Connect with us

AUDIENȚE TV

Cea de-a doua ediție ”Totul pentru dragoste”, lider de audiență

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Poveștile impresionante de viață prezentate de Mirela Vaida, ieri, la ”Totul pentru dragoste”, i-au ținut pe telespectatori cu sufletul la gură, cea de-a doua ediție a emisiunii de la Antena 1 impunându-se ca lider de audiență, atât la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cât și la nivelul întregului public din mediul urban.

Astfel, în intervalul 14.00-16.00, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea ”Totul pentru dragoste” s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 2,7  puncte de rating și  14,5 cotă de piață.

Emisiunea prezentată de Mirela Vaida la Antena1  s-a impus ca lider de piață și la nivelul întregului public din mediul urban cu o audiență medie de 3,5 puncte de rating și 12 cotă de piață, în timp ce poziţia secundă a fost ocupată de Antena 3 cu 3,2 puncte de rating și 11 cotă de piață, urmată de ProTv cu 3,2 puncte de rating și 10,8 cotă de piață.

 

În minutul de aur 15:41, peste 1.000.000 de telespectatori la nivel național urmăreau producția Antena 1. 

Marți, la ”Totul pentru dragoste” Maria, în vârstă de 36 de ani, a venit sã vorbească de problemele cu care ea se confruntă. Iubitul ei, cu care a făcut și un copil, are mari probleme cu alcoolul și ea speră să reușească să-l aducă pe drumul cel bun. Specialiștii s-au oferit să-l ajute pe partenerul de viață al Mariei, chiar și dincolo de platoul emisiunii, unde el a refuzat să apară.

Tot în ediția de marți, telespectatorii l-au cunoscut pe Irinel Calancea, un actor, cascador amator. El a venit cu speranța să reușească să recapete dragostea fiului său de 9 ani. Anul trecut, Irinel a fost parte dintr-un proiect de film special. El s-a implicat trup și suflet, iar timp de câteva luni nu a făcut altceva decât să se antreneze. Din nefericire, proiectul nu s-a mai finalizat si a făcut o depresie severă care s-a complicat cu afecțiuni fizice. Soția a luat într-o dimineață copilul de 9 ani și a plecat de acasă. Lui Irinel îi lipsește foarte mult fiul său și ar face tot ce-i stă în putință să poată fi prezent din nou în viața lui.

Alături de Irinel, în cadrul emisiunii a fost și mama lui  și, împreună, cei doi au vorbit despre copilăria actorului care a fost una marcată de violențe din partea tatălui. Surpriza cea mai mare pentru Irinel a fost însă prezența lui Adi în platou, prietenul său bun, care a venit pe viscol de la Arad, ca să-i fie alături.

Astăzi, în cea de-a treia ediție a emisiunii ”Totul pentru dragoste”, Mirela Vaida va aduce în atenția specialiștilor și a telespectatorilor alte două cazuri. Este vorba despre Beatrice, care are o poveste cutremurătoare, desprinsă parcă dintr-un scenariu de film.  Beatrice are 46 de ani, este o femeie divorțată, mamă a 2 copii. De meserie este contabila, dar în prezent este în concediu medical. A fost diagnosticată cu cancer la sân, iar în luna octombrie 2017 a terminat ultima serie de chimioterapie. În prezent urmeaza un tratament cu hormoni și abia așteaptă să-i crească părul. Ea speră să reușească să-și refacă viața.

Tot în ediția de astăzi a emisiunii ”Totul pentru dragoste” cu Mirela Vaida, va veni în platou și un cunoscut mentalist, Ștefan Simion, care a suferit enorm din dragoste, după ce a aflat că femeia pe care o iubea avea o relație cu cel mai bun prieten al lui.

Poveștile incredibile ale lui Beatrice și Ștefan, dar și sfaturile specialiștilor pentru cei doi vor putea fi urmărite de telespectatori, astăzi, de la ora 14.00, în cadrul emisiunii ”Totul pentru dragoste”, numai la Antena 1.

 


Sursa:Kantar Media, Copyright:ARMADATA S.R.L. 

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group.

 Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National Perioada 27 februarie 2018.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul Next Star, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cea de-a noua editie a show-ului „Next Star”, care l-a desemnat castigator pe micul tobosar Nicholas Butacu (10 ani), din Bucuresti, a fost sambata seara lider de audienta la orase si in toata tara.  

Emisiunea prezentata de Dan Negru a adunat in fata micilor ecrane 1.396.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toata tara, in minutul de maxima audienta, de la 21.57.

Asadar, la nivelul publicului national, Antena 1 s-a aflat pe primul loc in clasamentul audientelor si a obtinut sambata seara, pe perioada difuzarii emisiunii (20.00-22.59), o audienta medie de 5,1 puncte de rating si o cota de piata de 14,2%, in timp ce urmatorul clasat, Pro TV, inregistra 3,8 puncte de rating si o cota de piata de 10,6%.

De asemenea, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 ramane lider cu o audienta medie de 4,3 puncte de rating si o cota de piata de 12,6%, urmata de Antena 3, cu  3,8 puncte de rating si 11,2% cota de piata.

Sambata seara, Nicholas Butacu (10 ani), din București, a câștigat cea de-a noua ediție “Next Star” și s-a calificat pentru marea finală a celui de-al nouălea sezon al show-ului prezentat de Dan Negru, la Antena 1.

Sunt foarte bucuros și nu mă așteptam să câștig, pentru că pe scena au urcat foarte mulți copii talentați. Dar uite că am câștigat”, spune Nicholas, emoționat.

Puștiul i-a impresionat pe cei trei jurați, Pepe, Lidia Buble și Dorian Popa, cu felul în care bate la tobe.

Nicholas a avut un număr fără cusur. A cântat excepțional, de la început până la sfârșit”, spune Dorian Popa.

Momentul lui Nicholas a fost sută la sută gândit de el. Asta am apreciat cel mai mult. Pe lângă faptul că este foarte talentat, e și foarte ingenios și abia aștept să îl văd în marea finală”, adaugă Lidia.

Sâmbăta aceasta, pe scena de la “Next Star” , copii talentați din toată țara, dar și copii care trăiesc alături de părinții lor peste hotare au susținut spectaculoase numere de percuție și umor, teatru de umbre și muzică, dans sportiv, contemporan și dans bollywoodian, dar și un număr cu clovni.

În aceeași ediție, Pepe, care împlinea 39 de ani în ziua filmării, a fost sărbătorit cu tort și cadouri. Juratul a avut parte și de o mare surpriză: fiicele sale, Maria și Rosa, au venit la tati la serviciu, să-i ureze “La mulți ani!”.

Cine sunt copiii care vor intra în concurs în ultima ediție înaintea finalei de Popularitate și a Marii Finale, telespectatorii Antenei 1 vor afla sâmbătă, 18 august, de la ora 20.00, numai la “Next Star”.

 

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National

Perioada 11 august 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

KANAL D s-a calasat in topul audientelor pe segmentul Late Night!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Kanal D, pe locul doi cu “Cash Taxi”, cu cea de-a doua editie difuzata. Aproape un milion de fani au urmarit cu sufletul la gura cea mai antrenanta emisiune a noptii!

Cea de-a doua editie a show-ului “Cash Taxi” difuzata aseara a pozitionat statia Kanal D pe locul doi la nivelul intregii tari, conform datelor furnizate de Kantar Media. Emisiunea prezentata de Catalin Cazacu a fost urmarita in medie, de peste jumatate de milion (524.000) de telespectatori din intreaga tara, pe intreaga durata de difuzare.

Marti, 31 iulie, in intervalul 22:40 – 23:45, Kanal D a intregistrat pe targetul National 2,9 puncte de rating si 9,0% cota de piata, pozitionandu-se astfel pe locul secund in topul televiziunilor din Romania.

Minutul de maxima audienta, atins chiar la debutul editiei (22:30), a adunat in fata micilor ecrane aproape un milion (994.000) de fani ai emisiunii “Cash Taxi”.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV6,821,01225
 Kanal D2,99,0524
 Romania TV2,98,8514
CASH TAXI Antena 32,78,2481
22:30-23:45Antena 12,67,9460
 Realitatea TV1,34,0234
 Prima TV0,92,7158
 Pro 20,82,3135
 ETNO0,72,3132
 Disney0,72,1121
Sursa: Kantar Media Romania    
Data:31.07.2018    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Premiera show-ului Cash Taxi, in topul audientelor

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Premiera de aseara a show-ului „Cash Taxi”, prezentat de Catalin Cazacu, a tinut in fata micilor ecrane sute de mii de telespectatori din intreaga tara, pozitionand astfel Kanal D pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Prima editie „Cash Taxi”, filmata la malul Marii Negre, pe strazile Constantei, la volanul taxi-ului aflandu-se simpaticul si generosul Catalin Cazacu, a fost asteptata cu sufletul la gura de fanii Kanal D. Provocarile lansate de prezentator celor care i-au deschis portiera autoturismului, intrebarile pline de umor si neprevazut, dar si povestile de viata ale concurentilor spuse pe parcursul cursei, au starnit interesul telespectatorilor pentru noul show difuzat de Kanal D.

In intervalul de difuzare, 22:30 – 23:45, Kanal D s-a clasat pe locul secund in topul audientelor, la nivel National, cu 3,3% rating si 9,5% cota de piata. Aproape 800.000 de romani au urmarit aseara, in minutul de maxima audienta (atins la 22:37), cel mai indragit show din Romania, „Cash Taxi”.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV6,920,11237
 Kanal D3,39,5589
 Antena 13,29,2569
CASH TAXI Romania TV2,88,2508
22:30-23:45Antena 31,95,5338
 DigiSport 11,33,9240
 Prima TV1,23,4211
 Realitatea TV1,03,0187
 National TV0,92,5156
 Pro 20,82,4147
Sursa: Kantar Media Romania    
Data:30.07.2018    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending