Connect with us

ALL MEDIA

Cel mai inalt barbat din lume o cunoaste la “Happy Hour” pe cea mai inalta romanca (galerie foto)

Published

on

 

Pentru ca data trecuta cand a fost prezent pe Happylica Sultan Kosen, turcul intrat in Cartea Recordurilor cu inaltimea sa, i-a marturisit lui Catalin Maruta cat de greu ii este sa isi gaseasca o prietena, “Happy Hour” ii va face cunostinta cu o romanca neaosa, cu greutate, impresionata de povestea lui.

Astfel, in editia de luni, 5 iulie, cel mai inalt barbat din lume o va cunoaste la Pro Tv pe cea mai inalta femeie din Romania. Echipa “Happy Hour” ii va arata lui Sultan o posibila partenera si ii va face si o demonstratie de obiceiuri de nunta la romani.

Si pentru ca o astfel de intalnire la inaltime nu se intampla in fiecare zi, “Happy Hour” s-a pregatit cum se cuvine. O serie de designeri romani vor contribui la look-ul celor doi: Sultan va avea o pereche de pantofi masura 60, creati pentru el, si un costum pe masura, iar romanca, Simona Elena Serban, o superba rochie special croita pentru ea. Ce va iesi din toata aceasta intalnire, telesepctatorii Pro Tv vor descoperi luni seara la “Happy Hour”.

Sultan Kosen are 2,46 metri inaltime, palmele sale au 27,4 centimetri, iar talpile 36,6 centimetri. La cei 27 de ani ai sai, turcul a intrat in Cartea Recordurilor in 2010 ca cel mai inalt barbat din lume. A crescut normal pana la varsta de 10 ani, insa din cauza unei tumori la glanda pituitara i s-a declansat boala numita gigantism pituitar. Din pricina inaltimii nu si-a putut continua studiile, dar a lucrat ocazional pe la diferite ferme ca sa isi ajute familia. Pana sa fie descoperit de Cartea Recordurilor nu a iesit niciodata din satul sau din Turcia, insa dupa ce a devenit celebru a inceput sa faca turnee peste tot prin lume – Anglia, Islanda, Spania, Norvegia, Olanda, etc.

La randul ei, Simona Elena Serban sufera de gigantism si are 2 metri inaltime si 106 kilograme, la aproape 20 de ani. Dupa ce a primit mai multe tratamente hormonale, medicul  care l-a tratat pe Ghita Muresan a reusit sa ii puna acum patru ani un diagnostic. Cand era in clasa a VIII-a Simona s-a apucat de baschet, iar in urma unui clasament pe tara, la varsta de 14 ani a fost declarata cea mai inalta sportiva la categoria ei de varsta.

La 20 de ani este inca la liceu, in clasa a XI-a, pentru ca a pierdut doi ani de scoala. A stat prea mult timp prin spitale, avea luni intregi in care nu reusea sa ajung la scoala pentru ca era blocata in spitale, asa ca pana la urma doi ani de zile i-a pierdut. Il admira foarte mult pe Sultan Kosen si l-a placut din prima clipa cand l-a vazut in primavara la “Happy Hour” si prin ziare. E impresionata de povestea lui si isi doreste foarte mult sa il cunoasca.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending