Connect with us

Industria de Publicitate

Cea de-a saptea editie ADfel incepe astazi la Fabrica

Published

on

Cea de-a saptea editie a evenimentului de branded entertainment ADfel, organizat de IQads, va debuta astazi, 13 august, pe terasa Fabrica. Pe parcursul unei saptamani, participantii la eveniment vor putea interactiona cu brandurile prezente la ADfel intr-o maniera inedita si relaxata – de la competitiile de improvizatii si de jucat scene din filme in 60 de secunde pana la jocuri multiplayer combinate cu videomapping interactiv pe fatada Fabrica sau activari unde vor fi create cocktailuri, muzica si filme epice. Intrarea la toate activitatile evenimentului este libera.
Evenimentul va gazdui peste 40 activari neconventionale din partea a 30 branduri comerciale, organizatii neguvernamentale, asociatii nonprofit si institute culturale. Evenimentul debuteaza cu Zilele Culturale ADfel (care dureaza in premiera 3 zile, de luni pana miercuri, alaturi de activarile brandurilor comerciale), iar aceasta sectiune se adreseaza in principal organizatiilor din zonele culturale, sociale, ecologice sau educationale, care isi vor promova programele antrenand publicul in activitati ale caror numitor comun este tot neconventionalul. Cele 19 branduri care participa la Zilele culturale ADfel sunt: Atelierul de Panza, BeWhere, Biciclop, Bicicletele Pegas, Carturesti, Greenpeace, Incubator107, IQads Kadett, Mai Mult Verde, Dr.Like, Mixtopia, PRIME Romania, Revista de Povestiri, Scoala ADC, Scrie despre Tine, VIP Romania, alaturi de Agrafa, ARWorks si Zumzi.

Acestia vor implica participantii la ADfel in diferite activari, de la ateliere de pictat pe sacose de panza sau de impartasit povesti bazate pe intamplari reale, personalizare de biciclete si confectionare de gradini verticale sau de jonglerie, jocuri si exercitii pentru cei care isi doresc sa inceapa o cariera in industria de marcom, dar si concursuri de dans si de cunoastere urbana.
Cele 11 branduri comerciale prezente pe tot parcursul ADfel sau in momente punctuale din saptamana dedicata neconventionalului sunt: Orange, Samsung, Desperados, Praktiker,  Ciuc Premium, Axe, Havana, Jameson, Intersport, Tomi si ABSOLUT.
Pe intreaga durata ADfel, Orange va demonstra cum comunicarea poate fi simpla, jucausa si surprinzatoare. Participantii la ADfel vor castiga premii in joaca, vor cauta inspiratia pe internet, vor arata cat de spontani sunt impreuna cu echipa Improvisneyland si vor avea Wi-Fi gratuit intr-o zona relaxanta.
Samsung Galaxy Beam va demonstra participantilor de la ADfel cum tot ce inregistreaza sau fotografiaza cu telefonul mobil devine epic. Astfel, in cadrul Epic Film Fest, vor putea fi vizionate la ADfel finalistele competitiei, transformate din simple filme create cu telefonul mobil in trailere epice (sambata, pe 18 august). Iar de miercuri pana duminica fotografiile facute cu telefonul mobil de cei din terasa vor putea fi transformate instantaneu in postere epice de film.


Spiritul wild Desperados va fi reaprins la ADfel 2012, cei din terasa putand testa nebunia berii petrecerilor fara ora de sfarsit urmarind proiectiile Wild Party Tutorial care prezinta reclame care descriu momentele cheie ale pregatirii unei petreceri demente (marti, pe 14 august) si prezentarea lucrarilor castigatoare la Wild Comics, competitia de creatie inceputa inainte de ADfel (sambata, pe 18 august). Si tot sambata si duminica, fatada terasei Fabrica va deveni suprafata necconventionala de proiectie, gazduind mai multe sesiuni de videomapping interactiv, in cadrul Wild Paint Shooting – o lupta salbatica ce implica bere, impuscaturi si vopsea.
Pe tot parcursul saptamanii ADfel, participantii vor fi suprinsi cu solutiile Praktiker pentru oamenii cu idei neconventionale pentru casa si gradina, oferite sub umbrela „Iti permiti chiar si cu venituri mici”. Acestea vor fi prezentate tot surprinzator, in legatura cu achitarea notelor de plata.
Dupa ce in 2011 a facut ca ingeritele sa cada in ispita la ADfel, AXE Excite readuce ingeritele la ADfel, in cadrul competitiei Battle of the Six Words, unde va premia cele mai bune design-uri de tricouri si cele mai destepte replici de cucerit fiinte angelice. Proiectia design-urilor finaliste si premierea lor va avea loc vineri, pe 17 august.
Brandul de rom cubanez Havana Club va recrea pe 19 august la ADfel un colt din Havana, capitala in care cultura, muzica si romul de buna calitate se amesteca pentru a crea un mod autentic de viata. Cei prezenti la eveniment vor invata sa prepare singuri un mojito perfect, intr-o piata autentic cubaneza, unde vor asculta muzica originala a Havanei.
Jameson aduce adevaratul spirit easygoing Irish pe terasa Fabrica, pe 15 august, prezentand participantior cele mai bune scurtmetraje castigatoare din cadrul competitiei Done in 60 Seconds, precum si pe realizatorii filmului castigator din Romania, pentru a-i inspira pe cei prezenti sa creeze alte povesti pentru editia din 2013 a competitiei. De asemenea, pasionatii de film vor fi incurajati sa recunoasca soundtrack-urile unor filme celebre si sa interpreteze scene de film.
Pentru ca e indicat sa faci sport oriunde mergi, Intersport pune la dispozitia participantilor ADfel mai multe mijloace prin care pot face acest lucru, in cele mai surrprinzatoare locuri, pe toata perioada evenimentului. Astfel, in terasa va fi recreat cover photo-ul de Facebook al brandului, caruia participantii vor trebui sa-i dea Like la propriu, nimerind butonul cu ajutorul echipamentului sportului favorit, cei mai buni dintre ei fiind recompensati de catre brand.
Tomi Xtra Iute aproape ca va incendia terasa Fabrica prin prezenta sa din seara de 16 august, cand va demonstra ce anume se poate intampla atunci cand se consuma cel mai iute ketchup.
Seara de joi, 16 august, va include cea de-a sasea editie a Grand Spoof, oferita de Ciuc Premium. Atunci vor fi prezentate publicului cele mai votate lucrari din cea mai spectaculoasa editie de pana acum a singurei competitii de parodii de reclame din Romania, care s-a desfasurat pe The Creator.
Tot in seara de 16 august, oricine va participa la ADfel va putea deveni un compozitor genial cu ajutorul ABSOLUT, care va pune la dispozitia participantilor toate resursele necesare ca acestia sa se simta inspirati si sa creeze un hit de la prima incercare, aplaudat de toti cei din terasa.
Iar pe tot parcursul ADfel, cele mai premiate campanii neconventionale la nivel international vor putea fi vazute la ADfel Galleries, o expozitie de printuri sustinuta de Agrafa.
Saptamana trecuta a fost lansat si Suplimentul ADfel, distribuit impreuna cu ghidul 24FUN. Sub umbrela „Romania iubeste neconventionalul”, suplimentul cuprinde opinii de la creativi din teatru, design, stand-up comedy sau publicitate cu exemplul lor preferat prin care romanii se diferentiaza creativ de alte popoare. De asemenea, editorii IQads semneaza materiale despre campanii neconventionale dezvoltate local si comenteaza exemple de situatii in care romanii se dovedesc a fi inventivi.
ADfel se va desfasura la Fabrica, Str. 11 Iunie, nr. 50. Programul incepe in fiecare seara la ora 18.00, iar intrarea este libera. Pe Facebook.com/IQads si pe IQads vor fi prezentate detalii despre programul fiecarei seri din cadrul evenimentului.
ADfel 2012 este sustinut de Realitatea TV, Animal Planet, Discovery Channel, TLC, Mixtopia, Decat o Revista, Mvcom, Cocor Media Channel, Metropotam, realitatea.net, money.ro, BestJobs, Betacons | Euromedia, Bursa de Reclame, Feeder, Agrafa, 220.ro, Q2M si Funky Donkey. Evenimentul este realizat cu sprijinul 24FUN si Radio Guerrilla.
IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

DIGITAL

Elena Alexandra Apostoleanu (INNA) are un mesaj pentru tine!

Published

on

Bună,

Sunt Elena Alexandra Apostoleanu – sau INNA, așa cum poate mă cunoști de câțiva ani. N-o să țin secret: înainte să trimit acest mesaj, am încercat foarte multe variante. Am scris, am șters și-apoi am luat-o de la capăt. Dar mi-am făcut curaj pentru câteva mărturisiri.

Înainte de primele concerte mari, mă copleșea emoția. Am învățat s-o stăpânesc cu un singur gând: în sala aceea uriașă, odată cu primele acorduri, și eu, și cei din fața mea vom trăi împreună aceeași emoție: bucuria de a te lăsa purtat de muzică.

Primesc zilnic sute de mesaje. De multe ori, oamenii îmi scriu că le-ar plăcea să aibă o viață de artist. Le spun mereu că orice am alege să facem în viață, ne bucurăm la fel de acel sentiment de împlinire, atunci când punem pasiune în munca noastră.

Acasă, cu ai mei, sau printre prietenii de-o viață, am rămas mereu Alexandra. Bucuriile care ne aduc împreună sunt aceleași dintotdeauna: o seară de povești care încep cu ”îți aduci aminte când…”, un film pe care ne place să-l revedem, senzația unică a unei Coca-Cola Zero Zahăr.

Ca Alexandra sau ca INNA, am învățat un lucru important: oricât de diferite ar fi viețile noastre, sunt #zerodiferențe între mine și tine, când vine vorba de lucrurile simple, care contează cu adevărat.

 

Iar de astăzi, voi fi aici, să mă asigur că nu vei uita de ele! J

 

Cu drag,

 

Elena Alexandra Apostoleanu

– also known as-

 

AMBASADOR COCA-COLA ZERO ZAHĂR. ZERO CALORII

#ZERODIFERENTE

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Industria de Publicitate

Pentru relansarea ziarului Adevărul, Propaganda s-a transformat din agenție în redacție

Published

on

Din 4 septembrie, ziarul Adevărul a revenit la formatul mare.  Odată cu „lifting-ul”, publicația a trecut și printr-un refresh de poziționare. Ziarul le propune cititorilor un “nou unghi de abordare” – susținut prin mai mult spațiu acordat opiniilor – și un format care acoperă o actualitate jurnalistică mai variată. De comunicarea repoziționării și de “luarea în proporții” s-a ocupat agenția Propaganda.

 

Campanie „Un nou unghi” definește schimbarea de format în raport cu valorile jurnalismului de calitate.

 

“Stau cu nasul în telefon vreo patru ore pe zi. La fel ca toată lumea, scrolez, clichez, n-am mai mirosit cerneala de ziar de ani de zile. Înainte să ne apucăm de lucru, am propus o cură de “print press” ca să înțelegem un pic contextul. N-a durat prea mult. Nu ai motive să-ți pară rău că stai lipit de telefon. O mare parte din presa scrisă arată că un print din imgur și site-uri de soft porn. Cu știri scrise ca niște postări de semidocți, cu vagi urme de jurnalism și mult junk local.

 

În situația asta, Adevărul s-a așezat de-a curmezișul. Își propune să fie o publicație scrisă de jurnaliști. Și, deși are o poziție excelentă în digital, în loc să “bifeze” o prezență în print, și-a mărit formatul. Nu e un brief cu care te întâlnești frecvent. Cred că noi l-am prins pe ultimul.

 

Dar statement-ul de brand nu stă în extensia de centimetri pătrați. Este un statement de aderare la un tip de jurnalism care la noi este practicat mai rar spre deloc. Este o asociere cu un fel mai angajat de a face presă. Cu alte cuvinte, Adevărul se mută dintr-o redacție într-un bastion al jurnalismului de calitate. Iar cine îl cumpără după redesign susține și o etică de a face jurnalism, nu plătește doar pentru opt pagini și-un supliment”, spune Cornel Gologan, directorul de creație de la Propaganda.

 

 

Lazăr, Gologan și Ivașcu la un “paper sharing”.

Din campanie fac parte trei execuții pentru TV, o serie de patru print-uri, un spot radio și o legaturică de ad-uri pentru social și online.

 

Alexandru Lazăr – art director-ul campaniei – a ilustrat ad-urile și a scris animațiile făcute cu DSG. Despre lucrul în sine pe Adevărul spune că “a semănat cu munca într-o redacție. Gologan a scris o pagină de titluri, eu am făcut ilustrație editorială. N-am avut mari debate-uri pe tema asta, ni s-a părut firesc să lucrăm așa, să avem niște ad-uri ca niște micro știri. Care punctează câteva dintre beneficiile formatului mărit. Să clamăm “jurnalismul de calitate” ar fi fost ușor patetic, indiferent sub ce concept l-am fi redat. Ambiția jurnaliștilor de la Adevărul se subînțelege. Layout-urile pentru Adevărul se vor făcute cap coadă “în stilou”. Mi s-a părut important să ieșim cu o campanie cu feel de ziar, care se decupează ușor când o vezi în digital. Pe video, de la mine au plecat cadrele, DSG le-a trecut “pe curat” și le-a animat.”

 

Din partea clientului, campania a fost gestionată de Steluța Zamfir – Marketing Manager, Monica Gaia – Brand Manager și Dan Marinescu – Redactor-șef. Echipa Propaganda responsabilă cu unghiul și formatul a fost formată din:

Cornel Gologan – Creative Director, Copywriter

Alexandru Lazăr – Senior Art Director

Alexandru Tofan – Art Director

Andrei Dragotă – Copywriter

Bogdan Ivașcu – Group Account Director

Irina Constantin – Account Executive

Corina Anghel – Strategic Planning Director

Marcela Moldovan – A/V Producer

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Industria de Publicitate

Trei creativi români în juriul ADCE AWARDS 2017

Published

on

Andy Daniluc, Creative Director Cake, Alex Strîmbeanu, Creative Director JANDL Bratislava şi Simona Suman, Group Creative Director MRM/McCann şi membri ADC Romania, fac parte din juriul celei de-a 26-a ediţii ADCE Awards.

 

ADCE Awards (The Best of European Design and Advertising) este singura competiţie internaţională ce reuneşte lucrările premiate în cadrul competiţiilor locale, organizate de cluburile membre ADC Europe din 20 de ţări.

Un juriu format din peste 60 de creativi de top din agenții de advertising din Europa vor selecta cele mai bune lucrări deja premiate pe plan local. Categoriile festivalului sunt: Film & Radio, Print & Outdoor, Interactive & Mobile, Design & Craft, Promotions & New Media și Integration & Innovation.

 

Andy Daniluc va juriza în categoria Interactive & Mobile, Alex Strîmbeanu va face parte din juriul de Film & Radio, iar Simona Suman va contribui la alegerea câştigǎtorilor din categoria Promotions & New Media.

 

„E prima datǎ când fac parte din juriul unui festival din Europa, iar ADC*E Awards reprezintǎ, pe lângǎ un eveniment de prestigiu, o bunǎ ocazie de a-mi face un update în ceea ce priveşte mentalitatea celorlalţi juraţi şi nivelul calitativ al campaniilor înscrise. Abia aştept sǎ iau parte la dezbateri aprinse privind campaniile înscrise la Interactive & Mobile.”, declarǎ Andy Daniluc.

 

„Merg în juriul ADC fǎrǎ vreo preconcepţie, însǎ cu o singurǎ aşteptare – sǎ mǎ întorc titirez, dupǎ ce voi fi vǎzut cele mai bune idei şi execuţii din Europa.”, mǎrturiseşte Alex Strîmbeanu.

 „Am participat la ADC*E Awards în 2015 în calitate de „junior juror” şi mǎ bucur sǎ mǎ întorc în 2017, de data asta în liga seniorilor. Este un festival care reuneşte cele mai bune lucrǎri premiate la nivel local, asta înseamnǎ cǎ tot ce vedem acolo a fost deja recunoscut şi apreciat de un juriu. Practic avem de premiat „la crème de la crème”, iar asta face lucrurile şi mai palpitante. Can’t wait!”, povesteşte Simona Suman.

 

Festivalul va avea loc ȋn perioada 9-11 noiembrie ȋn Barcelona şi va fi parte din European Creativity Festival, festival ce anul acesta se va desfǎşura sub tema „Imagineering Creative Intelligence”.

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending