Connect with us

CNA

CNA a interzis spoturile de publicitate ale companiilor Altex şi Media Galaxy

Spoturile Altex care conţin sloganul „Cel mai mic preţ din România”, dar şi cele Media Galaxy, cu menţinea „Cea mai variată gamă de produse, online şi offline”, au fost interzise de către CNA, potrivit unei decizii luate în şedinţa din 9 iunie şi rediscutate în şedinţa de marţi, 14 iunie.

Published

on

Foto Credit: CNA

Spoturile Altex care conţin sloganul „Cel mai mic preţ din România”, dar şi cele Media Galaxy, cu menţinea „Cea mai variată gamă de produse, online şi offline”, au fost interzise de către CNA, potrivit unei decizii luate în şedinţa din 9 iunie şi rediscutate în şedinţa de marţi, 14 iunie, informeaza Mediafax.

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a analizat în şedinţa de marţi, 14 iunie, o adresă primită din partea RCS&RDS care solicita clarificări privind extrasele din meciurile de fotbal. Membrii au hotărât să trimită acelaşi răspuns trimis şi la TVR, în cazul unei solicitări asemănătoare. Răspunsul va face referire la respectarea legislaţiei audiovizuale (extrasul poate fi difuzat o dată pe zi, cu o durată totală de 90 de secunde, indiferent de numărul meciurilor carea au avut loc în acea zi; se difuzează în cadrul ştirilor, la cel mult 24 de ore de la transmisia originară).

În acest context Consiliul a discutat şi despre difuzarea în exclusivitate a meciurilor din cadrul Cmpionatului European de Fotbal de către Dolce şi Pro TV.

Potrivit afirmaţiilor făcute în cadrul şedinţei, Pro TV a achiziţionat drepturile de difuzare de la UEFA pentru 23 de meciuri ale Campionatul European de Fotbal, incluzând toate meciurile echipei naţionale a României, în timp ce Dolce Sport a achiziţionat dreptul de a difuza întreaga ediţie din 2016 a Campionatului, adică toate cele 51 de meciuri.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

ALL MEDIA

KANAL D, amendă maximă de la CNA pentru prea multă publicitate difuzată!

Published

on

Televiziunea Kanal D a mai primit o amendă maximă, de 200.000 de lei, de la Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) pentru depăşiri ale duratei de publicitate permise de lege înregistrate în luna noiembrie, informeaza adevarul.ro .

Potrivit monitorizării realizate pentru perioada 1-30 noiembrie 2017, în intervalul orar 07.00–18.00, Kanal D a avut în total depăşiri de aproape trei ore (2 ore, 59 de minute şi 31 de secunde), depăşirea cea mai mare fiind de două minute şi 10 secunde. Pe 18 ianuarie, Kanal D a mai fost amendată cu 200.000 de lei de CNA pentru depăşiri ale duratei de publicitate permise de lege înregistrate în luna noiembrie, dar pentru intervalul orar 18.00–23.00. Pentru acel interval orar s-au constatat depăşiri de 3 ore, un minut şi 31 de secunde, iar depăşirea cea mai mare a fost de un minut şi 57 de secunde.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Doliu Naţional, în memoria Majestății Sale Regele Mihai I al României: 14, 15 și 16 decembrie 2017

Published

on

Ca urmare a Hotărârii Guvernului nr. 870 din 06.12.2017 prin care zilele de 14, 15 și 16 decembrie 2017 au fost declarate zile de doliu național pe teritoriul României în memoria Majestății Sale Regele Mihai I al României,

 

Consiliul Național al Audiovizualului reamintește posturilor de radio și de televiziune obligația de a-și adapta programele în mod corespunzător.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

CNA

CNA a aprobat schimbarea denumirilor şi a siglelor posturilor TV din grupul PRO! Acasă TV devine PRO 2!

Published

on

La solicitarea PRO TV SRL, CNA  a aprobat modificările cerute, mai exact schimbarea denumirilor posturilor de televiziune Acasă TV, Acasă Gold şi Sport.ro, dar şi a siglelor.

 

Solicitarea inregistrata la CNA S.C. PRO TV SRL – modificări licenţe audiovizuale Pro TV Bucureşti (satelit şi reţele de comunicaţii electronice), Acasă TV, Acasă Gold, Sport.ro, Pro Cinema, Pro TV Internaţional, Pro TV Alba Iulia, Arad, Braşov, Cluj-Napoca, Constanţa, Galaţi, Iaşi, Oradea, Piteşti, Sibiu, Tg. Mureş şi Timişoara –  prin reţele de comunicaţii electronice.

 

Potrivit Paginademedia.ro, postul de televiziune Acasa TV devine PRO 2, Sport.ro devine PRO X, iar Acasa Gold se transforma in PRO GOLD. 

In plus, Sigla Pro TV se va schimba, urmand sa dispara cele trei linii de sub numele postului si sa apara un punct intre Pro si TV. Punctul va fi prezent in toate siglele posturilor din grupul media. Se va schimba si sigla Pro Cinema, post care, asemenea tuturor celorlalte canale, isi va pastra tematica.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending