Connect with us

ALL MEDIA

CNA a sesizat Colegiul Psihologilor. Emisiunea „Sinteza zilei”, analizată din nou!

Published

on

 

CNA a sesizat Colegiul psihologilor în legătură cu afirmaţiile făcute de psihologul Aliodor Manolea despre Traian Băsescu şi care au fost difuzate în reluare, pe 3 decembrie, în emisiunea „Sinteza zilei”.

Potrivit CNA, în emisiunea „Sinteza zilei” din 3 decembrie 2013 au fost difuzate în reluare pasaje din interviul pe care Victor Ciutacu i l-a luat lui Aliodor Manolea în iulie 2012 şi care a fost difuzat tot la Antena 3.

În acest interviu, Aliodor Manolea era prezentat drept parapsihologul lui Traian Băsescu şi vorbea despre relaţia pe care a avut-o cu Traian Băsescu în timpul campaniei electorale, informeaza Agenţia Mediafax.

Pe de altă parte, în ediţiile din 3 şi 4 decembrie ale emisiunii „Sinteza zilei”, moderatorul Mihai Gâdea şi invitatul Mugur Ciuvică s-au referit la Aliodor Manolea folosind cuvântul „vrăjitor”.

Ulterior, Aliodor Manolea a sesizat CNA, fiind nemulţumit că a fost asociat cu termenul „vrăjitor”.

„În repetate rânduri prezentatorul Mihai Gâdea a folosit sintagma jignitoare «vrăjitor» cu adresabilitate directă la mine prin pronunţarea numelui meu – Aliodor Manolea. Menţionez că nu eram în platou, iar prezentatorul nu a specificat că ar aştepta replica mea, măcar la telefon”.

Aliodor Manolea a mai spus în sesizarea trimisă CNA că, în aceeaşi emisiune, invitatul Mugur Ciuvică a vorbit „în sens peiorativ, jignitor” despre clienţii lui Manolea.

„Consider că mi se aduc foarte grave prejudicii de imagine, care îmi afectează activitatea profesională şi publică (…) Menţionez că, din punct de vedere profesional, sunt psiholog, psihoterapeut, doctor în ştiinţe, doctor în psihologie şi doctorand în ştiinţe militare şi bineînţeles că nu sunt «vrăjitor»”, mai spune Aliodor Manolea în sesizarea sa.

Aliodor Manolea a mai spus că a solicitat Antena 3 să îi acorde dreptul la replică „sub forma unui text scris”, însă nu i-a fost acordat.

El a solicitat totodată CNA să aplice „sancţiunea maximă pentru forma continuată” a denigrării sale, atât pentru Antena 3, cât şi pentru „prezentatorul şi realizatorii emisiunii calominatoare”.

La rândul său, Mirela Bomboe, reprezentanta Antena 3 la şedinţa de luni a CNA, a spus că nu i-au fost aduse acuzaţii lui Aliodor Manolea în cele două emisiuni analizate.

Ea a mai spus că Antena 3 a considerat „neîntemeiată” solicitarea lui Aliodor Manolea de acordare a unui drept la replică.

„În emisiune s-a discutat la modul generic, nu i s-au adus acuzaţii, iar pe ecran a apărut titrat «parapsiholog» (…) Nu putem acorda drept la replică la o opinie sau la o judecată de valoare”, a mai spus Mirela Bomboe.

În urma discuţiei, membrii CNA au decis, însă, în şedinţa de luni a Consiliului, că nu se justifică acordarea unui drept la replică în acest caz. Toţi membrii CNA au votat împotriva acordării dreptului la replică solicitat de Aliodor Manolea.

„Mi-e greu să mă hotărăsc dacă este cazul să se acorde un drept la replică, pentru că mă impresionează faptul că acest parapsiholog face dezvăluiri despre un pacient, indiferent cine este pacientul”, a spus membrul CNA Christian Mititelu, referindu-se la redifuzarea interviului în care Aliodor Manolea vorbea despre Traian Băsescu.

„În mod normal, Colegiul psihologilor ar trebui să se autosesizeze”, a spus, la rândul său, membrul CNA Cristina Trepcea.

„Poate ar trebui să sesizăm noi Colegiul psihologilor”, a spus Narcisa Iorga, membru al CNA.

„Nu era vorba despre un pacient”, a spus, însă, Răsvan Popescu, membru al CNA, referindu-se la faptul că Traian Băsescu a fost „un client” al lui Aliodor Manolea.

„Păi dacă nu era pacient, atunci el nu e parapsiholog, e vrăjitor”, a completat Christian Mititelu.

Însă, în urma discuţiilor, la propunerea Narcisei Iorga, CNA a decis să sesizeze Colegiul psihologilor în acest caz.

 

Votaţi AICI în semifinala premiilor Radar de Media, ediţia Primăvară 2014

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending