Marți, 29 mai, Antena 1 şi-a asigurat din nou prima poziţie în audienţe în toate targeturile de referință cu talent show-ul culinar „Chefi la cuțite”, conform datelor furnizate de Kantar Media. Ca de obicei „La Fierbinți” a fost cea mai urmărită emisiune de prime time, insă pe intervalul analizat Antena 1 a ocupat primul loc.
Total>> | Total | ||||||
Unit>> | Rtg(000) | ||||||
Total | Title | Channel | Start time | End Time | National All | Urban All | 18-49 Urban |
LAS FIERBINTI | Pro TV | 20:29 | 21:30 | 1491 | 880 | 412 | |
CHEFI LA CUTITE | Antena 1 | 19:59 | 23:07 | 1234 | 757 | 361 | |
Film – MAX PAYNE | Pro TV | 21:30 | 23:28 | 1036 | 620 | 342 | |
ASK VE MAVI | Kanal D | 19:58 | 22:35 | 820 | 398 | 109 | |
WOW BIZ | Kanal D | 22:36 | 24:32 | 632 | 344 | 122 | |
PE BUNE?! | Pro TV | 23:28 | 24:34 | 606 | 356 | 234 |
Emisunea ”Chefi la cuțite” de aseară a fost urmărită in medie pe minut de 1.234.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:29, a adunat în fața televizoarelor 2.295.000 de români.
Topul audiențelor posturilor TV în intervalul show-ului „Chefi la cuțite” , marți 29 mai.
PUBLICUL NAȚIONAL
Target>> | National All | ||
Interval>> | 19:59-23:07 | ||
Channels | Share | Rtg% | Rtg(000) |
Antena 1 | 18.4 | 6.9 | 1236.0 |
Pro TV | 17.4 | 6.5 | 1169.8 |
Kanal D | 12.0 | 4.5 | 807.5 |
Romania TV | 5.8 | 2.2 | 389.5 |
Antena 3 | 5.4 | 2.0 | 361.3 |
PUBLICUL URBAN
Target>> | Urban All | ||
Interval>> | 19:59-23:07 | ||
Channels | Share | Rtg% | Rtg(000) |
Antena 1 | 19.9 | 7.9 | 758.0 |
Pro TV | 18.3 | 7.2 | 698.9 |
Kanal D | 10.4 | 4.1 | 396.0 |
Antena 3 | 6.2 | 2.5 | 237.6 |
Romania TV | 5.2 | 2.1 | 198.6 |
PUBLICUL COMERCIAL
Target>> | 18-49 Urban | ||
Interval>> | 19:59-23:07 | ||
Channels | Share | Rtg% | Rtg(000) |
Antena 1 | 26.3 | 8.1 | 361.0 |
Pro TV | 25.7 | 7.9 | 352.8 |
Kanal D | 8.1 | 2.5 | 110.8 |
Romania TV | 2.4 | 0.8 | 33.5 |
Antena 3 | 2.3 | 0.7 | 32.2 |
Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA
Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.