Connect with us

ALL MEDIA

CNA. Postul de radio pentru copii Itsy Bitsy vrea să îşi extindă reţeaua în alte 8 localităţi

Published

on

 

Postul de radio pentru copii Itsy Bitsy vrea să îşi extindă reţeaua în alte 8 localităţi, între care Bistriţa şi Suceava, conform planurilor prezentate de oficialii radioului la concursul organizat, miercuri, de Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) pentru atribuirea a 47 de frecvenţe radio, informeaza Mediafax.

Consiliul Naţional al Audiovizualului organizează, începând de luni, un concurs pentru atribuirea unui număr total de 47 de frecvenţe de radio, tematice şi generaliste.

Societatea On Air Studio SRL s-a înscris la concursul organizat de CNA şi a solicitat 8 noi frecvenţe pentru postul de radio Itsy Bitsy, în localităţile Bistriţa, Bălceşti, Drăgăşani, Petroşani, Slatina, Slobozia, Suceava şi Vaslui.

La concursul CNA de miercuri au fost prezenţi Nadia Tătaru şi Felix Tătaru, acţionarii postului de radio Itsy Bitsy.

Itsy Bitsy este un post de radio tematic (cu şi despre copii), care deţine în prezent 16 licenţe (15 licenţe terestre şi una pe satelit). În staţiile locale ale Itsy Bitsy este retransmis programul Itsy Bitsy Bucureşti.

Dacă va primi cele 8 noi frecvenţe, în aceste staţii locale va fi retransmis de asemenea programul realizat la staţia centrală de la Bucureşti a Itsy Bitsy.

Itsy Bitsy difuzează programe de informare (5%), programe educative şi culturale (15%), programe de divertisment (79,5%) şi publicitate (0,5%).

Potrivit Nadiei Tătaru, postul de radio Itsy Bitsy a început să emită în România în decembrie 2005.

„Ne-am propus încă de acum 8 ani şi asta am şi făcut programe educative pentru copii şi părinţi (…) Când ne-am lansat în decembrie 2005, am vrut să facem un radio pentru copii. Între timp ne-am dat seama că pentru a fi educaţi, copiii au nevoie şi de ajutorul părinţilor. Astfel, în timp, programele noastre pentru părinţi au ocupat mai mult loc în grilă”, a declarat Nadia Tătaru.

„Itsy Bitsy este un lucru bun şi necesar în ţara noastră”, a mai spus aceasta. „Este foarte greu şi costisitor să faci educaţie pentru copii şi părinţi. În ţările civilizate, un astfel de post de radio ar fi susţinut de stat (…) Anul acesta, 2013, ne-a fost extrem de greu, pentru că veniturile noastre sunt numai din publicitate şi piaţa a fost în scădere. În plus, noi încă de la început am respectat un Cod etic, la Itsy Bitsy nu se difuzează nimic nociv pentru copii şi nici publicitatea la fast food-uri, margarină etc.”, a spus Nadia Tătaru.

Totodată, Nadia Tătaru a spus că, în oraşele în care emite în prezent, Itsy Bitsy are o audienţă de 1.400.000 de părinţi, cărora li se adaugă copiii acestora.

Ea a solicitat CNA să acorde Itsy Bitsy cele 8 noi frecvenţe, astfel încât postul de radio să poată să se extindă la nivel naţional şi să poată să atragă mai uşor publicitate.

„Când vrem să câştigăm bugete de publicitate apare problema acoperirii naţionale, ne lipsesc oraşe mari care atârnă greu (…) Orice oraş mare în plus în care noi am emite ar fi un atuu pentru noi să câştigăm bani din publicitate şi să supravieţuim şi să facem programe mai multe şi mai bune”, a spus Nadia Tătaru.

Pe de altă parte, răspunzând unor întrebări, Nadia Tătaru a spus că în prezent Itsy Bitsy difuzează zilnic cinci ore de programe în direct, în restul timpului fiind difuzate programe educative înregistrate, între care teatru radiofonic pentru copii şi programe enciclopedice. „Noi facem educaţie prin joc”, a spus Nadia Tătaru.

Echipa postului de radio include în prezent 20 de persoane, angajaţi şi colaboratori.

La rândul său, Felix Tătaru a spus că Itsy Bitsy nu este în prezent un business, ci un „demers social” al său şi al soţiei sale, Nadia Tătaru, inspirat de copiii lor.

„Este un demers social ce facem. Nadia şi cu mine considerăm că Radio Itsy Bitsy este cel de-al treilea copil al nostru (…) Ne-am gândit la copiii noştri şi la efectul pe care îl au televiziunea şi internetul asupra copiilor (…) Puţine radiouri în România reuşesc să supravieţuiască doar din acest business de radio”, a spus Felix Tătaru, precizând că lucrează în domeniul comunicării şi cunoaşte faptul că trandurile privind bugetele de publicitate sunt în scădere.

„Anul acesta bugetele de radio sunt în scădere şi reprezintă 6% din piaţa totală de publicitate (din România, n.r.), iar pentru la anul se preconizează o scădere până la 5% (…) Noi am reuşit să împlinit visul ăsta (al înfiinţării şi funcţionării Itsy Bitsy, n.r.) din alte lucruri pe care noi le facem în industria comunicării”, a spus Felix Tătaru.

El a precizat că, dacă CNA va acorda Itsy Bitsy cele 8 noi frecvenţe solicitate, acestea vor fi şi implementate. „Toate licenţele pe care le-am primit, le-am implimentat (…) Venim şi vă cerem 8 frecvenţe noi şi vă pot spune că avem bani să le implementăm”, a mai spus Felix Tătaru.

Totodată, Felix Tătaru le-a spus membrilor CNA că ei nu vor să facă „trafic de frecvenţe radio”. „Dacă nu o să meargă radioul, veţi primi frecvenţele înapoi sub semnătură”, a spus Felix Tătaru.

El a mai spus că încearcă să dezvolte brandul Itsy Bitsy, prin intermediul unor evenimente adiacente, astfel încât postul de radio să devină un business sustenabil.

Itsy Bitsy a început să emită pe 6 decembrie 2005. Postul de radio Itsy Bitsy este deţinut de societatea On Air Studio SRL, ai cărei acţionari sunt Nadia Tătaru (90%) şi Felix Tătaru (10%), proprietarul agenţiei de publicitate GMP.

Consiliul Naţional al Audiovizualului a demarat luni concursul pentru atribuirea unor frecvenţe de radio, tematice şi generaliste.

Iniţial au fost scoase la concurs 71 de frecvenţe, însă, ulterior, concursul pentru frecvenţa pe care a emis Click FM, căruia CNA i-a retras licenţa pe 18 iulie 2013 -, a fost amânat până la soluţionarea situaţiei juridice a acesteia. Totodată, marţi, CNA a decis să amâne concursul pentru cele 23 de frecvenţele pe care a emis Radio Guerrilla, căruia CNA i-a retras licenţa pe 19 septembrie, până la soluţionarea situaţiei juridice a acestora.

Astfel, după amânarea concursurilor pentru frecvenţa Click FM şi pentru cele 23 de frecvenţe ale Radio Guerrilla, urmează să mai fie atribuite în urma concursului un număr total de 47 de frecvenţe de radio.

Concursul se va întinde pe câte zile va fi necesar până la audierea tuturor solicitanţilor.

Rezultatele concursului ar urma să fie făcute publice după audierea tuturor societăţilor care concurează pentru calupurile tematice, respectiv generaliste.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Măruță revine la ”prima iubire”, radioul, ca prezentator al matinalului ProFM, ”Dimineața blană”

Published

on

Foto Credit: PRO FM
 

Matinalii Sebastian Coțofană, Radu Țibulcă și Ramona Dumitrescu vor pleca în misiune la Bonțida, la Electric Castle, și ”îi cedează” lui Cătălin Măruță butoanele matinalului ProFM,”Dimineața Blană”, în zilele de 18, 19 și 20 iulie, de la 7.00 la 10.00.

După cum Măruță însuși a povestit, la 25 de ani de ProFM, că și-a dorit mereu să se întoarcă la prima dragoste, radioul, iată că visul împărtășit a devenit vis implinit. Cătălin se întorce în studioul radio, la ProFM!

El o va avea alături pe DJ-ița ProFM  Mădălina Vintilă și împreună vor duce mai departe momentele preferate ale ascultătorilor ProFM: vor învârti Roata Vacantzatziki, trimițând fanii norocoși direct în Grecia (Corfu, Thasos, Zakynthos, Halkidiki), vor da invitații la film și vor oferi vinuri speciale. Tot în studioul ProFM vor veni și ”Noaptea Târziu”, Liviu Teodorescu, Speak și Raluca. După toate semnalele, se anunță trei zile cu surprize foarte plăcute la ProFM!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Competiția de fotografie Next Image va avea loc în Europa Centrală și de Est și țările nordice

Published

on

 

Huawei, lider în tehnologie și inovație la nivel global, lansează competiția de fotografie Next Image Mobile Photography Contest, oferindu-le posibilitatea tuturor pasionaților de fotografie cu smartphone-ul să își împărtășească viziunea asupra lumii moderne cu ajutorul propriului limbaj și al sistemului avansat de cameră care pune în lumină fotografia inteligentă. Fotografiile pot fi înscrise în competiție în perioada 09 iulie 2018 -20 august 2018.

Pasionații de fotografie își pot înscrie cadrele pe platforma dedicată competiției – http://campaign.consumer.huawei.com/ro/, în șase categorii care au ca scop explorarea limitelor expresiei vizuale: Faces, Good Night, Hello, Life!, Check-In, Nature și Story Board. Fotografiile înscrise vor fi prezentate într-o galerie online și vor face subiectul unui vot public, până pe data de 28 august 2018. În săptămâna următoare, membrii juriului internațional vor alege câștigătorii din rândul primelor 50 cele mai votate fotografii din fiecare categorie. Juriul este format din:

  • Yanmin Wang – Președinte Huawei Consumer Business Group Huawei Europa Centrală și de Est și țările nordice
  • Dominic Bracco – Fotograf oficial National Geographic
  • Alex Lambrechts – Fotograf certificat Leica
  • Tomasz Lazar – Laureat World Press Photo
  • Bobby Anwar – Fotograf danez
  • Gal Gadot – Actriță, imaginea seriei Huawei P20

 

Primele 50 de fotografii din clasamentul Europei Centrale și de Est și țărilor nordice vor fi, de asemenea, înscrise în competiția globală Next Image.

„Am considerat întotdeauna camerele drept o caracteristică principală a smartphone-urilor noastre și ne bucurăm să vedem că, odată cu cea mai nouă tehnologie disponibilă, oamenii pot surprinde imagini la o calitate superioară. Iar odată cu lansarea competiției Next Image sperăm să oferim șansa acestei noi generații de fotografi să își găsească inspirația”, a declarat Zachary Jianglinchao, Country Manager Huawei Romania.

„Smartphone-urile fac posibil un nou tip de fotografie, unul care ne permite să fim mai spontani și creativi, mult mai confortabil pentru persoana aflată în spatele camerei. Cred cu tărie că telefoanele care îmbină viziunea fiecăruia dintre noi cu o cameră avansată pot fi folosite ca mediu de exprimare artistic, ajutându-ne să schimbăm modul în care vedem lumea. Această competiție ne oferă ocazia să interacționăm cu tot ceea ce ne înconjoară și să explorăm limitele creativității noastre”, a declarat Vlad Eftenie, ambasadorul competiției Next Image în România.

Premiul pentru câștigătorii fiecărei categorii va consta în câte un Matebook X, publicarea fotografiei în revista National Geographic și suma de 2,000 euro. Ocupanții locurilor doi și trei vor primi câte un smartphone Huawei P20 Pro, respectiv un Huawei P20. Nu în ultimul rând, juriul va acorda un titlu Grand Prix, al cărui premiu va consta într-un Matebook X, publicarea fotografiei câștigătoare în revista National Geographic, suma de 10,000 euro și șansa de a participa, în luna septembrie, în Italia, la o expediție fotografică de 10 zile, organizată de National Geographic.

Odată cu introducerea primei camere duale pe un smartphone, pentru modelul P9, Huawei a stabilit un nou standard în industria camerelor prezente pe dispozitivele mobile. Acum, aproape trei ani mai târziu, compania face același lucru cu lansarea Huawei P20 Pro, primul smartphone care folosește un sistem triplu de lentile, alături de un sistem avansat de inteligență artificială (AI) care îmbunătățește calitatea imaginilor și sparge barierele fotografiei. Combinând datele primite de la toți cei trei senzori, P20 Pro oferă o calitate fără precedent a imaginilor în condiții de lumină scăzută sau contrast ridicat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Statiile tv ale Antena TV Group S.A. si Antena 3 S.A. raman in grilele UPC si FOCUS SAT si dupa iesirea din “must carry”

Published

on

 

Posturile de televiziune Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel si ZU TV vor continua sa fie distribuite neintrerupt, in retelele UPC si pe platforma DTH Focus Sat, in baza parteneriatului stabil si de lunga durata pe care Antena TV Group S.A. si Antena 3 S.A. il au cu UPC Romania SRL si cu Focus Sat Romania SRL.

In luna iunie 2018 trustul INTACT a anuntat iesirea posturilor sale tv din “must carry” si incheierea unui parteneriat cu grupul RCS& RDS pentru acordarea dreptului de retransmitere a programelor tv.

Canalele Tv Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel si Zu Tv vor mai putea fi receptionate in curand doar in retelele distribuitorilor care doresc incheierea unui contract de retransmisie.

In acest moment, astfel de contracte sunt semnate cu societatile RCS & RDS, UPC, Focus Sat, Orange si alte societati de distributie cu acoperire locala si regionala. De asemenea, exista discutii cu ceilalati distribuitori de programe tv cu scopul incheierii contractelor de distributie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending