Connect with us

ALL MEDIA

Compania RCS-RDS vrea sa lanseze doua posturi de radio: Digi FM si Digi Sport! FM!

Published

on

 

Compania RCS&RDS vrea să lanseze două posturi de radio, cu denumirea Digi FM şi Digi Sport FM, şi s-a înscris la concursul pe care Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) îl va organiza, începând din 18 noiembrie, pentru atribuirea mai multor frecvenţe, anunta MEDIAFAX.

Surse din piaţa media au declarat, pentru agenţia MEDIAFAX, că societatea RCS&RDS vrea să lanseze două posturi de radio, unul generalist, cu denumirea Digi FM, şi unul tematic-sportiv, cu denumirea Digi Sport FM.

În acest sens, societatea RCS&RDS s-a înscris la concursul care va fi organizat de CNA şi a solicitat, în total, peste 20 de frecvenţe de radio pentru a forma reţelele Digi FM şi Digi Sport FM. Una dintre frecvenţele pentru care va concura RCS&RDS este în Bucureşti (frecvenţa 106,2 FM, pe care a emis Click FM, căruia CNA i-a retras licenţa în 18 iulie 2013), restul fiind în mai multe localităţi din ţară.

Până la momentul difuzării acestei ştiri, reprezentanţii RCS&RDS nu au răspuns la întrebările adresate de MEDIAFAX pe acest subiect.

RCS&RDS este una dintre cele mai importante companii de pe piaţa serviciilor de televiziune prin cablu şi satelit din România.

În ultimii ani, RCS&RDS şi-a dezvoltat propriile televiziuni. Astfel, în prezent compania deţine televiziunea de ştiri Digi 24 HD (cu staţiile locale aferente), televiziunile de filme Digi Film, televiziunile de sport Digi Sport, dar şi televiziunile de documentare Digi Animal World, Digi Life şi Digi World (cu variantele “secundare” Animal World Channel, Life Channel şi World Channel). De asemenea, RCS&RDS este acţionar la posturile muzicale Music Channel, H!T Music Channel şi UTV.

Consiliul Naţional al Audiovizualului a decis, pe 15 octombrie, să organizeze, începând din 18 noiembrie, un concurs pentru atribuirea a 71 de frecvenţe radio. Între acestea se află şi cele 23 de licenţe terestre care au fost retrase Radio Guerrilla.

Printre societăţile care s-au înscris la concursul organizat de CNA se numără şi societatea Antena 3 SA, care deţine licenţa televiziunii Antena 3, şi care vrea să lanseze postul generalist Radio 3 FM în Bucureşti.

O altă societate înscrisă la concursul CNA este Ridzone Computers SRL, care deţine licenţa televiziunii România TV şi care vrea să lanseze un post de radio generalist în Bucureşti.

 

La concursul CNA s-au înscris şi societatea Grupul Media Camina SRL (care deţine Radio Zu şi Romantic FM), P7S1 Radio Holding SRL (care deţine Kiss FM, Magic FM şi One FM), Global Media Expert SRL (care deţine Sport Total FM), dar şi trustul de presă al Patriarhiei Române (care deţine Radio Trinitas).

Frecvenţele vor fi scoase la concurs în două calupuri: generaliste şi tematice.

Frecvenţele care vor fi scoase la concurs sunt în localităţi precum Bucureşti, Alba Iulia, Arad, Bacău, Cluj-Napoca, Covasna, Deva, Iaşi, Reşiţa, Satu Mare, Sfântu Gheorghe, Sibiu, Sighişoara, Slatina, Suceava, Târgu Mureş etc.

Concursul se va desfăşura începând din 18 noiembrie şi se va întinde pe câte zile va fi necesar până la atribuirea celor 71 de frecvenţe.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Radio

Ştirile DIGI FM va difuza un nou episod din „Ca să știi, România”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

DIGI FM continuă campania Ca să știi, România, o serie de anchete și analize despre cele mai sensibile probleme pe care le întâmpina românii acum!

Am început cu o radiografie a infrastructurii feroviare din România și am aflat că timp de 28 de ani, autoritătile au neglijat tot ce inseamnă investiții, tot ce înseamnă grijă fată de căile ferate, interes pentru siguranță oamenilor în trenuri. Dovadă stau cele 25 de episoade ale campaniei ,,Ca să știi, România. CFR-Cifrele dezastrului!”.

Cu ce continuăm? Cu o analiză a dosarului „Colectiv”.

Suntem din nou REPETENȚI și victimele noastre rămân ale nimănui, așa că vorbim despre ei, despre ARŞII NIMĂNUI.

Sunt aproape 3 ani de la Colectiv.

Atunci, una dintre marile probleme a fost lipsa secțiilor de mari arși unde să fie transportați răniții. „Avem tot ce ne trebuie”, spunea ministrul Sănătății de atunci, Nicolae Banicioiu. Ne amintim că mulți dintre răniții din tragedia în care au murit 26 de oameni pe loc și alți 33 după, au fost salvați pentru că au fost trimiși în străinătate. Credeți că avem secții de mari arși mai bune decât aveam în octombrie 2015? Nu. Ancheta DIGI FM din campania Ca să știi, România, arată că suntem aproape la fel ca înainte de Colectiv. Poate chiar mai rău.

Aflați cazuri concrete și interviuri în exclusivitate începând de miercuri, 20 iunie, pe site-ul nostru www.digi-fm.ro .

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

 

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

 

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending