HomeALL MEDIACNACNA a interzis spoturile de publicitate ale companiilor Altex şi Media Galaxy

CNA a interzis spoturile de publicitate ale companiilor Altex şi Media Galaxy

Spoturile Altex care conţin sloganul „Cel mai mic preţ din România”, dar şi cele Media Galaxy, cu menţinea „Cea mai variată gamă de produse, online şi offline”, au fost interzise de către CNA, potrivit unei decizii luate în şedinţa din 9 iunie şi rediscutate în şedinţa de marţi, 14 iunie, informeaza Mediafax.

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a analizat în şedinţa de marţi, 14 iunie, o adresă primită din partea RCS&RDS care solicita clarificări privind extrasele din meciurile de fotbal. Membrii au hotărât să trimită acelaşi răspuns trimis şi la TVR, în cazul unei solicitări asemănătoare. Răspunsul va face referire la respectarea legislaţiei audiovizuale (extrasul poate fi difuzat o dată pe zi, cu o durată totală de 90 de secunde, indiferent de numărul meciurilor carea au avut loc în acea zi; se difuzează în cadrul ştirilor, la cel mult 24 de ore de la transmisia originară).

În acest context Consiliul a discutat şi despre difuzarea în exclusivitate a meciurilor din cadrul Cmpionatului European de Fotbal de către Dolce şi Pro TV.

Potrivit afirmaţiilor făcute în cadrul şedinţei, Pro TV a achiziţionat drepturile de difuzare de la UEFA pentru 23 de meciuri ale Campionatul European de Fotbal, incluzând toate meciurile echipei naţionale a României, în timp ce Dolce Sport a achiziţionat dreptul de a difuza întreaga ediţie din 2016 a Campionatului, adică toate cele 51 de meciuri.

Lasa un comentariu aici!

Written by

contact@radardemedia.ro

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

No comments

Lasă un răspuns