HomeDIGITALIndustria de PublicitateCompania nationala de telefonie din Romania incalca grav drepturile clientilor sai (galerie foto)

Compania nationala de telefonie din Romania incalca grav drepturile clientilor sai (galerie foto)

Compania Nationala de Telefonie din Romania incalca grav drepturile clientilor sai. Odata ce te-ai abonat la un serviciu de al acestei companii, in cazul de fata Dolce, nu mai poti renunta la acest serviciu. E ca si cum te-ai fi maritat cu Dolce pe viata si nu mai ai voie sa divortezi.

Am sa va explic in cele ce urmeaza care este situatia si de ce nu ai voie sa stii despre lucrurile pe care Romtelecom le face pe la spate.

In luna iunie 2012 mi-a expirat abonamentul p etrei ani pe care il facusem pentru pachetul Clicknet + Telefon + Dolce. Asadar aveam optiunea de a continua acest abonament, de a renunta la el sau de a-l prelingi. In data de 30 iulie m-am prezentat la Magazinul Romtelecom Nr 1 de pe Str O. Petrovici Nr 2 din Cluj-Napoca. Totul parea sa fie ok. Am facut solicitarea de renuntare la serviciul Dolve si am incheiat un nou abonament (telefonie + internet, de aceasta data). Ceea ce nu le-a placut.

M-au intrtebat de ce renunt la televiziune, daca voi avea televiziune din alta parte, daca vreau sa mi se instaleze modemul wireless pentru internet. La ultima intrebare am raspuns nu, spunandu-le ca voi avea modem de internet gratuit de la o alta companie de telecomunicatii la care lucrez.

Cateva zile mai tarziu sunt sunata de la un domn de la call center-ul Romtelecom, care ma anunta ca nu pot renunta la serviciul Dolce deoarece candva in 2011 mi-as fi dat acordul telefonic de prelungire a acestui serviciu pe doi ani. I-am raspuns domnului ca si eu am lucrat in call-center si cunosc campaniile de retentie a clientilor, dar ca acolo unde lucram eu i se trimitea clientului in cinci zile contractul sa il semneze prin Fan Curier. Nu este indeajuns acordul telefonic. Tot atunci i-am spus ca daca nu se rezolva pe cale amiabila, pot sa scriu un articol, ca nu mi-e greu sa fac acest lucru. Si intotdeauina o promisiune se respecta.

M-a mai intrebat daca nu am primit o instiintare prin posta referitor la aceasta prelungire. Da, am primit-o si am anulat-o in ziua respectiva. Mi-a mai spus ca ei au inregistrarea in care eu mi-am dat acordul. Dar inregistrarea in care am anulat acordul nu o mai aveau. Ce pacat!

In august mi se mai factureaza o data serviciul Dolce, pentru ca au zis ei ca sunt 30 de zile de preaviz si ca sesizarea mea a fost inregistrata abian in dat ade 8 august, la doua zile dupa ce s-a emis factura.

In septembrie la fel. Echipa tehnica de la Romtelecom a venit sa isi recupereze echipamentul (au luat doar reciverul, nu si farfuria) abia in data de 17 septembrie 2012.

Am semnat un document in care ei au scris ca echipamentul a fost recuperat total. Au luat numai reciverul, farfuria au lasat-o. Au zis ca « poate va razganditi si reveniti la Dolce ».

Romtelecom se desprate greu de un client.

In octombrie, mi se factureaza penalizare pentru nerecuperare echipament 103 lei.

Eu va las sa trageti o concluzie.

Gasiti atasat fotocopiile facturilor, care ilustreaza ceea ce am scris eu aici. Anumite parti de pe facturi au fost sterse intentionat pentru a proteja datele personale.

 

In cursul zil;ei de astazi a fost sesizat Oficiul pentru Protectia Consumatorului si Comisia pentru Drepturile Omului.

 

      

Lasa un comentariu aici!

Post Tags
Written by

carmen.moraru@radardemedia.ro

Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

No comments

Lasă un răspuns