HomeDIGITALSTUDIU: Cele mai puternice 100 de branduri româneşti

STUDIU: Cele mai puternice 100 de branduri româneşti

Construction site crane building a blue 3D text. Part of a series.

A saptea editie BrandRO a topului marcilor romanesti „100 cele mai puternice branduri romanesti”, eveniment organizat de Revista Biz, a prezentat astazi, in premiera, rezultatele studiului realizat de compania de cercetare Unlock Market Research in 2016.

 

După cinci ediții în care primul loc a fost adjudecat de Borsec și o schimbare a topului anul trecut ce a adus în prim-plan marca Dero, acum avem parte de o nouă surpriză la vârful clasamentului: brandul Gerovital, deținut de producătorul clujean de cosmetice Farmec, urcă pe primul loc.

Cu o lungă istorie în spate, strâns legată de Institutul Național de Gerontologie și Geriatrie și mai ales de numele Anei Aslan, Gerovital este o marcă foarte vie, în care consumatorii au încredere datorită reputației, rădăcinilor foarte solide și a calităților dovedite. Marca este mereu vizibilă și se reinventează permanent, menținându-se în pas cu tendințele, dar și inovând. De asemenea, s-a apropiat și mai mult de consumatoare și de ideea de românesc cu campania “Desco­peră secretul frumuseții româncelor!”.

 

top100brandRO2016

 

Borsec se menține în topul brandurilor românești, fiind un brand de referință în categoria de apa minerală – brand de încredere cu o calitate constantă în timp, ce a ajuns cunoscut și peste hotare.

Lansat pe piața din România în 1966 ca produs al fabricii de detergenți din Ploiești, Dero a ajuns să devină o marcă sinonimă cu “detergentul”. De-a lungul anilor, a avut o creștere constantă, campaniile publicitare, evenimentele, inovațiile la nivel de brand și produs i-au consolidat poziția de brand dinamic și i-au insuflat un aer tânăr și modern.

Farmec, numele celui mai mare producător român de cosmetice, dar și o marcă de sine stătătoare, este un brand-emblemă pentru România, al cărui portofoliu impresionează prin produse mereu actuale și moderne.

 

Mai multe detalii aici 

 

Lasa un comentariu aici!

Written by

contact@radardemedia.ro

contact[@] radardemedia.ro

No comments

Lasă un răspuns