dezvolte proiecte ce transformă datele existente în strategii eficiente.

 

Premiile Euro Effies sunt organizate de Asociația Europeană a Agențiilor de Comunicare (EACA) cu sprijinul WARC, The European Publishers’ Council, Google, Adforum.com, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief, FirstRental & Viva Xpress Logistics.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Industria de Publicitate

Claudia Ion face parte din juriul Romanian EFFIE Awards 2018

Published

on

Credit foto: ANTENA 1
 

Claudia Ion, directorul de Vânzãri Antena Group, face parte din juriul Festivalului EFFIE Awards 2018, competiţie ce premiazã cele mai eficiente campanii de publicitate, din juriul cãreia fac parte peste 100 de specialişti în comunicare, reprezentanţi ai clienţilor, ai agenţiilor de publicitate, de research, precum şi CEO ai grupurilor de comunicare.

“Sunt entuziasmatã sã fac parte din juriul Romanian Effie Awards, competiţia anualã ce premiazã campaniile de publicitate cu cel mai mare impact şi totodatã unul dintre cele mai importante evenimente din industrie. Cu atât mai mult cu cât agenţiile de publicitate de la noi au primit recunoaştere internaţionalã în ultimii ani pentru originalitatea şi eficienţa campaniilor lor. Dacã ar fi sã aleg un cuvânt care mi-aş dori sã-mi defineascã activitatea, acela e eficienţa. Şi spun asta pentru cã, în televiziune, mãsura lucrului bine fãcut nu trebuie aşteptatã prea mult. Ea vine chiar a doua zi, odatã cu datele de audienţã. Totodatã, de ce sã nu spun asta, mã bucur foarte tare cã datoritã acestui eveniment reuşesc sã-mi întâlnesc colegii de breaslã!”, a declarat Claudia Ion.

Claudia Ion este un nume cunoscut în peisajul media din România şi nu numai, ocupând în prezent funcția de Director de Vânzări Antena Group.  De 8 ani este membru în bordul EGTA – EGTA – Association of Television and Radio Sales Houses, cu sediul în Bruxelles, reunind 141 de membri din 54 de ţări, aceştia reprezentând 75% din advertising-ul european.

Claudia Ion şi-a început cariera în 1991 la Radio Contact, fiind parte a perioadei de lansare şi dezvoltare a agenţiilor de media, în anii ’90. A fost Director Comercial al TVR, director general adjunct al regiei de vânzări Arbo Media şi a ocupat poziţia de director al departamentului comercial al Kanal D timp de nouă ani.

Lansat în 1968, în SUA, Romanian EFFIE Awards, organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute, a devenit un eveniment de marcã al industriei de marketing şi comunicare.

Procesul de jurizare se desfãşoarã în douã etape, mai exact 4-5 iunie şi respectiv 11 iunie 2018, iar Gala de Premiere Effie Awards 2018 va avea loc pe data de 14 iunie 2018.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Golin este singura agenție din România finalistă în același timp la festivalurile IAB MIXX Awards Europe & SABRE Awards EMEA

Published

on

Foto Credit: GOLIN
 

Golin și MullenLowe au fost incluse pe lista scurtă de nominalizări la IAB MIXX Awards Europe 2018 pentru Vanilla Skype // BRD – Groupe Société Générale și Electric Castle – Unofficial Partners, singurele campanii românești finaliste în această competiție.

În același timp, Golin este în shortlist-ul SABRE Awards EMEA 2018, cel mai prestigios festival de PR internațional organizat de The Holmes Report, cu o campanie de shareholder activism dezvoltată pentru Franklin Templeton Investment Management Ltd – Fondul Proprietatea.

După ce a câștigat Grand Prix-ul IAB MIXX Awards Romania – Best Digital MIXX – în 2017, dar și premiul pentru Best Digital PR Campaign, Vanilla Skype // BRD – Groupe Société Générale este finalistă și la IAB MIXX Awards Europe 2018 în două categorii – Campaign Efectiveness și Social Media. De asemenea, Electric Castle – Unofficial Partners, numită Best Social Media Campaign la competiția din România, a intrat în shortlist-ul MIXX Awards Europe la categoria Social Media. Câștigătorii vor fi anunțați într-o gală ce va avea loc pe 23 mai în Milano, în cadrul conferinței IAB Europe Interact.

 

„Piața de comunicare europeană devine din ce în ce mai competitivă, iar această efervescență se reflectă în numărul mare de înscrieri la festivalurile internaționale și în diversitatea lor. Focusul este clar pe digital și disruptiv, creativitate și relevanță, factori pe care îi integrăm cu succes și în campaniile noastre. Suntem foarte bucuroși că work-ul Golin & MullenLowe România obține recunoaștere și vizibilitate între cele mai bune campanii din Europa”, spune Damian Nuñez, Chief Creative Officer, Lowe Group.

La SABRE Awards EMEA 2018, Golin este singura agenție din România finalistă la categoria Capital Markets Communication, pentru campania Reaching the Point of No Return – A Shareholder Activism Campaign, dezvoltată pentru Franklin Templeton Investment Management Ltd – Fondul Proprietatea. Campania atrage atenția asupra respectării principiilor guvernanței corporative în special în companiile în care acționar este (și) statul român, traducându-le în același timp în limbajul românului de rând, pentru o mai bună înțelegere a acestor noțiuni.

Câștigătorii SABRE Awards EMEA vor fi anunțati tot pe 23 mai, într-o gală ce va avea loc la Muzeul Maritim Național din Amsterdam.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending