Connect with us

ALL MEDIA

Central European Media Enterprises Ltd. comunică rezultatele pentru trimestrul IV şi pentru întregul anul 2015

Published

on

 

ÎNTREGUL AN 2015
– Veniturile nete au crescut cu 6%, la rate constante ale cursului de schimb, până la 605,8 milioane USD
– OIBDA a crescut cu 53%, la rate constante ale cursului de schimb, ajungând la 122,8 milioane USD
– Fluxul de numerar liber a crescut cu 149,2 milioane USD, până la 55,5 milioane USD

 

TRIMESTRUL IV
– Veniturile nete au crescut cu 3%, la rate constante ale cursului de schimb, până la 195,6 milioane USD
– OIBDA a crescut cu 16%, la rate constante ale cursului de schimb, ajungând la 56,2 milioane USD
CME ANUNŢĂ UN NOU ÎMPRUMUT DE 469 MILIOANE EURO, PENTRU A REFINANŢA DATORIA CEA MAI COSTISITOARE

 

Central European Media Enterprises Ltd. (CME) (NASDAQ: CETV) (Bursa de Valori din Praga: CETV) a anunţat rezultatele financiare pentru trimestrul IV şi pentru întregul an încheiat la 31 decembrie 2015.
Veniturile nete pentru anul încheiat la 31 decembrie 2015 au crescut cu 6%, la rate constante ale cursului de schimb, până la 605,8 milioane USD, graţie creşterii cu 6% a veniturilor din publicitate TV.

OIBDA pentru anul încheiat la 31 decembrie 2015 a crescut cu 53%, la rate constante ale cursului de schimb, ajungând la 122,8 milioane USD. Fluxul de numerar liber a crescut cu 149,2 milioane USD, până la 55,5 milioane USD. Veniturile nete pentru trimestrul IV, încheiat la 31 decembrie 2015, au crescut cu 3%, la rate constante ale cursului de schimb, până la 195,6 milioane USD, graţie creşterii cu 3% a veniturilor din publicitate TV. OIBDA pentru trimestrul încheiat la 31 decembrie 2015 a crescut cu 16%, la rate constante ale cursului de schimb, ajungând la 56,2 milioane USD.

 

Principalele informaţii despre situaţia operaţională şi financiară:
• Pieţele de publicitate TV din cele şase ţări în care ne desfăşurăm activitatea au crescut cu aproximativ 6% în 2015.
• Veniturile din publicitate TV au crescut cu 6%, la rate constante ale cursului de schimb, iar cota noastră din piaţa de publicitate TV a crescut în trei ţări.
• Ne-am menţinut avansul clar faţă de concurenţă în clasamentul cotelor de audienţă pentru segmentul prime time şi la nivelul întregii zile în toate cele şase ţări.
• Taxele de retransmisie şi veniturile din abonamente au crescut cu 9% în 2015.
• Creşterea veniturilor, în paralel cu controlul costurilor, a dus la creşterea OIBDA cu peste 600 de puncte procentuale de bază în 2015.
• Îmbunătăţirea semnificativă a fluxului de numerar liber reflectă îmbunătăţirile situaţiei operaţionale, dobânda la lichidităţi mai mică şi cerinţele de fond de rulment normalizate.
• În februarie 2016, am contractat un împrumut în euro, cu scadenţa în 2021, pentru a refinanţa cea mai costisitoare datorie a noastră, inclusiv obligaţiunile PIK cu scadenţa în 2017.

 

Michael Del Nin, Co-Chief Executive Officer, a declarat: „Am încheiat un alt an cu performanţe financiare solide, marcat de creşterea impresionantă a OIBDA, continuarea creşterii ratei profitului şi o îmbunătăţire semnificativă a generării de flux de numerar liber. Aceste rezultate, la care se adaugă tranzacţiile de refinanţare pe care le-am anunţat astăzi, încununează doi ani remarcabili de redresare operaţională şi ne încadrează pe un traseu clar către reducerea nivelului îndatorării şi creşterea valorii pentru toţi acţionarii noştri.”.

Christoph Mainusch, Co-Chief Executive Officer, a adăugat: „Datorită investiţiilor precis direcţionate în programare, precum şi a reducerii costurilor operaţionale globale, CME şi-a păstrat avansul clar, în ciuda competiţiei puternice pentru cote de audienţă. Vom continua să oferim cel mai bun conţinut publicului nostru şi să ne consolidăm poziţia pe piaţă, asigurând clienţilor noştri creşterea accesului la public.”.

OIBDA, care include amortizarea şi deprecierea drepturilor asupra programelor, este definit ca venitul operațional / (pierderea) înainte de depreciere, amortizarea bunurilor necorporale şi deprecierea imobilizărilor, precum şi anumite elemente neobişnuite sau sporadice care nu sunt luate în considerare de factorii de decizie ai companiei în evaluarea performanţei, după cum sunt definite acestea în secţiunea „Date pe segmente şi indicatori financiari neincluşi în principiile contabile general acceptate” de mai jos.

 

Rezultatele pentru anul încheiat la 31 decembrie 2015

Veniturile nete, la rate constante ale cursului de schimb, pentru anul încheiat la 31 decembrie 2015, au fost de 605,8 milioane USD, comparativ cu 680,8 milioane USD pentru anul încheiat la 31 decembrie 2014. Venitul operaţional pentru anul încheiat la 31 decembrie 2015 a fost de 94,6 milioane USD, comparativ cu 38,3 milioane USD pentru anul încheiat la 31 decembrie 2014.

Pierderea din operaţiuni curente pentru anul încheiat la 31 decembrie 2015 a fost de 102,3 milioane USD, comparativ cu 151,5 milioane USD pentru anul încheiat la 31 decembrie 2014. Pierderea diluată per acţiune din operaţiuni curente pentru anul încheiat la 31 decembrie 2015 a fost de 0,81 USD, comparativ cu 1,11 USD pentru anul încheiat la 31 decembrie 2014.

OIBDA pentru anul încheiat la 31 decembrie 2015 a fost de 122,8 milioane USD, comparativ cu 95,4 milioane USD în 2014. Rata OIBDA1 pentru anul încheiat la 31 decembrie 2015 a fost de 20,3%, comparativ cu 14,0% pentru anul încheiat la 31 decembrie 2014.

Principalele rezultate totale pentru anii încheiaţi la 31 decembrie 2015 şi 2014 au fost:

REZULTATE
(mii USD, cu excepţia datelor per acţiune) Pentru anul încheiat la 31 decembrie
2015 2014 % Efectiv %Lfl2
Venituri nete $ 605.841 $ 680.793 (11,0 )% 5,9 %
OIBDA 122.815 95.446 28,7 % 52,9 %
Rată OIBDA 20,3 % 14,0 % 6,3 p.p. 6,2 p.p.
Venit operaţional 94.583 38.280 NM3 NM3
Pierdere din operaţiuni curente (102.285 ) (151.465 ) 32,5 % 23,6 %
Pierdere diluată per acţiune din operaţiuni curente $ (0,81 ) $ (1,11 ) 27,0 % 18,2 %

 

Rezultatele pentru cele trei luni care s-au încheiat la 31 decembrie 2015

Veniturile nete, la rate constante ale cursului de schimb, pentru cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2015 au fost de 195,6 milioane USD, comparativ cu 216,2 milioane USD pentru cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2014. Venitul operaţional în acest trimestru a fost de 46,5 milioane USD, comparativ cu 38,3 milioane USD pentru cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2014.

Venitul din operaţiuni curente în acest trimestru a fost de 1,1 milioane USD, comparativ cu o pierdere de 17,8 milioane USD pentru cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2014. Pierderea diluată per acţiune din operaţiuni curente pentru cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2015 a fost de 0,02 USD, comparativ cu 0,13 USD pentru cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2014.

OIBDA pentru cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2015 a fost de 56,2 milioane USD, comparativ cu 55,1 milioane USD pentru cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2014. Rata OIBDA1 pentru cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2015 a fost de 28,7%, comparativ cu 25,5% pentru cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2014.

 

Principalele rezultate pentru cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2015 şi 2014 au fost:

REZULTATE
(mii USD, cu excepţia datelor per acţiune) Pentru cele trei luni încheiate la 31 decembrie
2015 2014 % Efectiv % Lfl2
Venituri nete $ 195.552 $ 216.196 (9,5 )% 3,0 %
OIBDA 56.203 55.094 2,0 % 16,3 %
Rată OIBDA 28,7 % 25,5 % 3,2 p.p. 3,3 p.p.
Venit operaţional 46.528 38.298 21,5 % 41,1 %
Venit/(pierdere) din operaţiuni curente 1.137 (17.805 ) NM3 NM3
Pierdere diluată per acţiune din operaţiuni curente $ (0,02 ) $ (0,13 ) 84,6 % 84,6 %


1 Rata OIBDA este definită ca raportul dintre profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare şi veniturile nete, după cum sunt definite acestea în secţiunea „Date pe segmente şi indicatori financiari neincluşi în principiile contabile general acceptate” de mai jos.
2 Variaţia like-for-like (Lfl) reflectă impactul aplicării mediei cursului de schimb pentru perioada curentă la veniturile şi cheltuielile din perioada anterioară.
3 Numărul nu are semnificaţie.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Peste 45.000 de fotografii au fost înscrise în competiția Huawei Next Image Awards

Published

on

 

Competiția “Next Image”, lansată de Huawei la nivel global, atrage atenția a mii de oameni. Peste 45.000 de fotografii realizate cu ajutorul telefoanelor mobile au fost înscrise în platformă de către participanți.

În România, pasionații de fotografie s-au lăsat inspirați de tot ceea ce îi înconjoară și au înscris peste 3.000 fotografii. Cei care doresc să se înscrie în continuare în competiție, pot încărca propriile cadre până pe data de 20 august, pe platforma dedicată – http://campaign.consumer.huawei.com/ro/, în șase categorii care au ca scop explorarea limitelor expresiei vizuale: Faces, Good Night, Hello, Life!, Check-In, Nature și Story Board.

Te-ai gândit vreodată cum se simte un fotograf profesionist atunci când munca lui este apreciată de o audiență largă? Dacă te regăsești în această postură, să știi că nu ești singurul! Numărul de fotografii care s-au înscris în competiția “Next Image”, organizată de Huawei, o dovedește perfect – doar în România, participanții au înscris peste 3.000 fotografii realizate de ei. Cea mai populară categorie de până acum este Nature, cu peste 16.000 de fotografii înscrise în total în competiție, la nivel global. Dacă te gândești să mergi într-o vacanță, aceasta va fi o ocazie potrivită să îți înscrii imaginile surprinse în această categorie.

Este fascinant să regăsim atât de multe povești unice și interesante, în fiecare dintre fotografiile înscrise în competiția “Next Image”. Va fi extrem de greu să selectăm marele câștigător din rândul fotografiilor deja înscrise în competiție și ne așteptăm să primim chiar mai multe înscrieri în perioada următoare”, afirmă Tomasz Lazar, membru al juriului și laureat al World Press Photo.

Pe lângă șansa de a deveni fotografi recunoscuți, prin publicarea fotografiilor în revista National Geographic, câștigătorii se vor putea bucura de premii substanțiale. Câștigătorul marelui premiu, pentru cea mai bună fotografie, va primi suma de 10.000 de euro, un laptop Huawei MateBook X și șansa de a pleca într-o expediție foto în Italia. Autorii celor mai bune 3 fotografii din fiecare categorie (Faces, Good Night, Hello Life!, Check-In, Nature, Storyboard), vor câștiga premii în bani, laptopuri Huawei Matebook X și smartphone-uri din seria Huawei P20.

Așadar, în cazul în care consideri că ai o înclinație spre fotografie, nu mai ezita și înscrie-ți fotografiile în competiție până la data de 20 august. Perioada de votare se încheie pe 28 august, iar juriul va decide câștigătorii pe data de 10 septembrie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Zile de foc în Grecia: Echipa de corespondenți Digi 24 a realizat, în medie, 17 transmisiuni pe zi

Published

on

Foto Credit: DIGI 24
 

Echipa Digi 24 care a ajuns în Grecia, miercuri, a transmis nu mai puțin de 17 corespondențe pe zi, din Mati, satul distrus de incendiile devastatoare izbucnite la începutul acestei săptămâni.

Cei trei membri ai echipei, Marian Tănase (operator), Laurențiu Rădulescu (reporter) și Adrian Rotaru (DSNG), au făcut 14 ore, pe ruta București-Sofia-Atena și s-au oprit în satul Mati, la aproximativ 25 de km de Atena. Localitatea, distrusă în proporție de 98%, conform evaluărilor făcute de autoritățile elene, oferă o priveliște dezolantă, cu cele peste 100 de case distruse de flăcări și rândurile de mașini carbonizate.

”Cel mai mare impediment a fost să îi facem pe oameni să ne vorbească, mai ales după ce au pierdut tot ce aveau”, spune reporterul Laurențiu Rădulescu. Echipa a reușit, totuși, să identifice în zonă câțiva români care locuiau acolo și i-au convins să povestească prin ce au trecut.

Acomodarea cu subiectul, cu locul și punctele de unde s-au făcut intervențiile a fost una anevoioasă pentru echipă. Nu este ușor să vorbești când ai în fața ochilor un asemenea tablou. ”Satul este unul cu străduțe înguste de maximum 5 m, cu case și de o parte și de cealaltă, iar fiecare locuitor are cel puțin câte o mașină a lui, ca să nu mai vorbim de turiștii veniți aici în sezonul estival”, a descris Laurențiu, într-o intervenție de vineri dimineață, la Matinalul Digi FM. ”În lateral, este un drum național cu două benzi. Toți cei care au venit pe drumul național au mers spre sat și spre mare, crezând că se vor salva. Cei din sat au început să urce spre drumul național, crezând, la fel, că se pot salva. Dar drumurile s-au blocat și, practic, oamenii s-au trezit înconjurați de foc din toate părțile”, explică reporterul Digi 24, pe baza informațiilor strânse de la martori.

Sub impresia celor văzute și a mărturiilor obținute de la localnici și autorități, este greu să îți păstrezi sângele rece, detașasarea. ”Cel mai important pentru echipă, într-o astfel de situație, este să îți conservi energia și să nu se atașezi profesional. Am văzut copii morți, oameni găsiți îmbrățișați după ce au fost prinși de foc, am văzut detalii care îți rămân pentru totdeauna în minte”, adaugă Laurențiu, admițând că este una dintre cele mai dificile misiuni jurnalistice de până acum.

Echipa va transmite și în zilele următoare corespondențe de la fața locului, ținând la curent spectatorii Digi 24 cu evoluția celor mai grave incendii produse în Grecia, în regiunea Attica, în care și-au pierdut viața cel puțin 85 de persoane.

Digi 24, cea mai credibilă televiziune de știri din România⃰, transmite 24 de ore din 24, 7 zile din 7, informații despre temele de moment și evenimentele care pun lumea în mișcare. Parte a Grupului Digi Communications, Digi 24 abordează cu echidistanță și profesionalism subiectele relevante din actualitatea internă și internațională, oferind publicului emisiuni informative, dezbateri, analize și interviuri, sub sloganul ”Informația la putere”.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Amalia Enache revine in echipa Stirilor PRO TV

Published

on

 

Jurnalista Amalia Enache revine la pupitrul Stirilor PRO TV dupa o pauza de doi ani. Vedeta va prezenta jurnalul de noapte din 13 august, informeaza TV Mania.

Eu mă întorc acum la „Ştirile Pro TV“ la majoratul meu în Pro, la exact 18 ani de la angajare. În august 2000 se întâmpla să încep. După atâta timp, meseria aceasta îţi curge prin vene. Chiar când nu eşti acolo, în redacţie, receptezi informaţiile ca şi când tu ai fi la treabă. Cred că în prima seară când voi prezenta, voi fi ca şi când şi ieri am făcut tot asta, nu în urmă cu doi ani“, a declarat Amalia Enache pentru TV Mania.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending