HomeAUDIENȚE TVAnalizeCIFRE: PRO TV a fost lider de audienţa cu meciul Stelei şi Las Fierbinţi

CIFRE: PRO TV a fost lider de audienţa cu meciul Stelei şi Las Fierbinţi

steaua-bucuresti-villarreal-cf-sursa-foto-agerpres

AUDIENTE TV: PRO TV a fost pe placul romanilor, fiind lider de audienta cu meciul Stelei si serialul Las Fierbinti. 

 

În meciul transmis LIVE de Pro TV, Steaua și Villarreal au remizat în cea de-a doua etapă din grupa L din Europa League, scor 1-1. Villarreal a deschis scorul în minutul 9 prin Borre, care a trimis printre picioarele lui Niță. Echipa antrenată de Reghecampf a egalat în minutul 20 prin Muniru, care a profitat de o eroare a portarului spaniolilor. Meciul Stelei din grupele Europa League a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, fiind urmărit de peste 2.2 milioane de telespectatori la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 20:01 – 21:51.

 

Cel mai urmărit minut al meciului, cel de la 21:50, a reunit aproape 3 milioane de microbiști în fața televizoarelor. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, meciul a fost lider de audiență, cu 14.3 puncte de rating și 35.9% share, în timp ce postul de pe locul doi, Antena 1 a înregistrat 5.9 puncte de rating și 14.7% share.

 

LAS FIBERBINTI

Intenția lui Celentano de a se apuca de scris, dar și dorința lui Dorel de a face carieră de antrenor de fotbal au fost urmărite cu interes de aproape 1.2 milioane de telespectatori la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 21:59 – 23:00.

Aventurile fierbințenilor au fost lider de audiență la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, înregistrând 9.9 puncte de rating și 26.3% share, în timp ce postul de pe locul doi, ANTENA 1 a obținut 5.5 puncte de rating și 14.7% share.

Firicel & Celentano LAS FIERBINTI SEZONUL 10

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

Foto Credit: Agerpres / PRO TV

 

Lasa un comentariu aici!

Written by

elen.milea@radardemedia.ro

elen.milea[@] radardemedia.ro

No comments

Lasă un răspuns