HomeAUDIENȚE TVAnalizeShow-ul CHEF DE RÂS cu Vasile Muraru şi Valentina Fătu – lider de audienţă pe toate segmentele de public! Cifre detaliate, aici!

Show-ul CHEF DE RÂS cu Vasile Muraru şi Valentina Fătu – lider de audienţă pe toate segmentele de public! Cifre detaliate, aici!

AShow-ul „Chef de râs”, cu Vasile Muraru si Valentina Fătu, care a dat startul petrecerii de Revelion, la Antena 1, difuzat în intervalul orar 19.59 – 22.14, a fost lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public.

 

Antena 1 conduce detașat și clasamentul la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, cu o medie de 13 puncte de rating și 29,3% procente din cota de piață, urmată de ProTv, cu 6,7 puncte de rating și 15,2% cota de piață.

 

Antena 1 rămâne lider și la nivelul publicului de la orașe, cu 14,1 puncte de rating și 27,4% de procente din cota de piață, urmată de ProTV cu 6,2 puncte de rating și 12%  cota de piata.

 

La nivelul publicului din toata țara, Antena 1 a înregistrat, în medie, 14,2 puncte de rating și27,5%  cota de piață, urmată de ProTV cu 5,6 puncte de rating si 10,8%  cota de piață, Antena 1 fiind urmărită în medie de 2.557.000 de români.

 

În noaptea de Revelion, Vasile Muraru și Valentina Fătu au adus în fața telespectatorilor Antenei 1 o nouă ediție a emisiunii “Chef de râs”, cu muzică și voie bună. Momentele umoristice susținute de cei doi îndrăgiți actori ai Teatrului de Revistă “Constantin Tănase” au alternat cu cele muzicale, care i-au avut ca protagoniști pe Daniela Condurache, Anda Adam, Fly Project, Radu Ille și Jo.

 

CIFRE PENTRU TOATA ZIUA

În ziua de 31 decembrie, telespectatorii Antenei 1 au preferat programele pregătite de Antena 1 care a fost lider de audiență pe parcursul întregii zile (02.00-02.00), pe toate categoriile de vârstă. Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 înregistra o medie de audiență de 5,4 puncte de rating și 21,2% cotă de piață, în timp ce ProTv înregistra o medie de 4,1 puncte de rating și 16,1% cotă de piață.

 

Pe întreg publicul din mediul urban, la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat 5,5 puncte de rating și 18,4% cotă de piață, în timp ce Pro Tv a înregistrat o audieță medie de 3,7 puncte de rating și 12,3% cotă de piață.

Pe întregul public din România, Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 5,8 puncte de rating și 18,5 cotă de piață, în timp ce Pro Tv ocupă poziția secundă cu doar 3,9 puncte de rating și 12,5% cotă de piață.

 

CIFRE PENTRU PRIME TIME 

Antena 1 a fost lider absolut de audiență în prime-time  (19.00-23.00) pe toate categoriile de public.  Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 înregistrat o medie de audiență de 11,8 puncte de rating și o cotă de piață de 27,4 procente, în timp ce ProTv înregistra o medie de 7 puncte de rating și 16,2% cota de piață.

 

Pe întreg publicul din mediul urban, Antena 1 a înregistrat o audiență  aproape dublă față de următorul clasat. Astfel, la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat 12,7 puncte de rating și 25% cota de piață, în timp ce Pro Tv a înregistrat o audiență medie de 6,7 puncte de rating și 13,1% cotă de piață.

Pe întregul public din România, Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 12,8 puncte de rating și 25% cotă de piață,  fiind urmărită în medie de 2.301.000 de telespectatori, în timp ce Pro Tv ocupă pozițiaa doua cu doar 6,3 puncte de rating și 12,2% cotă de piață.

 

Sursa Cifre: Kantar Media

Foto Credit: ANTENA 1

Lasa un comentariu aici!

Written by

roxana.voicu@radardemedia.ro

Ma puteti contacta pe e-mail!

No comments

Lasă un răspuns