Connect with us

AUDIENȚE TV

Ciulini de balta si ficat de stiuca pentru un sort “MasterChef”, in prima editie care a fost lider de audienta! (vezi cifre)

Published

on

Cel de-al doilea sezon “MasterChef” a debutat la Pro Tv marti seara de la 20.25 nu doar cu preparate senzationale, ci si cu personaje si povesti savuroase. Prima editie din noul sezon a fost lider de audienta cu o medie, intregistrata pe publicul comercial din mediul urban cu varste curpinse intre 18 si 49 de ani, de 12,8 puncte de rating si 26,4 % cota de piata, in vreme ce Antena 1 se clasa a treia, dupa Kanal D, cu o medie de 4,2 puncte de rating si 8,6 procente din cota de piata. In minutul de maxima audienta al show-ului, la 21,23, Pro Tv inregistra marti seara un varf de audienta de 16,2 puncte de rating si 32,2 procente din cota de piata.  

Prima seara a preselectiilor cu juriul la “MasterChef” a fost una de-a dreptul exploziva. Preparate exotice, dar si aranjamente traditionale si-au gasit locul pe gheridonul concurentilor, asezonate cu povesti emotionante, dar si personaje colorate. Seara a fost o premiera si pentru cei trei jurati, care s-au aflat in fata unui preparat indeit, din care nu mai gustasera niciodata: ficat de stiuca in file de zargan cu piure de ciulini de balta si sos de usturoi. Cel care a mizat pentru un sort “MasterChef” pe un astfel de preparat a fost Oana Razvan Constantin, un tanar inginer de 27 de ani, care a reusit astfel sa ii impresioneze pe jurati, dar si sa treaca in etapa urmatoare. “M-a lasat cu gura cascata”, a recunoscut chef Sorin Bontea imediat dupa ce i-a dat sortul. “Asta e o lectie si pentru noi”.

La fel de inedita a fost si aparitia lui Pham Hoang Nhat, un student vietnamez de 22 de ani, care a venit la “MasterChef” decis sa ia “sosul”. Cu un accent irezistibil, dar si o pasiune fara limite pentru gatit, Nini, dupa cum a marturisit ca i se spune, i-a cucerit repede pe jurati care i-au rasplatit farfuria cu rulada de taitei prajiti cu carne de vita si oua cu un sort! Tot la capitolul “alte nationalitati”, aseara s-a prezentat in fata juratilor si Ana Rotaru, o basrabeanca in varsta de 23 de ani, care in dulcele grai moldovenesc a vorbit nu numai despre pasiunea ei pentru gatit, ci se despre cea pentru desen si croitorie, tir sportive si despre faptul ca urmeaza sa devina mamica. Orezul cu curry si creveti in sos dulce acrisor i-a adus si ei pasaportul catre urmatoarea etapa a concursului, astfel ca bucuria de a-si revedea iubitul, ajuns pe platourile de filmare in ultimul moment, a fost dublata de sortul “MasterChef”. Iar tocmai din Cehia, unde lucreaza intr-o companie IT, a ajuns la “MasterChef” si Ioana Tecsa, cea care a impresionat cu un muschi de vita in crusta de porcini cu sos de ceapa si garniture de piure de pastarnac si sparanghel.

Si momentele amuzante au facut deliciul telespectatorilor Pro Tv marti seara. Chef Catalin Scarlatescu a fost subiectul unui moment plin de savoare, atunci cand una dintre concurentele sosite la intalnirea cu juriul, Camelia Gamonte, i-a declarat ca il urmareste la televizor cu multa admiratie si ca este… indragostita de el! Coplesita de emotia de a se afla in fata juriului care da verdictul si sperand ca preparatul pe care mizeaza in aceasta etapa ii va aduce sortul,Camelia a reusit sa descreteasca fruntile juratilor cu o “declaratie de dragoste”, recunoscand admiratia pe care i-o poarta lui chef Catalin. In varsta de 29 de ani si de profesie economist, Camelia a incercat sa indulceasca decizia juriului cu o prajitura cu branza, pe care a ales sa o prezinte intr-un mod indeit: intr-un borcan. Pana la primirea sortului insa, Camelia a trecut de la extaz la agonie, de la ras la lacrimi cauzate de asteptarea ucigatoare a verdictului.

La fel de coplesita de emotii a fost si Georgeta Jalba, o casnica de 40 de ani care a mizat tot pe un desert in prima faza a concursului. Gina, dupa cum a declarat ca ii spun prietenii, si-a deschis sufletul in fata echipei “MasterChef”. Aceasta a marturisit printre lacrimi ca desi familia sa nu trece tocmai printr-o perioada financiara stabila, este bucuroasa ca dupa ani si ani de munca nebuna are ocazia sa petreaca mai mult timp cu cei dragi. De fapt, familia este cea care a inscris-o pe Gina la “MasterChef” si tot familia i-a fost alaturi in platoul show-ului de la Pro Tv atunci cand a primit sortul pentru prajitura de ciocolata cu sos de zmeura si piper rosu prezentata. Razvan Fodor i-a adus in platou familia, sotul si cei doi baieti, astfel ca Gina a putut impartasi cu ei bucuria obtinerii sortului. “Este primul DA fara cuvinte pe care l-am dat astazi”, a recunoscut chef Florin.

Marti seara la “MasterChef” nu au lipsit insa nici preparatele traditionale romanesti, iar unele dintre ele s-au dovedit chiar a fi pe placul juratilor. Asa se face ca Nicusor Coroama, un tanar de 19 ani care mucneste la ferma familiei sale si care a recunoscut ca a venit pentru prima oara in Bucuresti odata cu preselectiile pentru sezonul al doilea, a facut o surpiza frumoasa cu platoul de cotlete de miel cu mamaliguta si rosii cherry. Pregatit si cu tuica de tara, gustoasa si parfumata, Nicusor a impresioant nu doar prin modul in care a reusit sa reinterpreteze un fel traditional romanesc, ci si prin sinceritatea, daruirea si talentul sau culinar, toate acestea ducandu-l in etapa urmatoarea. Nicusor a povestit ca visul sau este sa ajunga bucatar sis a gateasca la stana familiei sale. “Nu ma asteptam sa ajungi cu farfuria la nivelul asta”, i-a spus chef Dumitrescu. “Daca o sa gatesti asa de fiecare data, o sa pleci cu trofeul la tine la stana”, a completat chef Scarlatescu. De proba cu juratii a reusit sa treaca si Cristian Neacsu, un sudor de 35 de ani care i-a imbiat pe jurati cu varza calita si costita de porc afumata si care si-a incheiat momentul, imediat dupa ce a luat sortul, cu replica spumoasa “I-am spart!”.

Un moment de-a dreptul neasteptat a fost oferit marti seara la “MasterChef” de Mardaru Petrica, un concurent care a tinut sa le arate juratilor ca este in stare sa faca orice pentru a obtine sortul. Asa se face ca acesta a dat curs provocarii juratilor de a manca tot din farfurie. Absolut tot! Sub privirile uimite ale celor trei chefi, acesta a infulecat tot preparatul din farfurie, ba mai mult, chiar si betisorul! “N-am vazut un concurent mai concurent ca tine”, i-a spus chef Scarlatescu in clipa in care a vazut farfuria goala.

Prima editie “MasterChef” a fost insa piperata si cu comentarii dure din partea juratilor la adresa unor concurenti care nu s-au ridicat la inaltimea asteptarilor lor. Au fost farfurii aruncate la cosul de gunoi, comentarii acide si reactii nervoase, astfel ca juratii nu s-au dezis de atitudinea intransigenta care i-a consacrat.

Lasa un comentariu aici!

AUDIENȚE TV

AUDIENȚE. Cel de-al doilea sezon ”Gospodar fără pereche” s-a lansat pe prima poziție! Vezi aici clasamentul audiențelor.

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a obținut la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 7.0 puncte de rating și 23.2% share, spre deosebire Antena 1, care a reușit să obțină cu 3.9 puncte de rating și 12.8% share. Aproximativ 1.3 milioane de telespectatori au fost cu ochii Gospodar fără pereche, iar în minutul de aur, de la 22:00, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit prezentările gopodarilor.

Ieri seară Gospodar fără pereche le-a făcut cunoștință telespectatorilor cu cei 13 bărbați care își doresc să își găsească femeia potrivită alături de care să își întemeieze o familie și cu care să împartă toată bucuriile vieții. Gospodării frumoase, peisaje de poveste, liniștea pe care o oferă traiul la țară, departe de zgomotul orașului, sunt doar câteva elemente din întregul univers al gospodarilor. Anamaria Prodan Reghecamp a dezbătut cu Ionuț Cucu, Alexandru Abramiuc, Bogdan Năstase și Julieta Vescan, foști protagoniști în sezonul trecut, cum se descurcă noii gospodari.

Cei 13 gospodari sunt oameni muncitori, care au clădit pe propriile forțe fermele, cu sacrificii mari de timp, astfel ei și-au dat seama că singurul lucru care le lipsește este femeia potrivită!

Primul gospodar prezentat a fost Dorin Nacreală, un cioban unic! Cele mai mari pasiuni ale lui sunt oile și muzica, astfel el le cântă oilor în fiecare zi la saxofon și o face foarte bine! Își dorește o femeie careia să îi placă viața la țară și să îi fie alături.

Daniel Barbu este un gospodar școlit în agronomie, care își aduce aportul de businessman în afacerea începută de tatăl său. Cel mai important lucru pentru el este să nu uite de unde a plecat. De la femeia ideală își dorește să îl iubească pentru el, nu pentru situația financiară.

Alin Bobină este gospodarul universal cu un simț al umorului foarte bine dezvoltat! El știe să facă de toate în casă, dar și în munca cu animalele. Împarte sarcinile cu fratele lui mai mic, care îi seamană foarte bine. Alin își dorește să găsească o femeie careia să îi ofere totul.

Sergiu Pop este legumicultor și agricultor, însă pe lângă munca pământului, el cântă și la biserică. Este un băiat harnic, muncitor și familist, care își dorește o femeie alături de care să poată întemeia o familie.

Sandu Morariu este ciobănașul singurel, vorbăreț, modest și harnic. Caii și oile sunt marile lui pasiuni. Sandu este crede că libertatea pe care o are în colțul lui de natură nu poate fi cumpărată cu bani și își dorește o femeie care să îl ajute să țină gospodăria și care să îl iubească.

Cătălin Dragu este cel mai tânăr gospodar! La numai 23 de ani el are în gestiune multe solarii pe care le lucrează împreună cu familia lui.Este un băiat liniștit, care își dorește să cunoască o femeie harnică.

Neluțu Turic este o fire blândă de ardelean! El este obișnuit să facă de toate: are grijă de casă, face mâncare, crește animale și lucrează pământul. Neluțu vrea să găsească o femeie bună care să îl ajute cu treburile casnice.

Dan Dicu este haiducul complet care promovează istoria locului în care trăiește. El are o herghelie de cai faimoasă în zonă și se ocupă intens de creșterea lor. Pentru el femeia ideală trebuie să fie înțelegătoare și să fie dispusă să accepte traiul la țară.

Mihai Ambruș a terminat două facultăți și este un gospodar care ține pasul cu tehnologia! El se ocupă cu creșterea vacilor pe care le urmărește pe GPS, iar marea lui pasiune este genetica. El folosește genetică performantă pentru înseminarea artificială a vacilor, astfel încât să obțină o producție mai mare de lapte și creștere musculară. El își dorește o femeie cu care să împartă toate roadele muncii sale.

Frații Boar, Vasile și Adrian, se completează perfect! Unul se ocupa mai mult cu creșterea animalelor, iar celălalt se ocupă cu munca câmpului. După ce și-au pierdut mama, au rămas doar cu tatăl și au fost nevoiți să se descurce singuri și cu treaba în casă. Ei sunt veseli, glumeți și plini de viață. Cei doi își doresc să cunoască două femei care să aibă grijă de casă și care să le fie alături.

Tomiță Stănilă este barman retras în agricultură pentru că și-a dat seamă că are prea puțin timp. El cultivă legume bio și crede că singurătatea e tristă, iar el este un om vesel. Cel mai mult își dorește să își găsească perechea cu adevărat.

Neluțu Serafincean este un om calm și harnic, care a muncit toată viață pentru a avea o fermă adevărată! El iubește animalele și este student la facultatea de Zootehnie, iar înainte de asta a fost student la Medicina veterinară. Își dorește o femeie care să îi împărtășească pasiunea.

De astăzi s-au deschis încrierile pentru a-i cunoaște pe gospodarii prezentați! Fetele cărora le-a căzut cu tronc unul dintre gospodari se pot înscrie la numărul de telefon 0728.188.511, valabil și pe Whatsapp, sau pe gospodarfarapereche.protv.ro pentru a-l cunoaște și pentru a-și încerca norocul în dragoste!

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul emisiunii „Gospodar fără pereche”, ieri 25 mai:

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>21:29-23:53
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.77.21293.2
Kanal D14.55.3953.9
Antena 18.53.1556.4
Antena 36.72.5442.4
Romania TV5.72.1372.0

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:29-23:53
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.66.5630.2
Kanal D13.04.8465.6
Antena 18.03.0285.5
Antena 38.03.0285.2
Romania TV4.81.8171.6

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:29-23:53
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.27.1315.1
Antena 112.83.9174.4
Kanal D12.33.7167.3
Boomerang2.80.938.3
Antena 32.70.836.9

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Finala EXATLON a fost lider de audienta pe toate segmentele de public

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Show-ul “Exatlon”, reality-ul fenomen care a tinut in fata micilor ecrane milioane de romani, timp de patru luni, si-a desemnat miercuri marele castigator al primului sezon. In urma voturilor telespectatorilor, Vladimir Draghia a fost ales castigatorul “Exatlon”, editia difuzata aseara fiind urmarita, in cele peste trei ore de difuzare, de peste 1.7 milioane de telespectatori din intreaga Romanie, in fiecare minut al difuzarii.

Finala “Exatlon” a tinut in fata micilor ecrane, in medie, aproape patru milioane si jumatate (4.454.000) de romani, care au vizionat cel putin un minut cel mai iubit reality sportiv televizat din tara.

Aseara, Kanal D a fost lider incontestabil de audienta, statia inregistrand cote de piata de peste 20%, pe toate targeturile monitorizate. Mai mult, la nivelul populatiei de la nivel national, cota de piata inregistrata aseara de Kanal D a fost aproape dubla, comparativ cu cea a urmatorului post TV clasat.

Astfel, in intervalul 19:55 – 23:23, Kanal D a inregistrat 8,0% rating si 26,0% cota de piata, pe targetul Comercial, 9,8% rating si 25,1% cota de piata, pe targetul National, si 8,8% rating si 22,9% cota de piata, pe targetul All Urban.

Momentele de culise, imaginile in direct cu cei doi finalisti, dar si cu fostii concurenti de la “Exatlon” care i-au sustinut pe cei doi, din platoul special amenajat in studiourile Kanal D, au tinut aseara in fata micilor ecrane, pe intreaga durata de difuzare a show-ului, milioane de fani. In Minutul de maxima audienta, atins la 23:14, cand prezentatorul emisiunii Cosmin Cernat se pregatea sa dezvaluie numele castigatorului “Exatlon”, ales in urma voturilor telespectatorilor, peste doua milioane (2.318.000) de fani asteptau cu sufletul la gura deznodamantul show-ului.

“Exatlon” a fost un adevarat fenomen in Romania, cucerind inca de la prima editie, inimile romanilor. In acea zi, Show-ul revolutionar a obtinut cifre uriase de audienta de-a lungul celor peste patru luni de la debut.

Cea mai vizionata editie “Exatlon” a fost cea din 11 martie, cand la nivelul populatiei din intreaga tara, competitia sportiva a fost urmarita in fiecare minut al difuzarii de 2.259.000 de telespectatori (in minutul de aur, productia a fost urmarita de aproape trei milioane de fani). In acea zi, “jocul de comunicare”, premiul pus la bataie fiind mesajele primite din partea membrilor familiei echipei castigatoare, a tinut in fata micilor ecrane, in medie, aproape cinci milioane de romani care au vizionat cel putin un minut la Kanal D.

 

Target National

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D9,825,11749
 Antena 15,815,01043
 Pro TV3,910,1705
EXATLONRomania TV2,05,2363
19:55-23:23Antena 31,74,3302
 National TV1,43,6247
 TVR 21,33,4238
 Prima TV1,33,4236
 TVR 11,12,8196
 Realitatea TV0,71,7118
Source: Kantar Media Romania    
Date: 23.05.2018    

 

Target Comercial

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,026,0357
 Antena 15,718,5254
 Pro TV5,216,8230
EXATLONTVR 21,03,142
19:55-23:23National TV0,92,940
 TVR 10,72,231
 DigiSport 10,61,927
 Pro 20,61,927
 Realitatea TV0,61,825
 Antena 30,61,825
Source: Kantar Media Romania    
Date: 23.05.2018    

 

Target All Urban

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,822,9851
 Antena 15,614,6544
 Pro TV4,611,9441
EXATLONAntena 32,46,2230
19:55-23:23Romania TV1,84,8178
 TVR 21,43,7139
 TVR 11,23,0111
 National TV1,12,9108
 Prima TV0,92,489
 Realitatea TV0,82,179
Source: Kantar Media Romania    
Date: 23.05.2018    

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Semifinala EXATLON, lider de audienta pe toate segmentele de public!

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de aseara „Exatlon” a pozitionat Kanal D pe primul loc pe toate targeturile monitorizate, cu 8,7% Rating si 25,4% cota de piata, pe targetul Comercial, 9,1% Rating si 21,8% cota de piata, pe targetul All Urban, si 9,7% Rating si 23,7% cota de piata, la nivelul publicului National (tabel audiente, mai jos).

Minutul de aur, inregistrat la 22:36, cand avea loc una dintre confruntarile dramatice intre Ionut si Stefan, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, 2 454. 000 de telespectatori.  3.901.000 de telespectatori, in medie, au vizionat cel putin un minut editia de aseara a emisiunii.

 

Audiente „Exatlon”

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,725,4389
 Pro TV8,123,5360
 Antena 17,020,5313
EXATLONRomania TV0,72,030
20:00-23:13Digi 240,61,726
 Prima TV0,61,726
 Pro Cinema0,61,625
 Antena 30,51,523
 Pro 20,51,523
 Comedy Central0,51,523
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.05.2018    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Kanal D9,121,8875
 Pro TV7,918,9759
 Antena 16,114,7590
EXATLONAntena 32,76,4256
20:00-23:13Romania TV1,94,6184
 TVR 10,92,287
 Realitatea TV0,92,183
 Prima TV0,82,080
 National TV0,82,079
 Digi 240,81,975
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.05.2018    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D9,723,71727
 Pro TV7,819,01388
 Antena 15,413,3974
EXATLONAntena 32,25,4391
20:00-23:13Romania TV2,15,2382
 Prima TV1,02,4179
 National TV0,92,1156
 TVR 10,92,1155
 Realitatea TV0,81,9137
 Pro Cinema0,71,7125
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.05.2018    

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending