Connect with us

AUDIENȚE TV

Ciulini de balta si ficat de stiuca pentru un sort “MasterChef”, in prima editie care a fost lider de audienta! (vezi cifre)

Published

on

Cel de-al doilea sezon “MasterChef” a debutat la Pro Tv marti seara de la 20.25 nu doar cu preparate senzationale, ci si cu personaje si povesti savuroase. Prima editie din noul sezon a fost lider de audienta cu o medie, intregistrata pe publicul comercial din mediul urban cu varste curpinse intre 18 si 49 de ani, de 12,8 puncte de rating si 26,4 % cota de piata, in vreme ce Antena 1 se clasa a treia, dupa Kanal D, cu o medie de 4,2 puncte de rating si 8,6 procente din cota de piata. In minutul de maxima audienta al show-ului, la 21,23, Pro Tv inregistra marti seara un varf de audienta de 16,2 puncte de rating si 32,2 procente din cota de piata.  

Prima seara a preselectiilor cu juriul la “MasterChef” a fost una de-a dreptul exploziva. Preparate exotice, dar si aranjamente traditionale si-au gasit locul pe gheridonul concurentilor, asezonate cu povesti emotionante, dar si personaje colorate. Seara a fost o premiera si pentru cei trei jurati, care s-au aflat in fata unui preparat indeit, din care nu mai gustasera niciodata: ficat de stiuca in file de zargan cu piure de ciulini de balta si sos de usturoi. Cel care a mizat pentru un sort “MasterChef” pe un astfel de preparat a fost Oana Razvan Constantin, un tanar inginer de 27 de ani, care a reusit astfel sa ii impresioneze pe jurati, dar si sa treaca in etapa urmatoare. “M-a lasat cu gura cascata”, a recunoscut chef Sorin Bontea imediat dupa ce i-a dat sortul. “Asta e o lectie si pentru noi”.

La fel de inedita a fost si aparitia lui Pham Hoang Nhat, un student vietnamez de 22 de ani, care a venit la “MasterChef” decis sa ia “sosul”. Cu un accent irezistibil, dar si o pasiune fara limite pentru gatit, Nini, dupa cum a marturisit ca i se spune, i-a cucerit repede pe jurati care i-au rasplatit farfuria cu rulada de taitei prajiti cu carne de vita si oua cu un sort! Tot la capitolul “alte nationalitati”, aseara s-a prezentat in fata juratilor si Ana Rotaru, o basrabeanca in varsta de 23 de ani, care in dulcele grai moldovenesc a vorbit nu numai despre pasiunea ei pentru gatit, ci se despre cea pentru desen si croitorie, tir sportive si despre faptul ca urmeaza sa devina mamica. Orezul cu curry si creveti in sos dulce acrisor i-a adus si ei pasaportul catre urmatoarea etapa a concursului, astfel ca bucuria de a-si revedea iubitul, ajuns pe platourile de filmare in ultimul moment, a fost dublata de sortul “MasterChef”. Iar tocmai din Cehia, unde lucreaza intr-o companie IT, a ajuns la “MasterChef” si Ioana Tecsa, cea care a impresionat cu un muschi de vita in crusta de porcini cu sos de ceapa si garniture de piure de pastarnac si sparanghel.

Si momentele amuzante au facut deliciul telespectatorilor Pro Tv marti seara. Chef Catalin Scarlatescu a fost subiectul unui moment plin de savoare, atunci cand una dintre concurentele sosite la intalnirea cu juriul, Camelia Gamonte, i-a declarat ca il urmareste la televizor cu multa admiratie si ca este… indragostita de el! Coplesita de emotia de a se afla in fata juriului care da verdictul si sperand ca preparatul pe care mizeaza in aceasta etapa ii va aduce sortul,Camelia a reusit sa descreteasca fruntile juratilor cu o “declaratie de dragoste”, recunoscand admiratia pe care i-o poarta lui chef Catalin. In varsta de 29 de ani si de profesie economist, Camelia a incercat sa indulceasca decizia juriului cu o prajitura cu branza, pe care a ales sa o prezinte intr-un mod indeit: intr-un borcan. Pana la primirea sortului insa, Camelia a trecut de la extaz la agonie, de la ras la lacrimi cauzate de asteptarea ucigatoare a verdictului.

La fel de coplesita de emotii a fost si Georgeta Jalba, o casnica de 40 de ani care a mizat tot pe un desert in prima faza a concursului. Gina, dupa cum a declarat ca ii spun prietenii, si-a deschis sufletul in fata echipei “MasterChef”. Aceasta a marturisit printre lacrimi ca desi familia sa nu trece tocmai printr-o perioada financiara stabila, este bucuroasa ca dupa ani si ani de munca nebuna are ocazia sa petreaca mai mult timp cu cei dragi. De fapt, familia este cea care a inscris-o pe Gina la “MasterChef” si tot familia i-a fost alaturi in platoul show-ului de la Pro Tv atunci cand a primit sortul pentru prajitura de ciocolata cu sos de zmeura si piper rosu prezentata. Razvan Fodor i-a adus in platou familia, sotul si cei doi baieti, astfel ca Gina a putut impartasi cu ei bucuria obtinerii sortului. “Este primul DA fara cuvinte pe care l-am dat astazi”, a recunoscut chef Florin.

Marti seara la “MasterChef” nu au lipsit insa nici preparatele traditionale romanesti, iar unele dintre ele s-au dovedit chiar a fi pe placul juratilor. Asa se face ca Nicusor Coroama, un tanar de 19 ani care mucneste la ferma familiei sale si care a recunoscut ca a venit pentru prima oara in Bucuresti odata cu preselectiile pentru sezonul al doilea, a facut o surpiza frumoasa cu platoul de cotlete de miel cu mamaliguta si rosii cherry. Pregatit si cu tuica de tara, gustoasa si parfumata, Nicusor a impresioant nu doar prin modul in care a reusit sa reinterpreteze un fel traditional romanesc, ci si prin sinceritatea, daruirea si talentul sau culinar, toate acestea ducandu-l in etapa urmatoarea. Nicusor a povestit ca visul sau este sa ajunga bucatar sis a gateasca la stana familiei sale. “Nu ma asteptam sa ajungi cu farfuria la nivelul asta”, i-a spus chef Dumitrescu. “Daca o sa gatesti asa de fiecare data, o sa pleci cu trofeul la tine la stana”, a completat chef Scarlatescu. De proba cu juratii a reusit sa treaca si Cristian Neacsu, un sudor de 35 de ani care i-a imbiat pe jurati cu varza calita si costita de porc afumata si care si-a incheiat momentul, imediat dupa ce a luat sortul, cu replica spumoasa “I-am spart!”.

Un moment de-a dreptul neasteptat a fost oferit marti seara la “MasterChef” de Mardaru Petrica, un concurent care a tinut sa le arate juratilor ca este in stare sa faca orice pentru a obtine sortul. Asa se face ca acesta a dat curs provocarii juratilor de a manca tot din farfurie. Absolut tot! Sub privirile uimite ale celor trei chefi, acesta a infulecat tot preparatul din farfurie, ba mai mult, chiar si betisorul! “N-am vazut un concurent mai concurent ca tine”, i-a spus chef Scarlatescu in clipa in care a vazut farfuria goala.

Prima editie “MasterChef” a fost insa piperata si cu comentarii dure din partea juratilor la adresa unor concurenti care nu s-au ridicat la inaltimea asteptarilor lor. Au fost farfurii aruncate la cosul de gunoi, comentarii acide si reactii nervoase, astfel ca juratii nu s-au dezis de atitudinea intransigenta care i-a consacrat.

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Eurovisionul TVR debuteaza slab cu semifinala de la Focşani. Vezi care au fost marii câştigători ai serii de duminică!

Published

on

Foto Credit: TVR

Duminică, 21 ianuarie, prima semifinala din seria de cinci a selecției naționale EUROVISION a avut rezultate de audiență sub aşteptări, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul National All cu emisiunea „Exatlon” in care echipa unită a României s-a confruntat cu cea a Mexicului. Pro TV, care a difuzat ultima parte a trilogiei „Stapânul Inelelor: Intoarcerea Regelui”  a obținut primul loc în targeturile urban si comercial. Antena 1 înregistrează audiențe sub media stației cu redifuzarea sitcomului „Baieți de oraş” şi filmul „Cavalerul Negru”. Notabilă este însă performanța Prima TV, care reuşeşte să se mențină sus în topul comercial cu reality-show-ul „Schimb de mame” şi filmul „Jandarmul la New York”.
Cele două părti ale semifinalei “Eurovizion” de la Focşani au fost urmărite in medie pe minut de 194.600 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:46, a adunat în fața televizoarelor 332.600 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>21:10-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.08.11454.1
Pro TV16.77.51345.5
Romania TV8.94.0720.1
Antena 17.63.4610.0
Prima TV7.03.2565.2
Antena 36.63.0531.7
TVR 22.81.2221.9
National TV2.61.2208.6
TVR 12.41.1194.6
Realitatea TV2.00.9160.0

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:10-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV15.27.1685.7
Kanal D14.96.9670.6
Romania TV10.04.7451.2
Antena 38.84.1395.1
Antena 17.43.5334.0
Prima TV6.53.0293.3
TVR 22.61.2117.8
Realitatea TV2.61.2116.6
TVR 12.41.1109.8
National TV2.31.1104.0

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:10-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV24.210.2456.1
Kanal D16.46.9307.7
Antena 111.74.9219.9
Prima TV7.73.2144.3
Romania TV3.71.669.6
Antena 32.61.149.6
National TV1.90.836.1
TVR 21.80.733.5
TVR 11.70.731.7
Realitatea TV1.70.731.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Opinia RADAR DE MEDIA, EUROVISION 2018: Eduard Santha- „Me Som Romales” – cea mai buna piesa din prima semifinala!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: TEO SHOW a fost lider de audiente pe segmentul publicului comercial! Iata ce emisiune a mai performat la Kanal D!

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Vineri, 19 ianuarie, emisiunea “Te vreau langa mine” a pozitionat Kanal D pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, pe toate segmentele de public monitorizate. Show-ul prezentat de Bianca Dragusanu a adunat in fata micilor ecrane aproape un milion (994.000) de telespectatori in minutul de maxima audienta.

Vineri, in intervalul 13:00 – 15:00, Kanal D a inregistrat 4,3% rating si 16,9% cota de piata, pe targetul National, 3,0% rating si 14,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 2,1% rating si 15,0% cota de piata, pe targetul Comercial.

O medie de 768.000 de romani au urmarit vineri show-ul matrimonial prezentat de Bianca Dragusanu si povestile de dragoste infiripate intre cei dornici sa isi gaseasca sufletul pereche.

Si “Teo Show”, difuzat imediat dupa “Te vreau langa mine” a urcat statia in topuri, emisiunea prezentata de Teo Trandafir clasand Kanal D pe primul loc, in randul publicului comercial. In intervalul 15:00 – 16:30, postul TV  a inregistrat 2,4% rating si 14,8% cota de piata, in randul publicului d ela orase, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani.

 

NationalChannelsRtg%Shr%
 Pro TV5,320,7
 Kanal D4,316,9
 Antena 13,112,1
TE VREAU LANGA MINERomania TV1,97,5
13:00-15:00Antena 31,14,5
Source: Kantar Media Romania
Date: 19.01.2018

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%
 Pro TV3,416,2
 Kanal D3,014,4
 Antena 12,310,9
TE VREAU LANGA MINERomania TV2,210,2
13:00-15:00Antena 31,46,6
Source: Kantar Media Romania
Date: 19.01.2018

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%
 Pro TV3,021,6
 Kanal D2,115,0
 Antena 11,913,8
TE VREAU LANGA MINERomania TV1,07,0
13:00-15:00Disney Junior0,75,1
Source: Kantar Media Romania
Date: 19.01.2018

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%
 Kanal D2,414,8
 Pro TV2,414,6
 Antena 12,313,7
TEO SHOWRomania TV0,95,5
15:00-16:30Disney Junior0,85,1
Source: Kantar Media Romania
Date: 19.01.2018

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: EXATLON, lider de audienta pe segmentul publicului national si urban! Cum arata situatia in cazul 18-49?

Duminica, 21 ianuarie, Romania a fost alaturi de concurentii de la “Exatlon”, show-ul difuzat la Kanal D care a fost din nou lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Competitia sportiva televizata difuzata aseara, duelul intre cele doua Echipe a pozitionat Kanal D pe primul loc, atat la nivelul intregii tari, cat si in randul populatiei de la orase.

Lider incontestabil de audienta pe cele doua segmente de public amintite mai sus, editia de aseara a reality-ului “Exatlon” a fost urmarita in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste un milion si jumatate (1.690.000) de fani. Pe targetul Comercial, Kanal D s-a clasat pe locul doi, la mica distanta de lider si detasat de postul ce a ocupat a treia pozitie in clasamentul televiziunilor din Romania.

 

Aseara, in intervalul 20:30 – 23:00, Kanal D a inregistrat 9,5% rating si 18,7% cota de piata, pe targetul National, 8,1% rating si 15,9% cota de piata, pe targetul All Urban, si 7,6% rating si 17,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

Minutul de maxima audienta inregistrat aseara la 20:56, in momentul in care s-a strigat fluier de start, inaintea confruntarii celor doua tabere,  pentru miza cea mare, a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane (2.023.000) de telespectatori.

Competitia “Exatlon” continua si astazi, de la ora 20:00, la Kanal D, cand Romania va afla cine sunt cei trei nominalizati pentru eliminarea din concurs.

 

Tabel, cifre de audienta pentru publicul national, urban si comercial (18-49): 

NationalChannelsRtg%Shr%
 Kanal D9,518,7
 Pro TV8,015,7
 Romania TV4,38,4
EXATLONPrima TV3,97,7
20:30-23:00Antena 13,97,6
Source: Kantar Media Romania
Date: 21.01.2018

 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%
 Kanal D8,115,9
 Pro TV7,314,4
 Romania TV4,89,3
EXATLONAntena 34,28,2
20:30-23:00Antena 13,87,5
Source: Kantar Media Romania
Date: 21.01.2018

 

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%
 Pro TV10,223,1
 Kanal D7,617,2
 Antena 15,111,4
EXATLONPrima TV3,47,7
20:30-23:00Romania TV1,73,7
Source: Kantar Media Romania
Date: 21.01.2018

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Trending