Connect with us

Evenimente

Cerbul de Aur 2010 se va desfăşura în perioada 1-6 septembrie la Braşov

Published

on

Festivalul International de Muzica Usoara „Cerbul de Aur” 2010 revine si in acest an la Brasov. Pe site-ul Televiziunii Romane au aparut primele informatii depsre realizarea festivalului din acest an!

Dupa multe asteptari si negocieri, TVR a decis: “Cerbul de Aur, anulat pentru 2010″

Festivalul va avea loc in Piata Sfatului din Brasov in perioada 1-6 semtembrie 2010!

Etapele preliminare de desfăşurare a festivalului

12 aprilie – 25 iunie – primire inscrieri

28 iunie – preselectie

30 iunie – anunt castigatori

1-8 iulie – expediere repertoriu romanesc

12 iulie – 15 august – primire negative

1 – 6 septembrie 2010 – desfasurare Festival

Festivalul Internaţional „CERBUL DE AUR”, Braşov, România

REGULAMENT – 2010

I.PREVEDERI GENERALE:

1. Festivalul Internaţional «Cerbul de Aur» este un eveniment artistic, cu frecvenţa anuală, ce cuprinde:

  • concursul internaţional de interpretare
  • recitalurile invitaţilor
  • manifestările adiacente festivalului
  • spectacol de folclor

2. Organizatorul, Societatea Română de Televiziune (SRTv), a elaborat prezentul regulament de desfăşurare a concursului si hotaraste ca în etapa finală să fie nouă concurenţi (participanţi).

3. Pentru înscrierea la concurs, candidaţii vor depune  la Registratura SRTv din strada Ing. Ermil Pangratti sau vor trimite prin poştă,  pe adresa Societatea Română de Televiziune, Calea Dorobanţilor, nr. 191, sector 1, Bucureşti, un plic închis, cu menţiunea „Pentru Cerbul de Aur”, care va conţine:

a. minimum două piese muzicale, pe suport CD Audio, MD sau DAT, însoţite de o fişă (playlist), care să conţină datele privind titularii de drepturi de autor/conexe ale căror creaţii şi interpretări se regăsesc pe suport (compozitor, textier, aranjor, producător, interpret, instrumentist, dansatori, etc) – Anexa nr. 1.
Vor fi admise în concurs numai piesele muzicale depuse sau trimise pe suport CD Audio, MD sau DAT.  In cazul in care materialele expediate pentru participarea în Festival nu vor fi selectionate, acestea  nu se returnează, ci se distrug de către SRTv,
b.   textele pieselor muzicale în cinci exemplare;
c.   5 fotografii ale interpretului , diferite, pe suport electronic – JPEG 300dpi;
d.  mapa de presă a concurentului, un videoclip sau alte filmări reprezentative ale acestuia, pe suport DVD sau BETACAM SP sau DIGIBETA sau DV CAM, sau alte materiale promoţionale care să ilustreze activitatea sa artistică;
e. formularul de înscriere completat şi semnat de către titularii drepturilor de autor şi drepturilor conexe, prin care aceştia sunt de acord cu participarea în Festival şi cu prevederile Regulamentului Festivalului (Anexa nr. 2);
f. autorizarea/cesiunea (Anexa nr. 3), prin care titularul(ii) drepturilor de autor şi conexe garantează deţinerea şi cesionează exclusiv către Televiziunea Română, drepturile patrimoniale de autor şi drepturile conexe aferente pieselor muzicale, pentru fixare, adaptare audiovizuală, radiodifuzare (inclus în Festival, în direct şi/sau înregistrat), retransmitere, comunicare publică, inclusiv prin punerea la dispoziţia publicului (Internet, telefonie mobilă, video streaming, etc.), reproducere (inclus în Festival) şi distribuire, pe teritoriul României şi cel Internaţional, pe o perioadă şi pentru un număr nelimitat de utilizări, prin orice modalitate cunoscuta si/sau care se va dezvolta ulterior.

4. Concursul va avea trei etape: Preselecţie, Semifinale şi Finala.

5. Premiile concursului sunt următoarele:

  • Trofeul CERBUL DE AUR  – 10.000 € – premiu în bani + trofeu + diplomă
  • Trofeul CERBUL DE ARGINT –  7.000 € – premiu în bani + trofeu + diplomă
  • Trofeul CERBUL DE BRONZ – 5.000 € – premiu în bani + trofeu + diplomă
  • Premiul  Special al Juriului – 3.000 € – premiu în bani + plachetă + diplomă
  • Premiul Publicului – 3.000 €– premiu în bani + plachetă + diplomă

6. Prin inscrierea la concurs, Concurentul declara pe proprie raspundere ca a citit, a inteles, este de acord si isi asuma integral termenii si conditiile de participare stipulate in prezentul Regulament.

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Loading...
Click to comment

Lasă un răspuns

Evenimente

Incep audițiile pentru Mastering the Music Business

Published

on

Ediția din acest an a Mastering the Music Business – conferința dedicată industriei muzicale din România – aduce încă o noutate: sesiunile de audiții.

În timpul acestora, câțiva dintre producătorii muzicali invitați (autohtoni și internaționali) le vor oferi feedback în timp real, față în față, celor care se înscriu.

Practic, juriul format din specialiști: Dan Byron (România), Serban Cazan (România), Alex Cotoi (România), Matt Lawrence (Grammy Award winner – UK), James Lewis (UK), Alex Mihulin – Versus (România), Victor Panfilov (România) va audia piesele și, pentru fiecare compozitor și/ sau artist în parte, va oferi sfaturi în acord cu expertiza fiecărui profesionist.

 

Cum te poți înscrie la audiții?

Trimite o piesă (un link la YouTube sau Soundcloud – nu sunt acceptate piesele atașate mailului) pe adresa de mail: ask@masteringthemusicbusiness.ro , cu subiectul „Listening Sessions” până la data de 28 februarie 2018. În corpul mailului adaugă și numele persoanei care înscrie piesa și care va participa la audiții.

Pe 10 martie se vor anunța piesele care vor fi audiate. Programul sesiunilor de audiții în cadrul conferinței va fi anunțat odată cu programul detaliat al acesteia.

 

Condiții de participare la audiții:

Doar persoanele care au deja un bilet valid pentru conferință (cel puțin pentru zilele de 20 și 21 martie) pot înscrie piese pentru sesiunile de audiții.

 

Mastering the Music Business, prima conferință dedicată industriei muzicale din România, a ajuns la cea de-a treia ediție și se va desfășura în perioada 20 – 21 martie 2018, la București. Acest eveniment le aduce participanților numeroase oportunități de relaționare cu persoane-cheie care activează în industria muzicală și în industriile adiacente.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Carla’s Dreams, concert la Arenele Romane din Bucuresti: “Monomaniac”

Published

on

Carla’s Dreams revin pentru al treilea an consecutiv la Arenele Romane din Bucuresti pe 5 mai de la ora 19:00 în cadrul unui nou eveniment BestMusic Live Concerts și Global Records!

Show-ul se numește “Monomaniac”, prilej cu care Carla’s Dreams vor prezenta publicului piese noi, dar și alte piese deja îndrăgite de fanii artiștilor.

 

“Sunt multe feluri de a anunța un concert. Mai pompos sau mai simplu. Dar ținând cont că este al treilea de acest tip – considerăm că ne putem permite să spunem că este tradiție deja. Așadar:

Carla’s Dreams – “MONOMANIAC”

Arenele Romane, 5 mai.

Vă așteptăm! Și

V-am cuprins! ,)”, au spus Carla’s Dreams.

 

În 2017, Carla’s Dreams au susținut un concert în fața a peste 5000 de fani la Arenele Romane pentru lansarea albumui “Antiexemplu”, iar în 2016, un eveniment sold out pentru lansarea albumului “NGOC”.

Anul trecut, Carla’s Dreams au acumulat 1 milion de abonați pe propriul canal de YouTube unde au peste 530 000 000 de milioane de vizualizări. Cu această ocazie, artiștii au decis să lanseze piesa „Frica” drept cadou pentru fanii.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Directia 5 canta de Valentin’s Day in ParkLake

Published

on

Nu-i așa ca cel mai frumos sentiment merită să fie premiat? Câștigătoare absolută, iubirea este in februarie celebrată cum se cuvine la ParkLake Shopping Center! Cântecele trupei Direcția 5, dansul pasional și premiile surprinzătoare marchează luna în care totul este despre și, mai ales, pentru îndrăgostiții de toate vârstele.

 

Cântăm despre iubire alături de Direcția 5

Pe data de 10 februarie, începând cu ora 19:00, cuplurile prezente în centrul comercial vor putea asculta live cele mai cunoscute, dar și cele mai noi melodii ale trupei Direcția 5. Concertul va avea loc la parter, în zona Main Square, iar finalul acestuia va fi marcat de 1 000 de baloane roșii eliberate deasupra publicului. Dar surprizele nu se opresc aici! Participanții la eveniment vor avea șansa să câștige unul dintre premiile oferite de magazinele partenere și ascunse în interiorul baloanelor, precum și premiul cel mare – un inel cu diamant Salvini, oferit de magazinul Kultho și un telefon iPhone 8

De asemenea, în weekend-ul 10 – 11 februarie, între orele 14:00 – 20:00, cabina foto special pregătită pentru publicul mall-ului va aștepta cuplurile de îndrăgostiți, și nu numai, să își exprime sentimentele în moduri cât mai expresive: în fotografii-instant.

 

Iubirea în pași de dans

Pe data de 17 februarie, intre orele 16:00-20:00, ParkLake Shopping Center, cu sprijinul școlii de dans Happy Star îi invită pe pasionații de dans să participe la spectacole de kizomba, bachata și salsa. Evenimentul are loc la parter, în zona Main Square.

Happy Star este una dintre școlile românești cu tradiție, organizând de-a lungul timpului, pe lângă numeroase cursuri de dans destinate persoanelor de toate vârstele, și concursuri și festivaluri cu renume.

 

Târg dedicat iubirii

În perioada 08 februarie – 08 martie ParkLake Shopping Center gazduiește un târg tematic dedicat sărbătorii iubirii. Expozanţii îi aşteaptă pe îndrăgostiți şi nu numai cu nenumărate dovezi de dragoste, ideale pentru a-i surprinde pe cei dragi lor. La parter, intrarea dinspre Starbucks și Second Cup, participanţi vor prezenta sugestii de cadouri pentru toate gusturile: decoraţiuni, bijuterii, cosmetice, dulciuri şi multe altele.

Magazine Partenere: iStyle, Kultho, Worldclass, Magnolia, Il Passo, Reserved, House, Cropp, Sinsay, Gloria Jeans, Lanidor, Luxury Gift, Gatta, Tommy Jeans, HANDSOME MONK COFFEE, Bigotti, Yves Rocher, Cinema City, Gherasos, Forever 21, Starbucks

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending