[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps] Ediția „Chefi la cuțite” de marți, 1 noiembrie, a adus show-ului un record absolut de audiență: ediția a obținut cele mai bune cifre pe toate targeturile și, în plus, are cea mai mare audiență din rândul producțiilor din prime-time, pe publicul comercial.
Nu mai puțin de 16,2 puncte de rating și 37,2 % cota de piață obținea emisiunea în minutul de maximă audiență, atins pe publicul comercial la 21.43, in timp ce Pro Tv, care avea 7,3 puncte de rating și 16,7 % cota de piață.
PUBLICUL COMERCIAL
În intervalul orar 20.30-23.26, „Chefi la cuțite”, emisiunea fiind lider de piață și înregistrând cele mai bune cifre din istoria show-ului. 13 puncte de rating și 32 de procente din cota de piață a obținut în medie ediția de marți seară, acesta fiind și un record de audiență în rândul producțiilor din prime-time pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de anul acesta. Pe același target, locul secund a fost ocupat de Pro Tv cu o medie de 8,5 puncte de rating și 21 % cota de piață.
PUBLICUL URBAN
La orașe, Antena 1 a condus topul audiențelor cu o medie de 9,3 puncte de rating și 20,5 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 6,8 puncte de rating și 15 % cota de piață.
PUBLICUL NATIONAL
Iar la nivelul întregii populații a țării, emisiunea a fost lider cu 8,2 puncte de rating și 18,7 % cota de piață, urmată de Kanal D cu 7,3 puncte de rating și 16,7 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al treilea cu 6,4 puncte de rating și 14,7 % cota de piață.
Prime Time
Marți, 1 noiembrie, Antena 1 a fost lider de piață și în prime-time (intervalul cuprins între orele 19.00-23.00), cu o medie pe publicul comercial de 10,9 puncte de rating și 27,9 % cota de piață, aceasta fiind cea mai bună zi din 2016. Pe același target, în prime-time, poziția scundă a revenit Pro Tv cu o medie de 9,3 puncte de rating și 23,7 % cota de piață.
Toata ziua
Și la nivelul întregii zile Antena 1 a fost lider cu o medie pe publicul comercial de 3,8 puncte de rating și 22,3 % cota de piață, urmată de Pro Tv cu 3,6 puncte de rating și 20,9 % cota de piață.
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA
Foto Credit: Antena 1