Connect with us

AUDIENȚE TV

Cea de-a doua ediție ”Totul pentru dragoste”, lider de audiență

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Poveștile impresionante de viață prezentate de Mirela Vaida, ieri, la ”Totul pentru dragoste”, i-au ținut pe telespectatori cu sufletul la gură, cea de-a doua ediție a emisiunii de la Antena 1 impunându-se ca lider de audiență, atât la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cât și la nivelul întregului public din mediul urban.

Astfel, în intervalul 14.00-16.00, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea ”Totul pentru dragoste” s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 2,7  puncte de rating și  14,5 cotă de piață.

Emisiunea prezentată de Mirela Vaida la Antena1  s-a impus ca lider de piață și la nivelul întregului public din mediul urban cu o audiență medie de 3,5 puncte de rating și 12 cotă de piață, în timp ce poziţia secundă a fost ocupată de Antena 3 cu 3,2 puncte de rating și 11 cotă de piață, urmată de ProTv cu 3,2 puncte de rating și 10,8 cotă de piață.

 

În minutul de aur 15:41, peste 1.000.000 de telespectatori la nivel național urmăreau producția Antena 1. 

Marți, la ”Totul pentru dragoste” Maria, în vârstă de 36 de ani, a venit sã vorbească de problemele cu care ea se confruntă. Iubitul ei, cu care a făcut și un copil, are mari probleme cu alcoolul și ea speră să reușească să-l aducă pe drumul cel bun. Specialiștii s-au oferit să-l ajute pe partenerul de viață al Mariei, chiar și dincolo de platoul emisiunii, unde el a refuzat să apară.

Tot în ediția de marți, telespectatorii l-au cunoscut pe Irinel Calancea, un actor, cascador amator. El a venit cu speranța să reușească să recapete dragostea fiului său de 9 ani. Anul trecut, Irinel a fost parte dintr-un proiect de film special. El s-a implicat trup și suflet, iar timp de câteva luni nu a făcut altceva decât să se antreneze. Din nefericire, proiectul nu s-a mai finalizat si a făcut o depresie severă care s-a complicat cu afecțiuni fizice. Soția a luat într-o dimineață copilul de 9 ani și a plecat de acasă. Lui Irinel îi lipsește foarte mult fiul său și ar face tot ce-i stă în putință să poată fi prezent din nou în viața lui.

Alături de Irinel, în cadrul emisiunii a fost și mama lui  și, împreună, cei doi au vorbit despre copilăria actorului care a fost una marcată de violențe din partea tatălui. Surpriza cea mai mare pentru Irinel a fost însă prezența lui Adi în platou, prietenul său bun, care a venit pe viscol de la Arad, ca să-i fie alături.

Astăzi, în cea de-a treia ediție a emisiunii ”Totul pentru dragoste”, Mirela Vaida va aduce în atenția specialiștilor și a telespectatorilor alte două cazuri. Este vorba despre Beatrice, care are o poveste cutremurătoare, desprinsă parcă dintr-un scenariu de film.  Beatrice are 46 de ani, este o femeie divorțată, mamă a 2 copii. De meserie este contabila, dar în prezent este în concediu medical. A fost diagnosticată cu cancer la sân, iar în luna octombrie 2017 a terminat ultima serie de chimioterapie. În prezent urmeaza un tratament cu hormoni și abia așteaptă să-i crească părul. Ea speră să reușească să-și refacă viața.

Tot în ediția de astăzi a emisiunii ”Totul pentru dragoste” cu Mirela Vaida, va veni în platou și un cunoscut mentalist, Ștefan Simion, care a suferit enorm din dragoste, după ce a aflat că femeia pe care o iubea avea o relație cu cel mai bun prieten al lui.

Poveștile incredibile ale lui Beatrice și Ștefan, dar și sfaturile specialiștilor pentru cei doi vor putea fi urmărite de telespectatori, astăzi, de la ora 14.00, în cadrul emisiunii ”Totul pentru dragoste”, numai la Antena 1.

 


Sursa:Kantar Media, Copyright:ARMADATA S.R.L. 

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group.

 Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National Perioada 27 februarie 2018.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

AUDIENȚE TV

AUDIENȚE. Cel de-al doilea sezon ”Gospodar fără pereche” s-a lansat pe prima poziție! Vezi aici clasamentul audiențelor.

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a obținut la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 7.0 puncte de rating și 23.2% share, spre deosebire Antena 1, care a reușit să obțină cu 3.9 puncte de rating și 12.8% share. Aproximativ 1.3 milioane de telespectatori au fost cu ochii Gospodar fără pereche, iar în minutul de aur, de la 22:00, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit prezentările gopodarilor.

Ieri seară Gospodar fără pereche le-a făcut cunoștință telespectatorilor cu cei 13 bărbați care își doresc să își găsească femeia potrivită alături de care să își întemeieze o familie și cu care să împartă toată bucuriile vieții. Gospodării frumoase, peisaje de poveste, liniștea pe care o oferă traiul la țară, departe de zgomotul orașului, sunt doar câteva elemente din întregul univers al gospodarilor. Anamaria Prodan Reghecamp a dezbătut cu Ionuț Cucu, Alexandru Abramiuc, Bogdan Năstase și Julieta Vescan, foști protagoniști în sezonul trecut, cum se descurcă noii gospodari.

Cei 13 gospodari sunt oameni muncitori, care au clădit pe propriile forțe fermele, cu sacrificii mari de timp, astfel ei și-au dat seama că singurul lucru care le lipsește este femeia potrivită!

Primul gospodar prezentat a fost Dorin Nacreală, un cioban unic! Cele mai mari pasiuni ale lui sunt oile și muzica, astfel el le cântă oilor în fiecare zi la saxofon și o face foarte bine! Își dorește o femeie careia să îi placă viața la țară și să îi fie alături.

Daniel Barbu este un gospodar școlit în agronomie, care își aduce aportul de businessman în afacerea începută de tatăl său. Cel mai important lucru pentru el este să nu uite de unde a plecat. De la femeia ideală își dorește să îl iubească pentru el, nu pentru situația financiară.

Alin Bobină este gospodarul universal cu un simț al umorului foarte bine dezvoltat! El știe să facă de toate în casă, dar și în munca cu animalele. Împarte sarcinile cu fratele lui mai mic, care îi seamană foarte bine. Alin își dorește să găsească o femeie careia să îi ofere totul.

Sergiu Pop este legumicultor și agricultor, însă pe lângă munca pământului, el cântă și la biserică. Este un băiat harnic, muncitor și familist, care își dorește o femeie alături de care să poată întemeia o familie.

Sandu Morariu este ciobănașul singurel, vorbăreț, modest și harnic. Caii și oile sunt marile lui pasiuni. Sandu este crede că libertatea pe care o are în colțul lui de natură nu poate fi cumpărată cu bani și își dorește o femeie care să îl ajute să țină gospodăria și care să îl iubească.

Cătălin Dragu este cel mai tânăr gospodar! La numai 23 de ani el are în gestiune multe solarii pe care le lucrează împreună cu familia lui.Este un băiat liniștit, care își dorește să cunoască o femeie harnică.

Neluțu Turic este o fire blândă de ardelean! El este obișnuit să facă de toate: are grijă de casă, face mâncare, crește animale și lucrează pământul. Neluțu vrea să găsească o femeie bună care să îl ajute cu treburile casnice.

Dan Dicu este haiducul complet care promovează istoria locului în care trăiește. El are o herghelie de cai faimoasă în zonă și se ocupă intens de creșterea lor. Pentru el femeia ideală trebuie să fie înțelegătoare și să fie dispusă să accepte traiul la țară.

Mihai Ambruș a terminat două facultăți și este un gospodar care ține pasul cu tehnologia! El se ocupă cu creșterea vacilor pe care le urmărește pe GPS, iar marea lui pasiune este genetica. El folosește genetică performantă pentru înseminarea artificială a vacilor, astfel încât să obțină o producție mai mare de lapte și creștere musculară. El își dorește o femeie cu care să împartă toate roadele muncii sale.

Frații Boar, Vasile și Adrian, se completează perfect! Unul se ocupa mai mult cu creșterea animalelor, iar celălalt se ocupă cu munca câmpului. După ce și-au pierdut mama, au rămas doar cu tatăl și au fost nevoiți să se descurce singuri și cu treaba în casă. Ei sunt veseli, glumeți și plini de viață. Cei doi își doresc să cunoască două femei care să aibă grijă de casă și care să le fie alături.

Tomiță Stănilă este barman retras în agricultură pentru că și-a dat seamă că are prea puțin timp. El cultivă legume bio și crede că singurătatea e tristă, iar el este un om vesel. Cel mai mult își dorește să își găsească perechea cu adevărat.

Neluțu Serafincean este un om calm și harnic, care a muncit toată viață pentru a avea o fermă adevărată! El iubește animalele și este student la facultatea de Zootehnie, iar înainte de asta a fost student la Medicina veterinară. Își dorește o femeie care să îi împărtășească pasiunea.

De astăzi s-au deschis încrierile pentru a-i cunoaște pe gospodarii prezentați! Fetele cărora le-a căzut cu tronc unul dintre gospodari se pot înscrie la numărul de telefon 0728.188.511, valabil și pe Whatsapp, sau pe gospodarfarapereche.protv.ro pentru a-l cunoaște și pentru a-și încerca norocul în dragoste!

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul emisiunii „Gospodar fără pereche”, ieri 25 mai:

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>21:29-23:53
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.77.21293.2
Kanal D14.55.3953.9
Antena 18.53.1556.4
Antena 36.72.5442.4
Romania TV5.72.1372.0

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:29-23:53
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.66.5630.2
Kanal D13.04.8465.6
Antena 18.03.0285.5
Antena 38.03.0285.2
Romania TV4.81.8171.6

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:29-23:53
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.27.1315.1
Antena 112.83.9174.4
Kanal D12.33.7167.3
Boomerang2.80.938.3
Antena 32.70.836.9

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Finala EXATLON a fost lider de audienta pe toate segmentele de public

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Show-ul “Exatlon”, reality-ul fenomen care a tinut in fata micilor ecrane milioane de romani, timp de patru luni, si-a desemnat miercuri marele castigator al primului sezon. In urma voturilor telespectatorilor, Vladimir Draghia a fost ales castigatorul “Exatlon”, editia difuzata aseara fiind urmarita, in cele peste trei ore de difuzare, de peste 1.7 milioane de telespectatori din intreaga Romanie, in fiecare minut al difuzarii.

Finala “Exatlon” a tinut in fata micilor ecrane, in medie, aproape patru milioane si jumatate (4.454.000) de romani, care au vizionat cel putin un minut cel mai iubit reality sportiv televizat din tara.

Aseara, Kanal D a fost lider incontestabil de audienta, statia inregistrand cote de piata de peste 20%, pe toate targeturile monitorizate. Mai mult, la nivelul populatiei de la nivel national, cota de piata inregistrata aseara de Kanal D a fost aproape dubla, comparativ cu cea a urmatorului post TV clasat.

Astfel, in intervalul 19:55 – 23:23, Kanal D a inregistrat 8,0% rating si 26,0% cota de piata, pe targetul Comercial, 9,8% rating si 25,1% cota de piata, pe targetul National, si 8,8% rating si 22,9% cota de piata, pe targetul All Urban.

Momentele de culise, imaginile in direct cu cei doi finalisti, dar si cu fostii concurenti de la “Exatlon” care i-au sustinut pe cei doi, din platoul special amenajat in studiourile Kanal D, au tinut aseara in fata micilor ecrane, pe intreaga durata de difuzare a show-ului, milioane de fani. In Minutul de maxima audienta, atins la 23:14, cand prezentatorul emisiunii Cosmin Cernat se pregatea sa dezvaluie numele castigatorului “Exatlon”, ales in urma voturilor telespectatorilor, peste doua milioane (2.318.000) de fani asteptau cu sufletul la gura deznodamantul show-ului.

“Exatlon” a fost un adevarat fenomen in Romania, cucerind inca de la prima editie, inimile romanilor. In acea zi, Show-ul revolutionar a obtinut cifre uriase de audienta de-a lungul celor peste patru luni de la debut.

Cea mai vizionata editie “Exatlon” a fost cea din 11 martie, cand la nivelul populatiei din intreaga tara, competitia sportiva a fost urmarita in fiecare minut al difuzarii de 2.259.000 de telespectatori (in minutul de aur, productia a fost urmarita de aproape trei milioane de fani). In acea zi, “jocul de comunicare”, premiul pus la bataie fiind mesajele primite din partea membrilor familiei echipei castigatoare, a tinut in fata micilor ecrane, in medie, aproape cinci milioane de romani care au vizionat cel putin un minut la Kanal D.

 

Target National

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D9,825,11749
 Antena 15,815,01043
 Pro TV3,910,1705
EXATLONRomania TV2,05,2363
19:55-23:23Antena 31,74,3302
 National TV1,43,6247
 TVR 21,33,4238
 Prima TV1,33,4236
 TVR 11,12,8196
 Realitatea TV0,71,7118
Source: Kantar Media Romania    
Date: 23.05.2018    

 

Target Comercial

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,026,0357
 Antena 15,718,5254
 Pro TV5,216,8230
EXATLONTVR 21,03,142
19:55-23:23National TV0,92,940
 TVR 10,72,231
 DigiSport 10,61,927
 Pro 20,61,927
 Realitatea TV0,61,825
 Antena 30,61,825
Source: Kantar Media Romania    
Date: 23.05.2018    

 

Target All Urban

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,822,9851
 Antena 15,614,6544
 Pro TV4,611,9441
EXATLONAntena 32,46,2230
19:55-23:23Romania TV1,84,8178
 TVR 21,43,7139
 TVR 11,23,0111
 National TV1,12,9108
 Prima TV0,92,489
 Realitatea TV0,82,179
Source: Kantar Media Romania    
Date: 23.05.2018    

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Semifinala EXATLON, lider de audienta pe toate segmentele de public!

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de aseara „Exatlon” a pozitionat Kanal D pe primul loc pe toate targeturile monitorizate, cu 8,7% Rating si 25,4% cota de piata, pe targetul Comercial, 9,1% Rating si 21,8% cota de piata, pe targetul All Urban, si 9,7% Rating si 23,7% cota de piata, la nivelul publicului National (tabel audiente, mai jos).

Minutul de aur, inregistrat la 22:36, cand avea loc una dintre confruntarile dramatice intre Ionut si Stefan, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, 2 454. 000 de telespectatori.  3.901.000 de telespectatori, in medie, au vizionat cel putin un minut editia de aseara a emisiunii.

 

Audiente „Exatlon”

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,725,4389
 Pro TV8,123,5360
 Antena 17,020,5313
EXATLONRomania TV0,72,030
20:00-23:13Digi 240,61,726
 Prima TV0,61,726
 Pro Cinema0,61,625
 Antena 30,51,523
 Pro 20,51,523
 Comedy Central0,51,523
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.05.2018    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Kanal D9,121,8875
 Pro TV7,918,9759
 Antena 16,114,7590
EXATLONAntena 32,76,4256
20:00-23:13Romania TV1,94,6184
 TVR 10,92,287
 Realitatea TV0,92,183
 Prima TV0,82,080
 National TV0,82,079
 Digi 240,81,975
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.05.2018    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D9,723,71727
 Pro TV7,819,01388
 Antena 15,413,3974
EXATLONAntena 32,25,4391
20:00-23:13Romania TV2,15,2382
 Prima TV1,02,4179
 National TV0,92,1156
 TVR 10,92,1155
 Realitatea TV0,81,9137
 Pro Cinema0,71,7125
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.05.2018    

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending