Connect with us

CNA

CNA a interzis spoturile de publicitate ale companiilor Altex şi Media Galaxy

Spoturile Altex care conţin sloganul „Cel mai mic preţ din România”, dar şi cele Media Galaxy, cu menţinea „Cea mai variată gamă de produse, online şi offline”, au fost interzise de către CNA, potrivit unei decizii luate în şedinţa din 9 iunie şi rediscutate în şedinţa de marţi, 14 iunie.

Published

on

Foto Credit: CNA

Spoturile Altex care conţin sloganul „Cel mai mic preţ din România”, dar şi cele Media Galaxy, cu menţinea „Cea mai variată gamă de produse, online şi offline”, au fost interzise de către CNA, potrivit unei decizii luate în şedinţa din 9 iunie şi rediscutate în şedinţa de marţi, 14 iunie, informeaza Mediafax.

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a analizat în şedinţa de marţi, 14 iunie, o adresă primită din partea RCS&RDS care solicita clarificări privind extrasele din meciurile de fotbal. Membrii au hotărât să trimită acelaşi răspuns trimis şi la TVR, în cazul unei solicitări asemănătoare. Răspunsul va face referire la respectarea legislaţiei audiovizuale (extrasul poate fi difuzat o dată pe zi, cu o durată totală de 90 de secunde, indiferent de numărul meciurilor carea au avut loc în acea zi; se difuzează în cadrul ştirilor, la cel mult 24 de ore de la transmisia originară).

În acest context Consiliul a discutat şi despre difuzarea în exclusivitate a meciurilor din cadrul Cmpionatului European de Fotbal de către Dolce şi Pro TV.

Potrivit afirmaţiilor făcute în cadrul şedinţei, Pro TV a achiziţionat drepturile de difuzare de la UEFA pentru 23 de meciuri ale Campionatul European de Fotbal, incluzând toate meciurile echipei naţionale a României, în timp ce Dolce Sport a achiziţionat dreptul de a difuza întreaga ediţie din 2016 a Campionatului, adică toate cele 51 de meciuri.

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

ALL MEDIA

Doliu Naţional, în memoria Majestății Sale Regele Mihai I al României: 14, 15 și 16 decembrie 2017

Published

on

Ca urmare a Hotărârii Guvernului nr. 870 din 06.12.2017 prin care zilele de 14, 15 și 16 decembrie 2017 au fost declarate zile de doliu național pe teritoriul României în memoria Majestății Sale Regele Mihai I al României,

 

Consiliul Național al Audiovizualului reamintește posturilor de radio și de televiziune obligația de a-și adapta programele în mod corespunzător.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

CNA

CNA a aprobat schimbarea denumirilor şi a siglelor posturilor TV din grupul PRO! Acasă TV devine PRO 2!

Published

on

La solicitarea PRO TV SRL, CNA  a aprobat modificările cerute, mai exact schimbarea denumirilor posturilor de televiziune Acasă TV, Acasă Gold şi Sport.ro, dar şi a siglelor.

 

Solicitarea inregistrata la CNA S.C. PRO TV SRL – modificări licenţe audiovizuale Pro TV Bucureşti (satelit şi reţele de comunicaţii electronice), Acasă TV, Acasă Gold, Sport.ro, Pro Cinema, Pro TV Internaţional, Pro TV Alba Iulia, Arad, Braşov, Cluj-Napoca, Constanţa, Galaţi, Iaşi, Oradea, Piteşti, Sibiu, Tg. Mureş şi Timişoara –  prin reţele de comunicaţii electronice.

 

Potrivit Paginademedia.ro, postul de televiziune Acasa TV devine PRO 2, Sport.ro devine PRO X, iar Acasa Gold se transforma in PRO GOLD. 

In plus, Sigla Pro TV se va schimba, urmand sa dispara cele trei linii de sub numele postului si sa apara un punct intre Pro si TV. Punctul va fi prezent in toate siglele posturilor din grupul media. Se va schimba si sigla Pro Cinema, post care, asemenea tuturor celorlalte canale, isi va pastra tematica.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

CNA

Ştirea falsă cu „valul de cutremure” de la România TV, somaţie de la CNA. Iată ce a păţit Antena 3!

Published

on

CNA a somat din nou postul de ştiri ROMÂNIA TV, care a difuzat o ştire falsă în regim de breaking news. Mai exact postul de ştiri anunţa „Val de cutremure în câteva ore” , ştirea s-a dovedit a fi falsă.

Somaţie publică a primit şi postul Antena 3. Iată decizia completă a CNA! 

 

Întrunit în şedinţă publică, Consiliul Naţional al Audiovizualului a analizat rapoartele de monitorizare întocmite de direcția de specialitate privind duratele orare ale inserțiilor de publicitate transmise în perioada 01.01 – 31.03.2017 de 10 posturi de televiziune (Antena 1, Antena 3, B1 TV, Kanal D, Național TV, Prima TV, Pro TV, Realitatea TV, România TV și TVR 1). Constatând încălcarea dispozițiilor art. 35 alin. (1) din Legea audiovizualului nr. 504/2002 cu modificările și completările ulterioare („Proporţia de spoturi publicitare televizate şi spoturi de teleshopping dintr-un interval de o oră nu poate depăşi 20%, respectiv 12 minute; în cazul televiziunii publice durata acestora nu poate depăşi 8 minute din timpul oricărei ore date”), Consiliul a decis să aplice o somație publică postului Antena 3 pentru depășirile înregistrate în luna ianuarie 2017.

De asemenea, CNA a analizat rapoartele de monitorizare întocmite ca urmare a reclamațiilor primite și a decis să aplice postului România TV o somație publică pentru că, la difuzarea în data de 05.01.2017 a știrii cu titlul „Val de cutremure în câteva ore”, radiodifuzorul nu a  respectat dispozițiile art. 65 lit. b) și c) din Codul de reglementare a conținutului audiovizual.

 

Foto Credit: CNA

REZULTATE PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Trending