Connect with us

ALL MEDIA

Central European Media Enterprises Ltd. comunică rezultatele pentru trimestrul IV şi pentru întregul anul 2015

Published

on

ÎNTREGUL AN 2015
– Veniturile nete au crescut cu 6%, la rate constante ale cursului de schimb, până la 605,8 milioane USD
– OIBDA a crescut cu 53%, la rate constante ale cursului de schimb, ajungând la 122,8 milioane USD
– Fluxul de numerar liber a crescut cu 149,2 milioane USD, până la 55,5 milioane USD

 

TRIMESTRUL IV
– Veniturile nete au crescut cu 3%, la rate constante ale cursului de schimb, până la 195,6 milioane USD
– OIBDA a crescut cu 16%, la rate constante ale cursului de schimb, ajungând la 56,2 milioane USD
CME ANUNŢĂ UN NOU ÎMPRUMUT DE 469 MILIOANE EURO, PENTRU A REFINANŢA DATORIA CEA MAI COSTISITOARE

 

Central European Media Enterprises Ltd. (CME) (NASDAQ: CETV) (Bursa de Valori din Praga: CETV) a anunţat rezultatele financiare pentru trimestrul IV şi pentru întregul an încheiat la 31 decembrie 2015.
Veniturile nete pentru anul încheiat la 31 decembrie 2015 au crescut cu 6%, la rate constante ale cursului de schimb, până la 605,8 milioane USD, graţie creşterii cu 6% a veniturilor din publicitate TV.

OIBDA pentru anul încheiat la 31 decembrie 2015 a crescut cu 53%, la rate constante ale cursului de schimb, ajungând la 122,8 milioane USD. Fluxul de numerar liber a crescut cu 149,2 milioane USD, până la 55,5 milioane USD. Veniturile nete pentru trimestrul IV, încheiat la 31 decembrie 2015, au crescut cu 3%, la rate constante ale cursului de schimb, până la 195,6 milioane USD, graţie creşterii cu 3% a veniturilor din publicitate TV. OIBDA pentru trimestrul încheiat la 31 decembrie 2015 a crescut cu 16%, la rate constante ale cursului de schimb, ajungând la 56,2 milioane USD.

 

Principalele informaţii despre situaţia operaţională şi financiară:
• Pieţele de publicitate TV din cele şase ţări în care ne desfăşurăm activitatea au crescut cu aproximativ 6% în 2015.
• Veniturile din publicitate TV au crescut cu 6%, la rate constante ale cursului de schimb, iar cota noastră din piaţa de publicitate TV a crescut în trei ţări.
• Ne-am menţinut avansul clar faţă de concurenţă în clasamentul cotelor de audienţă pentru segmentul prime time şi la nivelul întregii zile în toate cele şase ţări.
• Taxele de retransmisie şi veniturile din abonamente au crescut cu 9% în 2015.
• Creşterea veniturilor, în paralel cu controlul costurilor, a dus la creşterea OIBDA cu peste 600 de puncte procentuale de bază în 2015.
• Îmbunătăţirea semnificativă a fluxului de numerar liber reflectă îmbunătăţirile situaţiei operaţionale, dobânda la lichidităţi mai mică şi cerinţele de fond de rulment normalizate.
• În februarie 2016, am contractat un împrumut în euro, cu scadenţa în 2021, pentru a refinanţa cea mai costisitoare datorie a noastră, inclusiv obligaţiunile PIK cu scadenţa în 2017.

 

Michael Del Nin, Co-Chief Executive Officer, a declarat: „Am încheiat un alt an cu performanţe financiare solide, marcat de creşterea impresionantă a OIBDA, continuarea creşterii ratei profitului şi o îmbunătăţire semnificativă a generării de flux de numerar liber. Aceste rezultate, la care se adaugă tranzacţiile de refinanţare pe care le-am anunţat astăzi, încununează doi ani remarcabili de redresare operaţională şi ne încadrează pe un traseu clar către reducerea nivelului îndatorării şi creşterea valorii pentru toţi acţionarii noştri.”.

Christoph Mainusch, Co-Chief Executive Officer, a adăugat: „Datorită investiţiilor precis direcţionate în programare, precum şi a reducerii costurilor operaţionale globale, CME şi-a păstrat avansul clar, în ciuda competiţiei puternice pentru cote de audienţă. Vom continua să oferim cel mai bun conţinut publicului nostru şi să ne consolidăm poziţia pe piaţă, asigurând clienţilor noştri creşterea accesului la public.”.

OIBDA, care include amortizarea şi deprecierea drepturilor asupra programelor, este definit ca venitul operațional / (pierderea) înainte de depreciere, amortizarea bunurilor necorporale şi deprecierea imobilizărilor, precum şi anumite elemente neobişnuite sau sporadice care nu sunt luate în considerare de factorii de decizie ai companiei în evaluarea performanţei, după cum sunt definite acestea în secţiunea „Date pe segmente şi indicatori financiari neincluşi în principiile contabile general acceptate” de mai jos.

 

Rezultatele pentru anul încheiat la 31 decembrie 2015

Veniturile nete, la rate constante ale cursului de schimb, pentru anul încheiat la 31 decembrie 2015, au fost de 605,8 milioane USD, comparativ cu 680,8 milioane USD pentru anul încheiat la 31 decembrie 2014. Venitul operaţional pentru anul încheiat la 31 decembrie 2015 a fost de 94,6 milioane USD, comparativ cu 38,3 milioane USD pentru anul încheiat la 31 decembrie 2014.

Pierderea din operaţiuni curente pentru anul încheiat la 31 decembrie 2015 a fost de 102,3 milioane USD, comparativ cu 151,5 milioane USD pentru anul încheiat la 31 decembrie 2014. Pierderea diluată per acţiune din operaţiuni curente pentru anul încheiat la 31 decembrie 2015 a fost de 0,81 USD, comparativ cu 1,11 USD pentru anul încheiat la 31 decembrie 2014.

OIBDA pentru anul încheiat la 31 decembrie 2015 a fost de 122,8 milioane USD, comparativ cu 95,4 milioane USD în 2014. Rata OIBDA1 pentru anul încheiat la 31 decembrie 2015 a fost de 20,3%, comparativ cu 14,0% pentru anul încheiat la 31 decembrie 2014.

Principalele rezultate totale pentru anii încheiaţi la 31 decembrie 2015 şi 2014 au fost:

REZULTATE
(mii USD, cu excepţia datelor per acţiune) Pentru anul încheiat la 31 decembrie
2015 2014 % Efectiv %Lfl2
Venituri nete $ 605.841 $ 680.793 (11,0 )% 5,9 %
OIBDA 122.815 95.446 28,7 % 52,9 %
Rată OIBDA 20,3 % 14,0 % 6,3 p.p. 6,2 p.p.
Venit operaţional 94.583 38.280 NM3 NM3
Pierdere din operaţiuni curente (102.285 ) (151.465 ) 32,5 % 23,6 %
Pierdere diluată per acţiune din operaţiuni curente $ (0,81 ) $ (1,11 ) 27,0 % 18,2 %

 

Rezultatele pentru cele trei luni care s-au încheiat la 31 decembrie 2015

Veniturile nete, la rate constante ale cursului de schimb, pentru cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2015 au fost de 195,6 milioane USD, comparativ cu 216,2 milioane USD pentru cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2014. Venitul operaţional în acest trimestru a fost de 46,5 milioane USD, comparativ cu 38,3 milioane USD pentru cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2014.

Venitul din operaţiuni curente în acest trimestru a fost de 1,1 milioane USD, comparativ cu o pierdere de 17,8 milioane USD pentru cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2014. Pierderea diluată per acţiune din operaţiuni curente pentru cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2015 a fost de 0,02 USD, comparativ cu 0,13 USD pentru cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2014.

OIBDA pentru cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2015 a fost de 56,2 milioane USD, comparativ cu 55,1 milioane USD pentru cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2014. Rata OIBDA1 pentru cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2015 a fost de 28,7%, comparativ cu 25,5% pentru cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2014.

 

Principalele rezultate pentru cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2015 şi 2014 au fost:

REZULTATE
(mii USD, cu excepţia datelor per acţiune) Pentru cele trei luni încheiate la 31 decembrie
2015 2014 % Efectiv % Lfl2
Venituri nete $ 195.552 $ 216.196 (9,5 )% 3,0 %
OIBDA 56.203 55.094 2,0 % 16,3 %
Rată OIBDA 28,7 % 25,5 % 3,2 p.p. 3,3 p.p.
Venit operaţional 46.528 38.298 21,5 % 41,1 %
Venit/(pierdere) din operaţiuni curente 1.137 (17.805 ) NM3 NM3
Pierdere diluată per acţiune din operaţiuni curente $ (0,02 ) $ (0,13 ) 84,6 % 84,6 %


1 Rata OIBDA este definită ca raportul dintre profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare şi veniturile nete, după cum sunt definite acestea în secţiunea „Date pe segmente şi indicatori financiari neincluşi în principiile contabile general acceptate” de mai jos.
2 Variaţia like-for-like (Lfl) reflectă impactul aplicării mediei cursului de schimb pentru perioada curentă la veniturile şi cheltuielile din perioada anterioară.
3 Numărul nu are semnificaţie.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Postul de televiziune Digi Film îşi schimbă denumirea în FILM NOW

Published

on

Foto Credit: DIGI TV

Din 18 iunie, Digi Film, canalul de filme al RCS & RDS, va avea o nouă identitate. După șapte ani sub același brand, el își asumă acum un nume care întrupează valorile spectacol, culoare, aventură, într-o lume în care totul se întâmplă acum: aventură, acum; emoţie, acum; film, acum.

Astfel, Digi Film devine Film Now, un canal TV care aduce publicului abonat mai mult spectacol, mai multă emoţie, mai mult dinamism într-o selecție de filme de calitate, 24 de ore din 24, neîntrerupte de pauze de publicitate.

Digi Film a pornit în februarie 2011, din dorința companiei RCS & RDS de a completa oferta modestă a canalelor de film prezente în România. De atunci, Digi Film a adus publicului producţii de vârf din cele mai diverse genuri cinematografice, de la cele mai noi titluri la filmele de cult ale fiecărui gen. Difuzând încă de la lansare titluri premiate, multe cu succes colosal la box office, Digi Film a devenit rapid unul dintre preferatele  telespectatorilor Digi și ale cinefililor.

„Dacă ar fi să ne definim printr-o idee, probabil am vorbi despre acţiune sau adrenalină. Dar am promovat întotdeauna o combinaţie între fiorul adrenalinei  şi senzaţia de confort şi relaxare a comediilor bune, şi am completat tabloul cu cea mai diversă paletă de genuri: thriller, science-fiction, istoric, horror, film romantic, animaţie, dramă etc. În luna iulie, filme ca “Ice Age”, “Paddington 2”, “Doctor Strange”, “Arrival”, “Escape Plan”, “Den of Thieves”, “Bastille Day” și multe altele vor face parte din oferta Film Now,” precizează Bogdan Chiriţoiu, manager canale tematice.

Digi Film / Film Now are ca target principal spectatorul urban între 18 și 65 de ani. Grila 24/24 urmărește structura demografică și tiparul ocupării forţei de muncă, precum și tiparul de consum al telespectatorilor români, oferind filme de aventură, acţiune, comedie sau familie în timpul zilelor de lucru, animaţii și filme pentru copii în dimineţile zilelor de weekend și în perioadele de sărbători, filme cu cast puternic și renume în zilele de weekend. În prime time sunt programate cele mai intense filme de acţiune, aventuri sau thriller, cele mai tari comedii, cele mai incitante drame psihologice sau de suspans. Noaptea se difuzează preponderent filme de acţiune, thriller sau horror, pentru amatorii de senzaţii tari.

Digi Film / Film Now colaborează cu cele mai puternice companii de distribuţie de film din întreaga lume, de la marile studiouri (Warner, Disney, NBC etc.) la companii independente din România sau din străinătate, pentru a asigura telespectatorilor săi acces la o selecţie pentru toate gusturile și exigenţele

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending